Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: 850 / S70 / V70 (1. gen) / C70 (1. gen) / XC70 (1. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

850 2.0t swap

Avtor objava
Fleko
30 dec 2019, 13:58 Predogled tiskanja
Član #13812
Prijavljen dne: 15 okt 2016, 14:04
Objav: 53
Pozdravljeni,

potreboval bi pomoč in sicer - Kolega je swapal svojo 855 - 2.5 N/A na 2.0 T5.

855 je predfaceliftom če se ne motim 93 letnik, vendar se je komplet inštalacija in motor prestavila iz 94 letnik 2.0 T5 (Italjanska T5). Sicer omenjen 2.0 motor je sestavljen iz več vetrov, vendar pred swapom je motor preverjeno delal. Motor je B5204T3, 16T turbina in Bosch-ev računalnik (0 261 200 500 (548)).

Predpostavljam, da je vse zvezano OK (kolikor sem tudi sam na hitro pregledal), vendar ko ključ obrneš na pozicijo III. starter ne dobi signala na 50 pin, čeprav releji v rele omari klikajo. .
Rele št. 210, kateri se uporablja za imobilizator, je samo ''brika''. Uporabili smo ključavnico enako in ključ - nobene spremembe tako, da mi zmanjkuje idej.

Na vrh
alfaromeo
30 dec 2019, 14:15
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Ko sem jaz menjal računalnik iz enega v drugega tud ni hotel vžgati...
Verjetno je zajec v imobilizatorju...
Na vrh
Fleko
30 dec 2019, 15:57
Član #13812
Prijavljen dne: 15 okt 2016, 14:04
Objav: 53
Zdravo,

problem je, ker ga nima. Kot sem omenil rele 210 je samo ''prevezava'' iz enega pina na drugega.

Če se ne motim sta rele 210 in 211 za imobilizator. 211 releja ni, 210 pa kot sem omenil je samo ''povezava'' dveh pinov.

Kako si drugače imobilizator onesposobil?
Na vrh
Decko
30 dec 2019, 16:41
Član #2285
Prijavljen dne: 06 jun 2011, 00:02
Lokacija: Okolica Postojne
Objav: 107
Če je donator avtomatik je treba še eno stikalo prebrikat...a direkt na starter vžge?
Na vrh
Fleko
31 dec 2019, 09:12
Član #13812
Prijavljen dne: 15 okt 2016, 14:04
Objav: 53
Donator ni avtomatik.

Dobesedno se je celotni motorni sklop z inštalacijam swapal.

Na štarter ''direktno'' še nisem poizkusil, to je naslednji korak med prazniki, edino testiral se je, če štarter deluje.
Na vrh
Fleko
06 jan 2020, 09:32
Član #13812
Prijavljen dne: 15 okt 2016, 14:04
Objav: 53
Se malo javim.

Motor laufa, vendar še vedno ne preko ključa. Če se direktno vklopi starter motor normalo deluje.

Ima 94.l 850 iz ključavnice direktno na 50 pin na štarterju povezavo?
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 46, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete