Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

D5 motorji

Pojdi na stran  1 2 [3] 4
Avtor objava
rnisan
17 mar 2016, 07:48
Član #8058
Prijavljen dne: 06 nov 2013, 00:30
Objav: 100
Kar se tiče mašine, če je bil zamenjan tisti čepek za olje (ne vem kak se mu prav reče), nimate nobenih skrbi. Redni servisi in pri 410.000 km avto še zmeraj lepo prede, ima miren tek, vžiga brez problema v prvo, skratka povsem brez najmanjših težav. Samo redno vzdrževat in je D5 (120 kw) zeeeeeelooooooo hvaležen motor.
Na vrh
s60r
28 maj 2016, 16:22
Član #13176
Prijavljen dne: 31 jul 2015, 11:41
Objav: 4
lep pozdrav.
Imam volvo s80 d5 awd geartronic 2007. 315 000 servisna knjiga redno vzdrževanje na 30 000-40 000 km. avto prede kot nov nobenih težav. pred kratkim sem preventivno naliu v tank za gorivo 2 dcl tekočine za šobe in to je to.
avto 1 liga..!!!!
Na vrh
Damijan
30 maj 2016, 15:56
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Bolje bi bilo, če bi vlil 2 dl 2taktol olja za mešanico.
Na vrh
Damo
30 maj 2016, 17:09
Član #901
Prijavljen dne: 12 okt 2008, 08:39
Objav: 175
s60r je napisal(a): ...

... redno vzdrževanje na 30 000-40 000 km.
Tole mi ni najbolj jasno? To se smatra pod redno vzdrževano vzdrževano vozilo?
Na vrh
Godward
30 maj 2016, 23:53
Član #11171
Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54
Objav: 598
:d vsak si redno vzdrzevanje po svoje razlaga
Na vrh
D|N
31 maj 2016, 05:38
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
Saj je interval na 30k
Na vrh
S60volvo91
16 nov 2016, 18:26
Član #13837
Prijavljen dne: 30 okt 2016, 13:10
Objav: 4
Lep pozdrav
Mene pa zanima kako je kaj s porabo olja na 15000 koliko ga kej porabi in pa ce drzi da ce zamenjas olje sintetiko da naj bi ga 2 intervala malo vec vzel? ☺
Na vrh
Sverige
16 nov 2016, 19:22
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
Ne vem po kateri logiki bi ga vec popil,sem pa ze slisal za to. Pri meni je bilo tako,kolikor ga je spil z enim ga je tudi z drugim oljem. Sem pa nehal to prakticirat in ostajam na eni znamki.
Spije ga pa kolikor je zmahan motor. Stara s60 od min na max v intervalu 20k km,tale lubica zdej pa 2dcl.....
Na vrh
S60volvo91
16 nov 2016, 19:35
Član #13837
Prijavljen dne: 30 okt 2016, 13:10
Objav: 4
Aha ja sej se tudi meni slisi cudno je pa na prejsnjem avtu bilo tako
Samo inaformativno vprasam sem pred kratkim kupil volvo s60 2008 165000 2.4D al D5 od prvega lastnika
Mam pa se eno vprasanje glede nekega pokanja samo nenajdem teme o tem ????
Na vrh
Godward
16 nov 2016, 19:44
Član #11171
Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54
Objav: 598
Jaz mam prvi D5 (l. 2003) in v 15k km ne rabim dotočit nič.
Na vrh
ovlov79
17 nov 2016, 06:36
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Jaz imam bencinarja, letnik 2004, pa delam servisni interval na 10.000km oz. 1x na leto, kljub temu, da je rečeno na 20.000km. Kdor maže, ta vozi. Tudi jaz ne maram postanega piva, ampak svežega! ;)

[ Uredi 17 nov 2016, 06:36 ]
Na vrh
D|N
17 nov 2016, 19:53
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
Meni ni treba nic dolivat pri 266k. Nivo tudi ne pade,verjetno nekaj ze,neopazno na oko. Servis pa 1x na leto,al 30k al pa 20k,kokr pride....
Na vrh
tomsom
17 nov 2016, 20:20
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Sami "vestni" lastniki. Debato o olju smo sicer že imeli, a vseeno, za mene še niso naredili olja da bi ga menjal šele na 15kkm, kaj šele 20 ali 30.
Jaz olje in oljni filter menjam na 10kkm in beton! Ostale filtre na 20kkm.
Na vrh
Godward
17 nov 2016, 20:22
Član #11171
Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54
Objav: 598
Pa ja, da 3x na leto olje menjavam...
Na vrh
D|N
17 nov 2016, 22:31
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
Ni potrebnih moralnih vestnih lastnikov naprej metat predpisano je na 30k,avto deluje....kje je problem? V glavi je vec,kot v oljih...bad je,ce ga zmanjka.
Na vrh
Damijan
17 nov 2016, 22:45
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Gorivo je razmaščevalec. Torej, dlje ko se vozite z istim oljem, motor trpi na obrabi. Menjavanje na 30k km je samo marketing in vse je preračunano na 100k km, ke potem je že v glavah ljudi, da je vse zanič.
Olja, in to dobra olja, so tudi cenovno že zelo ugodna in menjavanje ni več nek strošek.

Sicer pa, vsak po svoje...
Na vrh
tomsom
18 nov 2016, 07:55
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Jaz za liter shell helix ultra 5w-40 plačam 7€ po litru in filter mann ali mahle 6-7€. 60€ glede na to da sam delam. Če greš na petrol dvigalko, ti vzamejo 12€, material nabaviš sam in privlečeš s sabo.
Glede na to da brez avta ne gre, je to minimum ki ga lahko naredim za zanesljivost.
Vsak po svoje, jaz tako, tudi ko sem vozil nove avtomobile v garanciji in intervalom 30kkm, sem šel vsakih 10kkm na menjavo olja in filtra.
Na vrh
D|N
06 dec 2016, 21:29
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
Hm.....kaj pa ena palcka,ki odpira lopute? Taka.plasticna? Pr men je hin,pa potlej zgleda ne uziga lepo.....a se da sam to zamenjat,al je treba cel komplet?
Na vrh
jack8black
07 dec 2016, 11:20
Član #12296
Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03
Lokacija: Obala
Objav: 429
tomsom je napisal(a): ...

Če greš na petrol dvigalko, ti vzamejo 12€, material...


Zanimivo, kje? Kaj ti rentajo avto dvigalo? 12€ je za uro ali kako?
Na vrh
tomsom
09 dec 2016, 06:43
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
jack8black je napisal(a): ...

tomsom je napisal(a): ...

Če greš na petrol dvigalko, ti vzamejo 12€, material...


Zanimivo, kje? Kaj ti rentajo avto dvigalo? 12€ je za uro ali kako?



Ko sem menjaval gume na lokalnem petrolovem servisu, je prijazna gospa dejala da za menjavo oljnega filtra in olja, vzamejo 12€.
In to je brez izpusta olja iz hladilnika olja, kar pač zleti ven iz karterja.
Jaz to ne štejem za menjavo ampak zgolj refresh.
Vem, dlakocepim, vendar v hladilniku ostane do pol litra olja.
Vsak po svoji vesti skrbi za svoj avto, jaz tako, ker vem da je prav, drugi spet drugače, ker so-ste prepričani da je tako dobro.
Na vrh
Aws3nicK
05 jan 2017, 20:54
Član #13312
Prijavljen dne: 19 okt 2015, 19:48
Objav: 34
Kaj pa DPF-ji pri teh mlinčkih? Dolgo zdržijo? Kako vem, kdaj ga avto "puca"?
Na vrh
VolvoTone
25 jan 2017, 09:50
Član #13526
Prijavljen dne: 12 mar 2016, 10:33
Objav: 64
Damijan je napisal(a): ...

Bolje bi bilo, če bi vlil 2 dl 2taktol olja za mešanico.


Katero olje 2 taktol pa priporočaš?
Na vrh
bosty_23
25 jan 2017, 16:31
Član #13746
Prijavljen dne: 18 avg 2016, 20:35
Lokacija: Posavje
Objav: 176
husqvarno olje....ker je švedsko

hehehe
Na vrh
Sverige
26 jan 2017, 17:46
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
A vi to resno?
Na vrh
D|N
27 jan 2017, 22:38
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
Ah kje, sej skos laufa
Na vrh
VolvoTone
27 mar 2017, 22:34
Član #13526
Prijavljen dne: 12 mar 2016, 10:33
Objav: 64
Nekaj mi ni jasno - zasledil sem tega XC 70 ki ima 2,4 l motor s 120 kW (164KM) in bi torej naj bil D5 motor - dejansko pa ima oznako D4?

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11954406&display=Volvo%20XC70%20AWD%20D4%20Summum||1.LASTNIK+MAX%20...

Avto naj bi bil sicer že skoraj prodan (v preverjanju je le še leasing dokumentacija za novega lastnika), če pa ne bo šlo skozi, sem interesent. Zanima pa me to glede D4 in D5 motorja tudi sicer...
Na vrh
VolvoTone
27 mar 2017, 22:47
Član #13526
Prijavljen dne: 12 mar 2016, 10:33
Objav: 64
Sverige je napisal(a): ...

A vi to resno?


Čisto resno - sem prvič na 350.000 km pred nekaj dnevi vlil v rezervoar liter 2T, sicer ne Husqvarna ampak Castrol - če že ne bo koristilo, tudi škodit najbrž ne more
Na vrh
Augi
27 mar 2017, 23:08
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
VolvoTone je napisal(a): ...

Damijan je napisal(a): ...

Bolje bi bilo, če bi vlil 2 dl 2taktol olja za mešanico.


Katero olje 2 taktol pa priporočaš?


Mineralno (ne sintetično) pri OMW je oznaka M poleg pri sintetičnem pa T

[ Uredi 27 mar 2017, 23:09 ]
Na vrh
Godward
28 mar 2017, 00:05
Član #11171
Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54
Objav: 598
VolvoTone je napisal(a): ...

Nekaj mi ni jasno - zasledil sem tega XC 70 ki ima 2,4 l motor s 120 kW (164KM) in bi torej naj bil D5 motor - dejansko pa ima oznako D4?

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11954406&display=Volvo%20XC70%20AWD%20D4%20Summum||1.LASTNIK+MAX%20...

Avto naj bi bil sicer že skoraj prodan (v preverjanju je le še leasing dokumentacija za novega lastnika), če pa ne bo šlo skozi, sem interesent. Zanima pa me to glede D4 in D5 motorja tudi sicer...


Pri fwd je D4 2.0 motor, pri awd pa 2.4 in tudi twin turbo.

D4 AWD is a 2.4 litre twin turbo 5cyl 163bhp (detuned D5) with more
torque than the 2.0 litre D4 FWD - probably due to the AWD?
Na vrh
VolvoTone
28 mar 2017, 20:15
Član #13526
Prijavljen dne: 12 mar 2016, 10:33
Objav: 64
Augi je napisal(a): ...

VolvoTone je napisal(a): ...

Damijan je napisal(a): ...

Bolje bi bilo, če bi vlil 2 dl 2taktol olja za mešanico.


Katero olje 2 taktol pa priporočaš?


Mineralno (ne sintetično) pri OMW je oznaka M poleg pri sintetičnem pa T


Iskal sem mineralnega, a vse kar sem lahko našel je bil le polsintetični Castrol pri Bartogu in sem raje tega vlil kakor petrolovega ali OMW - no name varianti. Sem najbrž mimo brcnil in bi bil navadni mineralni boljši.
Na vrh
VolvoTone
28 mar 2017, 20:20
Član #13526
Prijavljen dne: 12 mar 2016, 10:33
Objav: 64
Godward je napisal(a): ...

VolvoTone je napisal(a): ...

Nekaj mi ni jasno - zasledil sem tega XC 70 ki ima 2,4 l motor s 120 kW (164KM) in bi torej naj bil D5 motor - dejansko pa ima oznako D4?

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11954406&display=Volvo%20XC70%20AWD%20D4%20Summum||1.LASTNIK+MAX%20...

Avto naj bi bil sicer že skoraj prodan (v preverjanju je le še leasing dokumentacija za novega lastnika), če pa ne bo šlo skozi, sem interesent. Zanima pa me to glede D4 in D5 motorja tudi sicer...


Pri fwd je D4 2.0 motor, pri awd pa 2.4 in tudi twin turbo.

D4 AWD is a 2.4 litre twin turbo 5cyl 163bhp (detuned D5) with more
torque than the 2.0 litre D4 FWD - probably due to the AWD?


Hvala za te informacije - sem tudi sam iskal na spletu pa nisem našel oz. sem našel tako da sem razumel da je D4 4 valjni - po teh informacijah pa ni panike in mi ni treba skrbeti glede navora - kot kaže pa je avto še na voljo in jutri zjutraj grem v akcijo. Če bo sojeno bo moj in če bo ta D4 upravičil tega mojega D5 v S60 bom zadovoljen - tako bosta pri hiši 2 Volvota, Toyote pa se bom na daleč izogibal.
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 [3] 4

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 42, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete