|
 |
Volvo VEA arhitektura
|
|
lvolvo | 01 avg 2016, 18:35 | |
| Član #13328Prijavljen dne: 31 okt 2015, 09:50 Objav: 5 | Glede na res dolg razvoj (na podlagi že prejšnjih bogatih izkušenj) me zanima kako se kaj v praksi na dolgi rok obnesejo Volvo VEA mašine? So znane kakšne serijske težave/napake/anomalije? Po švoh treh letih odkar so na trg dali avtomobile s temi mašinami bi se lahko že kaj kazalo, mar ne? Konec koncev gre za kar navite mašine (sploh D5 ter T5 in T6). | Na vrh | |
Volvej | 01 avg 2016, 19:04 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1484
| Jaz sem mnenja, da pač nene moreš met 4 cilinder mašine v Volvotu ta visokega ranga. Pa dobro ajde, da bi samo prostornino zmanjšali iz 2.5, ter 2.3 na 2.0 bi še reko OK naj jim bo. Samo da pa so en cilinder bek vzeli... Kot da bi kupo starega 1.2 Cliota  | Na vrh | |
Twista | 01 avg 2016, 19:34 | |
| Član #3012 Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 108
| Po eni strani se strinjam s tabo Volvej, po drugi strani pa je tut res da smo že leta 2016 in razvoj mora it naprej... Sem vozil S90 D5 pa bi res lahko bi kakšen močnejši dizel v programu. Mislim, da bodo v bližnji prihodnosti predstavili še D5 plugin hybrida, nekaj takega kot je "starejši" V60 D5 plugin. Ker te volvotovi hibridi so odlični, imajo pa eno veliko pomankljivost in sicer pri T8 je bencinski rezervoar pol manjši od T6 tako da ima dosega samo med 350 in 450km..... | Na vrh | |
lvolvo | 01 avg 2016, 19:43 | |
| Član #13328 Prijavljen dne: 31 okt 2015, 09:50 Objav: 5
| Se strinjam, da je 2.0 kar malo majhno za take težkokategornike. Samo vseeno me zanima, če kdo ve ali imajo te mašine znane kake serijse napake in koliko je pri taki navitosti sploh približno realno pričakovati življensko dobo v kilometrih. Vem, da je slednje precej pogojeno s stilom vožnje, ampak vseeno recimo za nekega dokaj zmernega voznika, ki pazi na mrzel motor, segretega pa občasno "pritisne". Pač kake 225 ali 235 konjev iz 2-litrske mašine ni ravno malo. Pri bolj "normalnih" prostorninah (recimo 2.5l) bi to bilo že 280-290 konjev.
[ Uredi 01 avg 2016, 19:45 ] | Na vrh | |
JG | 01 avg 2016, 21:39 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1297
| To koliko je dovolj cilindorv v t.i. prestižnih vozilih se sprašujejo prakticno vsi odkar ima Volvo v svoji ponudbi vozila s štirimi bati. Zdej kdo ima prav niti nima smisla debatirat saj na eni strani so tisti ki manj kot šest ne priznavajo na drugem bregu pa zagovarjajo da je prestiž tudi če imaš dva motorja, enega malega (štiribatnega) bencinskega in enega električnega. Glede na to da pa ti "mali" bencinski motorji dosežejo že danes 330+ konjev in da se pripravlja 450 konjski tri-turbinski pa tudi sam malo dvomim da bodo to motorji ki bodo zdržali kar 200-300k km brez kakšnih večjih posegov vanj, ker če jim rata nasprotno pa samo kapo dol. Glede dizlov me pa niti ne zanima to je itak za šparat in sploh nima veze kolk je cilindrov pri dizlih, prestiž ni niti 240 konjski štiri cilindrski kot tudi trilitrski šestvalnji dizel z 400 konji ne, vsaj meni ne no. | Na vrh | |
lvolvo | 14 avg 2016, 17:01 | |
| Član #13328 Prijavljen dne: 31 okt 2015, 09:50 Objav: 5
| Še vedno nisem izvedel ali so po cca 3 letih za te motorje VEA (diesel, 2.0) znane kakšne serijske napake oz. kaj podobnega ter ali je pri vsaj približno normalni vožnji s kakim D5 (235hp v 2.0l mašini) možno narediti vsaj 350k ali 400k kilometrov brez generalke.
Dopisano: http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=107708
Tole je vse kar sem našel v zvezi z serijskimi napakami na VEA mašinah.
[ Uredi 14 avg 2016, 17:11 ] | Na vrh | |
JG | 14 avg 2016, 21:27 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1297
| Ja tega pa tud ne boš oz. boš težko izvedel pri nas, ker Volvov se proda na letni ravni s tem motorji par 100 to je pa to in za kakšne konkretne informacije iz prve roke kako se motorji VEA obnašajo po 200-300k km, boš moral počakati se kakšne tri do pet let ko bodo ti Volvi kot uvoženi prišli iz tujine in se bodo tukaj uporabljali kot vozila drugih lastnikov. | Na vrh | |
alfaromeo | 23 avg 2016, 15:53 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3814
| JG je napisal(a): ...
Glede dizlov me pa niti ne zanima to je itak za šparat in sploh nima veze kolk je cilindrov pri dizlih, prestiž ni niti 240 konjski štiri cilindrski kot tudi trilitrski šestvalnji dizel z 400 konji ne, vsaj meni ne no.
a word... | Na vrh | |
alfasan | 19 maj 2019, 12:50 | |
| Član #14691 Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39 Objav: 31
| Da oživimo mrtvo temo. Vea motorji so sedaj v uporabi že 6-to leto. Tudi pri nas je poplava uvoženih volvov s tem motorjem. Prebral sem nekaj tujih forumov in sem zgrožen, koliko težav je s tem motorjem. Nekateri morajo po 2x letno menjati EGR ventil in EGR hladilnik. Večina sicer pod garancijo, nekateri pa samoplačniško kar pa znese med 1000-1500€. Potem so težave z ogromno porabo olja.
Kaj pa naše izkušnje? Moj gre proti 200.000 km. Ali me je upravičeno strah, da se bodo kmalu začele težave. | Na vrh | |
Aljaž225 | 19 maj 2019, 14:25 | |
| Član #10694 Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53 Objav: 374
| @alfasan
Tile motorji sigurno niso več kar so bili volvovi 5cil, to je dejstvo. Drugače čisto tako kaj bo v prihodnje je težko reci, vsekakor če do sedaj nisi imel težav se lahko zgodi, da jih tudi v prihodnje z pravilnim vzdrževanjem ne boš imel. Kar se tiče porabe olja je bila tudi že pred 100 000km, veliko jih ta problem ima nekaj pa jih je tudi da tega problema ni tako da tu je težko karkoli špekulirat, verjetno tudi sam veš, da je veliko odvisno kako se avto "uvaja" prve kilometre, kako se ga servisira, v kakšnem stanju je turbo itd... Veliko dejavnikov je tu.
VEA bencinski motorji imajo celo nek vpoklic za motorje, kaj točno ne vem, vem pa da leti na porabo olja (VELJA SAMO ZA BENCINSKE), dizelski tega nimajo, oz olje še vedno pijejo samo vpoklica ni.
Drugače tile VEA motorji imajo že tudi lepe km, govorimo čez 300 000m pa nekateri še vedno delajo brez težav. So se pa v tujini že začeli pojavljati primeri S90 V90 kateri imajo zamenjan motor pri nekje 200 000km.
Lp. Aljaž
[ Uredi 19 maj 2019, 14:26 ] | Na vrh | |
alfasan | 30 nov 2019, 13:00 | |
| Član #14691 Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39 Objav: 31
| Vprašanje glede olja VEA motorji imajo predpisano olje 0W20. Na servisu (nepoblaščen) prinesem olje 0W20, da mi ga zamenjajo. In potem pritečejo zraven mehaniki in mi pravijo, da to olje ni dobro, da je preveč redko, ker ima avto že 210.000 km in moram dati notri 5W30 olje. Seveda sem jih ignoriral in so mi notri nalili 0w20. V 7 mesecih sem naredil 22000 km in v temn času sem dolil 3 dcl olja. Torej lahko rečem, da motor ne kuri olja. kakšen predlog ali pri naslednjem intervalu pri 230.000km vstrajam na 0W20 olju.
[ Uredi 30 nov 2019, 13:24 ] | Na vrh | |
fan | 30 nov 2019, 20:15 | |
| Član #19338 Prijavljen dne: 23 okt 2019, 23:01 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 5
| Vsekakor je predpisano olje zmeraj boljše, kot pa menjava na pamet. Enkrat ali dvakrat se nalije v motor napačno olje in je obraba taka, da motor pije po tem vsako olje. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
 |
|
 |
Gostov: 43, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5296 najnovejši član: Srecko |
 |
 |
Ni dogodkov
|
 |
 |
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 501
Prejšnje ankete
|
 |
|