Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

VOLVO V40 D3

Avtor objava
AntoN
02 maj 2018, 11:37 Predogled tiskanja
Član #14552
Prijavljen dne: 12 apr 2018, 11:39
Objav: 17
Zdravo,

Sem nov na tem forumu zato najprej vsi lepo pozdravljeni. Pred kratkim sem nabavil Volvo V40CC z motorjem D3. Letnik 2014 december prevoženih 72000km.
Ker je to moj prvi Volvo se še spoznavam z njim. Zaenkrat sem zadovoljen z avtomobilom.
Imam pa vprašanje glede potovalnega računalnika. Že od nekdaj vozim tako da imam nastavljeno da mi računalnik kaže trenutno porabo goriva. Pri Volvotu sem opazil da mi občasno računalnik začne kazati nenormalno potrošnjo. Trikrat večjo kot običajno. To traja en čas potem pa je vse spet normalno. Motor med tem dela brez problemov. Ponavadi pri 900km do naslednjega tankanja.
A je mogoče gdo od vas kaj podobnega opazil pri svojem Volvo-tu in kaj to pomeni.
Z enim točenjem goriva ponavadi naredim 1100km.

Lp, Tone
Na vrh
T0ny
02 maj 2018, 12:32
Član #2533
Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09
Lokacija: Vipava
Objav: 421
Sicer sem pozabil, če ima D3 additiv ali ne. Ampak ponavadi če narase poraba pomeni, da se je začel cikel čiščenja DPF filtra. Hkrati tudi start/stop ne bi smel delovati in določen vonj se pojavi.
Na vrh
Aljaž225
02 maj 2018, 17:35
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 404
Precej večja poraba se pojavi med regeneracijo DPFja.
Imaš že tu 4cil 2,0 motor ali še precej poznan 5cil 2,0 motor?

Vsekakor pa čim več brezskrbnih km in naj ti dobro služi.

Lp.
Aljaž
Na vrh
Godward
02 maj 2018, 23:56
Član #11171
Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54
Objav: 598
Tako je, meni ob regeneraciji na ac pri 130 km/h kaze trenutna poraba 11l. Sem opazil slucajno, ker sem strckal po meniju. Sicer nisem opazil, da bi med tem avto deloval kako drugace.
Na vrh
AntoN
03 maj 2018, 16:09
Član #14552
Prijavljen dne: 12 apr 2018, 11:39
Objav: 17
Hvala vsem za odgovor. Glede na to ker ste tako enotni pri odgovoru bo torej to regeneracija PDF filtra. Imam pa 5cil 2.0 motor.

A moram biti še na kaj drugega pozoren pri tem motorju? Ali bo redno servisiranje in tekoče vzdrževanje dovolj.

lp, Tone
Na vrh
Aljaž225
03 maj 2018, 16:41
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 404
Servise delaj na 20 000km in ne na 30 000km kot predvideva interval. Drugače pa vse kar je ostalo po rednem planu

Lp.
Aljaž
Na vrh
AntoN
22 jul 2019, 16:21
Član #14552
Prijavljen dne: 12 apr 2018, 11:39
Objav: 17
Zdravo,

že dobro leto in pol imam v lasti Volvo V40cc z petcilinderskim motorjem D3.
Super avto moram reči za zdaj mi služi odlično. Ker sem malce obseden z nizko porabo me zanima naslednje.
Ali je komu od vas z podobnim motorjem uspelo narediti z enim tankom goriva več kot 1234km.
To je namreč moj najboljši dosežek z enim točenjem goriva.

Lp, Tone
Na vrh
alfasan
26 jul 2019, 08:01
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 246
Tone ne vem kolk maš velik kestl
Meni je ratalo pri Volvo V60 D4 narediti nekaj čez 1500 km, tankal sem pa 72 litrov. Vožnja kot po jajcih
Normalno pa 5,5
Na vrh
AntoN
26 jul 2019, 11:33
Član #14552
Prijavljen dne: 12 apr 2018, 11:39
Objav: 17
Moj kesl je 60 literni. Če sem natančen sem v prazen rezervoar natankal 58 litrov ko sem naredi to kilometrino.

Potrošnja torej 4,7l . To se mi zdi super.

Glede vožnje pa moram reči da se vozim čisto normalno. Imam pa srečo da je mestene vožnje skoraj nič. Samo avtocesta in normalna cesta.

Ampak če si ti naredil z 72 litri 1500kilometrov si imel na D4 potrošnjo 4,8l /100km. To je tudi odlično.

[ Uredi 26 jul 2019, 11:34 ]
Na vrh
daikini
27 jul 2019, 16:32
Član #14877
Prijavljen dne: 16 avg 2018, 09:22
Lokacija: Ljubljana
Objav: 139
Jaz vozim VOLVO S80 D5 206 konjski 5 cilindrski motor in imam povprečno porabo med 6,8 do 7,4 l/100km, ampak ga res nikoli ne šparam. Mi ni point, da se cijazim po cesti za tisti liter porabe manj.
Dizelski motor se mora vrteti in posledica tega je boljše izgorevanje, manj saj in posledično manj okvar (egr, dpf,...).
Na vrh
JG
27 jul 2019, 19:50
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Itak, meni so tudi stari D5 (120 in 136 kw) porabili med 7-8l/100 km. Še posebej V70D5 AWD.
Sedaj imam V70 D4 181 konjskega (ročni), ob vožnji po omejitvi je poraba 6.5l/100 km, 7l na sto ni problema, če se vozim veliko po AC in to med 150-180 je poraba +8. Kako vi dosegate porabe 4 litre in par deci mi pa ni jasno. Kdaj “naterate” te svoje mlinčke na +200km/h?

[ Uredi 27 jul 2019, 19:52 ]
Na vrh
Godward
27 jul 2019, 21:51
Član #11171
Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54
Objav: 598
Enako, S60 D5 205hp avtomatik med 6,5 in 7,5. Vozim mešano- avtocesta, mesto, lokalno. Najmanjsa poraba je bila 5,8 po stari cesti v graz. Vecinoma pa okrog 7.
Na vrh
AntoN
01 avg 2019, 15:17
Član #14552
Prijavljen dne: 12 apr 2018, 11:39
Objav: 17
JG je napisal(a): ...

Itak, meni so tudi stari D5 (120 in 136 kw) porabili med 7-8l/100 km. Še posebej V70D5 AWD.
Sedaj imam V70 D4 181 konjskega (ročni), ob vožnji po omejitvi je poraba 6.5l/100 km, 7l na sto ni problema, če se vozim veliko po AC in to med 150-180 je poraba +8. Kako vi dosegate porabe 4 litre in par deci mi pa ni jasno. Kdaj “naterate” te svoje mlinčke na +200km/h?

Kot sem napisal je 4,7l na sto najnižja poraba kar mi je upela na Volvotu. Največkrat pa je porabe med 5 do 5,5 litrov. Imam pač tako relacijo in stil vožnje. Gre pa moj "mlinček" krepko čez 200 in to velikokrat.
Je pa za nizko porabo pomembno da imaš dobre gume, dobro pospeševanje in vedeti moraš kako uporabljati zavoro. Drugih skrivnosrsti pa ni.
Na vrh
AntoN
22 okt 2019, 14:04
Član #14552
Prijavljen dne: 12 apr 2018, 11:39
Objav: 17
Se ravnokar vrnil iz potovanja po Danski. Vse skupaj prevozil 5420km in porabil 270 litrov nafte. Povprečna poraba 5 litrov.
Na vrh
AntoN
23 jan 2020, 12:03
Član #14552
Prijavljen dne: 12 apr 2018, 11:39
Objav: 17
Zdravo,

prosim za nasvet pri naslednji zadevi. Ko zjutraj avto vžem se mi večkrat dogaja da motor obrne samo za en obrat in ne vžge. Ko ga poskusim startati v drugo pa vedno vže normalno. Sumim na baterijo ker je stara dobrih 5 let.
Vendar bi vseeno vprašal, če je imel mogoče že gdo podoben primer in tega ne gre pripisati bateriji.
Motor je D3 5 zyl. letnik 2014.
Na vrh
daikini
23 jan 2020, 12:41
Član #14877
Prijavljen dne: 16 avg 2018, 09:22
Lokacija: Ljubljana
Objav: 139
Pojdi na servis, da ti premerijo baterijo in jo potrebi zamenjaj. Zamenjava baterije bo najmanjši strošek.
Na vrh
AntoN
14 feb 2020, 14:50
Član #14552
Prijavljen dne: 12 apr 2018, 11:39
Objav: 17
Bila je kriva baterija. Zamenjal in avto vžiga spet normalno.

na koliko delate veliki servis 160k ali prej. So mogoče kakšne posebnosti na katere bi moral biti pozoren pri velikem servisu ?

Hvala.
Na vrh
Aljaž225
22 feb 2020, 22:04
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 404
Jaz sem ga na S60 D3 naredil n 180kkm.
Odvisno kje ga boš delal, notri daj kvaliteten materjal kot je npr INA, zamenjaj hladilno, in vse kar je predvideno pa je to to.

Lp.
Aljaž
Na vrh
AntoN
27 feb 2020, 15:30
Član #14552
Prijavljen dne: 12 apr 2018, 11:39
Objav: 17
Glede kvalitete materijala sploh ni debate tu nikoli ne šparam. Zanimali so me predvsem kilometri ker je od znamke do znamke različno. Hvala za informacije.

[ Uredi 27 feb 2020, 15:30 ]
Na vrh
alfasan
01 mar 2020, 10:53
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 246
AntoN daj poglej na scandix koliko pride original komplet zobatega jermena in originalna vodna črpalka, potem rabiš še mikro jermen in šponar. Za minimalno razliko v ceni ne kompliciraj.
original jermen zobati + šponarja 201 €
vodna pumpa original 192 €, malce zasoljeno, kupiš nekaj drugega nekje 60€
mikro + šponar 70€
Đabe

Jaz sem imel srečo, da je bil na mojem V60 D4 181Km pri 150.000 km že menjan zobati jermen, čeprav je interval na 240.000 km.
Torej imam sedaj mir. Če bom obdržal avto ga bom menjal pri 350.000 km.
olje v motorju nekje na 20.000km, ker imam večinoma daljše razdalje, v mnenjalniku pa ga bom zamenjal pred 100.000 prevoženimi.


[ Uredi 01 mar 2020, 11:04 ]
Na vrh
JG
04 mar 2020, 12:32
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
alfasan je napisal(a): ...

...Jaz sem imel srečo, da je bil na mojem V60 D4 181Km pri 150.000 km že menjan zobati jermen, čeprav je interval na 240.000 km.
Torej imam sedaj mir. Če bom obdržal avto ga bom menjal pri 350.000 km.
olje v motorju nekje na 20.000km, ker imam večinoma daljše razdalje, v mnenjalniku pa ga bom zamenjal pred 100.000 prevoženimi.



Pri D4 (predvidevam da velja za vse VEA dizle enako) 181km (4 cilindri) je interval menjave zobatega jermena skrajšan iz 240k km na 150k km.

Mogoče komu pride prav.

[ Uredi 04 mar 2020, 12:33 ]
Na vrh
sleby
04 mar 2020, 17:45
Član #2921
Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33
Objav: 190
vsakic, ko probam kaj najt glede tega nikjer ne najdem neke potrjene informacije. ali imas kaksen legitimen link?
ker imam tocno ta motor, pa serviser pravi, da bo servis naredil pri 200k, da je bil interval skrajsan zaradi nekega tesnila ali nekaj podobnega, nekaj kar sem baje ze imel menjano.
Na vrh
JG
04 mar 2020, 17:53
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Vir je iz uradnega servisa kjer je tudi avto servisiran (plus potrjeno potem še iz drugega uradnega servisa, da sem se prepričal da me niso samo hoteli prepričati v zgodnejšo menjavo). Tam jim pri vpisu vin številke izpiše vse, tudi to kdaj je servis menjave jermena.
Dvomim pa, da bi to bilo sploh kje objavljeno na internetu s strani Volva, to informacijo imajo na uradnih servisih.
Recimo meni so rekli da je bilo kar nekaj jermenov strganih, zato so se odločili da povsod (ne samo Slovenija) skrajšajo interval menjave, no jaz sem ga zamenjal itak pa to ni ne vem kakšen strošek, enkrat moraš pa tako ali tako to narediti.

[ Uredi 04 mar 2020, 18:00 ]
Na vrh
alfasan
05 mar 2020, 08:40
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 246
Uradni servis trdi, "da je bilo kar nekaj jermenov strganih"
Bullšit
Če je bila ob prodaji avta predvidena menjava jermena na 240.000 km mora to držati. V nasprotnem primeru mora biti vpoklic. Pa tudi tržni inšpektor bi imel delo, saj gre za zavajanje.
Nevarnost pretrga jermena je, kadar ima avto pri 150.000 km prevrtenih se vsaj 100.000+ km.

Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 52, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete