Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

C70 2000 T5

Avtor objava
Fleko
15 jan 2017, 18:55 Predogled tiskanja
Član #13812
Prijavljen dne: 15 okt 2016, 14:04
Objav: 24
Pozdravljeni,

no pa bom še sam prestavil svoje staro/novo vozilo.

Že dalj časa sem si želel 5cil, po možnosti prisilno polnjenih. Želja več kot 10 let je bila oz. je še vedno 850 T5-R, vendar nikoli ni šlo v realizacijo; preveč avtomobilov, ni časa za še en projekt, ni bilo denarja,... tako da sem C70 cisto po nesreči kupil

Ko sem prišel do omenjene C70 ne vem zakaj, ampak takoj sem se zaljubil v avto, čeprav sem vedel, da bo potreboval kar nekaj ljubezni. Nič, s prodajalcem sva odšla na testno vožnjo, zaljubil se še bolj (še vedno ne vem zakaj), menjalnik škrtal med prestavljanjem v drugo prestavo, nekaj lufta bilo čutiti na podvozju,... Da ne bom samo blatil na testni vožnji ugotovil, da je avto kar poskočen (prvič vozil T5), čeprav sem pohodil samo do 4000rpm v 3. prestavi, Dolby ozvočenje se mi je zdelo, da igra odlično, čeprav takrat nisem toliko posvečal ozvočenju in na splošno mi je vožnja bila všeč. Tako, da sem se po tesni vožnji odločil, da ta avto moram imeti. Takoj naslednji dan, sem šel po avto in z nasmeškom pripeljal domov.

Nekaj informacij o avtomobilu. Nekateri ga poznate, je bil že predstavljen na forumu in sicer lastil si ga je uporabnik volhart 2x
Avto je srebrne barve (katera ni v salonskem stanju), letnik 2000 in pod pokrovom motorja se skriva 2,3 turbo s 240 lipicanci.
Od opreme ima crno usnje,elektro pomik, memory in gretje sedežev, Pro logic, zadnja okna se odpirajo,... možno, da še kaj.
Trenuno ima prevoženih 3463xx km, kupil sem z dobrimi 341xxx km v mesecu Oktobru leta 2016.
Še dve sliki, ko sem ga pripeljal domov (vem obupne slike).



Kot sem že omenil, sem naredil dobrih 5000km, naredil bi jih še več, če nebi se avtomobila več šraufalo kot vozilo.
Spisek menjanih delov je kar dolg.
Lastnik pred menoj je zamenjal turbino, hladilnik, zadnje diske in zavorne ploščice in pcv.
Sam pa se do sedaj naredi sledeče:
2. sem premazal usnje,
Vgradnja zračnega filtra (avto ga sploh ni imel),
Zamenjava prednjih diskov, prednjih zavornih ploščic, zamenjava zavornega olja in obnova zavornih čeljusti (stanje sprednjih zavor je bilo katastrofalno),
Vgradnja termostata in zamenjava hladilne tekočine (termostata tudi ni bilo) ob tem se je še pričvrstil hladilnik in intercooler (hvala bogu, da sem pregledal stanje cevi in hladilnika, ker še sedaj ne vem na čem je hladilnik s intercoolerjem in hladilnikom za klimo stal, ker z nosilci ni imel nobenega stika),
Zamenjava 1. lambde sonde,
Menjava menjalnika (original menjalnik je imel zanič sinhron 2. prestave, obnova ni mogoča, ker baje deli niso dobavljivi) menjalnik ni od T5 (čeprav prodajalec trdil, da je iz T5), ima krajše prestavno razmerje, pregled sklopke (odlično stanje), ker se je zaradi menjave menjalnika podru komplet prednji konec, se se zamenjale še roke, volanski končniki, štangice stabilizatorjev, silen bloki za prednji most, menjava zgornjega nosilca motorja in zategnilo dva spodnja nosilca, katera sta bila odtegnjena. Poleg tega, se je odstranil še karter in skupaj z snorklom od oljne črpalke očistilo,
Menjal sem tudi svečke,
Zamenjava vseh končnikov na zadnji premi, ob tem se je zategnila zadnja čeljust, katera je bila losana,
in še zadnji servis, kateri se je zaključil včeraj - obnova motorne glave (ogromna poraba hladilne tekočine, glava je bila zvita, na 4. cilindru je hladilna tekočina uhajala), zamenjava vseh tesnil (nekatera tesnila so se dodala, ker jih ni bilo, in kot zanimivost sesalni kolektor je bil zategnjen samo z dvema maticama), zamenjal se je tudi zobati jermen z vodno črpalko in napenjalcem, mikro jermen, vsi napenjalci in jermenice.
Verjetno sem še kaj pozabil, ker kot sem omenil, zamenjalo se je ogromno delov

In še kakšna slika več od avtomobila.




In še zaključek.
Nasplošno sem zelo zadovoljen z avtomobilom, ob nakupu sem vedel, da bo nekaj delov potrebnih menjave, nekatere sem preventivno menjal, edino predhodnega lastnika bi prosil, da če že sam servisira avto, naj bo malo bolj pedanten pri delu, ker vse kar mi je omenil, da se je naredilo iz njegove strani, je bilo narejeno slabše, kot če nebi delal. Sama lega avtomobila je za moje pojme več kot odlična, v sedežih se odlično počutim, o samem motorju pa verjetno ne rabim razlagat T5
Manjka mu samo zadnji pogon, samo potem bi bilo že kičasto





Na vrh
edoedo
15 jan 2017, 23:09
Član #2749
Prijavljen dne: 19 maj 2012, 07:45
Objav: 156
Najssss =)... kako je z vecnim problemom teh c70. Šipe ..dela normalno? Kako je s šmenjem vetra?
Kaj pa trdota podvozja?
LP
Na vrh
Fleko
16 jan 2017, 12:43
Član #13812
Prijavljen dne: 15 okt 2016, 14:04
Objav: 24
Sicer hib C70 ne poznam. Stekla se odpirajo normalno, mogoče sovoznikova malenkost počasnejša, kot voznikova (imam namen razdret in pregledat vodila in namazat).
Šumenje vetra se iz voznikovega in sovoznikovega sedeža ne sliši, če kdo sedi na zadnjih sedežih se sliši, zaradi zadnjih stranskih stekel. Ko dežuje tesnijo, če si nepreviden pri visokotlačnem čistilcu pa malenkost pricurlja v notranjost. Se da to odpraviti ali je hiba? Namen sem imel, da vsa tesnila namažem s silikonskim sprejem, da se omehčajo.

Kaj pa je bilo mišljeno s trdoto podvozja? Če mi je pretrdo podvozje? Mi ni pretrdo podvozje, imam v garaži avto, kateri je konkretno znižan in stršan (menjalnik 6cm od tal, delovnega hoda ima 1,5cm). Ne maram premehkih podvozij.
P.s. V prihodnosti kar se tiče podvozja imam namen še zamenjati amortizerje, vzmeti in vpetja amortizerjev (verjetno Billstein B6/8 in Eibach Prokit), vendar, še ne takoj, imam trenutno druge prioritete.

[ Uredi 16 jan 2017, 12:45 ]
Na vrh
edoedo
17 jan 2017, 00:31
Član #2749
Prijavljen dne: 19 maj 2012, 07:45
Objav: 156
Vecna hiba so sipe oz. vodila za pomik. Zelo zakompliciran oz bolje receno slabo zasnovan sistem, ki potem zelo rad seveda zaradi starosti avtomobila ne dihta najbolje oz se razštela. Recimo pri meni do 130 140 se da nekako še .. potem naprej je pihanje oz. Šumenje kr ornk prisotno, sploh ce je vetrovno zunaj je pa ze kar hudo.. Je bil ze na štelanju pri lekšetu ampak je to max kar lahko naredijo. Pa tudi dihtunge preparete seveda mocno pripomorejo k temu. Malo preberi na angleskih forumuh. Tako da ce ti vse lepo dihta pusti pri miru.. jaz sem bil prisiljen odpirati levo in desno stran.. no eno sm vredu zrihtal nazaj ..drugo pa so moral majstri pr lekšetu zrihtat.
Je pa res tud to da vcasih sam prevec slisim in me vsak šum moti.. ker recimo ko se kdo pelje zmano me samo cudno gleda ..češ tebi šumi v glavi haha=)
Na vrh
gorgh
17 jan 2017, 08:03
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 746
Nehi jamrat pa raj kakšno slikco mojga biušga prbij gor na forum nekam, če ne jom jst. Da bojo ljudje vedl, da je avto še "živ".

[ Uredi 17 jan 2017, 08:04 ]
Na vrh
Fleko
17 jan 2017, 09:49
Član #13812
Prijavljen dne: 15 okt 2016, 14:04
Objav: 24
Zanimivo, pri meni ni tako hudo s tesnili. Baje se na zadnjih sedežih sliši, jaz nič ne slišim
Do 180-200km/h je več kot znosno, kaj več pa se niti ne peljem. Enkrat testiral končno, pri 265km/h je pa že vse tok glasno, da se ne moreš pogovarjati, itak se je verjetno zaradi krajšega menjalnika, končna znižala, ker verjetno prej doseže blokado motorja.
Na vrh
edoedo
17 jan 2017, 20:36
Član #2749
Prijavljen dne: 19 maj 2012, 07:45
Objav: 156
Aha super pol ..ne diraj =)
Gorgh bom 1x mal napisu kej .. pa kaksno sliko dal na svojo temo.. da ne blatim tuki tujih =)
S kje pa si fleko?

[ Uredi 17 jan 2017, 20:37 ]
Na vrh
Fleko
20 jan 2017, 10:59
Član #13812
Prijavljen dne: 15 okt 2016, 14:04
Objav: 24
Okolica Domžal.

P.S. še vedno iščem sredinski nizkotonski zvočnik z ohišjem za Prologic.

[ Uredi 20 jan 2017, 12:01 ]
Na vrh
alfaromeo
20 jan 2017, 13:46
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3738
Tole se bere kot grozljivka.
Kateri mojster je to šraufal ?!?!

Srečno
Na vrh
Fleko
20 jan 2017, 22:54
Član #13812
Prijavljen dne: 15 okt 2016, 14:04
Objav: 24
Ni tako grozno , se tolažim, da vem na čem sem sedaj z avtomobilom in bo mogoče mir v prihodnjih letih, namreč avta nimam namen prodati in bo neverending story.
Šraufala sta bivši lastnik in njegov kvazi mojster mehanik.
Mi je pa na splošno smešno, ko sem srečeval ljudi, ki so prodajal Volvote vključno z tole C70. Kaj takšnega se mi še ni zgodilo, pa nisem prvič kupoval avtomobila. Sem zadnjič eno uro zabaval folk na pijači s prigodam, ko sem Volvote gledal
Na vrh
Fleko
23 jan 2017, 09:13
Član #13812
Prijavljen dne: 15 okt 2016, 14:04
Objav: 24
V soboto se je dokončno avto nastavi. Zdaj, bi lahko rekel, da avto gre skoraj tako, kot se zagre. 2. prestava je pri trenutnih temperaturah neuporabna
Naslednji projekt je zamenjava hladilnika (res je, da je bivši lastnik menjal hladilnik), ker spušča, na naknadno vgrajenem hidravličnem priključku, baje v novem hladilniku (nočem vedet, kaj so izvajal iz hladilnikom).
Čim prej moram tudi obnoviti injektorje, ker imam občutek da 2-3 ''ščijejo''. Poleg tega, BC nepravilno kaže porabo za 2-3l več pokaže.

Imam pa še eno vprašanje, glede ''tuninga'' Kolega mi je omenil, da se da predelat še sesalno odmično, da jo zamika, trenutno zamika samo izpušno. Je to izvedljivo?
In še zasledil sem, da se lahko zamenja izpušno odmično s sesalno od 2.5 N/A motorja ali nekaj podobnega.

[ Uredi 23 jan 2017, 09:39 ]
Na vrh
alfaromeo
23 jan 2017, 14:39
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3738
Katere si pa gledal. Pa ne reči, da si izbral najboljši primerek?!?

S temi gredmi se je moč igrati, kombinacij ne poznam.
Predlagam, da vzpostaviš prvotno stanje malo na tunaš in bo letelo ko pes...
Glede na zapisano je kar veliko za postoriti...
Srečno!

Na vrh
Fleko
23 jan 2017, 16:07
Član #13812
Prijavljen dne: 15 okt 2016, 14:04
Objav: 24
Nisem izbral najboljši primer, ker ga takrat ni bilo na voljo, sem pa izbral T5 . Za tolažbo lahko povem, da sem enega podrtega šel gledat, kateri je bil res podrt. Iz Ljubljane 2.4t, tisto se je komaj peljalo, po tistem sem šel gledat tole T5. Posledično se mi je standard znižal, in malo je tudi pripomogla pri odločitvi več letna želja po T5. Tudi nekaj 850 sem šel gledat, vendar ko sem avto zagledal, sem se samo obrnil, sploh nisem klical prodajalcev, ker je že od daleč zgledalo bogo in še N/A.

Čipiral ga še ne bom. Ko bo postorjeno vse, kar imam na listi vključno z močnejšimi zavorami, takrat se bo malo bolj povečalo moč. Zaenkrat je dovolj lipicancev.
Čakam še gume, obnovim injektorje, hladilnik in ročna zavora in je zaenkrat to to (upam), ko končam stanovanje, takrat bom imel več časa, da končam zadan projekt.
Na vrh
Fleko
23 jan 2017, 19:15
Član #13812
Prijavljen dne: 15 okt 2016, 14:04
Objav: 24
Pozabil se nekaj kar moram odpraviti (dobro, da me Volvo vsake toliko spomne). Ker se je menjal menjalnik (od katerega avtomobila je pojma nimam, verjetno 850) ne pase en "koncnik" zajle za prestavljanje. Če ima slucajno kdo podrt prestavni mehanizem od 850, bi prosil, če mi sporoci, ker ne morem vstaviti zaskočke in vsake toliko se zajla losa in obstanem na mestu ;)

[ Uredi 23 jan 2017, 19:16 ]
Na vrh
Fleko
08 mar 2017, 15:07
Član #13812
Prijavljen dne: 15 okt 2016, 14:04
Objav: 24
Se po dolgem času malo javljam.

Imel bi par vprašanj glede kompletne obnove motorja, bi prosil, za nasvete tistega, ki je že generalno obnavljal T5 motor.

Trenutno sicer zbiram nasvete, vendar v roku parih mesecev, se bom verjetno odločil za komplet obnovo motorja (mogoče škoda, da se nisem odloči, ko sem obnavljal glavo, ampak vseeno).

1. vprašanje, ki se mi po glavi poraja je, kdo lahko obnovi blok v Sloveniji? Glede na to, da ima motor že nekaj kilometrov za seboj, verjetno cilindri niso več v tolerancah. Tudi iz izpuha diši po zamenjavi vsaj batnih obročkov, čeprav poraba olja ni velika. Mogoče je zaradi turbine prisoten vonj po olju iz izpuha, ker imam občutek, da ko je mrzel, je malenkost glasnejša. Ker se je glava obnovila je sedaj poraba olja minimalna. Tudi na odbijaču pri izpuhu se ne nabirajo saje.

2. vprašanje, se splača menjati ojnice z H ojnicami in mogoče menjava z aftermarket bati? Cilj je, da prilezem na nekih zdravih 320-350km.

3. ojnični ležaji in ležaji glavne gredi OEM ali kako racing verzijo?

4. oljna črpalka se verjetno tudi menja, vsaj pri VW in ostalih dobi črpalka večjo zračnost in ne ustvari dovolj pritiska po malo bolj napornih kilometrih.


Obstaja kakšen tutorial za vodila stekel? Sovoznikovo steklo se je malenkost upočasnilo.

P.S. Še vedno iščem ''končnik'' zajle za menjalnik od 850. Ker ne morem vstaviti ''zegerja'' in se mi občasno odpne zajla za menjalnik.

Je pa v tem času dobil Volvo nove zimske gume (bo počasi čas za nove letne gume) in danes sem dobil USB/AUX/Bluetooth vmesnik za original radio. Upam, da ga namestim v čim krajšem času.
Injektorjev še vedno nisem obnovil, ker sem stalno v pogonu, cele dneve delam in potrebujem avto 24 ur na dan. Upam, da jih obnovim v čim krajšem možnem času.

Se zahvaljujem za odgovore.
Na vrh
edoedo
08 mar 2017, 16:50
Član #2749
Prijavljen dne: 19 maj 2012, 07:45
Objav: 156
Imas moje neprebrano zasebno sporocilo ze nekaj casa..

LP
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 22, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 4682
najnovejši član: smukster
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 476
Prejšnje ankete