Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Volvo 2.0D nima moči

Avtor objava
Hanacek55
07 okt 2016, 21:27 Predogled tiskanja
Član #10567
Prijavljen dne: 03 apr 2014, 16:25
Objav: 11
Pozdravljeni,

upam da bomo skupaj našli rešitev za mojga volva. Imam problem, namreč dva dni nazaj mi je na avtocesti vrglo v rezervni program. Po nekaj minutah sem se ustavil na počivališču, malo počakal in ugasnil avto. Ko sem ga prižgal, je bila zadeva ista. Avto je sedaj vedno v rezervnem programu. Peljal sem ga k mehaniku, ki je pregledal vse cevi (nobena ni sneta oz. počena) in ga prikopil na računalnik. Javil je sledeče napake: C 301 Napaka software, P 0380 rele grelnih svečk, P2263 Ventil turbo regulacije, U 0301 Software. Rekel je, da naj grem najprej k avtoelektričarju, da izločmo napake na elektroniki (če se jih da). No avtoelektričar mi je rekel naj najprej zamenjam grelne svečke (možno je, da mi zarad tega vrže v rezervni program), in če bo avto še kar v rezervnem programu, naj se oglasim nazaj. A je kdo imel tak oz. podoben problem. Ne da se mi skakat od enga mehanika do druzga avtoelektričarja in upat da bodo našli točno napako in popravli.

Pred napako menjano:
-cev iz intercoolerja na sesalni kolektor
-narejen veliki servis
-pred 2leti menjan vztrajnik s sklopko

Ps.: Zdi se mi, da ima avto malo močnejši zvok. Pa ko ga ugasnem traja 2-3s da se ugasne. Pred to napako je avto takoj ugasnil, ko sem obrnil ključ.
Na vrh
SepoX
08 okt 2016, 08:48
Član #94
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 13:51
Lokacija: Novo mesto
Objav: 198
Senzor na turbini je šel ali pa odhaja - P2263 Ventil turbo regulacije

Klasična napaka teh motorjev, če imaš še original turbino.

Če boš menjal turbino - obnovljena nova iz nemćije te pride cca 400€.
Na vrh
AssKicker
08 okt 2016, 08:49
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 577
Zaradi grelnih sveč ga pa res nebi smelo vržt v rezervni program.. To deluje samo ob vžigu, pa še nekaj sekund za tem lahko dogreva, pol naj bi moral delovati brez tega. A maš občutek da avto deluje lepo, le turbino ne vklopi?
Na vrh
Unknown
08 okt 2016, 14:49
Član #6929
Prijavljen dne: 05 sep 2013, 21:36
Objav: 76
Pomojem je crknu elektromagnetni ventil za regulacijo vakuma turbine ali pa ni vakuma do turbine(počena vakum cev) Če bi crknu tisti na turbini bi avto cukov oz bi imel napako na poziciji turbine!... Aja pa pri fordih 1.6tdci če crknejo use grelne svečke avto vrže v pomožni program ☺
Na vrh
Hanacek55
08 okt 2016, 20:12
Član #10567
Prijavljen dne: 03 apr 2014, 16:25
Objav: 11
Fantje hvala za odgovore ;)

SepoX - tut sam sumim mal stvari vezane s turb ino. Sicer se jo že 2 leti malo bolj sliši. In tut sedaj se jo sliši, tako da zgleda, da se tut vklopi, kljub tem, da je avto v rezervnem programu.

AssKicker - ja sej men se tut zdi, da ne bi ble grelne svečke problem. Danes smo jih zamenjal (bile so slabe, in winter is comming ;) ). Avto sicer deluje lepo, samo nobene moči nima, in pa pri ugašanju mal potraja, da se ugasne.

Unknown - tut jst sm to slišu, da je možnost, če crknejo grelne svečke, da avto vrže v rezerni program.

Se pravi, ves problem se ubistvi vrti okrog turbine. Meni se zdi da je turbina še prva, tako da mam v planu že nekaj časa da bi jo dal preventivno obnovit. Sicer je mehanik rekel, da je lahk tut katalizator zabit. V torek ga peljem ponovno k mehaniku, in upam da se stvar reši.
Na vrh
ddejc
10 okt 2016, 10:31
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
So mi že malce ušli tile 2.0 motorji, ampak v osnovi gre sledeče.
Za lepo ugašanje motorja imaš v sesalnem kolektorju loputo, ki se zapre, ko ugasneš motor. To loputo krmili elektromagnetni ventil preko vakuma. Drugi takšen elektromagnetni ventil pa je povezan na turbino. Težava nastane, ko se predre membrana elektromagnetnega ventila, pride notri vlaga in ventil prime zaradi rje.
Motor ne ugaša kot bi moral in je brez moči, ker je vakum od vakum črpalke do turbine povezan preko lopute za ugašanje v sesalnem kolektorju in preko obeh elektromagnetnih ventilov.

Unknown ti je dal dober nasvet, da preveri vakum cevke in predvsem oba elektroventila. Če boš sledil vakum cevkam od turbine in lopute na sesalnem kolektorju boš prišel do obeh ventilov. Preveri, če delata na 12V. V enem primeru mora bit odprt v drugem pa zaprt. Oba ventila imata isti princip delovanja kdaj je odprt kdaj zaprt. Če kateri ne tesni imaš vzrok.

Ventila pa zgledata takole
Na vrh
Hanacek55
14 okt 2016, 19:16
Član #10567
Prijavljen dne: 03 apr 2014, 16:25
Objav: 11
Ddejc, hvala za odgovor. Težava je bila v elektromagnetnem ventilu na turbini, tako kot si napisal. Problem je rešen. Avto trenutno dela kot urca, tudi ugasne takoj, ko obrnem ključ. Mehanik je rekel naj pridem čez en teden nazaj, da še enkrat preveri zadevo. Odkril je še, da mi rožlja nekje pri bosch pumpi, pa hladilnik mi pušča. Tako da nažalost še ni konec z obiskom mehanika. Fantje še enkrat hvala za vse odgovore.
Na vrh
najob
21 avg 2017, 14:33
Član #11472
Prijavljen dne: 22 jun 2014, 15:21
Objav: 29
pa še moja izkušnja z zmanjšano močjo. Imam volvo v50. V soboto sem se normalno peljal po avtocesti in ko sem jo zapustil, naenkrat nisem mogle prestaviti v nižjo prestavo, prestavna ročica je obstala v zadnji uporabljeni prestavi. Pridem do parkirišča, ugasnem avto in ročno prestavljanje dela normalno. Vžgem avto in ne gre nikamor...sem se peljal po avtocesti max 115/h, no poraba je bila tudi mala. preberem točno tole, v kar pišem. V nedeljo pogledam in opazim, da imam zlomljen nosilec elektromagnetnega ventila???. in iztaknjeno eno cevko. Cevko nataknem in ventil nekako pričvrstim za motor. Zadeva deluje.danes dobim nosilec , grem po njega, toda elektromagnetni ventil mi uide in jaz v 6.prestavi. Pridem nekako do počivališča Barje, kjer ventil zopet privežem in zadeva deluje.
Konec : dobil nosilec, ga zamenjal in sedaj se zopet veselo vozim.

Morda se kaj takega še komu lahko zgodi.








[ Uredi 21 avg 2017, 14:34 ]
Na vrh
t12345
05 avg 2020, 08:21
Član #2820
Prijavljen dne: 04 jul 2012, 09:34
Objav: 40
Pozdravljeni,
rabil bi nekaj pomoči okoli ventila turbo regulacije. Sumim, da sem pred kratkim imel obisk neželenega nočnega obiskovalca (beri kune), ki mi je pregriznila eno izmed cevi, ki gre prav iz tega ventila. Na ventilu je ostal del cevke, nikakor pa ne morem najti, kam je bil speljan drugi del. Na vrhu motorja (slika cev) je v objemki ostal del cevi, ki ima oznako 3M5Q-128188-NE P108D. Bi bil mogoče kdo pripravljen pogledati in povedati ali če bi mogoče lahko poslal kakšno sliko, kam je speljana ta cev?
Je pa po drugi strani zanimivo, da se mi zdi, da avto deluje brez problema. Tudi priklop na tester ni pokazal nobene napake, da bi lažje videl vsaj kje iskati. Imam pa 1.6D motor (D4164T) l.2009.
Zahvaljujem se za kakršenkoli nasvet.



Na vrh
t12345
05 avg 2020, 08:22
Član #2820
Prijavljen dne: 04 jul 2012, 09:34
Objav: 40
Še slika cevi, ki je odgriznjena.
Na vrh
t12345
05 avg 2020, 08:37
Član #2820
Prijavljen dne: 04 jul 2012, 09:34
Objav: 40
Ne morem naložiti druge slike.
Na vrh
t12345
05 avg 2020, 08:59
Član #2820
Prijavljen dne: 04 jul 2012, 09:34
Objav: 40
slika

Na vrh
t12345
05 avg 2020, 09:06
Član #2820
Prijavljen dne: 04 jul 2012, 09:34
Objav: 40
Označeno.

Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 40, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete