Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S80 / XC90
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Kljuc se ne obrne cez 1. stopnjo

Avtor objava
AlesLjubljana
05 nov 2016, 11:34 Predogled tiskanja
Član #13847
Prijavljen dne: 05 nov 2016, 11:13
Objav: 4
Pozdravljeni,

imam S80, letnik 2000, avtomatik. Avto je bil kupljen pred 2.meseci od znanega lastnika, ki ga je redno servisiral.

Kljuc se ne obrne cez 1. stopnjo, kontakt dobi (prizge se radio...), vec pa ne. Ne vem ce je relevantno, a pred kratkim se je spraznil akumulator.

Do sedaj sem poskusil naslednje:
- zagnati z rezervnim kljucem
- v klucavnico sem vbrizgal malo WD 40 in precej casa poskusal s tresenjem
- umaknil sem plastiko z volanskega droga in rahlo potolkel po kljucavnici, tudi med poskusi obracanja
- odstranil sem kabel na levi strani kljucavnice in uspezno zagnal avtomobil z izvijacem, a v tem primeru se vedno ne morem prestaviti prestavne rocice iz P

Tu se moje vedenje in znanje konca. Ker sem svez lastnik Volvota nimam izkusenj. A tu so moje delovne teorije:
- ne deluje stikalo, ki bi omogocalo sprostitev avtomatskega menjalnika
- vklopilo se je kaksen mehanizem proti kraji
- kljucavnica ne deluje

Ker je avto v P ga tudi do servisa ne morem odvlect, poleg tega glede na letnik ne bi rad porabil 400 evrov za menjavo kljucavnice, se posebej ker ne vem ali je kljucavnica problem, ali je kaksen varnostni mehanizem, ki prepreci obracanje kljuca.

Moje vprasanje je:
- ali ima kdo kaksne izkusnje s tovrstnimi tezavami ali pa vsaj idejo, kaj bi lahko bilo?
- ali lahko kdo priporoci kaksnega serviserja v Ljubljani ali okolici, ki bi se bil pripravljen pripeljati in pogledati zadevo v Moste?

Upam, da gre za kaksno Volvo specificno napako, ki se jo enostavno resi.

Ales


Na vrh
MarkoD
05 nov 2016, 12:38
Član #11880
Prijavljen dne: 08 avg 2014, 22:22
Objav: 263
Mal si preberi, mogoče je kaka rešitev.
Nisem bral vsega. Je pa skor sigurno ključavnica "zaštekala"

http://forums.swedespeed.com/showthread.php?157328-Key-Won-t-Turn-Past-Position-1

https://www.youtube.com/watch?v=Ehqc3RMP0dg

http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=129564
Na vrh
jack8black
05 nov 2016, 13:37
Član #12296
Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03
Lokacija: Obala
Objav: 429
Držmo pesti da je sam za "pašpricat"
Na vrh
VOLVOV40
05 nov 2016, 14:16
Član #12
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30
Lokacija: LJUBLJANA
Objav: 546
Volanska ključavnica je zrela za zamenjavo.
Na vrh
AlesLjubljana
05 nov 2016, 17:06
Član #13847
Prijavljen dne: 05 nov 2016, 11:13
Objav: 4
Hvala vsem. Kot kaze je ocitno res je kljucavnica zrela za zamenjavo. Zdaj mi je uspelo zagnati avto (direkt, brez kljuca) in uspel sem ugotovit kako deluje varovalo za menjalnik, tako da ga lahko prestavim in odpeljem. Kljucavnica je ocitno zataknjena.

Ima kdo morda izkusnje z menjavo kljucavnice, po moznosti le vlozka? Ce bi se dalo ,bi se izognil menjavi cele kljucavnice za novo, saj bo to takoj 300e.

Ales
Na vrh
MarkoD
05 nov 2016, 17:11
Član #11880
Prijavljen dne: 08 avg 2014, 22:22
Objav: 263
Če boš menjal ključavnico z drugo boš imel tudi drug ključ! Torej eden za vrata drug za vžig.
Če naročiš pa original ti pa pošljejo takšno da ti paše obstoječ ključ.
Na vrh
AlesLjubljana
05 nov 2016, 17:14
Član #13847
Prijavljen dne: 05 nov 2016, 11:13
Objav: 4
Vem, vseeno me pa zanima ali obstaja kakšna varianta, kjer ne naročiš originala, saj je predrag zame.
Na vrh
damiani
05 nov 2016, 19:25
Član #2483
Prijavljen dne: 29 nov 2011, 23:47
Objav: 139
Se da tudi staro "uštimat"! Tam ko je pokrov blindiran ga malo privzdigneš na silo pa mislim da en vijak ki drži majhno vzmet zvrtaš in dela! Čist podrobno se ne spomnim, je tega že 3 leta! Malo se poigraj in eksperimentiraj, tako in tako je že "uničena"!
Javi rezultat!

Lxcp
Na vrh
sebaveh
05 nov 2016, 19:57
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Ni nujno, da je zaštekala prav ključavnica! Bolj verjetno je kriv le kontaktni-stikalni vložek.
Na vrh
Spletna stran
tomsom
06 nov 2016, 07:37
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Ali vrtanje ali menjava vložka ključavnice.
Samo ne si delat nepotrebnih stroškov z kompletno ključavnico.
Na vrh
Simon
06 nov 2016, 13:02
Član #3257
Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52
Objav: 222
Men se je isto naredil pri s60, ključ je šel do prve stopnje in konec. Sam sem bil tok trmast in sm drgmu ključ naprej nazaj, levo in desno, da se je sprostil in je potem spet normalno delal. ene 2x do 3x je bl na trdo šlo potem pa spet v redu.
Na vrh
AlesLjubljana
06 nov 2016, 18:19
Član #13847
Prijavljen dne: 05 nov 2016, 11:13
Objav: 4
Hvala vsem za odgovore. Po parih dneh brskanja po internetu in nekaj urah eksperimentiranja, mi je uspelo resiti zadevo. Strosek je bil je en zlomljen sveder. Ampak, ce bo se kdo iskal kdaj resitev, je tule moja.

Ob tem, da se zatakne kljuc je moznih vec vzrokov. Vsekakor ni varnostna imobilizacija saj ta deluje elektronsko in ne mehansko. V tem preimeru naj bi tudi racunalnik to indiciral.

Tule je diagnostika ob zataknjenem kljucu:
1. Pokvarjen cilinder: to se kaze tako, da se kljuc zatika v katerikoli stopnji ali niti ne obrne. Pomebno za diagnostiko tezav cilindra je, da medtem zaklep volana deluje brez tezav, z drugimi besedamo tudi na silo ne mores obrniti volana vec kot le za par stopinj. V nekaterih primerih pomaga: WD40 in malo tresenja, par udarcev po kljucavnici (previdno), nezno tolcenje po kljucavnici in kljucu z gumjastim kladivom. Priporoca se, da se za to uporablja rezervni kljuc, ker naj bi bil nekoliko mocnejsi.
2. Zataknjen zaklep volana: obracas volan levo in desno, da klikne. To je najpogostejsi vzrok, a le redko tako resen, saj ga je verjetno ze vsakdo dozivel.
3. Zataknjeno varovalo menjalnika. Varovalo menjalnika sprosti premikanje menjalnika, ko kljuc pride do stopnje II. Ce je zica, ki vodi od kljucavnice do menjalnika zataknjena, potem ne pusti, da bi se cilinder obrnil. Drugi simptom te tezave je, da se vcasih ne da kljuca vrniti nazaj v polozaj 0 in se ga ne da vzeti iz kljucavnice. Najpogosteje se to zgodi, ce kdo polije s kaksnim sokom ali cem drugim menjalno konzolo, saj zica tece pod njo. Resitev je zelo enostavna: odstranis vertikalno oblogo, ki je na levi strani menjalne rocice, ob voznikovi nogi. Zica tece direktno nad njo, in jo je enostavno zatipati, ter na roke premakniti. (sem na koncu prilozil en video, ki to zadevo resi).
4. Odlomljen del zaklepa volana, ki se zatakne v cilinder. To je bilo pri meni. V tem primeru najveckrat zaklep ne deluje vec, torej se volan (sicer na silo) da premakniti v levo ali desno, tudi ko kljuc ni obrnjen. Izkaze se, da gre za dokaj pogosto napako, ki jo povzroci slab zaklep volana, ki rad poci. V ZDA se jim ocitno to dogaja zelo pogosto, a kljucno je, da najprej ugotovis, ali je to res. Uradna resitev je menjava cele kljucavnice (vsaj 300e).

Resevanje tezave poteka tako, da najprej odklopis akumulator (za vsak slucaj). Nato odstranis spodnji pokrov pod volanskim obrocem (3 torx vijaki), na spodnjem delu je kljucavnica, ki ima spodaj priblizno 4x5cm veliko zelezno ploscico. To je mehanizem za zaklep kljucavnice. Jaz sem zadevo resil tako, da sem na delu, ki je blizje vozniku zavrtal priblizno 2mm veliko luknjo med ploscico in ohisjem. Ploscica je iz zelo trde zlitine, zato je lazje vrtati ob robu, da zavrtas v ohisje. Nato sem noter (med ohisje in ploscico) porinil vecji vijak, ki je rahlo odmaknil ploscico in na robu, ki je blizji voznikovim vratom je bil res odlomljeni del (cca 5x2x1mm). Ko sem ga odstanil, in vrnil ploscico v prvotni polozaj je vse delovalo brez tezav. Seveda sem zdaj brez delujocega zaklepa volana, ampak to je kompromis, ki sem ga pripravljen sprejet. Za boljso predstavo, sem prilozil dve sliki. Odvetujem cisto odstranitev cele ploscice, saj iz sheme kljucavnice jasno, da je ta ploscica pritrjena na cilinder, predstavljam si da lahko tako tudi cilinder poskodujes. Eni naredijo tudi tako, sicer.

Ce to ni resitev, je verjetno najenostavnejse menjati kljucavnico.

A ce imas tezavo, kakrsno sem imel jaz, da ni bilo ravno veliko avtomehanikov, ki bi prisli na "dom", je koristno znati zagnati avto brez kljucavnice. Torej:
- odstranis spodnji pokrov volanskega obroca
- na kljucavnici je na levi strani konektor, v katerega gredo vsi kabli, odvij dva vijaka, ki ga pritrjujeta in ga odstrani.
- v kljucavnico vtakni kljuc (zaradi RFID identifikacije)
- v vlozku je na notrjanji strani reza za izvijac, vanjo porini vizvijac in obrni, kot s kljucem (ne pozabit drzati zavoro:), avto vzge kot s kljucem
- ker imas blokiran menjalnik, je potrebno na desni strani kljucavnice na zadnje delu, poleg konktorja za identifikacijo kljuca zatipati konektor s katerim gre zica za blokado menjalnika v kljucavnico. Iztaknes to zico in z roko pritisnes nanjo, s tem se sprosti blokada menjalnika, prestavis v D in odpeljses do servisa

Tako, upam da bom komu prihranil kaksen evro in cas, ki sem ga jaz porabil s tem.

Linki, ki so mi pomagali:
http://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?f=1&t=67531
http://forums.swedespeed.com/showthread.php?157328-Key-Won-t-Turn-Past-Position-1
http://www.matthewsvolvosite.com/key-wont-turn-in-the-ignition-past-i-need-help-asap.html
https://www.youtube.com/watch?v=TzUduzjR9W4
https://www.youtube.com/watch?v=oAJrCiiIN1c






Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 64, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete