|
|
V40 2013 D2 Pojdi na stran
1
[2]
|
|
Jean | 10 jan 2017, 09:39 | |
| Član #13852 Prijavljen dne: 09 nov 2016, 13:39 Objav: 9
| Avto bo v osnovi za ženo. Varnost mi veliko pomeni, zato se ravno odločam za volvo. Ne rabi 5-valjnika
Sicer pa, če bi jih bilo kaj več na trgu ga bi prav gotovo vzel.
| Na vrh | |
Jean | 11 jan 2017, 18:31 | |
| Član #13852 Prijavljen dne: 09 nov 2016, 13:39 Objav: 9
| Sem ga zaaral
Predno ga pa plačam v celoti, bi pa želel preveriti servisne intervale, ker servisna knjiga še ni prišla, oz. se je zgubila.
Se da to z VIN številko preverit?
Avto je star skoraj tri leta in ima 100.000km | Na vrh | |
Cojz | 11 jan 2017, 18:46 | |
| Član #13401 Prijavljen dne: 16 dec 2015, 23:46 Lokacija: Štajerska Objav: 79
| Čestitke ! | Na vrh | |
klekej | 12 jan 2017, 13:19 | |
| Član #13912 Prijavljen dne: 07 jan 2017, 08:22 Objav: 19
| Danes se mi je v krožnem na mokrem asfaltu za trenutek prižgala lučka za ESP, tako da je verjetno samo kakšen slab stik. Upam.. trgovcu se ne morem bunit, ker v oglasu ESP ni bil zaveden.
@Jean: Če ni skrivnost katero opremo ima in koliko boš dal zanj?
[ Uredi 12 jan 2017, 14:26 ] | Na vrh | |
Jean | 13 jan 2017, 09:27 | |
| Član #13852 Prijavljen dne: 09 nov 2016, 13:39 Objav: 9
| Hvala!
D2, automatik. Oprema je osnovna (mislim da je to kinetic). Ima pa potem kar nekaj dodatne opreme (lane assist, blis, aktivni tempomat, parkira sam, znake bere,..).
Upam da bo za 10 let | Na vrh | |
Sverige | 13 jan 2017, 09:50 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| klekej je napisal(a): ...
Danes se mi je v krožnem na mokrem asfaltu za trenutek prižgala lučka za ESP, tako da je verjetno samo kakšen slab stik.
DSTC se je vklopil ker si prehitro pripeljal in je prav da se je vklopil... | Na vrh | |
klekej | 13 jan 2017, 14:01 | |
| Član #13912 Prijavljen dne: 07 jan 2017, 08:22 Objav: 19
| Malo preberi moje prejšnje objave. V glavnem ne dela, ko bi ga rabil, včeraj se je prvič zbudil od nakupa, danes pa spet ne dela. | Na vrh | |
jack8black | 14 jan 2017, 12:27 | |
| Član #12296 Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03 Lokacija: Obala Objav: 429
| Kakšen krat preveč elektronike škodi - sploh ko se pokvari ali pa samo ne dela prav Mene je tako hecal 1x senzor za zunanjo temperaturo. Kazal mi je absurdne temperature na trenutke -42C pa do +32C. Pa sem zamenjal 2 nova komada in čez nekaj časa je spet začel zafrkavat. Krivec, pa je bil čisto drugje in sicer slab stik na enem od konektorjev Pa boste nekateri rekli saj ne rabiš vedet točno koliko je stopinj zunaj - problem je bil, ker avtomatska klima v avtu ni prav delala Želim ti da čim prej rešiš zadevo z ESP, pa javi kaj ga je "brklalo" | Na vrh | |
manner2000 | 18 jan 2017, 20:30 | |
| Član #13923 Prijavljen dne: 18 jan 2017, 20:25 Objav: 1
| Zdravo
Danes sem kupil Volvo v40 2013 - momentum.
Zanima me sprememba jezika. V meniju sem spremenil jezik v angleškega, tam kjer so pa števci za hitrost pa je še vedno francoski jezik. kako lahko spremenim?
Lp Jure | Na vrh | |
Aljaž225 | 18 jan 2017, 22:26 | |
| Član #10694 Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53 Objav: 404
| To lahko spremeniš samo na pooblaščenem servisu in mislim da je nekje 150€.
Drugače pa se je nekdo na forumu tudi ukvarjal z tem, ampak se ne spomnim kdo.
Lp. Aljaž | Na vrh | |
tomi123 | 19 jan 2017, 08:13 | |
| Član #13911 Prijavljen dne: 03 jan 2017, 14:27 Objav: 64
| Aljaž225 je napisal(a): ...
To lahko spremeniš samo na pooblaščenem servisu in mislim da je nekje 150€.
Drugače pa se je nekdo na forumu tudi ukvarjal z tem, ampak se ne spomnim kdo.
Lp. Aljaž
Ne vem, če bo držalo. Žena ima v40 in je bilo vse v nizozemščini. V meniju sem vse spremenil v angleščino nekaj je celo v slovenščini... Ali je to odvisno od opreme avta ne vem ampak po moje ne | Na vrh | |
Augi | 19 jan 2017, 13:53 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| če je digitalni števec se da spremetit v meniiju, če pa ni pa servis | Na vrh | |
tomi123 | 19 jan 2017, 13:55 | |
| Član #13911 Prijavljen dne: 03 jan 2017, 14:27 Objav: 64
| Augi je napisal(a): ...
če je digitalni števec se da spremetit v meniiju, če pa ni pa servis
že 2012 ima digitalnega.. | Na vrh | |
Jean | 19 jan 2017, 14:33 | |
| Član #13852 Prijavljen dne: 09 nov 2016, 13:39 Objav: 9
| No ja, jaz sem na digitalnem števcu spremenil v slo jezik prvi dan
ne znam na pamet korakov... Malo se poigraj v meniju na srednjem displayu radia/klime/telefona. Greš pod MY CAR in klikaš. Tudi barvo notranje osvetlitve lahko spreminjaš.
Toy for big boy | Na vrh | |
tomi123 | 20 jan 2017, 07:07 | |
| Član #13911 Prijavljen dne: 03 jan 2017, 14:27 Objav: 64
|
lahko, da je od opreme odvisno, namreč na moji v40 2012 so digitalni števci in v slo jeziku
[ Uredi 20 jan 2017, 07:08 ] | Na vrh | |
ddejc | 25 jan 2017, 20:35 | |
| Član #12828 Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48 Objav: 205
| Najprej je potrebno razjasnit, da DSTC pomeni dynamic stability traction control. Torej DS je dejansko ESP, TC pa je za zdrsovanje koles.
Kdor sedaj misli, da TC ne deluje, ker se kolesa zavrtijo v prazno se moti. Kolesa se bodo pri speljevanju kljub TC vrtela v prazno, ampak vseeno ne s tako mero kot, če se TC izklopi. Je pa razlika med vožnjo. Tam pa pride TC precej do izraza, če se želijo kolesa zavrteti v prazno. Izklopi se ga z izklopom DTSC, ampak bo DS oz ESP ostal še vedno vklopljen. Le tega se ne da sklopit (razen, če vzameš ven varovalko). Mogoče se samo zviša meja tolerance kdaj se DS vmeša v samo vožnjo.
Če bi bilo karkoli narobe z DTSC bi se prižgal rumen klicaj in tudi opozorilo bi se izpisalo na števcih. To bi se zgodilo kmalu na začetku vožnje. Ko je DTSC aktiven utripa rumen trikotnik s simbolom vozila, ki ga zanaša.
DTSC je povezan tudi z ABS oz. senzorji obratov na kolesih so isti za ABS in DTSC. Razlika je samo kdaj se kater varnostni sistem uporablja in da ima DTSC zraven še senzor pospeškov, da zaznava odnašanje vozila na osi preme.
DTSC se izklopi pri vožnji po ledu ali zasneženem cestišču, ker sicer ne prideš nikamor.
[ Uredi 25 jan 2017, 20:37 ] | Na vrh | |
ospf | 25 jan 2017, 21:38 | |
| Član #13169 Prijavljen dne: 28 jul 2015, 19:00 Objav: 13
| Kako pa izklopiš DTSC? | Na vrh | |
Aljaž225 | 25 jan 2017, 23:52 | |
| Član #10694 Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53 Objav: 404
| V meniju se postaviš na napis DSTC in držiš tipko reset.
Lp. Aljaž | Na vrh | |
Jean | 26 jan 2017, 09:56 | |
| Član #13852 Prijavljen dne: 09 nov 2016, 13:39 Objav: 9
| ...Po enem tednu vožnje z novim (dobri dve leti rabljenim) V40, sem ga vrnil nazaj zaradi napake v menjalniku. Hvala bogu za obvezno 1 mesečno garancijo!
Na testni vožnji sem si rekel, da je itak -10 zunaj, prav tako je avto neogret, zato mogoče malo čudno prestavlja. Nato so se čudni simptomi kazali tudi pri ogretem vozilu; obrati so kar nekako nihali za cca 200rpm. Avto je cukal, kot da bi nekaj preskakovalo.
Po diagnozi, je serviser rekel, da je težava v vangler zglobu. Ko se bo to zamenjalo, se bo videlo, zakaj me je pustil v Tomačevem v N kljub temu, da je bil v D (napis se je pokazal Napaka Menjalnik). Menda so stroški čez 1k€...
Torej avto je na servisu, danes bom malo poklical ali se bo kaj popravilo, v drugem primeru hočem denar nazaj.
Priznam, ne vem kaj je zaen menjalnik, ali je powershift ali geartronic. Ima 6 prestav.
Drugače naj bi bili ti menjalniki OK? | Na vrh | |
klekej | 12 feb 2017, 13:59 | |
| Član #13912 Prijavljen dne: 07 jan 2017, 08:22 Objav: 19
| Kako deluje DPF na D2 motorju? Opravlja klasične regeneracije? Čudno se mi zdi, ker v 3k km še ni opravil čiščenja (vsaj ne da bi opazil) ob večini kratkih voženj. | Na vrh | |
VolvEko | 12 feb 2017, 16:41 | |
| Član #1439 Prijavljen dne: 29 dec 2009, 20:55 Objav: 118
| D2 ima suhi dpf kar pomeni da regeneracijo dela drugace kot 1.6d, ki je imel mokri dpf...s tistim aditivom. | Na vrh | |
jack8black | 12 feb 2017, 16:46 | |
| Član #12296 Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03 Lokacija: Obala Objav: 429
| Jean a je že kaj novic s servisa So ga že poštimali
| Na vrh | |
klekej | 12 feb 2017, 18:46 | |
| Član #13912 Prijavljen dne: 07 jan 2017, 08:22 Objav: 19
| VolvEko je napisal(a): ...
D2 ima suhi dpf kar pomeni da regeneracijo dela drugace kot 1.6d, ki je imel mokri dpf...s tistim aditivom.
No in kako jo potem dela? Če prav razumem je "suhi" dpf klasična regeneracija, ki jo opravlja večina današnjih dizlov. "Mokra" pa npr. Citroen (PSA) (FAP z aditivom). Torej bi se morala ali prižgati lučka, ali pa vsaj opaziti med delovanjem višjo porabo in obrate. Ker dvomim, da se je sploh lahko sprožila ob tem načinu vožnje. | Na vrh | |
klekej | 15 okt 2017, 15:41 | |
| Član #13912 Prijavljen dne: 07 jan 2017, 08:22 Objav: 19
| Danes pride oče z daljše poti in ventilator dela kot nor..ga vprašam, če se mu je kakšna lučka prižgala (takoj sem posumil na dpf), pa se baje ni. Se usedem v avto in grem proti AC, obratni niso bili povišani, poraba normalna, tako da je očitno prekinil regeneracijo, ko je izklopil avto. Ob vhodu na AC stisnem 2. do konca, za mano pa oblak dima. Tako močno delovanje ventilatorja sem v 15k km opazil 2x, enkrat po daljši vožnji in enkrat po krajši. Sumim pa, da ima neko povezavo z DPF. D2 torej nima aditiva in ima klasičen DPF? | Na vrh | |
Aljaž225 | 15 okt 2017, 22:17 | |
| Član #10694 Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53 Objav: 404
| Definitivno je delal regeneracijo. Nič takšnega. Je pa suhi DPF.
Lp. Aljaž | Na vrh | |
klekej | 16 okt 2017, 15:27 | |
| Član #13912 Prijavljen dne: 07 jan 2017, 08:22 Objav: 19
| Ampak ko ga je ugasnil, jo je prekinil? Zakaj ventilator še vedno vrti kot zmešan še lep čas tudi ob ugasnjenem avtu? Sem jo potem, ko sem se šel peljat spet sprožil (v vmesnem času ventilator še ni utihnil in sem tudi med vožnjo opazil, da je en čas še vedno delal na polno)? | Na vrh | |
Aljaž225 | 16 okt 2017, 20:46 | |
| Član #10694 Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53 Objav: 404
| V primeru izklopa jo je prekinil. Verjetno zaradi temperature motorja, čisto normalno po nekje 5-10min se izklopi če bi ga pustil. To bi ti tažko rekel, ampak v primeru da dela normalne regeneracije ni težave in tudi ne javlja nobene napake. Nič hudega ni tudi če bi avto parkiral in šel. Večji problem bi se pojavil v primeru, da bi imel cel kup nekončanih regeneracij in posledično bi zamašil dpf.
Lp. Aljaž | Na vrh | |
klekej | 06 maj 2018, 10:42 | |
| Član #13912 Prijavljen dne: 07 jan 2017, 08:22 Objav: 19
| Na V40 2012 bi rad ponastavil vse nastavitve na tovarniške, me pa skrbi, da s tem zgine tudi mapa navigacije in še kaj? Ta postopek: https://www.youtube.com/watch?v=D65rsSvVuqQ
Se da še kako drugače? Avto bi rad pripravil za novega uporabnika. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 33, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5968 najnovejši član: stewartsbiots |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|