|
|
Sodelovanje Volvo-Renault
|
|
Filipe | 26 jun 2016, 22:31 | |
| Član #13462Prijavljen dne: 28 jan 2016, 12:20 Objav: 198 | Živjo!
A mogoče kdo ve kaj več o tem? Sprašujem, ker nameravam kupiti Volvo 440 in ne le da ima enako motor, temveč tudi v papirjih piše Revoz in glede ostalih delov, da ima dosti skupnega.
Hvala! | Na vrh | |
VolvEko | 27 jun 2016, 00:03 | |
| Član #1439 Prijavljen dne: 29 dec 2009, 20:55 Objav: 118
| 1.7 so volvo motorji (1721ccm z in brez turba) 102 in 120PS 1.8 so renault agregati (cca 90PS) ki so pršli kasneje 1995 dalje...
približno tako je šlo... | Na vrh | |
Filipe | 27 jun 2016, 10:55 | |
| Član #13462 Prijavljen dne: 28 jan 2016, 12:20 Objav: 198
| Aha!
Hvala, toliko da vem. A Revoz oziroma Renault Slovenija je bil samo uvoznik? | Na vrh | |
Simon | 27 jun 2016, 20:35 | |
| Član #3257 Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52 Objav: 222
| Kokr jaz vem, je tut 1.7 renojev motor. Tut mesec nazaj, ko sem kupoval material za obnovo 1.7 turbaka, sm jemal od renoja. | Na vrh | |
Filipe | 27 jun 2016, 22:11 | |
| Član #13462 Prijavljen dne: 28 jan 2016, 12:20 Objav: 198
| Si kupoval za 440ko? | Na vrh | |
bbf | 28 jun 2016, 08:29 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| 1.4 iz 300 serije so tud renaulti. In niso vsi 1.8 motorji renault, samo tisti v 400 seriji so. Renaulti so tudi v 66ki, ki je v bistvu mala 300 serija. V 300 in 400 seriji so v glavnem renaulti z izjemo B200 v 300 seriji, ki je volvotov redblock. U iber sterejših kantah so vsi volvo motorji, B14, B16 npr. Izjema je še PRV (pežo/reno/volvo) V6 2.8 motor, ki je bil v raznih 200/700 bertonceljnih in redkih 900kah. Vsi S/V/C (whiteblock-modular-FWD/AWD) in 100/200/700/800/900/V90tastar (redblock-RWD) bencinarji so volvo motorji. Dizl do nedavnega ni nobeden volvotov, razen D5 (označen tudi 2.4D); ostali so WV v RWD in pa renault v FWD, pa tudi VW TDI v FWD - kakor kje in odvisn koga vprašaš.. Danes (od cca 2004 recimo) so vsi motorji Volvo, razen V8 je Yamaha. tolk na hitro.
[ Uredi 28 jun 2016, 08:39 ] | Na vrh | |
bbf | 28 jun 2016, 08:31 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| aja, če kdo hudo nujno potrebuje: še vedno se mi vala 2.0 renault iz 440, kablaža, ecu, katalizator, menjalnik, ni da ni. za male pare. | Na vrh | |
Simon | 28 jun 2016, 08:42 | |
| Član #3257 Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52 Objav: 222
| Filipe je napisal(a): ...
Si kupoval za 440ko?
Za 460ko sm kupoval | Na vrh | |
Filipe | 28 jun 2016, 17:47 | |
| Član #13462 Prijavljen dne: 28 jan 2016, 12:20 Objav: 198
| Hvala za odgovore in pojasnila!
Kateri motorji so pa po vaših izkušnjah trpežni in katerih se je bolje izogniti? | Na vrh | |
alfaromeo | 29 jun 2016, 08:53 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Vsi vzdrževani motorji so trpežni... | Na vrh | |
Filipe | 29 jun 2016, 12:23 | |
| Član #13462 Prijavljen dne: 28 jan 2016, 12:20 Objav: 198
| alfaromeo je napisal(a): ...
Vsi vzdrževani motorji so trpežni...
To je jasno,ampak kakšni so pa kaj hibe in kaj je potrebno paziti pri njih? | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 60, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5976 najnovejši član: Juliovioky |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|