|
|
Nakup prvega volva
|
|
Uros75 | 04 jun 2018, 20:53 | |
| Član #14639Prijavljen dne: 04 jun 2018, 20:09 Objav: 1 | Pozdravljeni Hvala za sprejem med člane. Zanimam se za nakup volva v70 2.0 bencin 2008 pa me zanimajo mnenja vas strokovnjakov o vsem poraba, vzdrževanja, stroškov ter verjamem majhnih napakic Hvala za mnenja | Na vrh | |
cleaner | 05 jun 2018, 22:17 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| Kot kaže so uporabili Fordov motor. Kar ne pomeni nič dobrega, saj ni nek presežek ne v trpežnosti, niti v performansah. Sodelavec ga je imel v S-maxu. Do 4k rpm je neodziven, nato pa gre nenadoma v drug režim in se mu strga (relativno). Kot bi N/A motor imel turbo luknjo. V S-maxu je porabil pod 10 litrov na relacijah. Je pa pri 200k km motor bil zrel za generalko (ves čas en lastnik). Če se prav spomnim, so sedišča ventilov rahlo poddimenzionirana in se dokaj kmalu začnejo problemi.
The 2.0l (B4204S3) is a Ford Duratec HE or Mazda MZR engine
| Na vrh | |
Jago J. Jago | 06 jun 2018, 18:56 | |
| Član #3030 Prijavljen dne: 24 okt 2012, 15:20 Objav: 101
| cleaner je napisal(a): ... Kot kaže so uporabili Fordov motor. Kar ne pomeni nič dobrega, saj ni nek presežek ne v trpežnosti, niti v performansah. Sodelavec ga je imel v S-maxu. Do 4k rpm je neodziven, nato pa gre nenadoma v drug režim in se mu strga (relativno). Kot bi N/A motor imel turbo luknjo. V S-maxu je porabil pod 10 litrov na relacijah. Je pa pri 200k km motor bil zrel za generalko (ves čas en lastnik). Če se prav spomnim, so sedišča ventilov rahlo poddimenzionirana in se dokaj kmalu začnejo problemi. The 2.0l (B4204S3) is a Ford Duratec HE or Mazda MZR engine
oprostite za ot, ampak, je ta motor kot nekakšen vtec?
| Na vrh | |
Volvej | 07 jun 2018, 08:36 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1553
| Jago J. Jago je napisal(a): ... cleaner je napisal(a): ... Kot kaže so uporabili Fordov motor. Kar ne pomeni nič dobrega, saj ni nek presežek ne v trpežnosti, niti v performansah. Sodelavec ga je imel v S-maxu. Do 4k rpm je neodziven, nato pa gre nenadoma v drug režim in se mu strga (relativno). Kot bi N/A motor imel turbo luknjo. V S-maxu je porabil pod 10 litrov na relacijah. Je pa pri 200k km motor bil zrel za generalko (ves čas en lastnik). Če se prav spomnim, so sedišča ventilov rahlo poddimenzionirana in se dokaj kmalu začnejo problemi. The 2.0l (B4204S3) is a Ford Duratec HE or Mazda MZR engine oprostite za ot, ampak, je ta motor kot nekakšen vtec?
Skoraj vsi motorji po letu 2000 imajo tak sistem, imenuje se variable valve timing system VVT, s tem da to ni nič posebnega in avtomobilski proizvajalci tega ne označujejo posebaj. Isto kot ki je v 80' na turbo dizelskih avtih z Intercoolerjem pisalo na veliko Intercooler na avtu, danes pa je standardno, da ima vsak turbo diesel intercooler.
| Na vrh | |
Ribicija | 08 jun 2018, 08:33 | |
| Član #14648 Prijavljen dne: 08 jun 2018, 08:28 Objav: 1
| Sem nov na tem forumu in bo kar tukaj dodal svoj piskrček. Nekako se vse bolj ogrevam za V60, ki bi ga sam uvozil. Gledam, da so letniki dizli 2015 na voljo s starejšim 2.0 EURO 5 motorjem in novejšim EURO6 motorjem. Ima ta EURO 6 motor kakšne posebne hibe in slabosti? Kakšne izkušnje z avtomatskimi menjalniki? Kolikor vidim je v tem letniku v večini 8 stopenjski geartronic.
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 38, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5968 najnovejši član: stewartsbiots |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|