Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Splošno
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Volvo VEA arhitektura

Avtor objava
lvolvo
01 avg 2016, 18:35 Predogled tiskanja
Član #13328
Prijavljen dne: 31 okt 2015, 09:50
Objav: 5
Glede na res dolg razvoj (na podlagi že prejšnjih bogatih izkušenj) me zanima kako se kaj v praksi na dolgi rok obnesejo Volvo VEA mašine?
So znane kakšne serijske težave/napake/anomalije?
Po švoh treh letih odkar so na trg dali avtomobile s temi mašinami bi se lahko že kaj kazalo, mar ne?
Konec koncev gre za kar navite mašine (sploh D5 ter T5 in T6).
Na vrh
Volvej
01 avg 2016, 19:04
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1489
Jaz sem mnenja, da pač nene moreš met 4 cilinder mašine v Volvotu ta visokega ranga. Pa dobro ajde, da bi samo prostornino zmanjšali iz 2.5, ter 2.3 na 2.0 bi še reko OK naj jim bo. Samo da pa so en cilinder bek vzeli... Kot da bi kupo starega 1.2 Cliota
Na vrh
Twista
01 avg 2016, 19:34
Član #3012
Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44
Objav: 119
Po eni strani se strinjam s tabo Volvej, po drugi strani pa je tut res da smo že leta 2016 in razvoj mora it naprej... Sem vozil S90 D5 pa bi res lahko bi kakšen močnejši dizel v programu.
Mislim, da bodo v bližnji prihodnosti predstavili še D5 plugin hybrida, nekaj takega kot je "starejši" V60 D5 plugin.
Ker te volvotovi hibridi so odlični, imajo pa eno veliko pomankljivost in sicer pri T8 je bencinski rezervoar pol manjši od T6 tako da ima dosega samo med 350 in 450km.....
Na vrh
lvolvo
01 avg 2016, 19:43
Član #13328
Prijavljen dne: 31 okt 2015, 09:50
Objav: 5
Se strinjam, da je 2.0 kar malo majhno za take težkokategornike.
Samo vseeno me zanima, če kdo ve ali imajo te mašine znane kake serijse napake in koliko je pri taki navitosti sploh približno realno pričakovati življensko dobo v kilometrih. Vem, da je slednje precej pogojeno s stilom vožnje, ampak vseeno recimo za nekega dokaj zmernega voznika, ki pazi na mrzel motor, segretega pa občasno "pritisne".
Pač kake 225 ali 235 konjev iz 2-litrske mašine ni ravno malo. Pri bolj "normalnih" prostorninah (recimo 2.5l) bi to bilo že 280-290 konjev.

[ Uredi 01 avg 2016, 19:45 ]
Na vrh
JG
01 avg 2016, 21:39
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1304
To koliko je dovolj cilindorv v t.i. prestižnih vozilih se sprašujejo prakticno vsi odkar ima Volvo v svoji ponudbi vozila s štirimi bati. Zdej kdo ima prav niti nima smisla debatirat saj na eni strani so tisti ki manj kot šest ne priznavajo na drugem bregu pa zagovarjajo da je prestiž tudi če imaš dva motorja, enega malega (štiribatnega) bencinskega in enega električnega.
Glede na to da pa ti "mali" bencinski motorji dosežejo že danes 330+ konjev in da se pripravlja 450 konjski tri-turbinski pa tudi sam malo dvomim da bodo to motorji ki bodo zdržali kar 200-300k km brez kakšnih večjih posegov vanj, ker če jim rata nasprotno pa samo kapo dol.
Glede dizlov me pa niti ne zanima to je itak za šparat in sploh nima veze kolk je cilindrov pri dizlih, prestiž ni niti 240 konjski štiri cilindrski kot tudi trilitrski šestvalnji dizel z 400 konji ne, vsaj meni ne no.
Na vrh
lvolvo
14 avg 2016, 17:01
Član #13328
Prijavljen dne: 31 okt 2015, 09:50
Objav: 5
Še vedno nisem izvedel ali so po cca 3 letih za te motorje VEA (diesel, 2.0) znane kakšne serijske napake oz. kaj podobnega ter ali je pri vsaj približno normalni vožnji s kakim D5 (235hp v 2.0l mašini) možno narediti vsaj 350k ali 400k kilometrov brez generalke.

Dopisano:
http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=107708

Tole je vse kar sem našel v zvezi z serijskimi napakami na VEA mašinah.

[ Uredi 14 avg 2016, 17:11 ]
Na vrh
JG
14 avg 2016, 21:27
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1304
Ja tega pa tud ne boš oz. boš težko izvedel pri nas, ker Volvov se proda na letni ravni s tem motorji par 100 to je pa to in za kakšne konkretne informacije iz prve roke kako se motorji VEA obnašajo po 200-300k km, boš moral počakati se kakšne tri do pet let ko bodo ti Volvi kot uvoženi prišli iz tujine in se bodo tukaj uporabljali kot vozila drugih lastnikov.
Na vrh
alfaromeo
23 avg 2016, 15:53
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3833
JG je napisal(a): ...

Glede dizlov me pa niti ne zanima to je itak za šparat in sploh nima veze kolk je cilindrov pri dizlih, prestiž ni niti 240 konjski štiri cilindrski kot tudi trilitrski šestvalnji dizel z 400 konji ne, vsaj meni ne no.

a word...
Na vrh
alfasan
19 maj 2019, 12:50
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 79
Da oživimo mrtvo temo.
Vea motorji so sedaj v uporabi že 6-to leto. Tudi pri nas je poplava uvoženih volvov s tem motorjem.
Prebral sem nekaj tujih forumov in sem zgrožen, koliko težav je s tem motorjem. Nekateri morajo po 2x letno menjati EGR ventil in EGR hladilnik. Večina sicer pod garancijo, nekateri pa samoplačniško kar pa znese med 1000-1500€. Potem so težave z ogromno porabo olja.

Kaj pa naše izkušnje?
Moj gre proti 200.000 km. Ali me je upravičeno strah, da se bodo kmalu začele težave.
Na vrh
Aljaž225
19 maj 2019, 14:25
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 382
@alfasan

Tile motorji sigurno niso več kar so bili volvovi 5cil, to je dejstvo.
Drugače čisto tako kaj bo v prihodnje je težko reci, vsekakor če do sedaj nisi imel težav se lahko zgodi, da jih tudi v prihodnje z pravilnim vzdrževanjem ne boš imel. Kar se tiče porabe olja je bila tudi že pred 100 000km, veliko jih ta problem ima nekaj pa jih je tudi da tega problema ni tako da tu je težko karkoli špekulirat, verjetno tudi sam veš, da je veliko odvisno kako se avto "uvaja" prve kilometre, kako se ga servisira, v kakšnem stanju je turbo itd... Veliko dejavnikov je tu.

VEA bencinski motorji imajo celo nek vpoklic za motorje, kaj točno ne vem, vem pa da leti na porabo olja (VELJA SAMO ZA BENCINSKE), dizelski tega nimajo, oz olje še vedno pijejo samo vpoklica ni.

Drugače tile VEA motorji imajo že tudi lepe km, govorimo čez 300 000m pa nekateri še vedno delajo brez težav. So se pa v tujini že začeli pojavljati primeri S90 V90 kateri imajo zamenjan motor pri nekje 200 000km.


Lp.
Aljaž

[ Uredi 19 maj 2019, 14:26 ]
Na vrh
alfasan
30 nov 2019, 13:00
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 79
Vprašanje glede olja
VEA motorji imajo predpisano olje 0W20.
Na servisu (nepoblaščen) prinesem olje 0W20, da mi ga zamenjajo.
In potem pritečejo zraven mehaniki in mi pravijo, da to olje ni dobro, da je preveč redko, ker ima avto že 210.000 km in moram dati notri 5W30 olje.
Seveda sem jih ignoriral in so mi notri nalili 0w20.
V 7 mesecih sem naredil 22000 km in v temn času sem dolil 3 dcl olja. Torej lahko rečem, da motor ne kuri olja.
kakšen predlog ali pri naslednjem intervalu pri 230.000km vstrajam na 0W20 olju.



[ Uredi 30 nov 2019, 13:24 ]
Na vrh
fan
30 nov 2019, 20:15
Član #19338
Prijavljen dne: 23 okt 2019, 23:01
Lokacija: LJUBLJANA
Objav: 5
Vsekakor je predpisano olje zmeraj boljše, kot pa menjava na pamet.
Enkrat ali dvakrat se nalije v motor napačno olje in je obraba taka, da motor pije po tem vsako olje.
Na vrh
tomsom
11 dec 2019, 13:27
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Pri VEA motorjih so tako majhne tolerance med obročki in valjem da mora biti olje 0-20, ne glede na vse vaške pametnjakoviče. V nasprotnem primeru, izbire karkoli drugega od 0-20, se lahko zelo kmalu posloviš od motorja.
Na vrh
sleby
11 dec 2019, 17:06
Član #2921
Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33
Objav: 166
kaj pa je fora, da obstaja castrolov za volvo, a ostali pa kao niso ok?
Na vrh
alfasan
12 dec 2019, 09:59
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 79
Saj ni samo castrolovo olje. Tej specifikaciji mora ustrezati VCC RBS0-2AE.
Glede tega, da motor kar crkne, če ne uporabljamo to olje se sicer ne moram strinjati, namreč v ZDA se uporablja 5W30 olje za VEA motorje.
Razen, če imajo za njihov trg prilagojene obročke, oljno črplako in turbino. Morda je razlika le v večji obrabi in porabi?
No vsekakor dokler bom vozil ta avto bom notri točil 0W20 olje. In za enkrat olja tudi ne kuri.
Na vrh
bojko
06 jan 2020, 14:32
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 545
Moja izkušnja s porabo olja je tako slaba, da slabša skoraj ne more biti.
Konkretno gre za 88kW V40ko (D4204T8), kupljeno pri starosti 2,5 leti z cca 115kkm na števcu. Da je očitno nekaj narobe, smo opazili 8 mesecev po nakupu, ko se je prvič prikazalo obvestilo, da je potrebno doliti 0,5l olja.
Zadeva se od tedaj samo stopnjuje, tako je po zadnji menjavi olja trajalo cca 5kkm do naslednjega opozorila, nato 3kkm, 2,5kkm, 2kkm, nazadnje pa zgolj 500km. Torej poraba olja deci na 100km, pri 4 leta starem avtu z niti še ne 150kkm na števcu. Uradni normativ za konkretno ta motor je 1,6l do 2,3l na 10kkm, odvisno od načina uporabe, kar je roko na srce ogromno.
Ah kje je Volvotova zanesljivost in kakovost izpred 15 let, V70 še kar dela, kljub 500kkm in zadnja leta ne ravno vzornemu vzdrževanju.



[ Uredi 06 jan 2020, 14:39 ]
Na vrh
alfasan
13 jan 2020, 08:19
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 79
Pri tako mladem avtu imaš 1 leto možnost uveljavljanja stvarne napake.
Če kuri olje zaradi neke napake potem go for it.

Na vrh
alfasan
24 jan 2020, 16:55
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 79
Danes ponovni vpoklic R29947.
Zamenjava modificiranega EGR ventila in posodobitev programske opreme.
Ja nč, moram iti, menda se po novem avta, ki ima vpoklic pa ni bil na servisu ne bo dalo več registrirati.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 35, Članov: 1 ...
Gregam23 ogleduje pm.php

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5437
najnovejši član: Rubenvuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 506
Prejšnje ankete