Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

850 ''italjanski'' T5

Avtor objava
Fleko
10 jun 2019, 23:31 Predogled tiskanja
Član #13812
Prijavljen dne: 15 okt 2016, 14:04
Objav: 53
Pozdravljeni,

Spet sem si ''nakopal'' nov projekt. Tokrat še bolj po mojem okusu in sicer karavansko izvedenko 850 oz skrajšano 855.

Tema bo tekla o Italijanski T5, kar pomeni 2.0 T5 motor s 211KM, letnik 94. Prevoženih, kdo bi vedel koliko. Števec se je ustavil pri 163kkm (zloglasni zobnik), računalnik pa je pokazal nekaj čez 400kkm - računalnik menjan. Načeloma mi je vseeno koliko je prevoženih, zakaj v nadaljevanju

Slika na dan nakupa.


Avto je bil solidno ohranjen, kolikor sem pregledal, v večjih nesrečah ni bil udeležen, izjema so voznikova vrata, katera so bila zamenjana.

Največji problem avtomobila je bila vsekakor armatura. Že ob nakupu je dobesedno skakala po avtomobilu.
Ogromno armatur v 850 seriji s časom propade, posledično polomljeni nosilci, kanali, ... Odločil sem se, da jo odstranim in polomljene kose prilepim in ojačam. Hkrati preventivno menjam pečko, za gretje kabine in hitro ''spojko'' za njo.

V manj kot pol dneva je armatura zunaj. Bolj sem jo gledal bolj se mi smilila.
Še danes mi ni jasno, kako lahko tako plastika propade v 25 letih. Doma imam par BMW-jev starejših še za 10 let in niti 1% toliko niso poškodovane armature.
Zato mi ni preostalo nič drugega, kot da grem v lov za drugo armaturo.
Tekom demontaž sem ugotovil, da ne glede na stanje armature, se takoj ko se odvijači vse vijake na požarni steni začne veselica (beri začne pokati). Doma imam par armatur in nebi ene cele skupaj sestavil.

Zaradi tega, sem začel razmišljati kje oz. kako bi dobil lepo armaturo. Novejša serija (prva serija 70), je tako rekoč malo bolj obsežen facelift 850 serije in hkrati ima manj problematične armature (še vedno pokajo, ampak so ojačane). Prvotni plan je, da iz C70 vso tehniko (zavore, podvozje in motor) prestavim v 850, zato mi ni preostalo drugega, kot da prestavim notranjost iz 70 serije v 850. In tako se je projekt začel.

Vratni panel se z minimalnimi predelavami lahko vpaše.
V70 panel

850 panel


Nosilec volanskega droga, kateri je nastavljiv samo po globini - out

Nosilec iz C70. Z nosilcem pridobimo prostor za novo armaturo in nastavljiv volan po višini in globini.

Test fit C70 armature. Če bi bila V70, bi skoraj brez posegov lahko pritrdil, pri C70, pa jo je potrebno krajšati.


Ker ima C70 že ME7 sistem, je posledično tudi elektronsko pedalo za plin. Pedalo za plin se privijači brez predelav. Pedala za sklopko in zavoro pa potrebujeta malenkost več časa za fiksiranje.

Motor iz C70 je prvi zapusti svoje delovno okolje, zato da se zamenja, kar je še potrebno. Načeloma se je ogromno stvari okoli motorja menjalo, ko sem se vozil s C70.
Preventivno se bodo ponovno menjali vsi semeringi in vsa tesnila, PCV se bo predelal, karbonska sklopka, močnejša potisna plošča, jermeni, obnova štarterja in alternatorja, hibridna turbina, vse gumi cevi nove,....


Motor iz 850 je počasi zapustil svoj delovni prostor. Omenjeni motor ne bo šel v večna lovišča, ampak h kolegu v njegovo 855


Da ne bom govoril samo o motorju in notranjosti.
Podvozje bo tudi deleženo dodelav in sicer:
Koni amortizerji

Ker so obupne barve, so kar se da hitro spremenili barvo v bolj normalno

Most iz C70 razmaščen, očiščen do živega, pobarvan s 2K temeljem in ''hameršlak'' črno prekrivno barvo

2K temelj


C70 most ima enaki tip rok kot 850 T5R, hkrati ima C70 večje zavore 302mm, spodnji sovoznikov nosilec za velike 302mm zavore + dodatno sem naročil 4 batne brembo čeljusti in pletene zavorne cevi.

''Apšenkli'' - levi očiščen s citronsko kislino, desni neočiščen


Zaščiteni s kataforeznim lakiranjem


Še nekaj kosov iz rumenega cinkanja. Rumena pasivacija naj bi bila bolj obstojna kot modra.



Copati že nestrpno čakajo na asfalt

Polžek pa komaj čaka na billet veternico in stage 3 ležaje.


Zaenkrat je to to. Upam, da v tem tednu dobim od strugarja, Alu puše za most, Novilon puše za motor, alu vložke za sferične ležaje za mehanizem za menjalnik in da dobim ostalo drobnarijo, da se lahko lego kocke začnejo sestavljati.


[ Uredi 11 jun 2019, 17:16 ]
Na vrh
Andrei
11 jun 2019, 09:32
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 475
Lep projekt. Komaj čakam nove objave.
Na vrh
Spletna stran
Volvej
12 jun 2019, 08:15
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1553
Odlična tema, spremljam! Kateri motor pa prestavljaš iz C70, 2.3 T5?
Na vrh
jack8black
12 jun 2019, 09:04
Član #12296
Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03
Lokacija: Obala
Objav: 429
Ti si legenda, da se lotiš takega zahtevnega projekta Samo tako naprej
Na vrh
Fleko
12 jun 2019, 11:08
Član #13812
Prijavljen dne: 15 okt 2016, 14:04
Objav: 53
Pozabil omeniti. Motor iz C70 je 2.3 T5 - 240km.
Na vrh
Volvej
14 jun 2019, 08:49
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1553
Super izbira motorja. Še eno priporočilo, če nimaš armaturke že noter. A ti je v osnovi delala klima? Pri teh 850 / V70 phI ponavadi začne spuščat evaporator, ki je zakopan direktno pri požarni steni za armaturko. Če imaš že vse narazen in bi rad imel klimo ga menjaj. Drugače moreš spet razstavljat komplet armaturko.
Na vrh
Biga
17 jun 2019, 20:01
Član #17942
Prijavljen dne: 17 maj 2019, 19:07
Objav: 9
Vau, zelo dobro si predstavil. Respect.
Na vrh
Fleko
24 jun 2019, 10:39
Član #13812
Prijavljen dne: 15 okt 2016, 14:04
Objav: 53
Evaporator je pregledan in drži tlak. Nisem bil 100% odločen klima da ali ne. Na koncu sem se odločil, da vseeno nebo hardcore track day auto, ampak za uživanje in klima dostikrat pride prav. Sploh, ko se bo prevažal dejanski track day avto.

Malo se je upočasnilo delo na Volvu, ker dobave niso po planu.

Hibrida turbina je sestavljena.
Originalni design veternice

Nova billet veternica + stage 3 ležaji, kateri dovedejo več olja, zato turbina zdrži večji tlak.


Prejel sem puše za most in puše za motor.

Test fit mosta


Porezkan zgornji nosilec motorja


Brembo projekt je splaval v vodo, enostavno preveč dela in čakal bi predolgo časa (cca 5-6 tednov).
Zato sem naročil nove zavorne čeljusti (originalne dimenzije), yellow stuff EBC ploščice, pletene zavorne cevi, ATE diske, katere mi bodo pri Sinter-ju dodatno obdelali, čakam še raznorazna tesnila iz Kmaga, upam da čim prej, ker me samo te tesnila ''bremzajo'' za vgradnjo motorja.
Na vrh
1-ej
26 jun 2019, 04:14
Član #448
Prijavljen dne: 17 avg 2007, 04:57
Objav: 326
Mislim, da imam nekje doma adapter za 302mm diske za original čeljusti od 850-ke, če ti bi mogoče odgovarjalo? Lahko pogledam.
LP Enej
Na vrh
Fleko
26 jun 2019, 12:07
Član #13812
Prijavljen dne: 15 okt 2016, 14:04
Objav: 53
Ne potrebujem imam 302mm abšenkle. Celotni sprednji most gre iz C70 na 850, sepravi roke, diski, most, nosilci motorja,...

Kolikor vem, je tudi nosilec motorja na strani zobatega jermena drugačen, če ima avto 302mm diske.

Hvala vseeno.
Na vrh
eugene
13 feb 2023, 08:49
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Zanimiv projekt. Je zaključen? Kako sliko končanega, bi lahko pripopal.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 52, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete