Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: 850 / S70 / V70 (1. gen) / C70 (1. gen) / XC70 (1. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Nakup V70 T5 / R

Avtor objava
gofra
14 apr 2021, 21:47 Predogled tiskanja
Član #22747
Prijavljen dne: 14 apr 2021, 21:18
Objav: 12
Pozdravljeni!

Že kot mulec sem bil zagledan v tahitre Volvove truge, zdaj pa je končno prišel čas, ko sem pred tem, da si eno tudi omislim . Velika želja je bil sicer model 850 T5R a sem si hitro premislil - cene lepo ohranjenih in vzdrževanih primerkov so začele lezt v nebo. Tako sem se odločil, da si omislim naslednika v obliki V70 z identičnim B523 turbo motorjem.

Idealen nakup bi zame predstavljal karavan z ročnim menjalnikom in prednjim pogonom a je izbira žal precej skopa, tako, da obstaja možnost, da vzamem tudi AWD varianto. Nisem pa se še odločil med T5 in R modeloma. Glede te dileme imam par vprašanj:

- Kakšne so bistvene razlike med V70 R in V70 T5 poleg motorja?
- Gledano z vidika zanesljivosti, katere kombinacije letnika /motorja/pogona so najboljše?
- Kako je z (real life - številke na papirju me ne zanimajo) zmogljivostjo modela T5 proti R (prožnost spodaj, prožnost zgoraj, dejanska moč)?
- Imajo vse V70 verzije zadaj nivomat?
- Na katerem spletnem naslovu je najbolje pogledati za temi avtomobili? (cimvec izbire)

Avto bo sprva drugo vozilo pri hiši, saj pričakujem, da bo najbrž za poštimat marsikakšna vitalna stvar. V kolikor slučajno tule kdo ve za kakšnega naprodaj, bom zelo vesel kontakta ali povezave.

Hvala vsem in vsakemu vnaprej!

Lp. Gofra
Na vrh
alfaromeo
15 apr 2021, 10:12
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3852
V70 T5 nikoli ne bo V70R. In razlika je velika, večja kot izgleda na papirju.

T5 ima 240konjev 330Nm
R FWD ročni ima 250 konjev 350Nm
R AWD ročni 250 konjev
R AWD aut 240 konjev

Notranjost.
R ima usnje z alkantaro, električne in grete sedeže, modre števce, 2din radio SC901. To so najbolj vidne razlike. In to je default oprema.

T5 je lahko brez usnja elktričnih in gretih sedežev, alkantare v nobenem primeru ni navoljo.

Strešno okno, gretje zadnjh sedežev, tempomat je v obeh primerih doplačilo.

Motor
Večja turbina 18T proti 16T, ročni menjalnik v R ima "špero", ki je super.
Turbina R AWD AUT 16T. Ostalo je enako.

Podvozje.
Nižje in trše kot T5. Po vsej vejrenosti opremljen z nivomatom, kar je super.

Zavore
R ima vselej spredaj 302 mm in zadaj zadaj 295mm
T5 ima verjetno enako. Lahko pa pride tudi z 286mm spredaj in 295mm zadaj
Amapak čeljusti in ploščice so v obeh primerih enake.

Zunanjost
R ima 17 col platišča COMET. T5 ima 16 col PERFO. Spredaj je drug odbijač. Zadaj ima R serijsko spoiler.


To je na hitro in počez.

Odvisno kaj želiš. cena T5 je verjetno močno nižja od R.

Če želiš imeti R potem boš to plačal.

Če pa želiš naredit raketo z 500 ;) konji, boš pa tudi plačal, ampak lahko potem za osnovo vzameš tudi T5, ker boš verjetno vse bistvene stvari menjal in nadgradil.

[ Uredi 15 apr 2021, 10:16 ]
Na vrh
gofra
15 apr 2021, 10:45
Član #22747
Prijavljen dne: 14 apr 2021, 21:18
Objav: 12
Hvala za odgovore!

Ah ne, avto imam plan obdržat karseda originalen - katerikoli to že bo ;)

Na vrh
Volvej
16 apr 2021, 20:35
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1508
Glede na napisano predvidevam da govorimo o P80 platformi (1997 - 2000)?

- Kakšne so bistvene razlike med V70 R in V70 T5 poleg motorja?
Sam motor je vbistvu identičen, razen turbine kot ti je že zapisal @alfaromeo. Najpomembnejše so vizualne razlike, razlike v opremi in dejstvo da je avto R, ki ima zbirateljsko vrednost.

- Gledano z vidika zanesljivosti, katere kombinacije letnika /motorja/pogona so najboljše?
Pri P80 platformi nimaš kaj dosti za zgrešit. Razlika je samo v čisto zadnjih letnikih, ki imajo 2.4 265 HP motor. Mislim pa, da imata oba motorja 2.3 250 HP in 2.4 265 HP identičen blok z 81 mm premerom bata. V praksi to pomeni, da se nimaš kaj bat za pokanje sten cilindrov, kot je to pri novejši generaciji V70R 2003-2007, ki ima premer bata 83 mm in s tem tanjše stene cilindrov. Če bi jaz izbiral bi vzel 2.3 250 HP + ročni menjalnik + AWD. Je pa res, da so ročni dokaj redki, avtomatiki so sicer tudi zanesljivi, tako da je menjalnik res odvisen samo od želja. Nevem pa zakaj ne bi vzel AWD? Jaz bi rekel da obvezno vzami AWD.

- Kako je z (real life - številke na papirju me ne zanimajo) zmogljivostjo modela T5 proti R (prožnost spodaj, prožnost zgoraj, dejanska moč)?
Oba motorja sta enaka in ju lahko spraviš na enake cifre. Navadnega T5 še nisem vozil, tako da težko primerjam. Načeloma ima T5 manjšo turbino, ki se prej zavrti, R pa ima več zaloge moči v višjih obratih. Ampak to so minimalne razlike. Pa še te lahko enostavno izenačiš, če daš na T5 turbino od R, na primer.

- Imajo vse V70 verzije zadaj nivomat?
Samo AWD modeli.

- Na katerem spletnem naslovu je najbolje pogledati za temi avtomobili? (cimvec izbire)
AutoScout24, Mobile.de, ... lokalni avto.net-i po Švedski, Nizozemski, ...

Kot je že alfaromeo rekel R je R in je zbirateljski avto, zato je tudi vsaj 2-5x več vreden od T5 v enakem stanju. Odločit se moraš kaj želiš. Hitrega old-school Volvota, ki bo poceni = T5, zbirateljski primerek iz posterja za entuziasta = R.

Upam da sem kaj pomagal :-)
Na vrh
alfaromeo
17 apr 2021, 10:40
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3852
Pri V70 ph1 AWD pogon pobere kar veliko.
Avtomatik in AWD pa sploh. Poleg tega si pri kombinacji z AUTOmatikom omejen pri nadgradnjah zaradi menjalnika

Velika prednost R FWD je menjalnik z difirencialom z zaporo, kar ročni menjalnik v kombinaciji z AWD nima. Ker 1x se AWD pokvari in potem postane avto FWD... ;)

Nivomat je bil tudi v vozilih brez AWD.
Na vrh
gofra
17 apr 2021, 19:26
Član #22747
Prijavljen dne: 14 apr 2021, 21:18
Objav: 12
Hvala obema!

Govora je o prvi generaciji V70ic, tako je!

Sem se pa v zadnjih dneh fejst poglobil v prečesavanje za temi vozili in z obzirom na to, da obstaja podobna korelacija pri 850icah (T5 vs T5-R), bom verejtno izbiral tudi iz tega "bazena". Mislil sem, da je med vozili več tehnično-mehanskih razlik. Sicer pa ja, iščem predvsem hiter, zabaven karavan oldschool oblike in vsekakor bo v redni dnevni uporabi tako, da se ne obremenjujem več s kultnim statusom (pa še več barvnih kombinacij je na voljo)

Zakaj ne AWD? Izgube, teža in komplikacije, če gre karkoli narobe.
Na vrh
gofra
18 apr 2021, 09:55
Član #22747
Prijavljen dne: 14 apr 2021, 21:18
Objav: 12
Še eno vprašanje - če bo morda kdo vedel:

Ker planiram vozilo pripeljati iz tujine, me zanima, kje bi lahko prišel do podatkov glede CO2 emisij? Fajn bi bilo vedet, ali bom plačal 500-1000 EUR DMVja, ali pa bo ta znesek bližje 3000 EUR

Vnovič hvala vnaprej!
Na vrh
Volvej
18 apr 2021, 10:15
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1508
Na AutoScout24.com imaš pri nekaterih vozilih naveden tudi CO2 izpust. Za 1997-2000 R-a vidim da so vrednosti med 270-280g. Verjetno odvisno od menjalnika.

Če vzameš 280g, ter 177kW prideš na 2501 EUR DMV-ja.




Drugače pa ja, 850 ter V70 P80 sta vozili na isti platformi. Vbistvu je V70 samo facelift 850-tke.
Na vrh
gofra
18 apr 2021, 10:33
Član #22747
Prijavljen dne: 14 apr 2021, 21:18
Objav: 12
Hvala Volvej!

Morda ves kje bi lahko prisel do zanesljivih podatkov za 850 T5 ali T5-R? Kako se ta kalkulacija izvede v primeru, da podatkov ni na voljo? Z meritivjo v Sloveniji?
Na vrh
alfaromeo
18 apr 2021, 13:03
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3852
Med vozili je ravno prav mehanskih razlik. Poleg naštetega so na R verzijah vzmeti nižje, stabilizatroji debeljši, amortizerji drugi...

Na vrh
gofra
19 apr 2021, 20:10
Član #22747
Prijavljen dne: 14 apr 2021, 21:18
Objav: 12
alfaromeo je napisal(a): ...

Med vozili je ravno prav mehanskih razlik. Poleg naštetega so na R verzijah vzmeti nižje, stabilizatroji debeljši, amortizerji drugi...




Najlepša hvala!
Na vrh
Volvej
19 apr 2021, 21:00
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1508
Če boš našel kakšnega konkretnega kandidata prilepi link, pa lahko kaj bolj konkretnega pokomentiramo in morda pomagamo.

Drugače pa, me res veseli, da se še najde nekdo, ki je navdušen nad temi generacijami Volvota. Splošno v svetu postajajo vedno bolj popularne, pri nas pa je verjetno kakšna peščica norcev, ki nas takšni avti navdušujejo.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 50, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5628
najnovejši član: DonaldRug
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 517
Prejšnje ankete