Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Splošno
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Ta forum je skoraj popolnoma mrtev

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
Adebisi
10 jan 2018, 14:26 Predogled tiskanja
Član #13464
Prijavljen dne: 31 jan 2016, 21:47
Lokacija: Bled
Objav: 20
Se to zdi kateremu enako?

Pa tudi sama znamka Volvo se je spremenila. Naslednji avto sigurno ne bo Volvo.

Postali so dragi in hohštaplerski z neko futuristično obliko. Sama identiteta znamke se je pa tudi zamenjala.

Plebejski Volvo ala V40 ali slabo opremljen S60 je pa glede na ceno tudi nekonkurenčen in nič posebnega.

Če bodo delali vsaj 15 do 20% cenejše kot sveta nemška trojica in bodo dali po defaultu varnostne sisteme, če bodo hibridi cenovno dostopni in kvalitetni in če bo oblika kot se zagre, potlej bo Volvo spet Volvo ne pa tole.

Imam raje japonca ala Lexus, Toyota, Honda za podoben denar.
Na vrh
D|N
10 jan 2018, 17:34
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 477
Saj si lahko kaksno legendo umislis Al mora biti tipicno slovensko nov?
Na vrh
AssKicker
10 jan 2018, 18:41
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 544
Kupiš si starejšega, pa ga zrihtaš
Jaz sem nekaj časa prodajal svojega, pa sem par dni nazaj razmišljal: Zakaj bi prodajal svoj avto napol zastonj, pa potem plačal 3 moje V70 za enega novejšega, kateri se še komaj drži svojih korenin? Potegnil sm črto, in svojega umaknil iz avtoneta.
Sicer pa zakaj bi moral biti 15-20% cenejši kot nemška trojica? Ker niti slučajno ni 15% slabši avto
Forum pa žal nima veliko obiska... Nis(m)o sami mulci, ki imamo/imajo veliko prostega časa. Ampak jaz grem rade volje gor vsak dan pogledat, če je kej novega
Na vrh
Aljaž225
10 jan 2018, 19:36
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 370
Tudi sam se strinjam, da se kaj dosti ne dogaja tu in se totalno strinjam z @AssKicker-jem. Portal rabi malo več dogajanja, da ga ne pozabimo. Se pa dosti več dogaja v skupini na facebooku


Drugače pa lahko iz prve roke povem volvo je postal prav všečen, tudi kar se tiče same zasnove avta je daleč od tistega kar praviš ti @Adebisi. Očitno še nisi imel časa da bi se malce zapeljal z kakšno XC90, S90,V90, XC60 itd.
Se strinjam, da se ja volvo sam po sebi spremenil ampak v pozitivno smer. Prej je bil avto ki se nekako ni našel in za večino mlajših generacj totalno nezanimiv, trenutno pa se te zadeve korenito spremijajo.
Verjemi, sem v spodnjih 20letih pa vidim da volvo kar precej pridobiva na zanimaju mlajših generacij in tudi oblikovno so naredili ogromen korak. Morda res opazka 2,0 4cil motor ni ravno volvaški ampak tudi nemci so v nižanju prostornin motorjev, da ne govorimo o i8 z 3cil.

Kar se tiče same cene volva, pa po pravici je čisto v svojem rangu, le da pri nemcu uvozniki dodajo popust za spremembo od našega nesposobnega kmaga.

Morda še nekaj zadev ki so res moteče, in upam da jih morda naš "super novi" uvoznik KMAG zasledi če berejo ta forum, ker nimajo nobenega odnosa do strank, na kratko poden od podna, nimajo niti osnovnih zadev pošlihtanih tako kot kakšni nemci, kar gre seveda v škodo volva. Da ne govorim kakšni nateguni so na kmagu, od tega da zavračajo vpoklice češ da je "vse vredu" in avto nima napake kar se hitro pokaže da ni res, potem od tega da so požeruški do konca in ne dajejo niti 1% popusta na materjale v primeru prideš kaj kupit kot so npr. brisalci.
Gredo tudi tako daleč da v originalne embalaže podtikajo neoriginalne materjale in jih prodajajo kot original - Sramota, da večje ni. Vse kar je napisano tu zgoraj sem občutil na lastni koži čeprav sem še vedno pristaš volva ampak daleč od kmaga.

Lahko tudi povem izkušnjo ko smo kupovali novo S60 v lanskem letu in prodajalci na kmagu niso niti pokazali interesa, da prodajo avto kaj šele kakšen popust in žal smo tudi mi potem kupili drugo znamko namesto tistega avta ker se pač kmag ne zna obnašati do strank. So pa uspeli po dveh mesecih obrnit telefon in poklicati če nas avto še morda zanima, ampak smo imeli že naročeno drugo zadevo.

Lp.
Aljaž


[ Uredi 10 jan 2018, 19:46 ]
Na vrh
gapi94
10 jan 2018, 22:12
Član #10522
Prijavljen dne: 30 mar 2014, 22:40
Objav: 102
Kmag je res u p****. Smo marca kupvali novo s60 d3 avt. momentum r-design. Smo šli na kmag, niso bli sposobni ene pametne ponudbe nardit, tako da smo na koncu kupili avto v avtocenter lepoša v murski soboti, kjer je biu odnos fenomenalen. Dejansko se potrudijo za stranko, in nardijo največ kar se da narediti iz njihove strani.... Majo pa volve samo po naročilu, in če še bomo enkrat kupovali, gremo 100% spet tja gor...
Na vrh
Adebisi
11 jan 2018, 00:29
Član #13464
Prijavljen dne: 31 jan 2016, 21:47
Lokacija: Bled
Objav: 20
Sedaj imam že dolga leta bencinarja 2.0, avto dela kot mora, sem šel v povpraševanje za kakega T3 in doživel hladen tuš, da me tak avto pride dražje kot nek dizel.

Pa a so normalni? Sem se peljal z S60, ter novim XC90 (pa dobro ta je itak izven mojega cenovnega dosega, niti če bi imel, ne bi nikoli dal toliko za avtomobil).

Sicer avto že dolga leta servisiram pri kolegu (mu pa dam vse originalne dele iz Skandixa) in sem enkrat dobil klic iz KMAG-a, da mi zastonj pregledajo avto pa sem rekel zakaj pa ne, itak se sem ter tja mudim po Ljubljani in v tistem času ko so mi pregledovali avto, sem stopil čez cesto na Toyoto in videl za moje pojme mnogo več od avta (cena, 5 letna garancija, varčnost in še boljša kvaliteta) kot pa Volvoti čez cesto, ki so postali futuristični ter precenjeni kot nemci.

Zdajšni avto bom šenkal boljši polovici in se napotil verjetno čez mejo po kakega Lexusa IS300h, vzamem lepo 1 leto rabljeno pa čao mir za 10 let. Nikakva poraba, CVT avtomatik brez treslajev, kul izgleda ter zelo udoben ter tudi po potrebi rahlo športen.

Volvo mi ne ponuja niti dostopnega hibrida, niti cenovno primerljivega, skratka nič od nič. In ja raje imam starega Volvota kot pa te nove beštije. Ker je vseeno, če imam BMW, Mečka, Audi :/

Na vrh
gapi94
11 jan 2018, 01:43
Član #10522
Prijavljen dne: 30 mar 2014, 22:40
Objav: 102
No če ti materiali v notranjosti pa tist poseben filing v volvu, ki ga še do zdj nisem doživel v nobenmu Švabu (razen S-klase) kaj šele Japoncu ne pomeni velik, pol te razumem

[ Uredi 11 jan 2018, 01:43 ]
Na vrh
Augi
11 jan 2018, 07:37
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
jaz se cudim da ze nisi menjal za japonca?
Na vrh
Ovlov
11 jan 2018, 10:09
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 690
Se moram kar strinjati z Adebisijem (razen glede japoncev, od katerih mi je všeč edinole Lexus in pogojno Mazda).
Vsakič, ko vidim v kakšnem (ponavadi ameriškem) filmu 850-ko (pa ne s kretenskim zadnjim faceliftom),
me stisne pri srcu ...
Sicer pa: po mojem XC 70 (2005) zaradi mene tudi potop!

PS: Kar se pa nemcev tiče - samo preko mojega trupla!
Na vrh
spz_855
11 jan 2018, 11:14
Član #1406
Prijavljen dne: 07 dec 2009, 23:32
Lokacija: Ljubljana
Objav: 65
Pri nas se še ne moremo odreči 850. Oz. boljša polovica je ne da od sebe, čeprav je samo strošek popravil v preteklem letu nekajkrat presegel tržno vrednost avta. Ampak ona v 850 preprosto vidi nekaj več. To je avto zame, ima navado reči. In sploh ne razume, zakaj so prenehali delati tako odličen avto.
Ne vem, kaj bo, ko se bo morala enkrat dokončno posloviti. V solzah, sem prepričan.
Roko na srce, nisem še sedel v nobenem drugem Volvu razen našem, tako da ne morem soditi o duši novodobnih primerkov. Je pa tako, da je vsak avto po svoje nekaj posebnega. Smo imeli pri hiši poleg šveda še vse od korejca, italijana, francoza, nemca do čeha, pa je bil vsak po svoje zanimiv. Drugačen. Kakšni so bili drugačni tudi v nekoliko bolj negativnem smislu in tu žal ciljam ravno na velecenjeno arijsko raso.
Zatorej pravim svoji dragi, naj uživa, dokler ji je še dano...
In tudi vam želim srečno in varno vožnjo v ljubih vam švedih. :-)
Na vrh
Aljaž225
11 jan 2018, 12:05
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 370
@Ovlov lahko ti povem iz prve roke da japonca pri hiši ne bo več, sploh pa ne Mazde. Prvič, zadnjič in nikoli več.
V 165kkm kolikor je bila pri hiši od novega (torej 4km) nas je avto 3x pustil na cesti, zamenjanega pol avta v garanciji druga polovica pa izven. Pa ne gre za nek vstopni razred mazde ampak mazdo 6, da o sestavi avta in materjalih ne govorim. Sedeži so bili katastrofalni (neudobni in slabi materjali), plastika zanič, sestava katastrofalna, zvočna izolacija (kaj je že to) dejansko nična, o japonski varčnosti pa nikjer duha ne sluha saj avta (dizla) nisi spravil pod 7.4l na vožnji po avtocesti pri 140km/h. Povprečje je bilo bližje 8l ali pa 8,5l, zame tašen avto z 120hp ni ravno varčen ampak ok.

Aja pa še strošek vzdrževanja oz servisiranja na pooblaščenem servisu za mazdo iz prve roke?
Upam da sedite med 380 in 450€ na reden servis, govorim za pooblaščen servis dokler je avto v garanciji.


Lp.
Aljaž

[ Uredi 11 jan 2018, 12:10 ]
Na vrh
Aljaž225
11 jan 2018, 12:06
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 370
@spz_855
Ko se bo tvoja boljša polovica nameravala odreči temu avtu pa me kontaktiraj, če ti ne bo odveč

LP.
Aljaž
Na vrh
poršejček
11 jan 2018, 12:39
Član #551
Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14
Objav: 255
pozdravljeni,

mogoče pa je to tema ki bo obudila "staro slavo" =)

Šalo na stran,

moj pogled na vse dogajanje je tak. Če naredim skupek vseh vaših objav v to temo, bi napisal sledeče:

prisoten že dolgo na forumu in tudi na FB. Doma dva malo ostarela modela Volvo, oba je v svojem 11 in 12 letu. Oba vrhunska, delujeta, na trenutke malo draga, a oba daleč bolj premium kot nemški kolegi podobnih let.

Pred kratkim smo velikega katerega ima oče želeli menjati, celo dobili kupca zanj, a so očetu prej prodali avto katerega je želel. Pa se kolesje pač ni zavrtelo.

Ne ni bil volvo, pa n da ni želje po novejšem, le cene "prodam-kupim" pač človek ni več pripravljen požreti.

Volvoti niso dragi, VSA vozila so ratala draga. Potem se vprašaš, prodati avto star 10 let, za 8.000 EUR, kateri ti omogoča vse, ima VSO opremo, ima servise, ga poznaš, zato da bos kupil drug avto, druge znamke, dodaj 2-3x vrednosti aktualnega vozila in poleg delal še kompromis da česa kar imaš, v "novem" ne boš imel.

Druga stvar, avto ki ga imaš, je zgubil svojo vrednost, odplačan, popravljan, srednje ohranjen, delujoč. Na leto če odštejemo reg. in zavarovanje pač košta 500 EUR, pa vozi.

Drug avto, stane kasko, stane lesing, stane,...

Ampak to je spet druga zgodba.

kar se tiče domačih ponudnikov: sam imam srečo da lahko bezam in cenkam, se zanimam in slinim tudi v Belgiji. Tukajšnji odnos, ponudba, popolnoma drug svet. Če bo kdo kdaj kaj želel, info ali pomoč, rade volje pomagam.


Srečno
Na vrh
spz_855
11 jan 2018, 12:39
Član #1406
Prijavljen dne: 07 dec 2009, 23:32
Lokacija: Ljubljana
Objav: 65
@Aljaž225: ni problema, če ti je po godu karavan tdi. :-)
Na vrh
spz_855
11 jan 2018, 13:40
Član #1406
Prijavljen dne: 07 dec 2009, 23:32
Lokacija: Ljubljana
Objav: 65
spz_855 je napisal(a): ...

Pri nas se še ne moremo odreči 850. Oz. boljša polovica je ne da od sebe, čeprav je samo strošek popravil v preteklem letu nekajkrat presegel tržno vrednost avta. Ampak ona v 850 preprosto vidi nekaj več. To je avto zame, ima navado reči. In sploh ne razume, zakaj so prenehali delati tako odličen avto.
Ne vem, kaj bo, ko se bo morala enkrat dokončno posloviti. V solzah, sem prepričan.
Roko na srce, nisem še sedel v nobenem drugem Volvu razen našem, tako da ne morem soditi o duši novodobnih primerkov. Je pa tako, da je vsak avto po svoje nekaj posebnega. Smo imeli pri hiši poleg šveda še vse od jugoslovana, korejca, italijana, francoza, nemca do čeha, pa je bil vsak po svoje zanimiv. Drugačen. Kakšni so bili drugačni tudi v nekoliko bolj negativnem smislu in tu žal ciljam ravno na velecenjeno arijsko raso.
Zatorej pravim svoji dragi, naj uživa, dokler ji je še dano...
In tudi vam želim srečno in varno vožnjo v ljubih vam švedih. :-)

Na vrh
Ovlov
11 jan 2018, 17:33
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 690
Aljaž225 je napisal(a): ...

@spz_855
Ko se bo tvoja boljša polovica nameravala odreči temu avtu pa me kontaktiraj, če ti ne bo odveč
LP.
Aljaž


@spz 855: Ko se boš nameraval odreči svoji boljši polovici, pa me kontaktiraj, če ti ne bo odveč


[ Uredi 11 jan 2018, 17:42 ]
Na vrh
Aljaž225
12 jan 2018, 00:06
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 370
Vidim, da sem naredil cel šov xD

Glede na to da je TDI me na žalost ne zanima kaj preveč :/ Če bi bil kakšen T5 bi mi bil precej bolj zanimiv


Kako kaj naši volvaki? =)

Lp,
Aljaž
Na vrh
spz_855
12 jan 2018, 07:04
Član #1406
Prijavljen dne: 07 dec 2009, 23:32
Lokacija: Ljubljana
Objav: 65
@Ovlov: hja, ta bo bolj težka. To je namreč doživljensko. :-)

@Aljaž225: TDI res ni atraktiven, sploh ne v karavanski različici in še sploh ne v temno modri barvi. Je pa hvaležno vsakodnevno delovno živinče za prevažanje otrok, njihovih torb, nahrbtnikov, glasbenih instrumentov, športne opreme, včasih celo kakšen pes zaide v prtljažnik.

@Aljaž225: vse pohvale, res si malo poživil forum. Kar tako naprej.
Na vrh
tomi123
12 jan 2018, 09:29
Član #13911
Prijavljen dne: 03 jan 2017, 14:27
Objav: 64
AssKicker je napisal(a): ...

Kupiš si starejšega, pa ga zrihtaš
Jaz sem nekaj časa prodajal svojega, pa sem par dni nazaj razmišljal: Zakaj bi prodajal svoj avto napol zastonj, pa potem plačal 3 moje V70 za enega novejšega, kateri se še komaj drži svojih korenin? Potegnil sm črto, in svojega umaknil iz avtoneta.
Sicer pa zakaj bi moral biti 15-20% cenejši kot nemška trojica? Ker niti slučajno ni 15% slabši avto
Forum pa žal nima veliko obiska... Nis(m)o sami mulci, ki imamo/imajo veliko prostega časa. Ampak jaz grem rade volje gor vsak dan pogledat, če je kej novega


Številke kažejo izjemen napredek Volvota na vseh trgih predvsem azijskih le zanemarljiv padec na ameriškem trgu.Dvignila jih je predvsem prodaja novih XC90 in seveda XC60.
Je pa žal takoj jasno, ko greš iz nemca na volva, da podpore (servisne mreže), rezervni deli-nadomestki, lokalni serviserji in podobno tudi do kolen ne sežejo nemcem žal.
Trenutno sem imel 3 tedne na preizkušnji XC90, ker iščem zamenjavo za v60 in sem rekel dam še eno možnost za Volvo;););););), oblika mi je huda, vožnja glede na to da je SUV super samo 4 cilinderski motor s 225km je pa pogreb za takšen avto, ki mu predvsem manjka navora...absolutno bi avto potreboval klasiko D5 s 270km oz. vsaj tukaj nekje...
Kar se pa tiče kvalitete oz. kdo je boljši med nemškimi in volvo avti je seveda stvar debate vsak ima svoje izkušnje in prepričanja, definitivno pa lahko za Audi rečem, da je bolj dovršen se pravi pika na i.
Na vrh
KTr1sk
13 jan 2018, 16:46
Član #12510
Prijavljen dne: 07 dec 2014, 21:15
Objav: 70
facebook je to to?
volvo klub slovenija
Na vrh
JG
13 jan 2018, 17:34
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1284
Tomi123 Volva XC90 pa res ne misliš kupit D5. Kupi hibrida, porabi manj kot 3.0 diesel in je hitrejši, plus da je enih 5000-10000 EUR cenejši. No tudi bolj prestižno je če voziš +400 konjski bencin/elektrika kot pa predpotopnega 3.0 diesel s 300 konji.
Drgač je pa Volvo precej na dobri poti, me veseli da so popolnoma ukinili razvoj dieslov in jih s prihodom novih generacij XC90/60 ne bo več v ponudbi ampak bodo le še hibridi in električni, zato tisti ki gledate samo za diesli se boste pač morali voziti z nemcem.
Na vrh
winni
13 jan 2018, 20:17
Član #13904
Prijavljen dne: 29 dec 2016, 16:58
Objav: 72
JG je napisal(a): ...

Tomi123 Volva XC90 pa res ne misliš kupit D5. Kupi hibrida, porabi manj kot 3.0 diesel in je hitrejši, plus da je enih 5000-10000 EUR cenejši. No tudi bolj prestižno je če voziš +400 konjski bencin/elektrika kot pa predpotopnega 3.0 diesel s 300 konji.
Drgač je pa Volvo precej na dobri poti, me veseli da so popolnoma ukinili razvoj dieslov in jih s prihodom novih generacij XC90/60 ne bo več v ponudbi ampak bodo le še hibridi in električni, zato tisti ki gledate samo za diesli se boste pač morali voziti z nemcem.



3.0

Od kje ti to??
Na vrh
JG
13 jan 2018, 21:40
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1284
Ko je rekel da bi imel 270 konjskega diesla. To je out.

[ Uredi 13 jan 2018, 21:41 ]
Na vrh
alfaromeo
16 jan 2018, 09:22
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3810
Pozdrabvljen adebisi.

No pa je forum spet malo zaživel.

3.0 diesel in diesl na sploh je že od nekdaj out, to sploh ni bilo nikoli IN.
Peljite se z enakim modelom lahko je tudi 10 ali 20 let star z diesl motorjem in bencin pa primerjaj.
Na vrh
tomi123
16 jan 2018, 09:59
Član #13911
Prijavljen dne: 03 jan 2017, 14:27
Objav: 64
alfaromeo je napisal(a): ...

Pozdrabvljen adebisi.

No pa je forum spet malo zaživel.

3.0 diesel in diesl na sploh je že od nekdaj out, to sploh ni bilo nikoli IN.
Peljite se z enakim modelom lahko je tudi 10 ali 20 let star z diesl motorjem in bencin pa primerjaj.


No ta je pa čisto bosa, npr. audiq7, bmw x5,6, mercedes gle in podobni tukaj prevladujejo 3.0 in višji motorji tako, da je Volvo na tem področju osamljen primer razen, če ga daješ skupaj s mazdo, oplom, toyoto;)
Na vrh
JG
16 jan 2018, 10:13
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1284
No to seveda ni res. X5 proda cca 150k vozil na leto, zgolj v Evropi se prodaja diesel (kateremu so pa dnevi šteti) in še to niso vsi 3.0 ampak so tudi 2.0. Bmw X5 proda tam 15-20% avtov s pogonom 3.0D, čez pet let jih bo pa še bistveno manj. Podobno se bo pa zgodilo tudi z ostalima dvema. Glede Toyote/Lexusa pa tako, sta ena najbolje prodajana SUV in dieslov je le za vzorec, Lexus recimo ga sploh ne ponuja, pa je ravno tako 100k eur, pa jih prodajajo več kot še enkrat toliko kot X5. Pač diesel je out in je popolnoma brez veze vlagati v tak motor. V prihodnosti se bomo vozili na bencin, bencin/elektrika in samo elektrika, kakšen diesel neki.

[ Uredi 16 jan 2018, 10:19 ]
Na vrh
tomi123
16 jan 2018, 12:53
Član #13911
Prijavljen dne: 03 jan 2017, 14:27
Objav: 64
JG je napisal(a): ...

No to seveda ni res. X5 proda cca 150k vozil na leto, zgolj v Evropi se prodaja diesel (kateremu so pa dnevi šteti) in še to niso vsi 3.0 ampak so tudi 2.0. Bmw X5 proda tam 15-20% avtov s pogonom 3.0D, čez pet let jih bo pa še bistveno manj. Podobno se bo pa zgodilo tudi z ostalima dvema. Glede Toyote/Lexusa pa tako, sta ena najbolje prodajana SUV in dieslov je le za vzorec, Lexus recimo ga sploh ne ponuja, pa je ravno tako 100k eur, pa jih prodajajo več kot še enkrat toliko kot X5. Pač diesel je out in je popolnoma brez veze vlagati v tak motor. V prihodnosti se bomo vozili na bencin, bencin/elektrika in samo elektrika, kakšen diesel neki.


seveda lahko razglabljamo kaj se prodaja po Kitajskem ali v ZDA kar pa u bistvu mene kot Slovenca ne zanima, ker vsak trg je specifičen. Če pa pogledaš enega izmed večjih spletnih oglaševalcev avtomobilov mobile.de vidiš, da se npr. prodaja 1269 do 2 leti starih X5 od tega jih je 1079 z večjo prostornino se pravi 85%. Se strinjam, da je disel v zatonu in da razvoj ni smiseln ampak danes oz. leto ali dve nazaj pa bi znamka morala ponuditi to alternativo...v tem primeru bi Volvo sigurno še odščipnil kakšen kos pogače Nemcem;)
Na vrh
Volvej
16 jan 2018, 14:26
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1475
Bencinar je itak zakon, ampak ne 2.0 4-cilindre, morali bi pustiti vsaj 5-cilindrov, pa bi prav tako lahko zmanjšali prostornino na 2.0. Čeprav kakšen V8 Supercharger tudi ne bi škodil v novih S/V/XC90. Ampak če bi jaz bil lastnik firme, bi naredil isto, proizvajal in prodajal to kar na trgu ljudje želijo in to jim zelo dobro uspeva. Zase pa še vedno lahko kupiš Dodge Challenger Hellcat z 6.2 Supercharged V8 motorjem za isto ceno kot novega XC90
Na vrh
JG
16 jan 2018, 17:25
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1284
Meni pa nič ne moti da je 2.0turbo pa še zraven elektrika. Se pa strinjam da bi morali biti v nabritih verzijah (Polestar) pet ali šestvaljni bencinarji.
Tomi123 to pa drži v Nemčiji se bodo pa še dolgo prodajali večino 3.0d, že ko bodo vsi ostali šli na druge pogone bodo švabi še kar drgnil tiste svoje dizle. Verjetno bi Volvo res lahko kakšen procent prodal več v centralni Evropi če bi ponujal tudi pet/šest valjne dizle samo je vprašanje če bi se jim to sploh splačalo iz vidika ekonomije, Konec koncev bi bil razvoj eko velikih dieslov ki jih zahteva EU kar drag.

[ Uredi 16 jan 2018, 17:30 ]
Na vrh
JG
16 jan 2018, 17:29
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1284
No je pa tako D5 z Polestar optimizacijo premore 240 konjev in 500 navora. To je polna kapa za S/V90, za XC90 je nekoliko premalo se strinjam, samo imaš opcijo T8, ki je cenovno enak z 300 konjskim dieslom pa še močnejši avto kupiš ob enaki porabi.
Na vrh
JG
16 jan 2018, 17:29
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1284
Dvojni post.


[ Uredi 16 jan 2018, 17:31 ]
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 35, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5150
najnovejši član: EdwardWaW
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 498
Prejšnje ankete