Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 (2.gen) / XC60
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

XC60 težave z avt. menjalnikom

Avtor objava
denzo
01 avg 2016, 16:23 Predogled tiskanja
Član #13284
Prijavljen dne: 28 sep 2015, 18:39
Objav: 58
Zdravo! Pri volvu XC60 D3 letnik 2010 imamo težave z avtomatskim menjalnikom.
Ko je avto mrzel in ga daš v D (drive) avto "cukne", kot da bi pri ročnem menjalniku dal v prvo, držal zavoro ter naglo spustil sklopko. Ko je avto topel teh težav ni.. Mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo narobe?
Na vrh
Sverige
01 avg 2016, 16:56
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
Avto je na ravnem ali na hribu? Pri meni je to rukanje izginilo po menjavi olja. S tem da je bilo predhodno notri olje menjano šele cca 35k km, sem se vseeno odločil za ponovno menjavo pri Roku v Lescah. Preden menjaš karkoli bi prej poskusil z oljem.
Na vrh
denzo
01 avg 2016, 17:26
Član #13284
Prijavljen dne: 28 sep 2015, 18:39
Objav: 58
Avto je na ravnem.. Tudi sam sumim olje, bom poskusil z menjavo..
Na vrh
Damijan
02 avg 2016, 08:31
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Če boš menjaval olje, priporočam, da menjaš z original oljem za AISIN-Warner menjalnike, to je Toyotino olje. Dobiš na Toyota servisu.

Volvo olje za avtomatike je samo delni približek, zato je toliko težav. Pa ne samo pri Volvotu.

Sem že pisal o tem na forumu, amlo pobrskaj.
Na vrh
Sverige
02 avg 2016, 11:02
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
Jaz sem dal Mobil 3309....to naj bi bilo pravo olje.
Na vrh
Damijan
02 avg 2016, 12:42
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Pravo olje za? Piščanca ocvret???

Ne vem, a pišem v nerazumljivem jeziku al natipkane črke vidiš drugače kot jaz???

Napisal sem originalno olje, kot ga je uporabil proizvajalec menjalnika pri konstruiranju. Enak menjalnik, kot je v Volvotu se uporablja v kupu drugih avtomobilov različnih znamk. In vsaka znamka ima za svoj avto edino pravo olje. Pa povsod težave, samo pri Toyoti (skoraj) nič. Razlika je v gradaciji olja, saj so vsa ATF olja Typ III, Toyotino je pa Typ IV.
Na vrh
-joey-
02 avg 2016, 13:23
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
Sverige je napisal(a): ...

Jaz sem dal Mobil 3309....to naj bi bilo pravo olje.



Res je ja to olje je predpisano s strani volva.
Na vrh
AssKicker
29 nov 2022, 08:03
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 577
V kolikor se komu dogaja podobno, oziroma tud ogret "butne" v D, ali R, je problem na mehatroniki. Obnova ne pomaga, oziroma reši začasno. Jaz sem pri sebi imel problem, in sem montiral novo mehatroniko, ter opravil posodobitev menjalnika. OD takrat naprej niti enkrat butnil.
Na vrh
alfasan
29 nov 2022, 11:51
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 246
Asskicker kater avto pa imaš, koliko kilometrov, kater menjalnik.
Nekako po pogovorih kar nekam veliko avtomatikov crkne med 250.000 - 350.000 km.
Na vrh
AssKicker
04 dec 2022, 19:07
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 577
Imam S60 2012 letnik D5 215 konjev, pa 6 ganger avtomatik. Problem sem imel pri 300kkm, od popravila dalje imam 25kkm, pa v tem času ni bilo več problema.
Na vrh
alfasan
11 dec 2022, 17:01
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 246
Torej drži, da veliko avtomatikov crkne med 250.000 - 300.000.
Toda zakaj?
Življenjska doba avtomatskega menjalnika bi morala biti bistveno daljša.


[ Uredi 11 dec 2022, 17:02 ]
Na vrh
Volvej
12 dec 2022, 18:52
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Kolikor jaz razumem mu je crknila zgolj mehatronika, kar je še daleč od tega da bi dejansko crknil menjalnik. Mehatronika pa verjetno crkne zaradi opilkov, ki se naberejo v njej. Bi pa bilo zanimivo videt dva enaka menjalnika, s tem da bi pri enem redno menjavali olje na 60.000 km, pri drugem pa bi bilo olje kao "lifetime".
Na vrh
eugene
22 dec 2022, 13:21
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Zrabi se konvertet. Pa oljna pumpa. In neke lamele do tudi notri. Verjetno bi tufi pomagalo če bi tej menjalniki imeli zamenljiv oljni filter, ne pa da moraš razdret menjalnik za ga menjat. Je pa tu na mestu kaj pomeni lifetime. Je to 300 k km?
Na vrh
Andrei
26 dec 2022, 08:28
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 475
Nekje sem zasledil, da je pojem lifetime opredeljen kot 160.000 km. Ne spomnim se vira. Me je pa to zanimalo zato, ker je olje v menjalniku pri nekaterih modelih "za vedno". Verjetno pač to pomeni, dokler ne crkne.
Na vrh
Spletna stran
AssKicker
27 dec 2022, 14:06
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 577
Lifetime pomeni nekje cca 200.000km, kar je nekako življenska doba avtomobila. Toliko pa zdrži avtomatik z enim oljem. Pri meni je bil problem verjetno v neservisiranju menjalnika, potem so pa nekje pri 250kkm menjali olje, in je zato zabilo mehatroniko.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 48, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete