|
|
antifriz.....zginja
|
|
dejc | 11 mar 2011, 08:39 | |
| Član #2161Prijavljen dne: 10 mar 2011, 22:40 Objav: 21 | Zivjo, en vprasanje glede antifriza ,ki mi izginja med voznjo.Oziroma ce je v posodici na maximum pred voznjo, je po voznji na minimum ampak ko odprem pokrovcek se mi spet nafila na maximum.Bil pri mehankarjih vsak z svojo zgodbo in svojo racunico.Hvala za kakrsen koli nasvet glede tega problema | Na vrh | |
volvo5er | 11 mar 2011, 08:51 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Za kateri avto gre? | Na vrh | |
dejc | 11 mar 2011, 08:55 | |
| Član #2161 Prijavljen dne: 10 mar 2011, 22:40 Objav: 21
| volvo v40 19 disel 2003 letnik | Na vrh | |
sebaveh | 11 mar 2011, 08:57 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| So ti prezračili sistem? | Na vrh | |
dejc | 11 mar 2011, 08:59 | |
| Član #2161 Prijavljen dne: 10 mar 2011, 22:40 Objav: 21
| to mislis gor na cevi k ma sraufek al kje drugje
| Na vrh | |
alfaromeo | 11 mar 2011, 09:01 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Sistem je zaprt. Ko je avto segret je sistem pod tlakom. Ko pokrovček opdreš tlak pade, zato se voda raztegne. To povzroči "nafilanje", lahko pa tudi "kipenje" izven posode.
| Na vrh | |
dejc | 11 mar 2011, 09:27 | |
| Član #2161 Prijavljen dne: 10 mar 2011, 22:40 Objav: 21
| ja ampak zakaj pride do tega... a ima to kej veze ker smo menjali cev (iz filtrov na masino) ali je lahko kej druzga. Bil pri 3 mehankarjih vsak ima svojo zgodbo..... 1.pocena glava 2.ne dela dobr termostat oziroma vodna pumpa 3.notr imas zrak -zracni mehur to so izjave 3 mehankarjev | Na vrh | |
dejc | 11 mar 2011, 09:36 | |
| Član #2161 Prijavljen dne: 10 mar 2011, 22:40 Objav: 21
| temperatura je normalna normalno piha mrzlo in toplo nobena lucka ne sveti za kakrsnokoli napako
| Na vrh | |
dejc | 11 mar 2011, 11:25 | |
| Član #2161 Prijavljen dne: 10 mar 2011, 22:40 Objav: 21
| a je ze kdo opazil da se v posodici dviguje in znizuje mera antifriza | Na vrh | |
bvogri | 11 mar 2011, 13:15 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Avto se priključi čez noč na zunanjo pumpo za kroženje vode in zjutraj pogledaš če kje in kje pušča. (v kolikor voda izginja) Nivo malo pade oz. raste pri vsakem avtu. | Na vrh | |
Damijan | 11 mar 2011, 13:40 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Če je sistem "zdrav", je @alfaromeo opisal delovanje.
Če pa sistem pišča, pa se opazi po lužicah pod avtom, oziroma po stalnem dimu iz izpuha in sladkastem vonju. | Na vrh | |
dejc | 11 mar 2011, 21:37 | |
| Član #2161 Prijavljen dne: 10 mar 2011, 22:40 Objav: 21
| evo naredil cca 40 km in posodica na minimumu za antifriz grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr | Na vrh | |
volhart | 12 mar 2011, 07:28 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Poglej...na tla postavi velik neumazan karton ali papir. Odpri pokrov motorja, da bos lahko opazoval dogajanje. Dolij vode, kolikor ti je manjka (za preizkusnjo ne rabis antifriza proc metat). Zalaufaj in pusti laufat.
Med tem poglej odstrani voznikov in sovoznikov tepih in poglej ter obcuti, ce je tapeta kaj mokra (ce je, pusca pecka za gretje).
Daj gretje na minimalno temperaturo, izklopi ventilator. Potem pojdi k motorju. Kmalu bi se ti moral pognati tudi ventilator. Opazuj, ce kje kaplja po kartonu. Malce pretipaj cevi za vodo...PAZI NA VENTILATOR, DA TI NE POTRZE PRSTOV. Vzemi paloma robcek in ga prisloni na auspuh...bos videl, ce ti kaj kadi...to je mimogrede. Podobno ovij palomo tudi okrog pokrovcka posodice za hladilno tekocino...mogoce poa imas prevec pritiska in bo tam vodo ven sibalo.
Sicer pa sedaj takole iz glave govorim...mislim, da antifriz ne zavre, voda pa...zato bi ti naceloma moralo zmetati ven vec vode in manj antifriza. | Na vrh | |
VOLVOV40 | 14 mar 2011, 20:12 | |
| Član #12 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 546
| Lahko pa je počeno ohišje termostata dokaj pogosta okvara pri teh motorjih. | Na vrh | |
dejc | 21 apr 2011, 12:16 | |
| Član #2161 Prijavljen dne: 10 mar 2011, 22:40 Objav: 21
| hvala vsem za odgovore za enkrat nic novega serviserji ne najdejo napake hm...
| Na vrh | |
bvogri | 21 apr 2011, 19:41 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| A so ti priključil avto na zunanjo črpalko? Ne ane... Ker če boš šel k 150tim serviserjem in če ti vroča malenkost spušča oz. ti malenskot prebija na glavi noben ne bo vidu.
Edina druga možnost, da daš notri zelo gosto mešanico antifriza potem pa opazujete kje se začne pojavljat npr. zelen ostanek. | Na vrh | |
dejc | 21 apr 2011, 20:39 | |
| Član #2161 Prijavljen dne: 10 mar 2011, 22:40 Objav: 21
| baje so sprobavali s pritiskom se mi zdi da ne celindrih ce se ne motim | Na vrh | |
Echbart | 21 okt 2011, 23:04 | |
| Član #1822 Prijavljen dne: 05 sep 2010, 23:16 Objav: 78
| Jst imam tudi problem s izginjanjem anitfriza v V40. Kako mokra pa je lahko tapeta na voznikovi strani? K men ga kr žere, pa je bila pred kratkim menjana ena cev gumjasta do hladnilnika, k je puščala. | Na vrh | |
aly | 23 okt 2011, 12:50 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Echbart je napisal(a): ...
Kako mokra pa je lahko tapeta na voznikovi strani?
Nič! Čim je mokro, pušča.
| Na vrh | |
Echbart | 23 okt 2011, 13:23 | |
| Član #1822 Prijavljen dne: 05 sep 2010, 23:16 Objav: 78
| sem preveril in ni nič mokro, vlažno...jepa res, da sedaj zginja, ko imam predvsem zjutraj nažgano gretje. a je možno, dakje kakšna cevka pišča do pečke? | Na vrh | |
alfaromeo | 02 nov 2011, 12:29 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Očitno je kriva pečka. | Na vrh | |
monaco | 02 nov 2011, 22:36 | |
| Član #1313 Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49 Objav: 364
| Imam podoben problem, motor je 2.4T. Izginjal antifriz, kompresija uhajala v hladilni sistem. Menjava tesnila glave + poravnava (in pregled) glave. Po kakem tednu spet opazim, da izginja hladilna tekočina. Reklamacija mehaniku. Še enkrat menjal tesnilo glave + dal preverit glavo, toda hladilna tekočina še vedno izginja. Sedaj pravi, da je možno, da so puše na cilindrih...
Še kakšna ideja kaj bi lahko bilo? | Na vrh | |
volhart | 03 nov 2011, 08:25 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| jao...pa zakaj kar takoj menjat tesnilo...to je kar velik in drag poseg. A ste prej dobro pregledali hladilnik vode, pecko gretja, devi za vodo, posodo za vodo in pokrovcek. Vsaj po mojih izkusnjah avto precej belo in gosto kadi, ce hje slo tesnilo glave. Na mojem R-u je tudi zacelo nabijat kompresijo v posodo za vodo...no kriva je bila pecka in pa haldilnik vode (drag sicer...cca 300 eur). Pa poskusi samo antifriz noter vlit...ta mislim, da ne bi smel nabijat kompresije, ce ni glava. | Na vrh | |
Echbart | 16 dec 2011, 09:02 | |
| Član #1822 Prijavljen dne: 05 sep 2010, 23:16 Objav: 78
| Po pregledu mašine se ni ugotovilo, kje pušča antifriz. Pravtako ne ostaja na tleh noben flek od tekočine in avto ne kadi belo, Pregledalo se bo še pečko, sam kaj ko niso tapete nič mokre.
Kaj je za narediti? | Na vrh | |
cleaner | 16 dec 2011, 14:45 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| V antifriz se vlije en zvarek, ki zaflika luknjico. Mehankar bo že vedu, kaj. | Na vrh | |
bvogri | 16 dec 2011, 15:17 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Kaj misliš tesnilec? Ja tasnilec zamaši manjše luknjice na hladilnem sistemu, je pa za motor slab saj pušča obloge. Če je kaj narobe z glavo ti ne bo pomagalo 10 tesnilcev, samo še dodatno škodo naredi.
| Na vrh | |
gardinjero | 16 dec 2011, 15:42 | |
| Član #2482 Prijavljen dne: 29 nov 2011, 15:05 Objav: 451
| No ko berem vse to kaj je lahko narobe z vodo se mi zdi da da moraš samo prezračit sistem v ceveh da ven spustiš zrak ampak ti to naredi ko je avto segret in ko zalavfa ventilator da voda zakroži po sistemu in ko se voda spet ohladi jo doli v posodo za vodo na max to je delal tut men in to je to.Glede glave pa ni panike ker ce je glava ali tesnilo glave verjem da ti avto kuha že po nekaj km in ti tut ne hladi kabine dobro tebi pa to vse dela kot praviš.Probi to pa mislim da bo O:K | Na vrh | |
gardinjero | 19 dec 2011, 19:12 | |
| Član #2482 Prijavljen dne: 29 nov 2011, 15:05 Objav: 451
| A je kej novga z vodo v kilerju? | Na vrh | |
Blue30 | 03 mar 2012, 11:12 | |
| Član #2601 Prijavljen dne: 07 feb 2012, 20:10 Objav: 8
| Imel enak problem, sicer na mondeu, pa je bil kriv pokrovček za dolivanje hl. tekočine, originalni nekih 7 eur
| Na vrh | |
Blind89 | 14 apr 2017, 19:18 | |
| Član #13844 Prijavljen dne: 03 nov 2016, 19:13 Objav: 3
| Škoda da ni odgovora tukaj kaj je bil razlog za izginjaje antifriza. Meni se na v50 2.0d dogaja podobna zadeva. Pregled je pokazal ne pušča, z oljem se ne meša ker je hladilna v ekspanzijski posodi čista. Je pa ista scena.. ko je voda pod pritiskom je nivo pod MIN. Ko pa odprem posodo pa pride malo po MAX. Jo dolijem do max..cez kak teden ponovno manjka.
[ Uredi 14 apr 2017, 19:19 ] | Na vrh | |
ddejc | 25 apr 2017, 15:16 | |
| Član #12828 Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48 Objav: 205
| Zamenjaj pokrovček ekspanzijske posode, ker se ti očitno ustvarja prevelik tlak v hladilnem sistemu. Pokrovček skrbi tudi za tlak v hladilnem sistemu, da ni prenizek in ne previsok.
Se je pa potrebno zavedati, da nekaj nihanja hladilne tekočine med vročo in mrzlo bo vedno že zaradi razlike v tlaku in volumnu pri različnih temperaturah. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 69, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|