|
|
V70 T5 2000 Pojdi na stran
[1]
2
3
|
|
Twista | 24 nov 2015, 21:26 | |
| Član #3012Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121 | Tukaj vam bom predstavil svojega volvaka, ki ga imam v lasti šele dobro leto. Z avtom sem resnično zadovoljen kljub prevoženim kilometrom. Vem pa da jih imate nekateri še veliko več Prvo nekaj podatkov motor 2.3 turbo 5 cilindrov B5234T3, avtomatski menjalnik AW55-50/51SN, navi, tv, HU-803 pro logic, dstc, črn leather, tempomat, el. sedeži, automatska 2 conska klima, telefon, el. poklop ogledal, vlečna kljuka. Avto vleče še kar dobro, edino teža mu dela probleme. To se opazi predvsem v ovinkih in pa pri zaviranju. Ampak za svoj letnik, velikost ter težo se avto pelje dobro. Sedaj ima nekaj kilometrov čez 280kkm in na avtu še vse dela Glavni plusi: pospeški, udobna vožnja, ozvočenje, funkcionalen in prostoren prtljažnik, vse še dela? Glavni minusi: Obračalni krog (wtf volvo? ljudje me gledajo kot, da ne znam vozit), automatik (ćist subjektivno mnenje), poraba, dragi originalni deli
Predelave do sedaj so bile priklop vmesnika za USB, SD kartice ter bluetooth prostoročno telefoniranje(dobrih 100€), Prinsov plinski sistem z mazanjem ventilov (2100€) s katerim sem tudi po 10kkm še vedno zadovoljen. Plin mi poleti vklopi prej kot v 1km po zimi pa po 2km. Ko naredim cca 30kkm se mi investicija povrne kar pa je pri meni v recimo letu in pol. V avtu je bil tudi original subwoofer, kateri pa je moral na žalost ven zaradi rezervoarja za plin. Sedaj imam močnejši aftermaterk subwoofer ampak ne igra tako lepo kot je bilo original.
No sedaj pa še nekaj slik
In da to ne bo navadna tema o še eni T-5ki, vam dodajam še en teaser. Intercooler s cevmi sem prejel pred parimi tedni iz švedske od do88.se. Več na to temo pa prihodnjič
lp
| Na vrh | |
datanitilu | 24 nov 2015, 22:10 | |
| Član #1491 Prijavljen dne: 31 jan 2010, 18:32 Objav: 289
| Obracalni krog je posledica avtomatskega menjalnika, rocni ima mnogo manjsega | Na vrh | |
MarkoD | 24 nov 2015, 22:48 | |
| Član #11880 Prijavljen dne: 08 avg 2014, 22:22 Objav: 263
| datanitilu je napisal(a): ...
Obracalni krog je posledica avtomatskega menjalnika, rocni ima mnogo manjsega
Moj S80 ima enak obračalni krog kot ga je imela moja prejšnja Mazda Xedos 9 pa je bila z ročnim menjalnikom. 12 metrov. | Na vrh | |
Volvej | 24 nov 2015, 23:54 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Lep T5. Še na hitro zanimiva zgodba... ko se je ta tvoj prodajal na avto.net, sem pisal lastniku če mi proda samo Subwoofer, ker je ravno omenil v oglasu da ga ima. Sicer je odgovor bil ne, si pa mi potem ti prodal Subwoofer
Projekt z nadgradnjo pa je več kot zanimiv, bom res z veseljem spremljal.
Aja obračalni krog pa je polom na toti generaciji. Ni to nič AUT menjalnik kriv. Na mojem bivšem D5 ročn menjalnik je na 205/55/R16 še bilo dokaj vzdržno, na 235/40/R18 pa prav nevarno za v prometu, s tovornjakom pelat se je luksuz proti temu. To je polom. Ampak je tak, Volvo inženirji so pač failali big time sicer ne vem kak jim je to uspelo, haha. Za tolažbo, AWD ima še odtenek večji obračalni krog . Novejši S80 ima pa to že izboljšano. | Na vrh | |
Mr. ferguson | 25 nov 2015, 00:07 | |
| Član #12864 Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35 Objav: 185
| Živjo, lep Volvak;) Zanima me,kje ste naročili intercooler, ker sam tudi čakam na deževne dni,da malo naspidiram šveda:D Black leather mmmmmm nice stuff:)
Lp,Miha | Na vrh | |
Twista | 27 nov 2015, 16:52 | |
| Član #3012 Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121
| IC sem naročil kar preko emaila od www.do88.se. Imel sem par vprašanj in so mi vse odgovorili hitro in korektno. Danes sem naročil še material za stage 0 Bom drug teden malo poslikal in objavil kaj se bo še dogajalo na avtu | Na vrh | |
Unknown | 28 nov 2015, 12:15 | |
| Član #6929 Prijavljen dne: 05 sep 2013, 21:36 Objav: 76
| Koliko te je pa koštal interkuler... | Na vrh | |
datanitilu | 28 nov 2015, 12:28 | |
| Član #1491 Prijavljen dne: 31 jan 2010, 18:32 Objav: 289
| imel sem avtomatika 2002 letnik in imam ročnega 2002 letnik oba na isti dimenziji gum... z avtomatikom sem točno določeno krožno križišče komaj krožno obrnil medtem ko z ročnim to naredim brez težav | Na vrh | |
AssKicker | 28 nov 2015, 17:35 | |
| Član #12712 Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17 Lokacija: Bled Objav: 577
| Ko smo že pri obračalnem krogu, je normalno da se optika pri močnem zavijanju podira? Pri močnem zavijanju, mi eno kolo drsa po tleh, kot bi bila optika slaba, ampak naravnost se pa pelje lepo, pa optika je bila že opravljena.. | Na vrh | |
Twista | 28 nov 2015, 17:50 | |
| Član #3012 Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121
| Intercooler je bil tok + 10€ poštnine.
Obračalni krog pa nevem zakaj bi bil z ročnim manjši, če zavijem do konca drgnem v kolotek ne glede na menjalnik.
@Asskicker Če ti pri zaviranju blokira samo eno kolo je verjetno napaka na bremzah/abs-u? | Na vrh | |
Tex | 29 nov 2015, 14:12 | |
| Član #10542 Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24 Lokacija: Ljubljana Objav: 455
| Vozit se nauičte, pa bo obračalni krog ok
| Na vrh | |
AssKicker | 30 nov 2015, 09:28 | |
| Član #12712 Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17 Lokacija: Bled Objav: 577
| Zaviranje je drugače ok, tudi na poligonu vransko je delovalo vse odlično, in me ni nikjer potegnilo... | Na vrh | |
Twista | 09 dec 2015, 15:50 | |
| Član #3012 Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121
| Tako, v začetku naslednjega leta, se bo na avtomobilu delalo zelo veliko. Ker mi trenutni avtomatski menjalnik ni preveč všeč, ga bomo zamenjali z ročnim. Dele, katere imam za predelavo: Menjalnik M56, 3L olja, vsa 3 nova pedala, ojačevalec sklopke, senzor sklopke, nov ojačevalec bremz (zaradi dodatnega izhoda za olje), cev od ojačevalca sklopke do potisnega ležaja, potisni ležaj, košara, sklopka, vztrajnik, prestavna bunka in manšeta, mehanizem za prestavljanje z zajlami od menjalnika do prestavne ročice in pa predelava motornega računalnika ( ECU bom poslal na švedsko - MTE)
Istočasno se bo delal tudi predelava motorja in sicer prvo je potrebno narediti stage 0 : Olje Liqui Moly 0W-30 Filtri Nov antifriz Svečke Vžigalne tuljave Sklopka
Predelave: K24 turbina od S60R (trenutno je na obnovi v Lescah) Kolektor od R-a Zeleni injektorji od R-a Walbro bencinska pumpa do88 Intercooler s cevmi HKS blow off (se še nisem čisto odločil če gre gor) K&N vgradni filter Custom 3" downpipe in cel 3" izpušni sistem (še v delu) Quaife LSD Optimizacija elektronike na švedskem - MTE
Evo pa še slika delov za v mojga sleeperja
[ Uredi 09 dec 2015, 17:42 ] | Na vrh | |
alfaromeo | 09 dec 2015, 17:43 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Pri tebi se je pa božiček malo prej ustavil... Morda pride dvakrat ;)
Si robo nabral iz kakšnih zapuščenih skladišč ali si vse plačal full price? Če da, potem si kar olajšal proračun... | Na vrh | |
Twista | 09 dec 2015, 18:44 | |
| Član #3012 Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121
| Tole je biu samo miklavž, božiček še pride Drugače pa vse te dele ža kar dolg nabiram na kup. In vse kar je za menjavo menjalnika je rabljeno in sem dal za vse max 400€ + ECU flash še nekaj pride. Za servis sem kupil vse novo cca 500€ iz rezervnideli24. Kar se predelave motorja tiče pa sta IC in diff nova, ostalo je rabljeno. Neki mi je ležal doma, izpuh bomo naredil sami (materiala je za cca 400€ brez cat-a), kar je od R-a sem pa rabljeno kupil od uporabnika tega foruma dejanLPG. Na konc ugotoviš, da je to zelo drag šport, čeprav kupuješ rabljeno in se pogajaš na vsakem vogalu. Ampak ko bo to enkrat delovalo kot mora ne bom razmišljal kok sem vložil | Na vrh | |
gorgh | 09 dec 2015, 18:52 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| Thumbs up!! | Na vrh | |
Volvej | 09 dec 2015, 21:31 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| To je to, končno prava tema na forumu, zakon, samo tako naprej! | Na vrh | |
Damo | 09 dec 2015, 21:38 | |
| Član #901 Prijavljen dne: 12 okt 2008, 08:39 Objav: 175
| Twista je napisal(a): ...
... in pa predelava motornega računalnika ( ECU bom poslal na švedsko - MTE)
A ni bolj sigurno/natančno če ti optimirajo računalnik pri nas po tem ko bodo vsi dodatni deli zmontirani?
| Na vrh | |
Twista | 10 dec 2015, 12:12 | |
| Član #3012 Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121
| Tudi sam sem bil v tej dilemi, katerega tunerja izbrati. Je pa dejstvo da pri nas nisem našel junaka, ki bi motorni ECU (software) predelal iz avtomatika na ročnega, tako da mora ECU v vsakem primeru na švedsko. Je pa to podjetje specialist v softwareu za volvote. In tudi dodatni deli bodo dokaj "standardni", kateri so jim že poznani in vejo kaj lahko pričakujejo. | Na vrh | |
gorgh | 10 dec 2015, 14:24 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| Tu ti bosta lahko Krajnik iz Šk. Loke in DejanLPG od katerga si kupu k24 turbino pomagala...oba imata za seboj predelano iz aut na manual...dejan v70r, krajnik s80t6...
Tole bo dober projekt!! Cant wait for more, sam da ne bo krivilo ojnic od preveč moči/navora | Na vrh | |
Mr. ferguson | 10 dec 2015, 16:20 | |
| Član #12864 Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35 Objav: 185
| Lepo,lepo. Kaj vztrajnik je dvomasni? Če ne, kje ste ga kupili?
| Na vrh | |
Wikka | 10 dec 2015, 19:51 | |
| Član #13365 Prijavljen dne: 02 dec 2015, 16:07 Lokacija: Koper Objav: 209
| Waw waw waw, na kakšno moč / navor ciljate? | Na vrh | |
Twista | 10 dec 2015, 22:55 | |
| Član #3012 Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121
| Ojnice bi bile naslednja stopnja ampak zaenkrat še ne bom šel tok daleč. Vztrajnik sem dobil z menjalnikom in je enomasni iz V70 2.0 turbo mislim da 98'. Pričakujem nekje okoli 350whp, ampak se ne obremenjujem preveč s številkami. PA prosim ne me vikat! | Na vrh | |
Mr. ferguson | 10 dec 2015, 23:55 | |
| Član #12864 Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35 Objav: 185
| Paše na ta motor? Potem bi moral tudi na mojega 2.0T
Superca;) daj v Zagreb portat glavo in lajšati vstrajnik. Se pozna...vsaj na Renoju GTturbo se je::) Če pa rabiš kaj okoli motorja, me pa lahko kontaktiraš, imam nekaj delov za te motorje.
Keep with the good work, m8;)
Lp | Na vrh | |
goldy60 | 11 dec 2015, 05:43 | |
| Član #12654 Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46 Lokacija: ljubljana - Bežigrad Objav: 164
| 2.0 t glavo motorja ter cena | Na vrh | |
gorgh | 11 dec 2015, 08:32 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| 350 whp pomoje lahko odmisliš kar takoj, če jih boš 300 imel z omenjenimi predelavami na kolesih bo super....ne me narobe razumet, naj jih zbrca 400 ti jih želim...upam, da ga daš na valarje po predelavi ker me res firbčno zanima koliko bo zbrcal ko bo tako daleč
Drugač pa fenomenalen projekt, kar veselo objavljaj napredek!!!!
[ Uredi 11 dec 2015, 08:44 ] | Na vrh | |
Mr. ferguson | 11 dec 2015, 09:21 | |
| Član #12864 Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35 Objav: 185
| @goldy
Več na PM;)
[ Uredi 11 dec 2015, 09:22 ] | Na vrh | |
JanT5 | 11 dec 2015, 10:00 | |
| Član #713 Prijavljen dne: 14 apr 2008, 16:29 Objav: 319
| Super avto. Dobro poznam prvega lastnika te 70ke (se spomnim registrske), ki je imel avto dobrih 10 let. Skozi servisiran na lekšetu, zamenjano vse takoj. Sem ga večkrat vozil Upam da ti in ti bo dobro služil. Srečno ! | Na vrh | |
Twista | 11 dec 2015, 12:20 | |
| Član #3012 Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121
| Mislim, da bi vztrajnik moral biti pravi. Nebi ga pa lajšal ker je avto za daily. Glede portanja še nevem. Bomo vidli ko se motor odpre.
2.0 t bom prodajal, najraje kar celega s turbino.
Glede 350whp sem pa malo narobe napisal. 350 na kolesih je le cilj! ampak kot sem rekel, tut če bo dosti manj se ne bom sekiral. Gre pa seveda na valje prej in potem Pa še bencin vs plin me zelo zanima kaj bo pokazalo.
Ja nakup te V70ke je bil res veliko lažji ko vidiš poštemplano servisno do 250kkm Zaenkrat dela kot je treba.
PS: Kdo ve kam bi lahko dal lahko obnoviti/popraviti usnjen volan, manšeto pri menjalniku ter del voznikovega sedeža? Kamnik-Ljubljana ali okolica.
[ Uredi 11 dec 2015, 14:13 ] | Na vrh | |
Twista | 23 feb 2016, 14:55 | |
| Član #3012 Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121
| Po dolgem času spet nekaj novega. Po treh mesecih sem dobil nazaj turbino K24 ki sem jo dal novembra v obnovo, ker sem kupil rabljeno. Tolk časa je trajalo ker je majster baje čakal izpušno veternico. Sedaj pa naj bi bila tip top porihtana in pripravljena na vse te konje Vmes je prišel tudi material za cel auspuh, od turbine do konca. Zdej pa na valje, preden gre vse to na avto
In še nekaj slikc
| Na vrh | |
gorgh | 23 feb 2016, 15:05 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| Kam boš avto na valje dal? Bi tud jst svojga gor porinu
Pa še info za turbino, koliko €€€ te je prišla obnova? Si dal kaj predelat al ostane stock vse? | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 78, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5976 najnovejši član: Juliovioky |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|