Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (1. gen)/ V40
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

V40 2013 D2

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
englishman
05 okt 2016, 11:13 Predogled tiskanja
Član #13794
Prijavljen dne: 05 okt 2016, 11:08
Objav: 1
Pozdravljeni!

Zanimam se za nakup Volva V40 letnik 2013, 1.6d - mehanik mi je nakup odsvetoval, češ da je gre za PSA motor. Ker se mi to ne zdi ravno tehten argument, me zanima, če so bili z dotičnimi motorji dejansko kakšni problem?

Hvala za odgovor in lep pozdrav vsem!

[ Uredi 05 okt 2016, 11:13 ]
Na vrh
poršejček
05 okt 2016, 15:19
Član #551
Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14
Objav: 255
pljuvam sicer v skledo lastne znamke, ampak V40 in njihove cene???!!


Avto je tudi nama zelo všeč, kot "drugi" avto, ampak ko vidiš cene kakega D3 z malo več opreme, bi raje k hiši pripeljal A3 z mnogo več opreme in zavedanjem da bo čez par let vreden več.


Na vrh
SIPS
05 okt 2016, 15:54
Član #528
Prijavljen dne: 01 dec 2007, 21:25
Objav: 194
Jaz sem pa imel A3 Sportback pa mi je pojedel toliko živcev, da sem ga po enem letu prodal....In hvala....nikoli več. Just sayin...
Na vrh
Spletna stran
JG
05 okt 2016, 15:54
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
poršejček je napisal(a): ...

pljuvam sicer v skledo lastne znamke, ampak V40 in njihove cene???!!


Avto je tudi nama zelo všeč, kot "drugi" avto, ampak ko vidiš cene kakega D3 z malo več opreme, bi raje k hiši pripeljal A3 z mnogo več opreme in zavedanjem da bo čez par let vreden več.





Vse to je res, samo se ti pa ni treba vozit z Audijem, to pa tudi nekaj šteje, vsaj pri meni.


[ Uredi 05 okt 2016, 15:55 ]
Na vrh
Cojz
05 okt 2016, 17:12
Član #13401
Prijavljen dne: 16 dec 2015, 23:46
Lokacija: Štajerska
Objav: 79
Prej sem imel pežoja sicer ne 1.6 ampak na forumu ni blo govora o hibah... To je 116konjski hdi ane? Zelo mala poraba
Na vrh
sleby
05 okt 2016, 17:39
Član #2921
Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33
Objav: 190
pri d2 imas vsaj izbiro.. jaz iscem d3 ali se raje d4 ni pa izbire cisto nic. kaj sele, ce hoces kak cuker od opreme, ali pa mogoce bencinarja..

dober nakup zelim, zelo vsecen avtek!!
Na vrh
poršejček
05 okt 2016, 17:44
Član #551
Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14
Objav: 255
JG je napisal(a): ...

poršejček je napisal(a): ...

pljuvam sicer v skledo lastne znamke, ampak V40 in njihove cene???!!


Avto je tudi nama zelo všeč, kot "drugi" avto, ampak ko vidiš cene kakega D3 z malo več opreme, bi raje k hiši pripeljal A3 z mnogo več opreme in zavedanjem da bo čez par let vreden več.







Vse to je res, samo se ti pa ni treba vozit z Audijem, to pa tudi nekaj šteje, vsaj pri meni.



in SIPS:

nevem, lastil nekaj nemcev (kljub temu pri hisi trenutno dva sveda), pa ti povem da sem imel s svabi manj problemov kot z obema svedoma. Tudi cene delov so visje...

Tezko recem, podal sem bolj mnenje, ker tudi meni je V40 lep, sploh v CC izvedenki. ampak tukaj gre zal vse v prid A3, tudi pelje se audi lepse in bolje (primerjano z modelom sport 2.0D 140 ki je nekje v tem cenovnem rangu.

Ce pa primerjas V60 in A4 pa brez dvoma v60 (za ceno osnovne a4 imas par let starega D4)

pac debate v nedogled, hvala bogu za vec mnenj

D2 motor...hib ne poznam, le te da avto nikamor ne gre. Meni osebno je to največja hiba.
Na vrh
JG
05 okt 2016, 19:05
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
poršejček je napisal(a): ...

JG je napisal(a): ...

poršejček je napisal(a): ...

pljuvam sicer v skledo lastne znamke, ampak V40 in njihove cene???!!


Avto je tudi nama zelo všeč, kot "drugi" avto, ampak ko vidiš cene kakega D3 z malo več opreme, bi raje k hiši pripeljal A3 z mnogo več opreme in zavedanjem da bo čez par let vreden več.







Vse to je res, samo se ti pa ni treba vozit z Audijem, to pa tudi nekaj šteje, vsaj pri meni.



in SIPS:

nevem, lastil nekaj nemcev (kljub temu pri hisi trenutno dva sveda), pa ti povem da sem imel s svabi manj problemov kot z obema svedoma. Tudi cene delov so visje...

Tezko recem, podal sem bolj mnenje, ker tudi meni je V40 lep, sploh v CC izvedenki. ampak tukaj gre zal vse v prid A3, tudi pelje se audi lepse in bolje (primerjano z modelom sport 2.0D 140 ki je nekje v tem cenovnem rangu.

Ce pa primerjas V60 in A4 pa brez dvoma v60 (za ceno osnovne a4 imas par let starega D4)

pac debate v nedogled, hvala bogu za vec mnenj

D2 motor...hib ne poznam, le te da avto nikamor ne gre. Meni osebno je to največja hiba.


Audi se niti približno ne pelje tako kot V40, da o položaju na sedežih in udobju niti ne govorim. Audi je napimpan Golf, Volvo pa Focus in od Forda podvozje kar se same vožnje tiče je občutno boljše kot pri VW/Audiju, sodelavec ga je imel, prejšnji model 1.9TDI, ne vem no taka gajba da glava boli napram V40-tki, pa ne mi zdaj prosim, kakšna svetlobna leta so med sedajšnjo in prejšnjo generacijo, ker niso.

No, razen če nisi vozil GTI/S3/RS3, tam pa verjamem da je tako kot praviš!

Ampak kot vidim si fan Audija in bi Volva vzel zgolj in samo če je cenejši od Audija, če je približno enaka cena (ali bognedaj višja) vidim, da bi si v vsakem primeru izbral Audija, tudi štirko kot pišeš.

[ Uredi 05 okt 2016, 19:14 ]
Na vrh
Cojz
05 okt 2016, 20:46
Član #13401
Prijavljen dne: 16 dec 2015, 23:46
Lokacija: Štajerska
Objav: 79
Tale bi bil dober
http://www.avto.net/povera/ad.asp?id=11385506
Tukaj sem ga tudi jaz vzel in tudi moj brat, priporočam prodajalca
Na vrh
poršejček
05 okt 2016, 21:07
Član #551
Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14
Objav: 255
Uuu mater si se razpistolil

Govoris o podvozju Forda? Clovek bozji, pozabi na railly zgodovino in ne misli da ima to kaj povezave s podvozjem vsakdanjih vozil.

Nevem koliko avtov si prevozil ampak obcutek mi pravi da ne prav veliko. Prosim te lepo kaksno podvozje hudica.

Ocitno je imel oz. si imel ob voznji nemskih vozil nesreco saj si vozil osnovnr oguljene modele. Ce si pogledas moj prvi post notri vidis da sem dal pod glavnega nosilca ceno. Osnoven volvo je na ceni dobro opremljenega Audija (ali pa Golfa, Leona, pa reciva se kaj) ker te prvi tako bode. Pod dobro opremljenega sem ti tudi povedal kaj smatram.

Nevem zakaj si ne priznas da je na svetu se kaj kot Volvo (pa ga imam sam ze dve leti). Edina pametna teza je bil polozaj na sedezu (tukaj ti pritrdim, ker svaba pred volvom je bil original sporten), potem pa se sklicujes na podvozje? Enim pase trdo, enim mehko/plavajoce. Tega se ne da primerjat.

Primerjas lahko avte po prostoru, ceni, opremi, vrednosti rabljenega in navsezadnje ceni servisa oz. nadomestnih delov.

Pa mi sedaj se 1x povej kateri je drazji oz. dobis vec za manj?

Nisem audiofil, kot nisem volvofil, zame so to prevozna sredstva ki mi morajo sluzit oz. me kostat cim manj. In glej ga zlomka, sved trenutno prednjaci po "pozrtem" denarju.

Na vrh
JG
05 okt 2016, 21:17
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Vbistvu si se razpistolil ti. Jaz sem ti samo povedal kako in kaj, to kar ti pišeš ti pa lahko rečem da je zame nesmisel in se jaz ne strinjam s tabo.

Pa uživaj v uberwagnu pa še vreden bo vec ko ga boš prodajal. Ti srečen jaz srečen.
Na vrh
sleby
05 okt 2016, 21:23
Član #2921
Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33
Objav: 190
Cojz je napisal(a): ...

Tale bi bil dober
http://www.avto.net/povera/ad.asp?id=11385506
Tukaj sem ga tudi jaz vzel in tudi moj brat, priporočam prodajalca


ja, saj kolikor spremljam ima samo ta prodajalec obcasno kakega, ki bi bil zanimiv (vsaj d3 in avtomatik). skoda le, ker lahko o kaksnih lane assistih, aktivnih tempomatih ipd. samo sanjas.
kaksne so drugace kaj hibe teh avtov?
Na vrh
alfaromeo
05 okt 2016, 23:55
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Jest pa sem audiofil in obužujem Volvo prologic...
Na vrh
ovlov79
06 okt 2016, 06:45
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Prvo, PSA motorji so čisto OK. Preverjeno! Ker pa vsak ve, da je to povezano s francoskimi vozili, nastopi pri človeku dvom. Problem pa niso motorji, ampak elektrika. Ta pa je res hudič, predvsem pri Citroenu. Kar se pa Volva tiče, imam same pohvale. V skoraj 3eh letih me še enkrat ni presenetil s kakšnim nenapovedanim popravilom. Pa je star 12 let, sicer bencinar. In naslednji bo verjetno tudi Volvo. Le večji.
Na vrh
ddejc
07 okt 2016, 12:21
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Pejta se pištolit nekam drugam pa temo raje pustita prvotnemu namenu.

Jaz imam V50 z D2 motorjem - 1.6 84kW, isto kar gledaš englishman ti v V40. Jaz nimam nobene posebne težave z njim. Kar sem mel napak (kupil pri 154kkm star 4 leta iz Belgije) je bil tlačni senzor DPF-ja, ki se je zamenjal pa takoj po nakupu je imel elektro konektor na volanski letvi oksidacijo kar je povzročalo nedelovanje tempomata.

To je to. Ostalo pa redni servisi, tankanje, pranje in uživanje v vožnji. Od kolegice starša sta kupila novo V40 z D2 2.0 motorjem (ti imajo 120KS oz 88kW) pa je bil v prvem letu že 3x na servisu zaradi senzorjev na DPF-ju. Precej je odvisno, če res nimaš sreče pri nakupu pa naj bo to nov ali rabljen avto.

1.6D in D2 1.6 motor sta od PSA-ja samo toliko kolikor je osnova motorja (blok, glava, bati, motorna gred, ojnice, ventili, ...). Torej osnova motorja. Vse pritikline so med motorji različne. Eni imajo Siemens računalnike in injektorje, drugi Bosch, itd... Ogromno folka zaviha nos nad D2, ko pa vprašaš koliko jih poznajo, da je odžvižgal svoje pa ne ve nihče povedat.

Moja edina graja, ki gre na račun 1.6 D2 motorja je ozko območje optimalnega navora in neenakomerno razporejena prestavna razmerja menjalnika. Tukaj recimo dam 2.0 TDI 88kW v A4-ki vse pohvale, ker je v primerjavi pravi bombonček za mestno vožnjo v primerjavi z D2 in njegovim menjalnikom ter navorom. Je pa res, da je med njima 0.4ccm razlike v prid TDI-ja, ki ima, zanimivo tudi manjši navor, ampak bolj široko območje le tega.

IMO se da s čipanjem D2 dobiti ven pravi biser motorja kar se tiče navora in s tem tudi udobja v vožnji.
Kar se tiče porabe pa sem dinamičen voznik in sem se vrtil okoli 6.8L/100km. Če vozim lepo, normalno ali pa umirjeno brez dinamike pa imam porabo 5.4L/100km.
Sem se pa ob zadnjem servisu pritoževal, da je poraba kakšen liter previsoka in je Bauman kalibriral injektorje. Sedaj je poraba nekoliko višja, ampak pričakujem, da bo počasi padla. Je pa motor postal preceeeej bolj živahen in se precej bolj zavrti kot se je prej.

[ Uredi 07 okt 2016, 12:24 ]
Na vrh
Jean
09 nov 2016, 13:59
Član #13852
Prijavljen dne: 09 nov 2016, 13:39
Objav: 9
Živjo družba,

Prihajam iz saab-a na volvo, oz, 2. avto bi bil volvo.
Avto bo cca 2-3x na teden po 100km naredil.
Vseeno mi je dizel/becin. Moči ne rabim, bi bil osnovni D2 dovolj.

Torej, lastniki v40, kašne so vaše izkušnje? Je zanesljiv avto? Kakšne res večje in dražje hibe na teh avtomobilih?
Žena želi imeti belega...


V naprej, hvala za vaš čas in mnenja.

Lp!
Na vrh
Neyo_28
09 nov 2016, 17:58
Član #2330
Prijavljen dne: 13 jul 2011, 08:13
Lokacija: Maribor
Objav: 20
ca eno leto je pri hiši kot drugo vozilo pri nas V40 2013 D2 momentum, ročni, trenutno 140k prevoženih, kupil pri 120k. Namenjen je zame za službo, ca 110km dnevno in vsa ostala drkarija po mestu in krajše relacije, teh se čez teden kar nabere...

Avto je za moje potrebe perfekten drugi avto, trenutna poraba zadnih 20k je 4,6 ( računano peš ), s tem da je moja pot v službo izključno po AC 110-120 km/h ( umirjeno ), mestna vožnja je pač mestna vožnja. Po mojem mnenju je poraba več kot odlična, motor je v tem vozilu dovolj odziven, za večja vozila V60 in naprej je manj primeren, seveda odvisno od potreb posameznika...

Težav za enkrat ni bilo in jih tudi ne pričakujem, vsaj kaj večjega ne...

lp

Na vrh
Jean
04 jan 2017, 10:51
Član #13852
Prijavljen dne: 09 nov 2016, 13:39
Objav: 9
Živjo,

včeraj sem probal rabljenega 1.6D. Ne razumem točno, kaj je imel zaeno opremo. Nima analognih števcev, vse na LCD-ju.
Avtomatik in kar nekaj dodatne opreme (mrtvi koti, prepoznavanje znakov,..), sedeži in zunanjost pa na osnovnem nivoju.

Ali je ta LCD števec dodatna oprema, ali kako je to pri V40?
Tega, katerega gledam je 2014 letnik. Še en drugi je 2016 in ima vse analogno..

Ga bi kar vzel, samo me je avtomatski menjalnik pustil malo razočaranega. Kot da ni prepričan, ali bi prestavil ali ne. Mogoče je hladno vreme krivo in neogret menjalnik...
Na vrh
Cojz
04 jan 2017, 17:12
Član #13401
Prijavljen dne: 16 dec 2015, 23:46
Lokacija: Štajerska
Objav: 79
Hladno vreme in neogret avto zelo vpliva na prestavljanje, v višjih obratih prestavi... konc koncev je pa z ročnim menjalnikom enako, preden se zagreje se zelo trdo prestavlja
Na vrh
klekej
07 jan 2017, 08:29
Član #13912
Prijavljen dne: 07 jan 2017, 08:22
Objav: 19
Pozdravljeni. Bom uporabil kar tole temo za moje vprašanje. Oče je domov pripeljal V40 D2 2012, seveda uvožen iz Belgije. V meniju sem našel obkljukan DSTC, vendar avto kolesa vrti v prazno. Fizičnega gumba za vklop/izklop kot gledam, nima. V čem je fora, okvarjen senzor? Še glede navigacije..se da nadgraditi karto s "pašnikov" in da bi bilo glasovno vodenje v slovenščini? Hvala in LP.
Na vrh
JG
07 jan 2017, 12:03
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Ali nima DSTC (ne verjamem da je to pri V40 sploh opcija, mogoče pa vendarle) ali pa DSTC ne dela v kolikor se ob vrtenju koles v prazno ne prižiga rumena lučka (proti zdrsavanju).
Na vrh
Cojz
07 jan 2017, 14:02
Član #13401
Prijavljen dne: 16 dec 2015, 23:46
Lokacija: Štajerska
Objav: 79
Lučka ti more utripat ob zdrsavanju koles...

Na servisu se nadgradi za cca 50 eurov, pa še sproti ti lahko pogledajo kaj je z dstc...
Na vrh
klekej
07 jan 2017, 15:09
Član #13912
Prijavljen dne: 07 jan 2017, 08:22
Objav: 19
Starejših ljudi ni težko nategnit. Sem sedaj pogledal oglas in ESP nikjer ni zaveden, tudi to, da vozilo ni bilo karambolirano ne, tako da verjetno njihovo jamstvo tega ne bo krilo, saj ne gre za skrito napako. Saj si je oče tudi sam kriv, ker gre kot popoln laik kupit avto na podlagi izgleda, samo vseeno pa od uradnega Volvo prodajalca in serviserja takih mučk ne bi pričakoval.

[ Uredi 07 jan 2017, 15:12 ]
Na vrh
matevzp
08 jan 2017, 03:38
Član #12107
Prijavljen dne: 14 sep 2014, 19:44
Objav: 46
klekej je napisal(a): ...

Starejših ljudi ni težko nategnit. Sem sedaj pogledal oglas in ESP nikjer ni zaveden, tudi to, da vozilo ni bilo karambolirano ne, tako da verjetno njihovo jamstvo tega ne bo krilo, saj ne gre za skrito napako. Saj si je oče tudi sam kriv, ker gre kot popoln laik kupit avto na podlagi izgleda, samo vseeno pa od uradnega Volvo prodajalca in serviserja takih mučk ne bi pričakoval.

Mislim, da je že več let nemogoče v evropi prodati nov avto brez ESP (od leta 2010 mogoče?). Če je avto letnik 2012, sklepam, da je nedelovanje posledica problema in ne "fature-ja".
Na vrh
klekej
08 jan 2017, 09:40
Član #13912
Prijavljen dne: 07 jan 2017, 08:22
Objav: 19
Ima Volvo elektronsko servisno knjižico?
Na vrh
JG
08 jan 2017, 10:35
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
No če je tvoj oče kot popoln laik na podlagi izgleda vzel V40, potem lahko rečem da ima dober okus. Tole z DSTC-jem boste pa tudi zrihtali in verjamem da vam bo avto dobro služil.
Na vrh
klekej
08 jan 2017, 19:23
Član #13912
Prijavljen dne: 07 jan 2017, 08:22
Objav: 19
V40 je že lep avto, samo ne moreš kupiti prvega, ki ga vidiš. Preidimo nazaj k problemu.. ESP je v EU v vseh avtih obvezna oprema od novembra 2011. Avto je letnik 2012, je torej avto tehnično neizpraven, če mu ESP ne dela? To je tako kot DPF v dizlih, ki je tudi obvezen v EU, pa jih folk veselo dol dalje, nadzora na tehničnih pa (zaenkrat) še nobenega. V meniju je kljukica, če jo odkljukaš se na števcu javi opozorilo, tako da varovalka je notri. Kje se fizično nahaja modul za ESP, da pogledam, če je sploh notri?
Na vrh
noj
08 jan 2017, 19:53
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
Jaz ne vem, zakaj takšen problem. Pri prodajalcu si že bil, da odpravi napako? Jaz sem prejšnji teden na svojem odpravil napake, ki jih je imel avto ob nakupu. V vrednosti skoraj 2k eur. Prodajalec sploh ni vedel, da ima to opremo, zato tudi niso pregledali, če deluje. Ampak, to ni moj problem, če prodajalec ne ve kaj prodaja. So pač morali popravit. In niso nič komplicirali. Povedali kdaj naj pridem, ter popravili. Čist simpl.
Na vrh
Volvej
08 jan 2017, 20:12
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1553
klekej je napisal(a): ...
To je tako kot DPF v dizlih, ki je tudi obvezen v EU, pa jih folk veselo dol dalje, nadzora na tehničnih pa (zaenkrat) še nobenega.


BTW: Še sreča da jih dol dajejo, citat iz BMWslo

je napisal(a): ...

Pred kratkim sem gledal na enem izmed italijanskih programov zanimiv prispevek.
To je oddaja "LE IENE", ki na satiričen način objavlja resne teme.
Za tiste, ki ne obvladate italijanščine, kratka vsebina videa.
Najprej so vzeli star diesel avto, motor- EURO 2 brez DPF-ja. Na izpuh so montirali čist bel filter in prižgali avto.
Vidimo lahko, da je čisto črn.
Nato enaka znamka avta ,toda tokrat motor- EURO 4. Isti postopek- tokrat v fazi regeneracije. Vidimo lahko, da je filter znatno bolj čist.
No, sedaj pa najzanimivejše-oba primerka so odnesli v laboratorij.
Pod elektronskim mikroskopom je dottore ugotovil, da je v prvem primeru motorja EURO 2 velik madež ogljika z belimi fleki mikro in nano delcev, ki so strnjeni v celoto (več sto).
Doktor razloži, da so tej delci tako veliki, da jih veliko zautavi nos, nekaj pa jih seveda konča v pljučih.
Povzročajo lahko alergije in težave v obliki astme.
Nato pregleda filter, ki je bil montiran na izpuh motorja EURO 4.
Na prvi pogled je lep, skoraj čist.Opaziti je, da ni več prisotnega ogljika, ker je ves zgorel pri regeneraciji.
No, pojavi se problem, ker teh nano in mikro delcev nima več kaj držati skupaj, kot v prvem primeru ogljik.
Ko zapustijo izpuh prosto letijo okoli. Ko jih vdihnemo, končajo zaradi majhnosti lahko v pljučih, v krvi in če jih vdihujemo več časa je velika nevarnost, da zbolimo za pljučnim rakom.
Dottore meni, da DPF filter ne bi smel biti obvezen pri novih avtomobilih ampak celo prepovedan.
Jasno je, pravi,da so stari dizli nevarni za zdravje a avti z DPF filtrom so veliko bolj agresivni in še bolj škodljivi za naše zdravje prav zaradi prostih nano delcev.
Nato je novinar zaustavil ministra za promet in ga vprašal, ali ve, da DPF filtri ne zaustavijo nano delcev, kot je on trdil.Pokazal mu je dokaze in minister se je začel izmotavati, da je možno in da bodo še enkrat preverili.
Na vrh
Jean
09 jan 2017, 10:43
Član #13852
Prijavljen dne: 09 nov 2016, 13:39
Objav: 9
Fantje, še nekaj vprašanj imam glede V40:

-Na LCD števcu sem opazil znak za omejitev 40. Je to prepoznavanje cestnih znakov za omejitve? Žal je bil testni krog prekratek, da bi opazil razliko.

-Ima avtomatski menjalnik dvojno sklopko, ali je klasičen?

-Se da na 1.6d kaj popraviti konjenico, ali je to to? Razlika je kar huda iz saab-a 9-3 ttid na volva...
Na vrh
Cojz
09 jan 2017, 17:43
Član #13401
Prijavljen dne: 16 dec 2015, 23:46
Lokacija: Štajerska
Objav: 79
Ja, prepoznava znake...
če je stari 6 brzinc je z eno sklopko, za nove 8 brzince pa nevem

1.6 je tak psa motor, tako da ni pravi Volvo Drugače pa lahko čipaš... 5 celindraša nabavi
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 69, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete