Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

AWD in Volvo

Pojdi na stran  1 2 3 [4] 5
Avtor objava
djsly9
20 jan 2009, 11:31
Član #945
Prijavljen dne: 24 nov 2008, 14:37
Objav: 15
Men je dost, da sem 1x ostal sred klanca z FWD in ketnami, medtem ko so 4x4 mimo vozili BREZ keten kot za šalo...(Escalade, X5, XC70,...) skratka, na vrhu hriba so bli samo 4x4 avtomobili, mi reveži smo pa parkirali spodaj.

Zato rabim V70 AWD ;) ker sem vsak vikend v hribih, polno naloženim avtom, in pozimi mi ni fajn s fwd avtom.
Na vrh
Volvo. 4 life
20 jan 2009, 12:33
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3326
Iščeš V70 AWD, XC70, V50 AWD,... ??
Na vrh
RollingStone
20 jan 2009, 16:34
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
djsly9 je napisal(a): ...

Tole sem si ogledal, pa me zanima kateremu od teh se volvotov AWD najbolj približa?

http://www.youtube.com/watch?v=ooQRxlChvMw



Najbolj se približa VWjevemu 4-motionu. Ubistvu gre za isti pogon z drugim softwareom.

Drugače pa to ni ravno merodajen filmček, ker je narejen z razlogom, da pokaže nadvlado subarujevega awd nad drugimi pogoni (točno istih filmčkov je na netu malo morje; zanimivo pa je, da morata samo dva proizvajalca (audi in subaru)dokazovat svoj pogon na tak način).

Sicer ne trdim, da je subarujev pogon slab, ampak me pa izredno zanima, kaj so delala zadnja kolesa, da avti niso mogli splezat na tisto rampo. Oziroma me zanima, kako so onesposobili rampo in/ali pogone.

Razlog: ker imamo zadnje čase obdobja, v katerih izčrpno testiramo AWD pogone. In glede na naše teste so vsi pogoni (čeprav z malce zamude) sposobni prenesti dobršen del moči na eno samo kolo. Ne morem govorit v procentih, lahko pa rečem, da eno samo kolo z oprijemom lahko premakne 1.5 tone težkega karavana navkebr.

Sicer pa tej debati ne bomo prišli do dna. Ko bo zapadel novi sneg, ste pa vsi AWDjevci vabljeni na našo testno progo (za mojo hišo). Povejte en dan prej, da naredimo led in da pripravimo dele podlage, ki premorejo malce oprijema.

In glede na naše teste naprimer super druper quattro le ni tako super druper. Sicer tudi volvov pogon ni nekaj baš zakon, ampak za quattrom ne zaostaja popolnoma nič. Pa tudi subaru bi se lahko še kaj naučil od koga.

Sicer pa so vsi ti pogoni za navadne smrtnike čisto dovolj dobri. Za kaj večjega pa rabiš diff lockers in podobne zadeve, česar pa za take kvazi pogone tako ali tako ne delajo.




[ Uredi 20 jan 2009, 16:42 ]
Na vrh
djsly9
21 jan 2009, 07:36
Član #945
Prijavljen dne: 24 nov 2008, 14:37
Objav: 15
Iščem V70D5 AWD.

hvala rolling za izčrpno poročilo.

Ne vem kako to naredijo, videti je res, da favorizirajo subarujev 4x4 pogon, ampak vseeno, ne verjamem, da bi prirejali rezultate takih testov. Škoda, da ni volvota vmes.

Če je res tako, lahko narediš ledeno podlago na hribčku, in potem samo s kakim večjim nazobčanim kosom lesa spreminjaš katero kolo bo imelo grip. (deska, ki ima na eni strani nekaj žebljev da se zarijejo v led).

volvo4.life, če si za, naredite še to ;)
Pa da vidimo, če pride awd z enim kolesom vhrib ;)


Na vrh
volhart
19 feb 2009, 14:32
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Evo AWD navdusenci. Ce kdo zeli na challenge.
http://www.subaru-slo.net/viewtopic.php?t=2603
Na vrh
AljAž
08 jul 2009, 22:22
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3765
Premiki:
Volvo. 4 life je napisal(a): ...

AljAž je napisal(a): ...

Odvisno koliko ti je res všeč. Meni, ampak meni osebno se zdi cena visoka. Sploh pa visko awd, če je ali pa če ga ni...


Za ceno se strinjam, kot sem ti že povedal, mogoče raje počakaj kak mesec, ko bo avto šlo gledat kakih 5 ljudi in bo vsakemu trapal da kuri 1l olja na tisoč kilometrov, potem ga sigurno ne bo noben vzel ... posledično bo primoran spustit še kakega jurčka, potem pa greš in ga vzameš! Aljaž, ne vem kaj ti gre tako v nos tale visko, sam si videl da je enako sposoben kot Haldex, all comes down to tires Sam z njim ne bi mogel bit bolj zadovoljen, pa ga ne uporabljam kot nekateri samo na AC, ampak se je že večkrat preizkusil v " težkih " pogojih in vedno se je izkazal. Tudi če pogledam gume, katere trpijo že 25.000 km ( Dunlop ) imajo s pomočjo AWD še kar 5 mm profila in to enakomerno - vse 4 ( z mojo vožnjo )! Tudi lega je odlična in če imaš še podvozje poštimano, je hudičevo dobra kombinacija!

Terminator, to z oljem nekaj ne štima ... če olje pušča ( npr. karter ), potem je to najmanjši strošek ( tesnenje ), če ti ga kuri turbina, potem je strošek obnova ali pa menjava turbine ( slej ko prej neizogibno, vendar čisto ok ), tako da jaz bi vsakem primeru avto dvignil in pogledal, kje " pušča ", ker to ni normalno!! Če se boš odločal, grem tudi z veseljem s tabo, če boš seveda prepričan da ga boš vzel, da se še malo pogleda kako deluje AWD ipd...

V vsakem primeru pa ti svetujem, da imaš kakega jurčka ali dva na rezervi, če želiš met avto poštiman potem, kot se zagre! Ceno bo moral pa spustit vsaj še za jurja, ne skrbi, avta za to ceno ne bo prodal!

obveščaj nas


AljAž je napisal(a): ...

Volvo. 4 life je napisal(a): ...

AljAž je napisal(a): ...

Odvisno koliko ti je res všeč. Meni, ampak meni osebno se zdi cena visoka. Sploh pa visko awd, če je ali pa če ga ni...


Za ceno se strinjam, kot sem ti že povedal, mogoče raje počakaj kak mesec, ko bo avto šlo gledat kakih 5 ljudi in bo vsakemu trapal da kuri 1l olja na tisoč kilometrov, potem ga sigurno ne bo noben vzel ... posledično bo primoran spustit še kakega jurčka, potem pa greš in ga vzameš! Aljaž, ne vem kaj ti gre tako v nos tale visko, sam si videl da je enako sposoben kot Haldex, all comes down to tires Sam z njim ne bi mogel bit bolj zadovoljen, pa ga ne uporabljam kot nekateri samo na AC, ampak se je že večkrat preizkusil v " težkih " pogojih in vedno se je izkazal. Tudi če pogledam gume, katere trpijo že 25.000 km ( Dunlop ) imajo s pomočjo AWD še kar 5 mm profila in to enakomerno - vse 4 ( z mojo vožnjo )! Tudi lega je odlična in če imaš še podvozje poštimano, je hudičevo dobra kombinacija!
...

Nebi vhajal v pristranske debate, ker smo OT.
Da sistem rabi cel obrat kolesa ali celo več, da preklopi na zadnji kolesni par pove vse o pogonu. Res je, da je ta awd (visko al pa haldex) povsem dober za stare atate, da tudi pozimi pridejo do zidanice. Tako nekako kot geartronic: pooočasiii... Za kake užitke oz. dober oprijem v vožnji na 4 kolesni pogon po ovinkih pa ni. Priznaj ali ne, kdor hoče dober awd za športno vožnjo naj si kupi Subaruja ali Audija s torsen dif. Če pa še nisi probal, pa probej. Ne glede na forum, klub ipd. je potrebno biti realen in objektiven, nam je pač Volvo všeč zaradi drugih reči.



Volvo. 4 life je napisal(a): ...

AljAž je napisal(a): ...

Priznaj ali ne, kdor hoče dober awd za športno vožnjo naj si kupi Subaruja ali Audija s torsen dif.


Terminator mi bo oprostil za OT, pa vendar tega ne proiznam! Subaru ima odličen AWD pogon, ok Audi s svojim torsen dif. pa sory, na žalost NE! Ta pogon kot vsi vemo je zastarel in Audi oz. VAG že več let uporablja Haldex! Volvov visko ali pa Haldex upam ob bok postavit vsakemu AWD pogonu, tudi Subarujevem pa mi najdi en klanec, brezpotje ali karkoli, pa bomo videli kdo pride dlje. Kakšne pa so vozne lastnosti, pa ti primerjaš plavajočo ladjo kot je XC70 in pa AWD in potem rečeš, da ni neki za ovinke in da je lega slaba in ne vem kaj ... 1. ko se vidimo, ti dam moj avto za peljat, pa vzemimo še kakega 1.8 T quattro, ali pa 6.0 T quattro, kakor hočeš, pa naj ti spizdi čez ovinke, pa bomo vidl. Ne govort nekaj na pamet, dejmo fantje karte na mizo pa te stvari sprobat v praksi, ne pa sam govort moj sosed ma Audija in ker je 40 let nazaj zmagal par dirk v Rally-u, ma pa boljši pogon kot VSI ostali

http://www.youtube.com/watch?v=_pOyLc2ki78

http://www.youtube.com/watch?v=crnAn-mt1Ks

http://www.youtube.com/watch?v=Oo9GV4mSnRQ&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=gTs0MCQHrzE

teh posnetkov je še malo morje, pa se mi jih ne da limat ... no toliko o tvojem najljubšem pogonu Aljaž !!
...


Audi ima tako torsen kot haldex izpeljanke pogona. Limited slip dif., kot ga ima subaru je pa po zasnovi soroden torsen dif. Razlika med tem in haldexom ter visko sklopko pa je, da delujejo proaktivno, slednji pa reaktivno- se pravi, kasno.
To, da je torsen/lim.slip dif. boljši pogon od haldexa priznavajo vsi, prednost haldex/visko je, da sistem ni vklopljen stalno in je posledično poraba manjša. In "kao" zato bolj smotrna za avtomobile navadnih smrtnikov. In lahko ga montiraš na prečno vgrajene motorje. Noben reli avto ne uporablja haldex pogona, če kaj vem.

Če bi ti bilo jasno kaj fizike, bi razumel, zakaj audiji na tistih linkih ne speljejo. Bi pa bistveno pomagalo, če bi imeli elekt. sistem proti zdrsavanju.

Sicer pa ja, lahko en test-drive

Na vrh
Volvo. 4 life
09 jul 2009, 08:46
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3326
AljAž je napisal(a): ...

Audi ima tako torsen kot haldex izpeljanke pogona.

Če bi ti bilo jasno kaj fizike, bi razumel, zakaj audiji na tistih linkih ne speljejo. Bi pa bistveno pomagalo, če bi imeli elekt. sistem proti zdrsavanju.



Volvo. 4 life je napisal(a): ...

Ta pogon kot vsi vemo je zastarel in Audi oz. VAG že več let uporablja Haldex!
to sem tudi napisal ..

Kar pa se tiče fizike, ESP-ja, ASR-ja, kaj kater avto ima in kaj nima, je pa bed time stories, tko da .... zima prihaja, bomo se dobil pa zadevo sprobal, zarad mene pa lahko tud na suhi cesti
Na vrh
alfaromeo
09 jul 2009, 09:34
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3827
tole je brezveze. Za tako zadevo si je potre bno omisliti drug avtomobil.
Na vrh
RollingStone
09 jul 2009, 09:38
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
AljAž je napisal(a): ...

Audi ima tako torsen kot haldex izpeljanke pogona. Limited slip dif., kot ga ima subaru je pa po zasnovi soroden torsen dif. Razlika med tem in haldexom ter visko sklopko pa je, da delujejo proaktivno, slednji pa reaktivno- se pravi, kasno.
To, da je torsen/lim.slip dif. boljši pogon od haldexa priznavajo vsi, prednost haldex/visko je, da sistem ni vklopljen stalno in je posledično poraba manjša. In "kao" zato bolj smotrna za avtomobile navadnih smrtnikov. In lahko ga montiraš na prečno vgrajene motorje. Noben reli avto ne uporablja haldex pogona, če kaj vem.

Če bi ti bilo jasno kaj fizike, bi razumel, zakaj audiji na tistih linkih ne speljejo. Bi pa bistveno pomagalo, če bi imeli elekt. sistem proti zdrsavanju.

Sicer pa ja, lahko en test-drive




Vsi novejši audiji, torej tisti s prečnimi motorji, imajo haldex. Vsi priznavajo, da je torsen boljši pogon od visko sklopke, kar nedvomno je. Za haldex pa poznavalci pravijo, da je enako dober, kot torsen. Tudi pri audiju niso nori, da bodo šli na slabši sistem, če so si ogromno ugleda ustvarili z quattrom.

Pa nehajte že primerjat serijske avtomobile z rally avtomobili. Slednji imajo le školjko od serijskih, motor, menjalnik in podvozje pa so povsem drugačni. Lahko bi rekli, da niti enega vijaka nimajo enakega.
Na vrh
Volvo. 4 life
09 jul 2009, 12:59
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3326
RollingStone je napisal(a): ...

Vsi priznavajo, da je torsen boljši pogon od visko sklopke, kar nedvomno je.


No in ker jaz nisem VSI in ker jaz vozim Volvo, mi je pomembno da mi visko služi, kot jaz hočem, ne kot VSI drugi ( mater so vam vsi drugi všeč, potem ni čudno da VSI vozijo Audije ) in če mene visko pelje po snegu tam, kjer Audijev torsen ne more, potem je ZAME Volvov AWD boljši kot torsen in to je bistvo
Na vrh
AljAž
09 jul 2009, 17:45
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3765
RollingStone je napisal(a): ...

Vsi novejši audiji, torej tisti s prečnimi motorji, imajo haldex. ...


Mislim da ta "Vsi" tu pomeni A3 in TT.
A4, A5, A6, A8, R8 so še vedno lepo preko torsen dif. Sicer pa nismo tu, da se bomo menili o audijih.

RollingStone je napisal(a): ...

Pa nehajte že primerjat serijske avtomobile z rally avtomobili. ...

Kar sem hotel reči je, da noben rally avtomobil nima haldexa oz. visko.
Na vrh
Volvo. 4 life
09 jul 2009, 17:58
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3326
AljAž je napisal(a): ...

Kar sem hotel reči je, da noben rally avtomobil nima haldexa oz. visko.


To pa mislim da ne drži, kaj pa imajo potem Evoti, Impreze, ...

Pa tudi ta primerjava je neumesna ... mi vozimo avte za vsak dan in ne raly in tudi s temi avti ne vozimo raly Dejstvo pa je, da je Haldex narejen v deželah kjer je doma zima, že samo po tem ga sam uvrščam nad quattro, pa tudi sami smo to že poštudirali kajne rs

RollingStone je napisal(a): ...

In glede na naše teste naprimer super druper quattro le ni tako super druper.



RollingStone je napisal(a): ...

Vsi priznavajo, da je torsen boljši pogon od visko sklopke, kar nedvomno je.


Zanimiva teza

Dejstvo je da vi ( se pravi VSI ) s tujim k*** opletate po koprivah, jaz pa s svojim in za tem tudi stojim !

[ Uredi 09 jul 2009, 18:01 ]
Na vrh
alfaromeo
10 jul 2009, 13:41
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3827
Prvi A3 je imel sigurno drugačen quattro kot A6 in ostali. Imel je takega, ki se je vklapljal. Poznam modela, ki je imel omenjenšportno različico A3, S3, in mu je šlo blazno na organ, ker ni vedel, kdaj mu bo vklopilo zadnjo os. Ker je to za vožnjo počez drek. Pri stalnem 4 kolesnem pogonu pa vprašanja kdaj bo vkolpil ni.

Skratka vsak 4kolesni pogon ima svoje prednosti in slabosti.
"vklopljiv" ima to prednost, da požre manj goriva in moči kot stalni, nekatere izmed slabosti so zgoraj omenjene.
stali ima pa diametralno nasprotne slabosti in prednosti kot vklopljivi

Pri vseh pa je slabost nasproti RWD ali FWD večja porab goriva, večja obraba materialov, večji strošek vdrževanja itd...

Med osebnimi avtombili ima pa sigurno najboljši 4kolesni pogon civilni subaru legacy, pustite imprezo WRCSTI ob strani.

WRCSTI in EVO pa pelje "scat" vsak civilni 4kolesni pogon...

Več pa ne bi o teh "priložnostnih" 4 kolesnih pogonih, ki požrejo xy konjskih moči.

Sicer pa Volvo XC70 in XC90 in AWD-ji s svojim načinom 4kolesnega pogona ni mišljen za pojanje po 50cm snega, kar očitno tudi zmorejo (ptiček.press), temveč zgolj za varno vožnjo in kakšen nesplužen klanec pred hišo. Za kaj več pa kot sem že prej omenil si je potrebno omisliti primernejše vozilo.

[ Uredi 10 jul 2009, 13:43 ]
Na vrh
Volvo. 4 life
10 jul 2009, 14:38
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3326
Hvala Aljaž za izčrpno in sodelujoče poročilo Edino kar bi te popravil je, da vklopljivega pogona skorajda ni, obstaja edino pri Hondi CR-V, ki pa je res najbolj neumen pogon kar sem jih kdaj videl. Moj pogon napram quattru in Subarujevem AWD res spada pod "ne " stalnega, pa vednar JE stalni ( npr. 80-20 ), potem pa se moč prenaša na zadnjo os in obratno! Bi vas pa 1x povabil na kako športno vožnjo z mojim awd, ki me je včeraj spet presenetil ... kakorkoli hočeš avto postavit " pošrek " ti nikakor ne uspe, ga vržeš ven, pa te awd potegne nazaj noter ( v kolikor imaš gas do podna ) ... ja, neumnost zna bit mučna, po drugi strani pa lahko uvoz na AC spelješ s cca 20-30 km/h več kot s FWD. No, seveda je to pomembno samo zame, pa vendar se mi nekako dopade
Na vrh
AljAž
10 jul 2009, 15:20
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3765
"vklopljivi" pogoni so vsi haldex, visco itd.
Na vrh
Volvo. 4 life
10 jul 2009, 15:25
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3326
AljAž je napisal(a): ...

"vklopljivi" pogoni so vsi haldex, visco itd.


Aa, imenujejo se stalni 4WD Vklopljivi je npr. Subaru Justy, ko mu iz 2WD " ročno " vklopiš 4WD ali pa Honda CR-V ko ima 100% predni pogon, potem pa ko se visko vklopi, se šele kardan zavrti in prenese del moči nazaj... vse ostalo je " stalni " 4WD !
Na vrh
Damijan
10 jul 2009, 20:48
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Volvo. 4 life je napisal(a): ...
Aa, imenujejo se stalni 4WD Vklopljivi je npr. Subaru Justy, ko mu iz 2WD " ročno " vklopiš 4WD ali pa Honda CR-V ko ima 100% predni pogon, potem pa ko se visko vklopi, se šele kardan zavrti in prenese del moči nazaj... vse ostalo je " stalni " 4WD !




'tshuldigung, ampak treba te je malo prizemljit.
S čisto strojniškega vidika Haldex in Visco nista, tudi konstrukcijsko ne moreta biti, stalni 4x4.
Samo šteje se pod "stalni", ker jih ne vklaplja "človeški faktor".

Zato se počasi sprijazni, da nimaš stalni 4x4. Če bi ga še "nadgradil" z ustrezno elektronsko podporo, bi pa sigurno skoraj lahko deloval kot stalni 4x4.
Na vrh
Volvo. 4 life
11 jul 2009, 20:43
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3326
Damijan je napisal(a): ...

Samo šteje se pod "stalni", ker jih ne vklaplja "človeški faktor".


... in točno to sem jaz napisal, že s tem ko sem dal " stalni " v navednice kot ti
Na vrh
Volvo. 4 life
16 jul 2009, 09:51
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3326
sva z enim fantom imela debato na youtube, ko je začel nekaj, quattro bi bila boljša izbira in ne vem kaj ... jaz sem napisal, lej meni awd ustreza, če tebi quattro, potem ga imej, meni ne .... pa mal gor mal dol in potem se je zelo hitro izkazal in se mi zdi, da " pametni " ljudje zelo hitro dojamejo, če jim človek reče, da vsakemu svoje ...

Well guess what, I am right now on a lookout for a "new" (actually used) car and looking rationally at all the pros and cons I decided on a V70 over A4 - I am far from stating that quattro has no shortcomings. I like it's reliability and ingenious simplicity of torsen mechanism, however when it comes down to value for money, V70 is a hands down winner.
Na vrh
GregorM
22 sep 2009, 05:15
Član #1302
Prijavljen dne: 22 sep 2009, 03:18
Objav: 2
alfaromeo je napisal(a): ...

Prvi A3 je imel sigurno drugačen quattro kot A6 in ostali. Imel je takega, ki se je vklapljal. Poznam modela, ki je imel omenjenšportno različico A3, S3, in mu je šlo blazno na organ, ker ni vedel, kdaj mu bo vklopilo zadnjo os. Ker je to za vožnjo počez drek. Pri stalnem 4 kolesnem pogonu pa vprašanja kdaj bo vkolpil ni.


V garaži imam Audi A4 quattro (thorsen) in VW Boro 4 Motion (haldex). Bora ima enak pogon kot zgoraj opisani Audi A3 in na spolzki cesti počne povsem enake bedarije (vklopi zadnji pogon, ko izračuna, da so prva kolesa dovolj zdrsnila). Z A4 teh težav nimam in ga je pozimi užitek vozit. Je pa treba priznat, da je Bora že stara in ima vgrajen Haldex 1. generacije. Volvo v svoje novejše modele vgrajuje Haldex 3. generacije (pod imenom Instant traction), s katerim zaenkrat nimam izkušenj.

Prav škoda, da se vsi testi 4 kolesnih pogonov zreducirajo na neko rinjenje v zasnežen klanec, meni pa v 90% pride prav za brezskrbno vožnjo po običajnih cestah v slabem vremenu.

[ Uredi 22 sep 2009, 05:17 ]
Na vrh
Volvo. 4 life
22 sep 2009, 08:53
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3326
GregorM je napisal(a): ...

Prav škoda, da se vsi testi 4 kolesnih pogonov zreducirajo na neko rinjenje v zasnežen klanec, meni pa v 90% pride prav za brezskrbno vožnjo po običajnih cestah v slabem vremenu.


Beeeeehheeee
Na vrh
Švedmorebitprh
22 sep 2009, 10:15
Član #408
Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55
Objav: 228
Ne spoznam se lih na AWD sem pa lani na Vogarju videl na lastne oči kako je outback ponižal volvota, audija in celo range roverja. Z lahkoto je prišel najvišje po zasneženem hribu....tko da verjetno ni tak auto đaba 50kEur.
Na vrh
T-5R
22 sep 2009, 21:24
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Ko je ravno debata glede raznoraznih AWD-jev, in high tech pogonov..... Na začetku letošnjega leta (27.Januarja) smo šli (4je) službeno v Samobor, z Volvom 960 RWD obutim v zimske gume. Na poti domov je zasnežilo, in smo se morali ustaviti v Novem mestu. Lahko samo povem, da sem šel mimo vseh AWD-jev, X3/5, MB-jev, in ostalih super vozil.

Tisti ki poznate NM, veste kakšen klanec je iz mesta proti priključku NM zahod. Tam sem brez problemov speljal, ko sem se moral v sredini klanca ustavit, ker je Lada Samara zavijala levo.

Tako, da še zmeraj prisegam na staro tehniko. Pa ne samo jaz.

Kdaj boste doumeli, da so vsi testi komercialne narave? Verjetno nikoli.

Pa še nagradno vprašanje! Zakaj po Rusiji v najhujšem snegu Ruski Kamaz letnik 1980 spelje (in prepelje) vsak klanec, medtem ko vse ostalo z vsemi mogočimi elektronskimi pomagali obstoji?

Zame osebno štejejo le dejstva v praksi. Vse ostalo me ne zanima.
Na vrh
GregorM
23 sep 2009, 00:45
Član #1302
Prijavljen dne: 22 sep 2009, 03:18
Objav: 2
T-5R je napisal(a): ...

Pa še nagradno vprašanje! Zakaj po Rusiji v najhujšem snegu Ruski Kamaz letnik 1980 spelje (in prepelje) vsak klanec, medtem ko vse ostalo z vsemi mogočimi elektronskimi pomagali obstoji?


Že vsaj 50 let je ljudem jasno, da za ritje po snegu pri 5 km/h potrebuješ:
1) popolno blokado vseh diferencialov
2) Velik odmik od tal
3) Grobe gume.
Najboljši avto za to je pa traktor. Le zakaj se noben dobro situirain gospod ne vozi v traktorju?

Če govorimo o serijskih avtomobillih višjega razreda, se prioritete AWD malce spremenijo:
1) Dobre vozne lastnosti pri vseh hitrostih tako na suhem kot mokrem vozišču
2) Čim manjši dodaten upor in hrup
3) Poceni izdelava
4) in šele na to off road zmožnosti

Sicer se bomo pa o sklopkah in diferencialih prepirali samo še par let. Po tem bodo imeli vsi malo boljši avti po en elektromotor v vsakem kolesu in si bomo pred vožnjo pač naložili program "traktor" ali "F1".
Na vrh
alfaromeo
23 sep 2009, 10:07
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3827
Okej. Še malo izkušenj. Blokade difov ti v globokem snegu pomagajo avto spraviti še bolj na trebuh.

Najpomebnejša je guma, zato se je T-5R odpeljal mimo vseh kvazi terencov, pripravljenih na vse obuti v nizkopresečne valjarje šriine vsaj 235.

Še izkušnje iz Volvo sveta. Volvo 850T-5 obut v zimske gume dimenzije 185/65R15 je šel po snegu zelo dobro in veliko boljše kot V70R, ki ima pogon v teoriji boljši, ker ima visko sklopko v diferencialu, z pnevmatikami dimenzije 205/45R17.

Pa še nasplošno. Kolega, ki si je lastil citroena GS, se je pozimi veliko vozil čez ljubelj. Takrat, ko je bil sneg, se mu je smejalo. Z "jajci" se je peljal mimo vseh super duper 4maticov xdriveov, AWD, itdjev, 4 motion.
Zakaj? Pnevmatika 135/70 R14 in ne 225 45 17 ali še več.

Za cel sneg pa je najboljše imeti šrioke gume, da avto ne počepne.

[ Uredi 23 sep 2009, 10:10 ]
Na vrh
RollingStone
23 sep 2009, 12:17
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Točno tako. Ozka guma pozimi dela čudeže. Razne blokade difov pa tukaj ne pomagajo preveč.
Na vrh
urber
23 sep 2009, 20:42
Član #921
Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29
Lokacija: Laško
Objav: 817
Ja res, ozka guma dela čudeže.

Pri hiši imamo že več kot 10 let Subaru Justy 4WD. Ga ni snega da bi ga ustavilo. Na njej so valarji širine 135, zraven 4WD pogon, zato gre po snegu nenormalno

Se je zanimivo pozimi vozit v klanec, katerega imam preden lahko sploh pridem do Laškega, ko počakaš sredi brega in spelješ, ostala vozila pa stojijo
Na vrh
RollingStone
24 sep 2009, 08:23
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Moj wintervagen je tudi justy. Mislim, da ima gume 155/65/13 in AWD. Marsikdo se je že čudil, dam ta avto prileze, pa najsibo travnati klanec ali (suh) sneg do šip. Glede na to, da avto ni namenjen takim ekstremom, kot jih preizkušamo mi, se odreže fantastično. Če bi bil še malce bolj oddaljen od tal bi bilo super.
Na vrh
urber
24 sep 2009, 08:36
Član #921
Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29
Lokacija: Laško
Objav: 817
Ja res ta avto pride marsikam. Tudi kolegi so se že večkrat čudili, po kakšnem snegu smo se peljali, pa nobenih problemov.
Imam pa seveda velikokrat tudi kake offroad varjante, kateremu stara dobra justika no kos zaradi svoje oddaljenosti od tal

Malo bolj bi moral biti oddaljen od tal pa bi bil super.
Na vrh
Švedmorebitprh
24 sep 2009, 10:43
Član #408
Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55
Objav: 228
Ma najbolš sta Steyr-ova haflinger pa pinzgauer. Haflinger ima samo 30 konjev premaga pa vse klance.
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 3 [4] 5

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 19, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5384
najnovejši član: Melenaqas
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 503
Prejšnje ankete