|
|
I: Turbino za 2004 S60 D5
|
|
S60D5Gear | 09 okt 2018, 09:43 | |
| Član #1437Prijavljen dne: 28 dec 2009, 09:59 Lokacija: Slovenija Objav: 193 | Kje bi našel novo turbino za Volvo S60 D5 Automatic (120 kW)? Motor je D5244T.
Obnova vem, da je približno 400-500€. Ker avtomobila še ne bi menjal, razmišljam o novi turbini, ampak nimam pojma kje se to dobi. | Na vrh | |
bosty_23 | 09 okt 2018, 12:32 | |
| Član #13746 Prijavljen dne: 18 avg 2016, 20:35 Lokacija: Posavje Objav: 176
| nove so od 450-720E......odvisno od proizvajalca za obnovo pa pokliči bejo....ni bistveno slabša od nove | Na vrh | |
alfaromeo | 10 okt 2018, 09:09 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Obnovljena na skandix
V kolikor res dobiš novo garett za 700€ potem jo vzami... | Na vrh | |
bosty_23 | 10 okt 2018, 23:56 | |
| Član #13746 Prijavljen dne: 18 avg 2016, 20:35 Lokacija: Posavje Objav: 176
| 662,65€ je garett | Na vrh | |
S60D5Gear | 11 okt 2018, 01:21 | |
| Član #1437 Prijavljen dne: 28 dec 2009, 09:59 Lokacija: Slovenija Objav: 193
| Hoj,
sem res dobil novo za slabih 700 EUR. Glede na to, da obnova hitro lahko pride 500 EUR, se mi zdi, da je nova turbina boljša izbira.
Je pa še dosti drugih stroškov zraven (menjava vseh cevk, olja in podobno), ampak pri teh kilometrih (480.000 km) je bil že zadnji čas. EDIT: Menjava tega je obvezna, če želiš imeti garancijo na turbino.
[ Uredi 11 okt 2018, 11:00 ] | Na vrh | |
AssKicker | 11 okt 2018, 11:31 | |
| Član #12712 Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17 Lokacija: Bled Objav: 577
| Kje si dobil novo? Kakšne simptome si imel? Si menjal tudi cev pred turbino? | Na vrh | |
S60D5Gear | 11 okt 2018, 12:00 | |
| Član #1437 Prijavljen dne: 28 dec 2009, 09:59 Lokacija: Slovenija Objav: 193
| 1. Beja d.o.o. (turbine.si EDIT: beja.si)
2. Turbina je žvižgala že cca. 150.000 km, vozilo je občasno (recimo 3-krat letno) pri pospeševanju izgubilo moč in pokazalo napako na računalniku. Ponoven vžig in 10-minutno "preganjanje" na avtocesti je težavo odpravlo. Sklepam, da je (bil) vzrok kratke razdalje, ki jih delam v zadnjih 2 letih (15 km v eno smer).
3. Tudi ta cev bo menjana z novo.
[ Uredi 11 okt 2018, 21:42 ] | Na vrh | |
luxy v40 | 11 okt 2018, 21:23 | |
| Član #3742 Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48 Objav: 204
| no podobne simptome imam jaz, s tem da sem dal obnoviti turbino in je začela žvižgat že tretjič. Ko so turbino razdrli, je bila osovina pregreta in obarvana z plavo barvo. Torej mi jo nekaj skuri... kaj pa...pa ne ve noben. pregledal sem vse dovodne cevi od olja, vse boost cevi, intecooler....vse je ok in brez napak. turbina po testerju fila med 2.2 in 2.3 hPa....problem je le da začne žvižgat, avto se pelje normalno. motor imam enak D5 120KW. | Na vrh | |
luxy v40 | 11 okt 2018, 21:27 | |
| Član #3742 Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48 Objav: 204
| S60D5Gear je napisal(a): ...
1. Beja d.o.o. (turbine.si)
2. Turbina je žvižgala že cca. 150.000 km, vozilo je občasno (recimo 3-krat letno) pri pospeševanju izgubilo moč in pokazalo napako na računalniku. Ponoven vžig in 10-minutno "preganjanje" na avtocesti je težavo odpravlo. Sklepam, da je (bil) vzrok kratke razdalje, ki jih delam v zadnjih 2 letih (15 km v eno smer).
3. Tudi ta cev bo menjana z novo.
Samo v poduk... Turbine.si in pa Beja d.o.o. to sta dve različni firmi
| Na vrh | |
S60D5Gear | 11 okt 2018, 21:42 | |
| Član #1437 Prijavljen dne: 28 dec 2009, 09:59 Lokacija: Slovenija Objav: 193
| Res je, hvala, sem popravil. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 48, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5973 najnovejši član: Ubvpwcrob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|