Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

V60 D6 AWD Plug-in Hybrid 2013

Avtor objava
Twista
29 jul 2019, 13:01 Predogled tiskanja
Član #3012
Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44
Objav: 104
Zdravo ekipa, ker vidim da se na forumu bolj malo dogaja bom predstavil svojga "All arounder-ja".

Kot naslov pravi gre za že faceliftan V60 D6 letnik 2013. Ker je priključni hibrid ima dva motorja in sicer spredaj dobro znanega 2.4 s 5 cilindri in 215KM (D5) in še elektroko motor na zadnji osi (50 kW). Kapaciteta baterij je 11 kWh in sicer od tega jih 8 kWh uporablja za električno vožnjo, 3 kWh pa za hibridno vožnjo in vzdrževanje sistemov (ogrevanje ali hlajenje kabine in baterij). Električni range imam med 30-35km s klimo in normalno vožnjo. Največ do sedaj pa sem naredil 43km v dobrih pogojih.

Od opreme ničesar ne pogrešam in sicer ima usnje, navi, premium sound, šibedah, električna sedeža in ogledala, led števce, xenon.... Do sedaj sem na avtu zmenjal/naredil:

Nova original sprednja šipa zaradi kamenčka (zavarovalnica)
Nov kompresor klime
Montaža vlečnje kljuke
Posodobitev softwear-a za navigacijo
2 stopenjsko poliranje
zaščita vseh usnjenih površin

Avto imam skoraj 1 leto in ima blizu 200kkm tako da se bliža servis. Za napako klime sem vedel že ob nakupu tako da nekih presenečenj z avtom ni bilo. Vsak dan imam nekaj voženj po 1-3km in mi zelo prav pride elektrika saj ne potrebujem zaganjati motorja za kratke relacije. Z avtom sem zadovoljen, najbolj so mi seveda všeč pospeški in odzivnost v načinu power in awd in pa vsestranskost, saj lahko s pritiskom na gumb spremeniš avto iz 285KM stroja v šparovček s porabo 0.0L ali obratno. Veliko vozim tudi s prikolico in se avto odlično odnese.

Edini minus, ki ga vidim jaz je teža in pozicija baterij. Tehtajo nekaj čez 300kg, nameščene pa so pod prtlažnjikom. Pozna se dodatna teža v ovinkih in pa tudi nekaj manj prostora v prtlažnjiku. Kljub temu da ima čez 2 toni pa se ga da tudi lepo peljat čez ovinke, le navadit se ga moraš.










Poraba pri hitri vožnji s prazno baterijo. Pot 350km (60% avtoceste)





[ Uredi 30 jul 2019, 09:00 ]
Na vrh
winni
29 jul 2019, 14:13
Član #13904
Prijavljen dne: 29 dec 2016, 16:58
Objav: 74
Če se ne motim ima elektro motor zgolj na zadnjo os, kakšna je torej razlika med AWD in Hybrid načinom?
In kako izgleda obračun DMVja, glede na to da je dizel hibrid z motorjem euro5?

LP

[ Uredi 29 jul 2019, 14:20 ]
Na vrh
Twista
29 jul 2019, 15:53
Član #3012
Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44
Objav: 104
Ja, elektro je na zadnjo os, nafta pa sprednja os in nima klasičnega kardana. Sicer ga jaz nisem uvažal ampak je DMV zelo nizek. Še vedno spada pod hibride čeprav je nafta/elektro in uradni izpusti co2 so zelo nizki.

Pure: Je namenjen vožnji le na elektriko. Tu vklopi motor le ko pohodiš cca 80% ali več gasa

Save: Varčuje z elektriko zato jo uporablja le za nizke hitrostih ali če res počasi pospešuješ. Ko voziš v tem načinu ti izklopi motor ko spustiš gas ali se voziš konstantno nizko hitrostjo. Ko daš gas ga hitro vklopi, skoraj ne čutiš. Tu vklopi motor zelo hitro že pri cca 20% gasa. Če imaš baterije manj kot 25% ti v tem načinu z motorjem polni baterije. Posledično se poraba viša.

Hybrid: S polno baterijo voziš na elektriko in lahko hitreje pospešuješ preden vklopi motor. S tem ko se baterija prazni se premika meja kdaj bo vklopil motor. Tu vklopi motor le pri cca 60% ali več gasa. Pri povprečni vožnji z baterijo ki ni čisto prazna ne bo vklapljal motorja. Če je baterija prazna se voziš na elektriko le do 10-20kmh oz pri počasnem pospeševanju

AWD: Stalni 4-kolesni pogon, v tem načinu nikoli ne izklopi motorja. Elektro motor je tu le za "pomoč" klasičnemu motorju

Power: Stalni 4-kolesni pogon, tudi tle ne izklopi motorja. Pedalo za gas je veliko bolj občutljivo in motor takoj pripravljen na pospeševanje. Menjalnik drži motor na višjih obratih.

Tudi če je baterija prazna ne moreš "zgubiti" zadnjega pogona saj ima 3kWh rezerve in rekuperacijo pri bremzanju če pa to ne zadostuje pa z motorjem proizvede elektriko.

[ Uredi 29 jul 2019, 15:55 ]
Na vrh
Andrei
29 jul 2019, 17:21
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 414
Videti je odlično! Srečno vožnjo.
Na vrh
Spletna stran
pihler
29 jul 2019, 19:38
Član #2249
Prijavljen dne: 14 maj 2011, 18:20
Objav: 129
Lep. Kakšen je bil strošek poliranja?

[ Uredi 29 jul 2019, 19:39 ]
Na vrh
alfasan
29 jul 2019, 23:20
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 16
Še en podatek bi nas zanimal.
Kakšen režim vožnje si imel v tem letu in kakšna je bila povprečna poraba.
Na vrh
Godward
29 jul 2019, 23:46
Član #11171
Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54
Objav: 563
Zgleda odlicen. Skoda da nisi dal skrite kljuke
Na vrh
Twista
30 jul 2019, 09:26
Član #3012
Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44
Objav: 104
Spoliral sem ga sam, "profesionalne" paste, gobice, čistila sem imel že od prej tako da nevem koliko me je prišlo. Cel postopek mi je vzel cca 8-10 ur + 2 uri za notranjost. Natančno pranje, plastelin, zaščita gum in plastike, strojno poliranje s srednje grobo polir pasto in še enkrat strojno poliranje z voskom za sijaj, pa potem še enkrat čiščenje ostankov polir paste po vseh luknjah.

Sem tudi sam razmišljal, da bi dal skrito kljuko vendar jo imam cca 3/4 časa itak gor pa sem se pol odločil za to.

Kakšna je poraba? Po pravici povedano nevem. Krajše poti ponavadi opravim na elektriko, na daljše poti imam ponavadi prikolico zadaj. Če dalj časa ne resetiram števca je nekje okoli 3-4L povprečje. Seveda enkrat je 0 ali 1L, drugič s prikolico na avtocesti je 6-7
Na vrh
JG
30 jul 2019, 13:14
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1288
Hud stroj ni kaj.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 35, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5190
najnovejši član: Lenindene
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 499
Prejšnje ankete