Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Splošno
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Nakup prvega volva

Avtor objava
Uros75
04 jun 2018, 20:53 Predogled tiskanja
Član #14639
Prijavljen dne: 04 jun 2018, 20:09
Objav: 1
Pozdravljeni
Hvala za sprejem med člane. Zanimam se za nakup volva v70 2.0 bencin 2008 pa me zanimajo mnenja vas strokovnjakov o vsem poraba, vzdrževanja, stroškov ter verjamem majhnih napakic
Hvala za mnenja
Na vrh
Aljaž225
04 jun 2018, 22:04
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 404
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13178802&display=Volvo%20V70%202.0%20+tempomat.%202%20zonska%20klima....

Predvidevam da gre za ta avtomobil...

Po mojem mnenju je kojenica bolj opuljena (vsaj na papirju). Za ostale informacije pa naj ti kdo drug pove kaj več, ker sam avta z tem motorjem nisem vozil.

Oprema avta iz linka je Kitetic, kar pomeni vstopni model.
Za te km je tudi notri precej zguljen...

Lp.
Aljaž
Na vrh
cleaner
05 jun 2018, 22:17
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
Kot kaže so uporabili Fordov motor. Kar ne pomeni nič dobrega, saj ni nek presežek ne v trpežnosti, niti v performansah. Sodelavec ga je imel v S-maxu. Do 4k rpm je neodziven, nato pa gre nenadoma v drug režim in se mu strga (relativno). Kot bi N/A motor imel turbo luknjo. V S-maxu je porabil pod 10 litrov na relacijah. Je pa pri 200k km motor bil zrel za generalko (ves čas en lastnik). Če se prav spomnim, so sedišča ventilov rahlo poddimenzionirana in se dokaj kmalu začnejo problemi.

The 2.0l (B4204S3) is a Ford Duratec HE or Mazda MZR engine


Na vrh
Jago J. Jago
06 jun 2018, 18:56
Član #3030
Prijavljen dne: 24 okt 2012, 15:20
Objav: 101
cleaner je napisal(a): ...

Kot kaže so uporabili Fordov motor. Kar ne pomeni nič dobrega, saj ni nek presežek ne v trpežnosti, niti v performansah. Sodelavec ga je imel v S-maxu. Do 4k rpm je neodziven, nato pa gre nenadoma v drug režim in se mu strga (relativno). Kot bi N/A motor imel turbo luknjo. V S-maxu je porabil pod 10 litrov na relacijah. Je pa pri 200k km motor bil zrel za generalko (ves čas en lastnik). Če se prav spomnim, so sedišča ventilov rahlo poddimenzionirana in se dokaj kmalu začnejo problemi.

The 2.0l (B4204S3) is a Ford Duratec HE or Mazda MZR engine





oprostite za ot, ampak, je ta motor kot nekakšen vtec?

Na vrh
Volvej
07 jun 2018, 08:36
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Jago J. Jago je napisal(a): ...

cleaner je napisal(a): ...

Kot kaže so uporabili Fordov motor. Kar ne pomeni nič dobrega, saj ni nek presežek ne v trpežnosti, niti v performansah. Sodelavec ga je imel v S-maxu. Do 4k rpm je neodziven, nato pa gre nenadoma v drug režim in se mu strga (relativno). Kot bi N/A motor imel turbo luknjo. V S-maxu je porabil pod 10 litrov na relacijah. Je pa pri 200k km motor bil zrel za generalko (ves čas en lastnik). Če se prav spomnim, so sedišča ventilov rahlo poddimenzionirana in se dokaj kmalu začnejo problemi.

The 2.0l (B4204S3) is a Ford Duratec HE or Mazda MZR engine





oprostite za ot, ampak, je ta motor kot nekakšen vtec?




Skoraj vsi motorji po letu 2000 imajo tak sistem, imenuje se variable valve timing system VVT, s tem da to ni nič posebnega in avtomobilski proizvajalci tega ne označujejo posebaj. Isto kot ki je v 80' na turbo dizelskih avtih z Intercoolerjem pisalo na veliko Intercooler na avtu, danes pa je standardno, da ima vsak turbo diesel intercooler.
Na vrh
Ribicija
08 jun 2018, 08:33
Član #14648
Prijavljen dne: 08 jun 2018, 08:28
Objav: 1
Sem nov na tem forumu in bo kar tukaj dodal svoj piskrček.
Nekako se vse bolj ogrevam za V60, ki bi ga sam uvozil. Gledam, da so letniki dizli 2015 na voljo s starejšim 2.0 EURO 5 motorjem in novejšim EURO6 motorjem. Ima ta EURO 6 motor kakšne posebne hibe in slabosti? Kakšne izkušnje z avtomatskimi menjalniki? Kolikor vidim je v tem letniku v večini 8 stopenjski geartronic.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 51, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete