|
|
Preventivno čiščenje EGR ventila naD5 Pojdi na stran
1
2
[3]
|
|
AssKicker | 19 nov 2017, 20:57 | |
| Član #12712 Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17 Lokacija: Bled Objav: 577
| Uff, kakšen problem pa si imel? Cukanje? Počasno vžiganje? | Na vrh | |
Sverige | 19 nov 2017, 21:35 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Trokiranje in brez prave moči v nizkih obratih, kar je tudi vplivalo na menjalnik. In okrog EGR ventila vse mastno po motorju... Vžigal je uredu, sicer nekajkrat tudi ni vžgal v prvo, obrnil je potem pa nič, ampak nisem pomislil da bi bilo povezano s tem. Pri enih stvareh pač ni bližnjice in je bilo vse prej, stran vržen denar. | Na vrh | |
Goti | 20 nov 2017, 10:46 | |
| Član #13500 Prijavljen dne: 04 mar 2016, 08:44 Objav: 20
| Unknown je napisal(a): ...
Brez
Js sem dal zdaj blendo brez luknje in se pojavi opozorilo ob prvem prostem teku. Ampak pritisnem na tipko za opozorila na ročki za žmigovce in ugasne. In se do naslednje vožnje ne prižge več. Avto pa gre lepše, poraba je padla za slab liter in tud štandgas je zelo miren.
S tem se da živet. | Na vrh | |
sportivo | 28 nov 2018, 10:42 | |
| Član #4357 Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45 Lokacija: Ljubljana Objav: 199
| Sverige je napisal(a): ... Sverige je napisal(a): ... Meni so ga programsko odstranil pri http://www.avtomehanika-jankovec.si/Cena je bila 150eur z računom. Poraba se je zmanjšala za dober liter. Verjetno kje naredijo še ceneje, samo ta vem da dela malo več na Volvotih. Napaka! Velika napaka! Ker ni bilo uredu narejeno. Po kar nakaj stran vrženih evrih in skakanju okoli mehanikov se je izkazalo, da je potrebno ponovno naložiti programske datoteke motornega računalnika na pooblaščencu potem pa nabaviti nov EGR ventil. Skratka, okol riti v žep, in spet z varianto, ko malo denarja pač da malo muske. Nikoli več!
Koliko stane nov EGR ventil in kje si ga menjal? Meni se je tudi čedalje bolj pogosto začela prižigati lučka "High Emission Service Required" ... Sem ponovno pred kratkim malo spucal gumi koleno+ železno kratko cev in okrog odprtine EGR ventila - pa mi je v kratkem po servisu še zelo grdo avto cukal in popolnoma izgubil na moči, sem že mislil, da bo ckrnil - potem sem ga fajn prepihal na avtocesti in je zaenkrat v redu, vendar se lučka še vedno občasno prižiga in ugaša ... | Na vrh | |
D|N | 29 nov 2018, 20:53 | |
| Član #147 Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54 Lokacija: Ljubljana Objav: 480
| Na Volvo servisu je okol 500 flik. | Na vrh | |
sportivo | 01 dec 2018, 10:33 | |
| Član #4357 Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45 Lokacija: Ljubljana Objav: 199
| Po priporočilu uporabnika Sverige sem šel v NM k podjetju Tunerc, da bi mi softwarsko odklopili EGR in je na mojem zakomplicirano, ker bi jim cel dan časa vzelo ker imam baje tako star računalnik na 04' volvu, ker bi morali neko vezje lotat ...
Kdo je to še kje rihtal? Po eni strani bi gabrea dal najrajši elektronsko odstranit, komu je to se uspelo in kje? Po eni strani bi ga dam tusi očistiti pa imam avtomatski menjalnik je res precej nedostopen za demontažo .. *Ima mogoče še kdo telefonsko številko od mehanika Andreja iz Horjula, ki dela tudi na Interclassu?
[ Uredi 01 dec 2018, 10:34 ] | Na vrh | |
jack8black | 01 dec 2018, 19:48 | |
| Član #12296 Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03 Lokacija: Obala Objav: 429
| Ma daš blendo in računalniško odkolpiš. Kolega se je tega lotil sam in očistil cevi in mislim da sesalni kolektor. Potem, pa je peljal nekm še čipat. Je pa to naredil na S60 D5 2003 avtomatiku dve leti nazaj. Pa blendo je dal brez luknje. | Na vrh | |
sportivo | 03 dec 2018, 20:08 | |
| Član #4357 Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45 Lokacija: Ljubljana Objav: 199
| Bi lahko vprašal kolega kam je dal to čipat? Če je varianta, bi te prosil za njegovo telefonsko številko, da bi ga malo vprašal glede EGR ventila.
Jaz sem se informiral še pri nekaj mehanikih, so mi rekli, da naj preverim za začetek tudi vakum in sem videl, da mi zadnji nosilec totalno spušča vakum, prednji je pa tudi že napol švoh ... Spodaj prilagam še video, če še komu D5 takole ropota, ko odpre pokrovček motorja: https://youtu.be/QHLyubTrIQ8
Na kratko sem blokiral vakum, sem takoj opazil, da je v prostem teku avto veliko bolj miren in lepše pospešuje.
Imam pa tele napake: ECM-6805 Boost pressure control. Faulty flow ECM-4400 EGR Valve. ECM-130C Mass airflow (MAF) sensor. ECM-2503 Fuel pressure. Pressure too low
V kratkem bom zamenjal še filter goriva, če je to med drugim tudi vzrok (pred kratkim mi je 1x močno cukal na ovinku, kot da mu manjka goriva sem mislil, da bo ckrnil ...)
[ Uredi 03 dec 2018, 20:10 ] | Na vrh | |
Sverige | 03 dec 2018, 21:39 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Ti predlagam da zapelješ do enega od opevanih mehanikov in nehaš izgubljat energijo. Naj ugotavlja tisti, ki ima znanje za to. | Na vrh | |
jack8black | 03 dec 2018, 23:05 | |
| Član #12296 Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03 Lokacija: Obala Objav: 429
| Sverige je napisal(a): ...
Ti predlagam da zapelješ do enega od opevanih mehanikov in nehaš izgubljat energijo. Naj ugotavlja tisti, ki ima znanje za to.
Enako ti tudi jaz priporočam. Če si iz Ljubljane imaš v Blagovici g.Tomaža. Sem prepričan, če ga obiščeš, pa tudi, če samo na pogovor, da ne boš odšel razočaran.
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 49, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5968 najnovejši član: stewartsbiots |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|