|
|
Volvo v50 2.0d 2006, koda napake P1204 (pomoč prosim)
|
|
hajer v50 | 14 nov 2017, 18:37 | |
| Član #1356Prijavljen dne: 29 okt 2009, 23:52 Objav: 8 | Vceraj me je zapeljala avtovleka, ker avto naenkrat ni imel več moči. Ugasnil ni, ob pritisku na plin pa ni prišel dlje od 1200 obratov, zvok je drugacen, kot da ne bi vsi cilindri delali, ne delujejo sinhrono. Zapeljal sem ga k mehaniku, ki pri vizualnem pregledu ni ugotovil nič spornega, blindiral je egr ventil in ni bilo razlike. Pri pregledu napak se pojavlja koda p1204, ko jo izbriše avto normalno deluje, potem pa spet pade v "rezervni program" in izpiše isto kodo. Opazil sem da mi avto že nekaj časa cuka, najpogosteje pri pospeševanju, občutil pa sem cukanje tudi pri konstantni hitrosti. Občutek je tak kot da bi med pospeševanjem na zavoro stisnil. Danes se mi zgodi isto, med normalno vožnjo dvakrat na hitro zacuka in avto ne gre več nikamor. Ali ima kdo kakšno rešitev ali mnenje? V avto se pri napaki nobena lučka ne prižge, tudi trikotnika ni. Pripel sem posnet zvok nad četrtim injektorjem, ko ima avto samo kontakt. Ali je to normalno?
[ Uredi 14 nov 2017, 18:59 ] | Na vrh | |
Polestar | 14 nov 2017, 18:59 | |
| Član #13238 Prijavljen dne: 02 sep 2015, 10:47 Objav: 54
| Napaka na 4 injektorju. P1204 Injector Circuit Open / Shorted - Cylinder #4 | Na vrh | |
hajer v50 | 15 nov 2017, 10:42 | |
| Član #1356 Prijavljen dne: 29 okt 2009, 23:52 Objav: 8
| Kje bi se dalo dobit šobe po ugodni ceni, nove, rabljene ali obnovljene? | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 70, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5968 najnovejši član: stewartsbiots |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|