|
|
240 Super polar - eugene
|
|
Simon | 14 dec 2015, 11:11 | |
| Član #3257 Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52 Objav: 222
| Lep | Na vrh | |
Volvej | 14 dec 2015, 11:55 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Pismo, samo si vredi ti toti blatnik sklepo! | Na vrh | |
Andrei | 14 dec 2015, 12:30 | |
| Član #838 Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11 Objav: 475
| Lep! | Na vrh | |
bbf | 14 dec 2015, 12:32 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| Dost vredu zgleda. Kar tako naprej! | Na vrh | |
denzo | 14 dec 2015, 18:09 | |
| Član #13284 Prijavljen dne: 28 sep 2015, 18:39 Objav: 58
| ta predzadja slika me je prestrašila, ko sem videl kričeč obraz na zadnjih sedežih | Na vrh | |
D|N | 14 dec 2015, 20:40 | |
| Član #147 Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54 Lokacija: Ljubljana Objav: 480
| Legenda! | Na vrh | |
Volvoline | 16 dec 2015, 10:24 | |
| Član #96 Prijavljen dne: 23 nov 2006, 21:13 Lokacija: Loka Objav: 178
| Vsaka čast za klepanje, ti pa imaš "magic touch"!
Tisti aluminijast odbijač mi zgleda kot šibka točka - je zaradi starosti mogoče postal krhek in se zato zlomil? Ker če se ne bi zlomil, vse te škode sploh ne bi bilo.
Mogoče ne bi bilo napačno ta aluminij zamenjat z jeklom. Moj ima enako konstrukcijo. | Na vrh | |
eugene | 17 dec 2015, 21:27 | |
| Član #4110 Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31 Objav: 98
| ma nevem kolko je šibka točka. neki se pač more vdat. steber od garaže se ne bo- torej... je pa res da se amortizer od odbijača ni sesedel. | Na vrh | |
eugene | 07 jan 2017, 15:02 | |
| Član #4110 Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31 Objav: 98
| Srečno novo leto. 245 je zakon. Nekih 15k km v enem letu. Menjani zglobi in zadaj gumice od zgornjih rok. Volanska letev neki pušča tako da jo bo treba pretesnit.Drugo so bolj malenkosti (el kontakti, kabel od rikverca, kabli v pantih od prtljažnika...). Še vedno imam isto vezno, odbijač in desni blatnik ( malo boljše poklepan in pobarvan s sprejem) kar bo naslednje na vrsti z nekaj barve. Pa kak plin si bom verjetno počasi umislu.
Slikano včeraj na poti iz švice.
[ Uredi 07 jan 2017, 15:04 ] | Na vrh | |
Ovlov | 07 jan 2017, 15:26 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| Če bi imel jaz tole kočijo, bi jo zrihtal u nulo! (3 ta nove V90 dam za enga tacga press) | Na vrh | |
Volvoline | 08 jan 2017, 18:31 | |
| Član #96 Prijavljen dne: 23 nov 2006, 21:13 Lokacija: Loka Objav: 178
| Vsaka čast! Je bil dober drift v Švici? | Na vrh | |
Beastmaster | 09 jan 2017, 08:47 | |
| Član #111 Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23 Objav: 1307
| Odlično... Upam da se pripelješ na kakšen meet, zdej se ns je pa že kar nabralo z 2kami.... | Na vrh | |
eugene | 09 jan 2017, 10:40 | |
| Član #4110 Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31 Objav: 98
| Ceste so ble suhe cel teden in potem je neki zapadlo zadnja dva dni prej ko smo šli nazaj, ko je blo že vse sčisčeno tako, da hvalabogu nismo nič driftali po cesti. Nisem pa tudi iskal kakega placa, da bi se stem zabaval. Sploh z otroci in ženo notri mi ne bi blo neki kul se vrtet.
Se pa morem letos malo posvetit tudi volvotu da ga upicanim ker zadnjo leto sem se fukusiral predvsem na vwja, ki je nekako moja prva ljubav.
| Na vrh | |
eugene | 13 dec 2019, 23:58 | |
| Član #4110 Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31 Objav: 98
| Jaz oz moja, to še vedno furamo kot daily. Letos sem končno zamenjal in pobarval blatnik vezno in sprednji odbijač. Pa saniral ene dve mali rjavini na koloni in pod zadnjo lučjo. Ostane mi še sanirat lak ki se lušči na obojih vratih na levi strani, očitno je blo tu barvano. Pokrov motorja imam tudi drugi in ga morem pobarvat. Ta je začel rjavet na sprednjem robu kjer je zapigan pleh. Sicer še rešljivo samo bom verjetno dal v barvo rezervnega.
Z novimi bilštajni ( obični črni) se pelje nenormalno dobro. Drugi avto.
Kar neki časa me je grizla luč od olja, ki je ob zagonu, potrebovala par sekund, da se je ugasnila. Ni blo druge kot zlest pod avto in dat dol karter. Par ur dela ker traba podpret motor in spustit most precej dol. In seveda je blo kar sem sumu. Zrinjeno tesnilo na tranfer cevi iz pumpe na oljni kanal v bloku. Zamenjal obe z original penta tesnili in usput zamenjal še ojnične ker sem se bal, da so obrabljeni. Seveda brez potrebe ker se jim je komaj kaj poznalo. Pumpo sem pustu staro ker po pregledu je v perfektnem stanju. Motor ima 350k km in mogoče spije deci olja med menjavami. Točim pa najcenejše olje kar ga dobim, 4l 12e. Nisotek 10w40 in menjavam priblizno 2x na leto se pravi na kakih 10kkm al manj.
[ Uredi 16 dec 2019, 08:32 ] | Na vrh | |
eugene | 16 dec 2019, 08:11 | |
| Član #4110 Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31 Objav: 98
|
[ Uredi 16 dec 2019, 08:21 ] | Na vrh | |
eugene | 25 dec 2019, 13:36 | |
| Član #4110 Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31 Objav: 98
| ..Na poti v Švico
[ Uredi 06 jan 2020, 14:24 ] | Na vrh | |
eugene | 06 jan 2020, 12:38 | |
| Član #4110 Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31 Objav: 98
| Par slik z Švice. Šrečno novo leto vsem!
[ Uredi 06 jan 2020, 14:24 ] | Na vrh | |
alfaromeo | 06 jan 2020, 14:22 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Odlično!
Srečno 2020 tudi tebi | Na vrh | |
PURPLE | 18 jan 2020, 17:43 | |
| Član #12913 Prijavljen dne: 20 apr 2015, 12:44 Lokacija: Savinjska Objav: 128
| Zanima me kje si kupil original tesnilo za karter in koliko je okvirna cena? Sprašujem ker ga bom moral zamenjat na 740. | Na vrh | |
eugene | 22 jan 2020, 07:47 | |
| Član #4110 Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31 Objav: 98
| Kupu sem elring na autodoc. In sicer model ki pride v treh kosih- puzle. Ga je lažje menjat če ne bi komplet karterja jemal dol. Ne vem kako je na 700kah ampah na 240 treba precej nizko spustit most da lahko popolnoma odstraniš karter. Je pikup od oljne pumpe v napoto. Če pa imaš tistega trodelnega lahko samo malo spustiš karter dol lih da daš tesnilo. Stane pa dobrih 6e. Jaz bi vsekakor pomenjal še tesnila od transfer cevi iz oljne pumpe na blok. To je zelo pogosta greška na redblokih po vseh teh letih. Simptomi so pa da ob zagonu rabi lučka od olja neki časa da se ugasne. Jaz sem kupu original v volvo penta trgovini (AQ 131, 151, 171 230, 250 to je vse redblock volvo motor) in sicer za 2 tesnili - oring z kvadratnim presekom sem dal 14e. Sem pa na strani bloka- tam kjer navadno zrine ven tesnilo, dodal eno tanko podložko- posebnega profila izdelano na stružnici- da se v prihodnje to ne bi več ponovilo.
Aja. Sam večino delov za ta avto kupujem na autodoc. Kar pa tam nimajo pa scandix. K zastopniku pa sploh ne grem več vprašat, ker edini krat ko sem bil mi je že na vratih reku, da za te stare avte nimajo več nič. Tako da, autodoc, scandix, ebay, volvo penta servis. Tudi v lokalno trgovino z avtodeli ne hodim več ker večinoma je blo neuspešno ali pa se ne morejo kosat z cenami in ponudbo z avtodoca.
[ Uredi 22 jan 2020, 08:15 ] | Na vrh | |
eugene | 22 jan 2020, 08:02 | |
| Član #4110 Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31 Objav: 98
| Ta mesec sem zmenjen za predelavo na plin pri Tartarini. Rezervoar sem nabavu od ene italijanske firme ICOM, ki praktično edina dela pokončne toroide in bo vgrajen ob strani namesto rezervnega kolesa, tako da ne bom zgubu nič prtljažnika. Je pa drag ko žafran-600e.
Plani z avtom pa so še 16ke, -4cm fedri, m90 menjač in najverjetneje 2.5 penta atmosferc na original vbrizgu. Bodisi 8V AQ151 /AQ250) ali 16v (AQ171/AQ251). | Na vrh | |
eugene | 22 jan 2020, 08:07 | |
| Član #4110 Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31 Objav: 98
| Ena malenkost ki me moti in bi rad rešu je manjkajoča kotna letvica pod desno lučjo spredaj. Moje so sicer črne ampak bi se zadovoljil tudi z krom varjanto. Če ima kdo kako viška se priporočam. Hvala. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 22 jan 2020, 19:14 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| PURPLE je napisal(a): ...
Zanima me kje si kupil original tesnilo za karter in koliko je okvirna cena? Sprašujem ker ga bom moral zamenjat na 740.
V Gmtju. Par €€. Za Karter dol, vse dol. Tud most. Srečno | Na vrh | |
dejanLPG | 23 jan 2020, 16:37 | |
| Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
| eugene je napisal(a): ...
Ta mesec sem zmenjen za predelavo na plin pri Tartarini. Rezervoar sem nabavu od ene italijanske firme ICOM, ki praktično edina dela pokončne toroide in bo vgrajen ob strani namesto rezervnega kolesa, tako da ne bom zgubu nič prtljažnika. Je pa drag ko žafran-600e.
Plani z avtom pa so še 16ke, -4cm fedri, m90 menjač in najverjetneje 2.5 penta atmosferc na original vbrizgu. Bodisi 8V AQ151 /AQ250) ali 16v (AQ171/AQ251).
Zakaj si se pa odločil za predelavo pri Tartariniju?
| Na vrh | |
eugene | 24 jan 2020, 07:53 | |
| Član #4110 Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31 Objav: 98
| Prins 2150-500=1610 s tem da niso mogli dobavit tega pokončnega rezervoarja. Če ga nabavim sam mi odštejejo 150e
Avtonaplin.com 930e servis 36e 3 leta garancije ne more nabavit rezervoarja.
Bojski ni poslal ponudbe.
tartarini 2190-880= 1310 +600za vertikalni kesel. servis 65 8 let garancije na vse komponente-kao tudi krijejo stroške če ti plin zjebe motor- to je sedišča ventilov.
Tartarini je bil v bistvu edini, kjer so me napotili do proizvajalca teh rezervoarjev ICOM in so imeli že tudi eno ponudbo z neki popusta od njih že od prej tako da sem potem preko njih to naroču. Sem tudi sam gleda po netu za te rezervoarje ampak neuspešno.Neki sem jih najdu samo nič budget v željeni dimenziji. Delal jiuh je pred leti poljski IRENE ampak ne obstaja več. Pa sistem se mi je zdel v redu ker v visokih vrtljajih meša neki bencina zraven za zaščito ventilov + sistem na podtlak ki dovaja olje. Čeprav sam sem mnenja da pri teh volvotih to ni nek problem. Sploh pa mi ni problem to popravit sam. Morem pa priznat da imajo tudi zelo prepričljivega prodajalca. Malo me moti edino visoka cena servisov. To je nekako to glede razlogov. Če ima kdo kake komantarje, fire on.
| Na vrh | |
dejanLPG | 24 jan 2020, 23:28 | |
| Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
| Aha. No jaz sem lastnik Avtonaplin.Com in me je zanimalo kako uspe konkurenci prodati po tako visokih cenah. Upam, da se ne opečeš. V vednost, v Sloveniji imam poleg Tartarinija samo še jaz njihovo diagnostiko pa nisem pooblaščen od njih | Na vrh | |
eugene | 10 feb 2023, 09:35 | |
| Član #4110 Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31 Objav: 98
| To pridno melje naprej. Zdaj ima dobrih 400.000km in sem pred kratkim naredu velik servis. Prejšnji teden so bli neki precej divji tresljaji iz kardana ali difa in med raziskovanjem sem odkril zmaličene puše zgornjih rok zadnje preme in sem jih menjal. Ker sem to delal že pred enimi 5mi leti sem imel vse nastavke za prešo že izdelane in je šlo hitro.
V glavnem to je definitivno potrošni materijal na teh avtih.
[ Uredi 10 feb 2023, 09:38 ] | Na vrh | |
daikini | 11 feb 2023, 15:59 | |
| Član #14877 Prijavljen dne: 16 avg 2018, 09:22 Lokacija: Ljubljana Objav: 140
| To so evergreen avti…kar dela in dela. | Na vrh | |
eugene | 13 feb 2023, 08:41 | |
| Član #4110 Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31 Objav: 98
| Best car ever made. | Na vrh | |
daikini | 14 feb 2023, 05:29 | |
| Član #14877 Prijavljen dne: 16 avg 2018, 09:22 Lokacija: Ljubljana Objav: 140
| Že pri mojemu 53 let staremu 144S vidim, da je robustno narejen, brez rje, notranjih čričkov, motor prede, menjalnik tako lepo gladko ter natančno teče in to boljše kot pri kakšnem novem avtu… | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 56, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5973 najnovejši član: Ubvpwcrob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|