|
|
Zimske/letne gume na vaših Volvotih Pojdi na stran
1
2
3
... 14
[15]
16
|
|
ddejc | 27 sep 2016, 09:36 | |
| Član #12828 Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48 Objav: 205
| Lani sem kupil Continental TS850 205/55/16 za V50. Nekega snega ni bilo, da bi jih preizkusil, so se pa zelo dobro obnesle v mokrem kar je IMO za naše podnebje v času zime najbolj pomembno. Kako se bodo obnesle drugo sezono pa bomo vidl čez dober mesec in pol.
Tisti, ki vozite Nexen in ostale proizvajalce nižjega ranga... Prosim podajte mnenje kako se guma obnese v drugi, tretji sezoni. Nova guma je po večini vsaka OK, ko pa prihaja do staranja materiala se pa začnejo kazat razlike. Te razlike me zanimajo. | Na vrh | |
JG | 27 sep 2016, 09:59 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Evo link to testa zimskih pnevmatik točno teh dimenzij ki jih iščeš.
https://www.amzs.si/varnost/testi-ocene-in-raziskave/amzs-test-pnevmatik/amzs-test-35-zimskih-pnevmatik-2016#dimenzija-205-55-r-16
Se pravi klasične znamke ki so v vrhu, nekaj srednjega pa Fulda, Firestone, ipd. Mogoče poglej za Bridgestone.
Pnevmatik Nexen ni zraven v tej tabeli, sam jih nisem imel nikoli, na njihovi spletni strani pa oglašujejo da so prva vgradnja pri večih znamkah (verjetno ne za vse modele) , med katerimi so recimo tudi, Ford, Mercedes, VW... | Na vrh | |
gaspari | 22 okt 2016, 23:02 | |
| Član #2973 Prijavljen dne: 06 okt 2012, 19:48 Lokacija: Šk.Loka Objav: 60
| Živjo. Iščem gumo (V70 205/55/16), ki ima najboljše lastnosti v snegu, zato me zanima, če ima kdo izkušnje z Barum Polaris3, ki so bile lani najbolje ocenjene v snegu. Gume menjam na 2-3 sezone, kljub profilu. Sedaj sem imel Alpin4, pa so me razočarale. Pogledujem pa tudi za Nokian WR D4. Lp | Na vrh | |
Godward | 23 okt 2016, 03:16 | |
| Član #11171 Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54 Objav: 598
| Za sneg nokian | Na vrh | |
VolvEko | 23 okt 2016, 15:34 | |
| Član #1439 Prijavljen dne: 29 dec 2009, 20:55 Objav: 118
| Sava Eskimo HP2 dimenzijo 205 55 16 delajo v Kranjski Savi. Nov model. Pa se poceni. | Na vrh | |
Sverige | 23 okt 2016, 18:18 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Slabe izkušnje s Savo HP. Guma je po celotni površini razpokala in se luščila, kot bi jo narezal z nožem. Guma stara slabi dve leti. In to vse štiri gume. Enako še pri dveh znancih. | Na vrh | |
Godward | 23 okt 2016, 19:36 | |
| Član #11171 Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54 Objav: 598
| Sverige je napisal(a): ...
Slabe izkušnje s Savo HP. Guma je po celotni površini razpokala in se luščila, kot bi jo narezal z nožem. Guma stara slabi dve leti. In to vse štiri gume. Enako še pri dveh znancih.
Enako pri meni. Je pa res da sem jih vozil eno sezono poleti. | Na vrh | |
deniss | 25 okt 2016, 10:57 | |
| Član #12824 Prijavljen dne: 19 mar 2015, 22:44 Objav: 30
| pretekle sezone sem vozil pnevmatike najbolj znanih proizvajalcev, sedaj pa sem se odločil da probam še malo manj znane zato sem si letos za zimske pnevmatike kupil Gisalved (švedske). Naredil 2000 km do danes in nimam nikakršnih pripomb glede vožnje. Mogoče pri hitrosti nad 120km/h v ovinek je malo nezanesljiv. Snega pa se nisem preizkusil | Na vrh | |
Kelvan | 10 nov 2016, 12:26 | |
| Član #796 Prijavljen dne: 25 jun 2008, 16:12 Objav: 470
| Na XC90 imam gor zimske Pirelli 235/65/17 še od prejšnjega lastnika. Sprednji par je že precej bogi in bi skoraj da moral zamenjati vsaj tidve. Kaj priporočate? Predvsem me zanima razmerje cena/kvaliteta | Na vrh | |
JG | 10 nov 2016, 12:31 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Kolikor so meni povedali ko sem vozil AWD Volvo je priporočilo menjati vse štiri pnevmatike hkrati in ne dve+dve, ker morajo biti ali vse nove ali pa vse enakomerno obrabljene. | Na vrh | |
Damijan | 10 nov 2016, 21:52 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Točno, ker odgon trpi!
Glede na zime pri nas glej za kako gumo, ki je dobra v plundri. Za arktične razmere ne rabiš! | Na vrh | |
Cojz | 12 nov 2016, 13:24 | |
| Član #13401 Prijavljen dne: 16 dec 2015, 23:46 Lokacija: Štajerska Objav: 79
| Opazil sem zelo čudno zadevo. jaz imam zimske nexen, kolega ima continental, na obeh je asimetričen profil, torej ko gume zmontiraš imaš na levi strni kontra profil kot na desni! Kako je lahko to normalno? Na gumi je Napisan samo notranji/zunanji rob in ne moreš drugače zmontirat Primer nexen
| Na vrh | |
Kelvan | 20 dec 2016, 09:47 | |
| Član #796 Prijavljen dne: 25 jun 2008, 16:12 Objav: 470
| A je mogoče že kdo preveril Sava zimske SUV gume? Imam možnost dobiti nove 235/65/17 za dokaj dobro ceno, ampak jih pa spet ne bi kupoval samo zato, ker so poceni.
[ Uredi 20 dec 2016, 09:48 ] | Na vrh | |
poršejček | 20 dec 2016, 12:39 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| sam sem letos kupil in montiral Michelin Crossclimate.
Že pred tem sem imel celoletne pnevmatike Hankook (50.000 km, 2 leti, pa še uporabne).
Zakaj celoletne. S predhodnimi (Hankook) zelo zadovoljen, v suhem dobra guma, mogoče malo glasnejša, v mokrem in snegu 1 leto odlična, drugo (zima 15/16) pa sicer guma solidna, v mokrem malo podrsavala, ampak še obvladljiva. Gume sem v zimskem obdobju kar dobro "zlorabljal". cesta na vikend (makadam) 25cm guma peljala BP.
Micheline: na avtu so dober mesec, vožene v dežju in na poledeneli cesti. Zaenkrat gume odlične, ceste se držijo super. Občutek imam da ima vozilo nižjo porabo ?? (kljub temu da je bolj mraz).
Čakam moment da jih testiram v snegu. Obljubljajo da je prva celoletka ki ne obstane v snegu? We will see | Na vrh | |
Kelvan | 15 jan 2017, 11:33 | |
| Član #796 Prijavljen dne: 25 jun 2008, 16:12 Objav: 470
| Na koncu sem vzel Nokian SUV3. Zaenkrat odlično na snegu in ledu. | Na vrh | |
bosty_23 | 15 jan 2017, 12:00 | |
| Član #13746 Prijavljen dne: 18 avg 2016, 20:35 Lokacija: Posavje Objav: 176
| jaz imam tudi celoletne na xc70 pirelli scorpion verde all season pa so kr ok....razen ustavljanje na snegu je katastrofa | Na vrh | |
VolvoTone | 01 maj 2017, 14:36 | |
| Član #13526 Prijavljen dne: 12 mar 2016, 10:33 Objav: 64
| All season, katerekoli znamke so zadnja izbira - znano je da je all in one za nič ali še manj... Sicer pa Nexen je izvrstna pnevmatika ne glede na DOT - do 5 let, njena prednost je mehkost in dober oprijem, a slabost hitra obraba. Je pa glede, zlasti upoštevaje ceno, boljša od Micheline ali drugače povedano je takšna kot je bil Micheline pred mnogimi leti... Dobra pnevmatika za Volvo (tudi za vse ostale) je še Falken - izvrstem kompromis med kakovostjo in ceno, sicer pa so letne in zimske Bridgestone optimalna izbira - za vsak avto...
[ Uredi 01 maj 2017, 14:38 ] | Na vrh | |
Sverige | 01 maj 2017, 22:53 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Pa tole za all season govoriš iz svojih izkušenj ali bolj "rekla kazala"? To da je Nexen enaka Michelinu si pa lahko samo želiš.... Vozil sem sem že več gum, trenutno 5 let stare Michelin Primacy 3, ampak avto gre res kot po tračnicah in mislim da se oprijem teh gum ne more primerjat z nobeno drugo znamko, sploh pa Nexen.
[ Uredi 02 maj 2017, 08:37 ] | Na vrh | |
Sverige | 01 maj 2017, 22:54 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Sverige je napisal(a): ...
-
[ Uredi 02 maj 2017, 08:35 ] | Na vrh | |
VolvoTone | 02 maj 2017, 15:19 | |
| Član #13526 Prijavljen dne: 12 mar 2016, 10:33 Objav: 64
| S pnevmtikami sem se svojčas ukvarjal profesionalno - veleprodaja B2B, tako da je (bilo) poznavanje karakteristik sestavni del posla, v kar je bila vključena tudi udeležba na več testiranjih... Da je all season kompromis, ki zagotavlja (še) sprejemljive lastnosti za (pod)povprečnega voznika v različnih vremenskih pogojih in različnih sezonah, pa za takšno ugotovitev ni potrebno biti profesionalec, saj je že laiku logično, da je letna pnevmatika (ne glede na proizvajalca) izdelana z optimiranjem za letne pogoje, ki jih pnevmatika all season nima doseženih v takšni meri, ker hkrati kompromisno izpolnjuje še pogoje za zimo oz. nizke temperature. To je (le) eden od najpomembnejših parametrov, saj je proizvodnja in sestava pnevmatike glede na predvideno temperaturo uporabe bistveno različna...
Nisem navajal, da je Nexen enaka Michelinu - sem pa navedel, da je glede na razmerje med kakovostjo in ceno celo boljša od Michelina, zlasti če se omejimo na letne pogoje - v suhem, zagotavlja celo boljši oprijem - slabost pa je hitra obraba in slaba vodljivost na mokri cesti.
Michelen je bil pred več leti (dvajset in več) bistveno bolj kvaliteten in povprečnemu uporabniku - poznavalcu, ki ni nujno strokovnjak je znano, da so njihove pnevmatike slovele kot izjemno mehke, kar jim je sicer na račun hitre obrabe zagotavljalo optimalno lego, danes pa je povsem drugače in so Michelinke bistveno trše. Dodajam še, da Nexen-a nisem prodajal, sem pa imel 1x letne Nexen, ki so bile po 12 kkm povsem obrabljene, a zagotavljale boljšo lego kakor pred njimi Michelinke. Sedaj pa že nekaj časa vozim Bridgestone (letne) in Falken (zimske). Debata glede gum je sicer nesmiselna (podobno kot glede porabe), ker bi v izogib subjektivnosti bilo potrebno upoštevati še številne druge parametre - hitrostni razred in nosilnost gume, način vožnje... | Na vrh | |
Sverige | 02 maj 2017, 21:19 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Z Nexen si naredil 12k km, tega mi ne boš prodal kot dobro razmerje med ceno in kvaliteto. Poleg tega primerjaš z gumami višjega razreda, ko sam veš da guma mora biti še kaj drugega in ne samo mehka, sicer bi poleti vozili kar z zimskimi. In Nexen je glede na obrabo, očitno premehka. To spet vpliva na oprijem, zavorno pot, lego in obnašanje v zavojih...od kje naj ima potem ta guma optimalen oprijem, kot praviš. Ne more ga imet. Če pa gledaš samo suho cesto in idealne razmere, potem pa tudi all-season naenkrat ni več zadnja izbira a ne? Sploh Pirelli, Goodyear ali Michelin.
| Na vrh | |
VolvoTone | 03 maj 2017, 23:22 | |
| Član #13526 Prijavljen dne: 12 mar 2016, 10:33 Objav: 64
| Vse je relativno in stvar presoje vsakega posameznika, tako da imaš prav, kot vsakdo, ki je zadovoljen s svojo izbiro, bodisi gum ali česa drugega - je pa vendar nekaj "zakonitosti", ki so strokovnjakom dobro poznane. Bom omenil Braneta Kuzmiča in vsakomur priporočam udeležbo (zlasti izkušenim voznikom) na njegovem treningu v Ljubečni - pove veliko tudi o gumah in tudi kakovosti asfalta pri nas in npr. v Avstriji - več kot 80 odstotkov udeležencev pri njemu npr. ugotovi da nimajo niti pravilne drže in prijema volana (žal so in v nekaterih AŠ še vedno učijo napačno o tem), o gumah pa da znajo zelo malo ali pa da je to v kar so bili prepričani do tedaj - zmotno. Nekateri težko dojamejo, da ravnajo zmotno ko pri FWD pretikajo gume z več profila na prednja kolesa in čeprav jim Brane pojasni in razloži s fizikalnimi zakonitostmi, da je za lego in smer pomembnejši profil na zadnji osi... Podobno je sedaj s to debato - želel sem predstavit alternativo, da je boljša izbira letna ali zimska guma nižjega cenovnega razreda, kakor celoletna visokega cenovnega razreda, pa še izpostaviti, da cenejši izdelek lahko ne zaostaja ali celo presega kakovost gume renomiranega proizvajalca... Imaš pa vsekakor prav, da je lahko all-season za nekoga, ki npr. dela zelo malo kilometrov, vozi umirjeno in daje velik pomen stroškovnemu vidiku - zanj prva in takšna najboljša kompromisna izbira... To pa ne pomeni, da je po tej logiki to najboljša izbira za poletje in za zimo na sploh in za vsakega...
Sosed in moj prijatelj - gre proti 60, je v enem dnevu na Grobniku pokuril nove in odlične Pirelijeve gume v nulo, in se mi teh 12.kkm ne zdi tako malo - upoštevaje, da pa z Bridgestone naredim 20 kkm in še upoštevaje cenovno razliko in še bolj to da se guma najbolje obnese v prvem letu...
Zdaj, če bom navajal še to, da so Kitajci v zadnjem obdobju naredili večji razvojni napredek pri gumah kakor renomirani proizvajalci, se bo le redko kdo strinjal (BTW Nexen je Korejski), konec koncev sem si to tudi sam težko priznal, ko sem že pred nekaj leti - mesec dni testiral Chem Chininove gume, sicer ne gre za low budget kitajsko robo, pa še vedno skorajda enkrat cenejšo od uveljavljenih znamk. V nekaterih pogledih so se peljale bolje kakor Good Year... In če upoštevam še to da Kitajci vlagajo veliko sredstev in napora v to da najdejo optimalno rešitev - kakovostno pnevmatiko glede na lego in obrabo - bodo Francozi kaj kmalu ugotovili, da so jih prehiteli in to po desni. Kitajci to počnejo zelo sofisticirano - podobno kot Volvo, je tudi Pirelli njihov - tako da je lahko že sedaj kakšna Čunga Lunga guma precej, precej boljša ne le od Michelina, tudi Bridgestona in še koga drugega - pa če si to priznamo ali ne. Saj si tudi Švicarji ne priznajo da so jih v urarski industriji - zgolj v nekaj letih presegli v temu, kar so razvijali oni več kot sto let in da to naredijo precizneje in bolje in predvsem za mnogo manj denarja...
| Na vrh | |
Sverige | 06 maj 2017, 05:51 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| VolvoTone je napisal(a): ...
... V nekaterih pogledih so se peljale bolje kakor Good Year...
Tisti, ki dela veliko km letno potrebuje gumo dobro v vseh razmerah, ne samo v nekaterih pogledih. Tudi, da je uporabna več kot eno leto in da se ne obrabi prej kot je interval rednega servisa. Gume iz Azije še niso na tem nivoju. Ko bodo, pa bo tudi cena višja.
Kitajci so napredovali v razvoju ampak to ne pomeni, da so dosegli nivo kvalitete zahoda. Sicer imam svoje mnenje o tem kakšen je "napredek" če kopiraš Švicarja, ki je 100 let dejansko razvijal en produkt. Ampak kolikor opažam, če želiš kvaliteten "kitajski" izdelek, je cena podobna evropski. Z izjemo tistih izdelkov, ki so jih naredile otroške rokice za dva dolarja na dan.
[ Uredi 06 maj 2017, 06:20 ] | Na vrh | |
bosty_23 | 06 maj 2017, 13:53 | |
| Član #13746 Prijavljen dne: 18 avg 2016, 20:35 Lokacija: Posavje Objav: 176
| nobeden me ne bo prepričal da je korejski nexen boljši od bridgestona ali kakšnega conti-ja...itd. Ter da je njihova tehnologija boljša.......je pa vsekakor cenejša za nekoga, oziroma nepoznavalca, ki ne ve ali noče vedeti da je guma edini stik s cestiščem....
Ter slavni rek; kvaliteta se vidi,sliši ter PLAČA! | Na vrh | |
avtel | 06 maj 2017, 21:11 | |
| Član #13132 Prijavljen dne: 05 jul 2015, 19:15 Objav: 52
| Noben ne pravi, da so boljše in niti ne konkurira top znamkam. Lahko pa rečemo, da je dobra v svojem razredu in nenazadnje je precej odvisno od podvozja avta in samega voznika. Mogoče je za nekatere mehka in se prej obrablja, ampak si še vedno na varno stran, kot 5let rabljena bridgestone ki se prodajajo po ceni s katero kupiš nove nexen ali kumho. Lp | Na vrh | |
ChickenBoy | 26 feb 2018, 17:45 | |
| Član #1274 Prijavljen dne: 29 avg 2009, 15:10 Objav: 74
| Razmišljam, da bi na S80 D5 dal 18 platišča. Trenutno imam gor 225/50/17, potem bi bile po homologaciji 245/40/18.
Se mogoče komu kaj sanja, kakšna bi bila razlika v porabi?
| Na vrh | |
D|N | 26 feb 2018, 19:52 | |
| Član #147 Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54 Lokacija: Ljubljana Objav: 480
| +0-0.5l. | Na vrh | |
klekej | 04 okt 2020, 11:35 | |
| Član #13912 Prijavljen dne: 07 jan 2017, 08:22 Objav: 19
| Za XC40 rabim zimske gume. Razmišljam kar o kompletu na platiščih. Letne so gor 235/55/18, homologirane pa so tudi 235/60/17. Mam namen vprašati tudi na uradnem servisu za komplet, pa vseeno bo prišparal kakšen fičnik. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 67, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5976 najnovejši član: Juliovioky |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|