Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

S60 2003 xenon problemi

Avtor objava
luxy v40
05 mar 2017, 11:03 Predogled tiskanja
Član #3742
Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48
Objav: 204
Kupujem s60 D5 2003 ....tezave so sledece:

Avto vrze v rezervni program ko pohodis plin do konca na avtocesti iz bolj nizkih obratov, slisi se neko pihanje v kabino in ko spustis plin se zaslisi kot bi imel blow off ventil...vendar ga nima. Kaj je lahko narobe?

Potem tezava pri xenon zarometih. Namrec ko prizges dolge luci in jih ugasnes, xenon pade na najnizji nivo.....ko se enkrat blicnes z dolgimi, pa xenon zleze na normalno pozicijo.

To je zame cisto nova stvar....prej sem vozil V40 in S60 sploh ne poznam.

Hvala za odgovore.
Na vrh
-joey-
05 mar 2017, 15:40
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
Prva težava je pomoje cev za zrak.
Druga težava je pa senzor za pozicijo luči ki je pa na žalost v luči in je potrebno zamenjat komplet luč lahko probaš malo z roko pritiskat direkt na parabolo z zunanje strani da malo senzor pregoniš enim pomaga enim ne.
Meni je pomagalo samo za nekaj časa.
Na vrh
luxy v40
06 mar 2017, 10:54
Član #3742
Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48
Objav: 204
Hmm zakaj menjava zarometa? Zaradi tega ker se ga neda razdret? Ali je kaksen drug razlog.
Na vrh
-joey-
06 mar 2017, 11:41
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
Naj se nebi dal razdret. Probaj dat pokrovček dol da prideš do žarnive potem daš roko tako da se dotikaš s prsti parabole pod žarnico in jo malo na silo pritiskaj not . Tako malo prerukaš ta senzor.
Na vrh
luxy v40
06 mar 2017, 23:09
Član #3742
Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48
Objav: 204
Trenutno xenon deluje BP hvala za nasvet kar se pa tice motorja pa se nisem ugotovil kaj bi bilo narobe, zadeva je ocitno bolj komplicirana kot sem mislil. Cevi so cele :/
Na vrh
-joey-
07 mar 2017, 04:48
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
Mogoče intercooler?
Na vrh
luxy v40
07 mar 2017, 11:15
Član #3742
Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48
Objav: 204
Je bil menjan, pa tudi opazil bi verjetno kaksen madez olja glede na to da intercooler ponavadi ni suh. Zdaj sumim na kaksno šobo ali paje celo prebito tesnilo na glavi:/ ali pa ventili...ne vem......klinc pa tak D5 jz pravm -.-
Na vrh
-joey-
07 mar 2017, 11:38
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
Preveri še vse vakuume in nosilce motorja.
Na vrh
AssKicker
07 mar 2017, 12:21
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 577
Če slišiš sikanje, mora biti nekaj pri dovodu zraka. Torej turbo, vakum cevke, nosilca motorja, intercooler (za katerege ni rečeno, da bi se videl oljni madež).. Zaradi tesnila na glavi nebi turbina sikala, pa tudi zaradi injektorja ne.
Na vrh
luxy v40
07 mar 2017, 13:28
Član #3742
Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48
Objav: 204
Bom preveril, zanima me kaj ima veze nosilec motorja z sikanjem?....drugace pa danes sem se peljal 130km/h (brez tempomata) po AC in mi je na vrhniskem klancu vrgel v rezervni program potem ko sem klanec pregural, se je pa program izklopil. Jaz res upam da ni kaj hujsega. Hvala za nasvete
Na vrh
bbf
07 mar 2017, 14:29
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
nosilec motorja je nekje povezan z vakumom, pri najinem je tudi sikalo, je sreviser rekel "ja vakum cevka z nosilca motorja sneta, čez čas ti pokaže error, bom nataknil nazaj.."
Na vrh
-joey-
07 mar 2017, 18:03
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
Nosilci motorja pri D5 so na vakuum preveri vse cevke in če je kakšen nosilec zanič blindoraj cevko ki gre nanj.
Dobro poglej cev za zrak ki gre z filtra na turbino najbolje da jo vzameš dol in pregledaš.
Na vrh
luxy v40
07 mar 2017, 18:15
Član #3742
Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48
Objav: 204
No kot pravim, pojma nimam o teh motorjih in nasploh o Volvotih ki so par rangov visje od V/S 40 ....res hvala za odgovore:) bom porocal.
Na vrh
Godward
07 mar 2017, 21:34
Član #11171
Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54
Objav: 598
Ja tako je, kupiš zjahan avto in potem klinc pa taki motorji. Potrebno se je prepričat o teh stvareh pred nakupom.
Na vrh
Unknown
07 mar 2017, 22:52
Član #6929
Prijavljen dne: 05 sep 2013, 21:36
Objav: 76
Lahko tudi turbina šteka(regulacija turbine)potem ti seveda preveč polni in se sliši zvok kot bi nekaj puščalo plus to da ti potem vrže v rezervni program.Treba se zapelati z testerjem in spremljati koliko polni turbina...
Na vrh
luxy v40
07 mar 2017, 23:53
Član #3742
Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48
Objav: 204
Godward je napisal(a): ...

Ja tako je, kupiš zjahan avto in potem klinc pa taki motorji. Potrebno se je prepričat o teh stvareh pred nakupom.

Za avto sem dal smesno malo denarja pa me vsak dan pelje v sluzbo in se kam me bo, tako da nic bat ;)
Na vrh
luxy v40
07 mar 2017, 23:58
Član #3742
Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48
Objav: 204
Unknown je napisal(a): ...

Lahko tudi turbina šteka(regulacija turbine)potem ti seveda preveč polni in se sliši zvok kot bi nekaj puščalo plus to da ti potem vrže v rezervni program.Treba se zapelati z testerjem in spremljati koliko polni turbina...


Napako sem odpravil, podrl turbino pogledal in odstranil tud EGR ventil....hmm cudno je da je avto sploh se kam sel glede na umazanijo pri EGR-u zdaj ko je ocisceno, sikanja ni vec in tudi rezervnega programa ne javlja:)
Na vrh
luxy v40
20 mar 2017, 20:34
Član #3742
Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48
Objav: 204
No ja...ni bilo dolgo v redu. Zdaj pa motor cuka ko počasi pospešuješ v 2 ali 3 prestavi, dokler ne pride do nekih 2700 obratov potem pa vleče normalno. Danes sem zamenjal filter goriva in blindiral vakum cevke od nosilcev motorja in ni nič boljše...potem sem šel pa h kolegu na tester mu je pa izpisalo napako FUEL PRESSURE TOO HIGH. Kaj bi to lahko bilo?
Na vrh
-joey-
20 mar 2017, 21:05
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
luxy v40 je napisal(a): ...

No ja...ni bilo dolgo v redu. Zdaj pa motor cuka ko počasi pospešuješ v 2 ali 3 prestavi, dokler ne pride do nekih 2700 obratov potem pa vleče normalno. Danes sem zamenjal filter goriva in blindiral vakum cevke od nosilcev motorja in ni nič boljše...potem sem šel pa h kolegu na tester mu je pa izpisalo napako FUEL PRESSURE TOO HIGH. Kaj bi to lahko bilo?


Senzor pritiska nafte na skupnem vodu.
Na vrh
luxy v40
20 mar 2017, 21:44
Član #3742
Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48
Objav: 204
-joey- je napisal(a): ...

luxy v40 je napisal(a): ...

No ja...ni bilo dolgo v redu. Zdaj pa motor cuka ko počasi pospešuješ v 2 ali 3 prestavi, dokler ne pride do nekih 2700 obratov potem pa vleče normalno. Danes sem zamenjal filter goriva in blindiral vakum cevke od nosilcev motorja in ni nič boljše...potem sem šel pa h kolegu na tester mu je pa izpisalo napako FUEL PRESSURE TOO HIGH. Kaj bi to lahko bilo?


Senzor pritiska nafte na skupnem vodu.



se to pogosto kvari? kje naj dobim drugega?
Na vrh
-joey-
21 mar 2017, 01:35
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
Ni pogosto ampak v tem primeru je možno.
Lahko bi dal pa šobe preverit (lončke gor)
Na vrh
luxy v40
21 mar 2017, 11:18
Član #3742
Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48
Objav: 204
Nekaj od tega vrjetno je...zato ker vsakic ko avto cukne, tudi mocno pokadi. Je mogoce lahko se kaksen vakum? (Ki bi prekinjal ventil na turbini) Blindiral sem cevko ki gre iz regulatorja za oba motorna nosilca to je pa vse. Je lahko kaj narobe ce ta cevka zdaj tesni?

Na vrh
luxy v40
22 mar 2017, 20:52
Član #3742
Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48
Objav: 204
je mogoče lahko zaradi EGR ventila? mogoče šteka?
Na vrh
Unknown
22 mar 2017, 22:53
Član #6929
Prijavljen dne: 05 sep 2013, 21:36
Objav: 76
Lahko imaš nosilce blindirane nebo nič narobe... A senzor na skupnem vodu si probal zamenjati?
Na vrh
luxy v40
22 mar 2017, 23:28
Član #3742
Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48
Objav: 204
Unknown je napisal(a): ...

Lahko imaš nosilce blindirane nebo nič narobe... A senzor na skupnem vodu si probal zamenjati?


ko sem cevko blindiral, je avto še bolj pokadil in tudi bolj pocukal. Tega še nisem menjal ker niti ne vem kje ga iskati in koliko stane, je pa res da se je ta zadeva pokazala po čiščenju EGR ventila zato tudi sprašujem če je lahko razlog EGR in da mogoče šteka? ker tega prej ni delal, je pa res da je metal v rezervni program.
Na vrh
Unknown
26 mar 2017, 10:37
Član #6929
Prijavljen dne: 05 sep 2013, 21:36
Objav: 76
Probaj blindirati egr ventil pa boš videl če bo kaj bolje... Mogoče ti bo na potovalnem računalniku napisalo napako za ispušne pline ampak za probat bo uredu...
Na vrh
luxy v40
29 mar 2017, 22:37
Član #3742
Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48
Objav: 204
zdaj sem pa zamenjal EGR ventil z drugim, mi pa avto zelo močno črno kadi pri 2200 obratih ....sploh v klanec...zadaj je zares megla -.- ...cevi so cele za IC pa nisem siguren ker ga ne znam razdret. Očitno bo treba na uradni servis, ker okoliškim mehanikom se dobesedno ne da ukvarjat s tem.
Na vrh
luxy v40
30 mar 2017, 21:58
Član #3742
Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48
Objav: 204
Trenutno BP sicer slisi se pihanje ampak kadi pa e vec, razlog....ne originalni MAF senzor sem zamenjal za rabljen BOSCH.
Na vrh
ddejc
31 mar 2017, 07:31
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Zapelji Tomažu v Blagovico, pred tem pa se zmeni za nadomestnega pa je.
Na vrh
Unknown
01 apr 2017, 21:54
Član #6929
Prijavljen dne: 05 sep 2013, 21:36
Objav: 76
Če ti pušča interkuler se vidi na hladilniku klime(taprvi hladilnik ki se vidi če pogledaš čez odbijač)mastni madeži...lahko tudi probaš tako da zategneš ročno daš v prvo in hočeš speljati nekdo naj ti pa posluša če se sliši puščanje...ponavadi so kar radi puščali
Na vrh
luxy v40
02 apr 2017, 11:50
Član #3742
Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48
Objav: 204
Unknown je napisal(a): ...

Če ti pušča interkuler se vidi na hladilniku klime(taprvi hladilnik ki se vidi če pogledaš čez odbijač)mastni madeži...lahko tudi probaš tako da zategneš ročno daš v prvo in hočeš speljati nekdo naj ti pa posluša če se sliši puščanje...ponavadi so kar radi puščali


Sem kar podrl avto in pregledal vse cevi in tudi IC...hladilnik je nov tako da nic ne pusca, ocitno ni nekaj hudo narobe ce avto ne kadi vec in vlece normalno.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 47, Članov: 1 ...
maximllkime ogleduje forum.php

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete