Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 (2.gen) / XC60
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

v60 hybrid

Avtor objava
Gasper
19 feb 2020, 19:31 Predogled tiskanja
Član #10839
Prijavljen dne: 26 apr 2014, 02:41
Objav: 39
Zanimam se za v60 hibrid model od 2015 naprej s 158 ali 170 kW. Plug-in ali klasični hibrid, ni pomembno Ali kdo kaj ve kako se kaj obesejo. lp
Na vrh
alfasan
20 feb 2020, 06:38
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 71
Evo, tudi jaz sem se zanimal za ta avto.
Pa sem pristal na navadnem dizlu.
Edini dve prednosti sta moč, in 4x4 (pogojno), ki pa deluje samo takrat ko delujeta oba motorja, torej đabe.
Poraba, pri 2 tone težkem avtu na odprtih cestah in avtocesti je višja, če so baterije prazne moraš tudi po mestu voziti na nafto, kar znatno poveča porabo zaradi teže.
Na koncu na podlagi raznih forumov in spritmonitorja in lastnih izkušenj z dizli predvidevam, da bi imel porabo maksimalno 1 liter nižjo kot pri D4 181 konjskem dizlu, ki ga vozim sedaj.
Potem pa je še obveznost, ko moraš vsak dan kable vlečt in filat baterijo, pa računat tudi na strošek elektrike.
Moti me pri hibridu,ker ima star 6 stopenjski avtomatski menjalnik, moj jih ima 8.
Ko pri hibridu kaj crkne ni ok. Rezervnih delov ne dobiš za vsakim vogalom, kar pomeni, da avto stoji.
Glede na slabo servisno mrežo in kilavo znanje je tudi vprašljivo kvalitetno servisiranje.
Obraba gum je tudi večja.

V glavnem če ti veliko pomeni 100 dodatnih konjev, ki jih ne boš občutil linearno temveč precej ukrivljeno go for it.
Jaz nisem šel. Če bi šel bi šel samo zaradi moči, pa še to mi je vedno bolj manj pomembno.
Pa mi ni žal.
Pas tudi baterije so pri 200.000 km že precej upešane, torej še en minus.
Cena avta pa je navita. 5 let stari se prodajajo za 18000-20000€. WTF! Novo škodo octavio dsg 150 konjsko dobiš za ta denar pa 4 leta garancije.

Samo mnenje sem podal,...




Na vrh
winni
21 feb 2020, 18:57
Član #13904
Prijavljen dne: 29 dec 2016, 16:58
Objav: 93
Alfasan, prosim za offtopic informacijo.
Morda veš koliko varčnejši je 8 stopenjski menjalnik napram 6 stopenjskemu?
Kakšne obrate imaš v 8 brzini pri 150km/h ?
Ali je 8 stopenjski avtomatski varčnejši od 6 stopenjskega ročnega?

LP
Na vrh
alfasan
21 feb 2020, 19:28
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 71
D4 181 km G8 pokuri manj kot D3 150 km 6G.
Pri 140 km/h v 8 prestavi je cca. 2000obr.
D4 181 km 6ročni pokuri nekje do 0,5 l na 100 km manj kot 8G.
Največja bedarija Kitajcev je, da niso dali 8G v AWD XC60 prejšnji model.
To bi bilo top 2400 ccm, AWD, 190 km in 8G.
Na vrh
Aljaž225
22 feb 2020, 22:12
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 381
S60 D3 (5cil) 120kw ročni v 6. prestavi na avtocesti 140km/h ima cca 2150rpm poraba med 5-6l na ravnem delu z vklopljeno klimo.
Povprečna poraba če je 85% avtoceste z tempomatom in hitrostjo na tempomat na 145km/h je 6,1l/100km (računano na tank goriva)

Splošno povprečje pa imam okrog 6,5-7,5l/100km odvisno od vožnje.

Lp.
Aljaž
Na vrh
Misel_NG
24 feb 2020, 08:28
Član #677
Prijavljen dne: 09 mar 2008, 13:23
Objav: 25
alfasan je napisal(a): ...

Evo, tudi jaz sem se zanimal za ta avto.
Pa sem pristal na navadnem dizlu.
Edini dve prednosti sta moč, in 4x4 (pogojno), ki pa deluje samo takrat ko delujeta oba motorja, torej đabe.
Poraba, pri 2 tone težkem avtu na odprtih cestah in avtocesti je višja, če so baterije prazne moraš tudi po mestu voziti na nafto, kar znatno poveča porabo zaradi teže.
Na koncu na podlagi raznih forumov in spritmonitorja in lastnih izkušenj z dizli predvidevam, da bi imel porabo maksimalno 1 liter nižjo kot pri D4 181 konjskem dizlu, ki ga vozim sedaj.
Potem pa je še obveznost, ko moraš vsak dan kable vlečt in filat baterijo, pa računat tudi na strošek elektrike.
Moti me pri hibridu,ker ima star 6 stopenjski avtomatski menjalnik, moj jih ima 8.
Ko pri hibridu kaj crkne ni ok. Rezervnih delov ne dobiš za vsakim vogalom, kar pomeni, da avto stoji.
Glede na slabo servisno mrežo in kilavo znanje je tudi vprašljivo kvalitetno servisiranje.
Obraba gum je tudi večja.

V glavnem če ti veliko pomeni 100 dodatnih konjev, ki jih ne boš občutil linearno temveč precej ukrivljeno go for it.
Jaz nisem šel. Če bi šel bi šel samo zaradi moči, pa še to mi je vedno bolj manj pomembno.
Pa mi ni žal.
Pas tudi baterije so pri 200.000 km že precej upešane, torej še en minus.
Cena avta pa je navita. 5 let stari se prodajajo za 18000-20000€. WTF! Novo škodo octavio dsg 150 konjsko dobiš za ta denar pa 4 leta garancije.

Samo mnenje sem podal,...








Odlično mnenje! Lahko rečem, da sem tudi sam prišel do istih zaključkov. Se podpišem pod vaše mnenje. Začetno navdušenje nad hibridom se je po vseh teh ugotovitvah, tudi pri meni žal zelo hitro končalo. Sploh pa dejstvo, da pri Summit-u nimajo licence za popravilo elektro pogona in te vedno napotijo v Celovec na Volvo servis. Hvala lepa!
Na vrh
Twista
24 feb 2020, 15:59
Član #3012
Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44
Objav: 119
Nimam časa odgovarjat na vsako napačno trditev ampak samo povem da sem imel hibrida 1 leto in je bil super za moje potrebe. Seveda pa tako kot dizel ali bencin ni za vsakogar tudi hibrid ni za vsakogar. Če imaš veliko kratkih poti, recimo v službo vsak dan itd...je ta hibrdi odličen. In ko se iz D6 vsedeš nazaj v D5 avto ne gre nikamor, pa ne zaradi konjev ampak zaradi odzivnosti elektro pogona. In 4x4 ni pogojen ampak je vedno na voljo tudi s prazno baterijo.

In kolikor sega moje znanje o menjalnikih je zadnja prestava enaka (oziroma zelo podobna) ne glede na to koliko prestav ima menjalnik 6 ali 8 in bo imel pri enaki hitrosti z enakim motorjem enako obratov (ali vsaj zelo zelo blizu).
Na vrh
alfasan
24 feb 2020, 20:24
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 71
volvo v60 2.0 D5 225 KM 0-100 6,5 s, 8G RPM pri 120 km/h 1750o, Vmax 230
volvo v60 2.4 D5 215 KM 0-100 7,5 s, 6G RPM pri 120 km/h 2150o, Vmax 230
volvo v60 2.4 D6 286 KM 0-100 6,1 s, 6G RPM pri 120 km/h 2200o, Vmax 230

Torej pomembno je koliko prestav ima avto. Razlika je občutna.
Da D5 nikamor ne gre, ne drži. Rekel bi placebo.

D6 nima stalnega 4x4 pogona. Ko dela na elektriko deluje samo zadnji pogon, nad 120 km/h deluje samo sprednji pogon. zato tudi sistemska moč ne poveča končne hitrosti, temveč pripomore k boljšemu pospešku do 120.
če so baterije prazne po teoriji ne morajo zagotavljati energije za poganjanje zadnjega pogona.

Kaj komu paše pa je subjektivna ocena.
Jaz sem se odločil, da kupim dizla iz praktičnih razlogov. Preveč sem na avtocesti in nad 120 km/h mi hibrid ne pomaga temveč otežuje vožnjo za 300 kg.

Bi pa vprašal. Zakaj se hibridi tako slabo prodajajo. Isti oglasi se ponavljajo že leto ali več.

[ Uredi 24 feb 2020, 20:29 ]
Na vrh
Twista
25 feb 2020, 12:07
Član #3012
Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44
Objav: 119
alfasan je napisal(a): ...

Preveč sem na avtocesti in nad 120 km/h mi hibrid ne pomaga temveč otežuje vožnjo za 300 kg.


S tem si povedal vse in je zate hibrid res nesmiselen. Kot sem napisal že prej, vsak pri sebi ve kakšne poti opravlja in kaj mu paše.

Tudi D5 nima stalnega 4x4, noben Volvo ni stalen 4x4 in se vsak vklopi po potrebi in enako je pri temu. Edino v načinu Pure ni sprednjega pogona, ta način pa se uporablja načelom za umirjene vožnje in po mestih kjer ne rabiš 4x4. V vseh ostalih programih elektirka stalno "pomaga" in skoraj pri vsakem pospeševanju deluje kot 4x4. Elektro pogon pa deluje do 150km/h.

V primeru da je baterija prazna ima vedno nekaj rezerve za delovanje 4x4 ob enem pa motor deluje kot agregat in vedno ohranja zadostno napolnjenost baterije za take primere tako da je vsaka skrb odveč.

Več prestava pomeni vožnja v optimalnih obratih v srednjih hitrostih saj je motor lahko dalj časa na "idealnih" obratih. Razlika med 8 in 6 je ta, da sta 2 dodatni prestavi razporejeni vmes med 1 in 6 in so prestavna razmerja drugačna. 8 stopenjski menjalnik ne pomeni da je 6 stopenjski menjalnik dobil dodatno 7. in 8. končno prestavo. Zadnja prestava je zadnja oziroma so razlike minimalne. Razlike v obratih pri tvojem navajanju je zaradi popolnoma drugačnega motorja in pogonskega sklopa.

Mogoče sem malo pretiraval s tem, da D5 nikamor ne gre, D5 gre popolnoma dobro ampak tista časovna razlika pritiska na gas in do dejanskega pospeška je res velika. Prestavljanje v menjalniku ali nabiranje obratov in turbo lag tukaj odpade oziroma je nezaznaven. In to je v vsakdanjem prometu veliko bolj pomembno in praktično kot koliko moči imaš na 4000 ali 7000 rpm.

Teli hibridi se pa ne prodajo ker jih tudi "poznavalci" ne poznajo ali se jih bojijo, so predragi ali pa imajo tak stil vožnje kot ti in zanje niso primerni. Servisa hibridnega sklopa sicer ni ampak če je kaj narobe je treba v tujino kar pa se tut vsak potencialni kupec vstraši. Baterija je po 200.000km še vedno v zelo dobrem stanju. Glede na teste novih avtomobilov sem mogoče naredil 5-10% manj km kot pri novem.

Ne me narobe razumet, tudi sam sem pristaš bencinarjev in imam trenutno v60 polestarja ampak sem tudi pristaš "novih" tehnologij in govorim iz izkušenj saj sem si lastil različne športne avtomobile, dizle, hibride, EV-ja itd...

[ Uredi 25 feb 2020, 12:14 ]
Na vrh
alfaromeo
25 feb 2020, 12:45
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3833
Twista je napisal(a): ...

Ne me narobe razumet, tudi sam sem pristaš bencinarjev in imam trenutno v60 polestarja ampak sem tudi pristaš "novih" tehnologij in govorim ....



Wauuuu. Nič nisi predstavil
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 23, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5413
najnovejši član: Douglasdroma
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 504
Prejšnje ankete