Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

s40 II, 1.6d, 2010, 194000 km

Avtor objava
RobArt
14 mar 2019, 23:16 Predogled tiskanja
Član #16075
Prijavljen dne: 05 mar 2019, 12:40
Objav: 2
Pred kratkim sem kupil rabljenega Volvota s40 II, 1.6d, 2010, trenutno 194000 km. Z avtom sem zelo zadovoljen in vse deluje normalno.

Me pa zanima nekaj stvari. Ko sem ga priklopil na OBD adapter mi je javilo napaki P1402 v zvezi z Erg ventilom ter P0341 Camshaft position sensor "A" circuit range/preformance

Pribljižno vem za kaj gre ampak me zanima bolj strokovno mnenje od koga z izkušnjami ali je potrebna takojšnja menjava senzorjev ter čiščenje oz. zamenjavo ventila oziroma na kaj moram biti posebno pozoren.

Ko obrnem ključ na pozicijo II in se ugasnjeo vse opozorilne svetilke mi dokler ne zaženem motorja gorita še lučki za motor ter olje. Ali je to normalno?

Avto naj bi sicer imel serijsko menjavo jermena pri 230 000km, kar se mi zdi kar velika številka.
Ali je bila kakšna izkušnja, da bi jermen strgalo pred to kilometrino v teh PSA 1.6d motorjih? Itak ga bom menjal najmanj 10 000 km prej!

Kako lahko računam na delovanje turbine in na kaj moram biti še pozoren? (zaenkrat dela vse tip-top brez kakih žvižganj oziroma pomanjkanja moči)
Avto res vozim večinoma po mestu ga pa vsaj 1x do 2x na teden malo zgonim na avtocesti z daljšo turo.

Prosim če mi lahko kdo tu tudi priporoča kakega dobrega in poštenega serviserja v Lj ali okolici. Za nekoga iz Vižmar sem zasledil da je dober ampak nikjer ne dobim kontakta.

Hvala in lep pozdrav!

Robert


Na vrh
Aljaž225
15 mar 2019, 00:18
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 353
Čisto tako, volvo rad neoriginalnim testerjem oz testerjem ki niso vida in dice daje lažne napake da zavede vzrok težave, tu ti priporočam da ga priklopiš na volvov tester vida.

Pomembna zadeva o kateri govorimo je tudi ta ali gre za 1,6d ali D2 motor.

Če je ogovora o D2 motorju (84kW) potem imaš servis z menjavo zobatega jermena na 140 000km ali 10let oz kar je prej. Razlog tega je tovarniška sprememba intervala zaradi težav z napenjalci in vodno črpalko.
Kar se tiče pa 1,6d motorja (80kW) pa je menajva jermenov in vodne črpalke ostala na 240 000km ali 10let oz kar je prej.

Pozoren na redno menjavanje olja in seveda pravilno specifikacijo olja ki je predpisana za ta motor.

V Lj oz okolici imaš tudi Tomaž Zupan-a v Blagovici (041 785 485)

Lp.
Aljaž

[ Uredi 15 mar 2019, 00:18 ]
Na vrh
RobArt
15 mar 2019, 21:10
Član #16075
Prijavljen dne: 05 mar 2019, 12:40
Objav: 2
Motor je 1.6d. Jermene in črpalko bom menjal kar letos da bo mir. Itak bi z naslednjim letom imelo vozilo 10let. Bom pa vse poštimal glede na to da ga želim imeti v dobri uporabi naprej.

Kako je z lučkama za motor in olje, ki še gorita pred vžigom?
Je to normalno?

Bom poklical v ponedeljek Tomaža da mi preko telefona kaj bolj specifično pove ter da se dogovoriva za inventuro.

Hvala in lep pozdrav.

Robert

Na vrh
Aljaž225
15 mar 2019, 22:43
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 353
Glede lučk za motor in olje ne vem iz glave...
Drugače mislim da je normalno, za olje 100% je ker ni tlaka zamotor pa mislim da tudi - ne bom pa trdil ker sem že malce pozabil (S60 ima zagon na tipko in vžge ko se cel sistem vzpostavi, kako je bilo na S40 se pa po skoraj dveh letih ne spomnim več.

Lp.
Aljaž
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 52, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5026
najnovejši član: MaratogaV
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 494
Prejšnje ankete