Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(S60) Rumena opozorilna lučka - črpalka

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
GOGO
27 mar 2007, 16:03 Predogled tiskanja
Član #262
Prijavljen dne: 27 mar 2007, 15:01
Objav: 2
Zanima me, če kdo natančno ve, kaj naj bi pomenila rumena lučka na armaturi podobna neki črpalki? Ta namreč gori in na servisih ( 4x različni) dajejo različne inf. nekateri so neko zadevo samo očistili in je ugasnila za 10 km. Se mi zdi, da je tudi poraba precejšnja in avto se na mestu zaganja - obrati nihajo. Baje naj bi se menjala naslednja zadeva za 360 eur ( slika spodaj)
VOLVO s60 2.4 170 km

Hvala


[ Uredi 27 mar 2007, 16:11 ]
Na vrh
volvo5er
27 mar 2007, 16:11
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Saj je splošno znano da so na volvo servisih v sloveniji nesposobni. Ampak napako bi pa že lahko našli, še posebej ker je skoraj 100% zabeležena v računalniku in se jo samo prebere s pomočjo OBDII readerja, ne pa da vsak po svoje ugiba kaj bi neka lučka (jaz sicer nisem našel nobene lučke rumene barve, ki bi ustrezala opisu) pomenila.

Kaj naj bi pravzaprav bil tisti del (senzor) na sliki?
Na vrh
AljAž
27 mar 2007, 16:24
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Najbolj podobna rumena lučka na armaturi, ki jo jaz najdem, je lučka za okvaro izpušnega sistema.

[ Uredi 27 mar 2007, 17:10 ]
Na vrh
AljAž
27 mar 2007, 17:37
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
A je približno takale? Ponavadi so te za okvare motorjev, samo meni v manualu piše da je za okvaro izpušnega sistema.
Na vrh
volvo5er
27 mar 2007, 18:01
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Kopirano iz ameriških owner's manualov za S60 letnik 2002:

CHECK ENGINE Malfunction indicator light

On-Board Diagnostic II (OBDII): As you drive, a computer called "OBDII" monitors your car's engine, transmission, electrical and emission systems. The CHECK ENGINE light will light up if the computer senses a condition that potentially may need correcting. When this happens, please have your car checked by a Volvo retailer as soon as possible.

A CHECK ENGINE light may have many causes. Sometimes, you may not notice a change in your car's behavior. Even so, an uncorrected condition could hurt fuel economy, emission cleanliness, and driveability. Extended driving without correcting the cause could even damage other components in your car.
Na vrh
AljAž
27 mar 2007, 18:12
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Vidiš 5er, zanimivo. Meni v Slo manualu za S80, 2003 piše takole:

Okvara izpušnega sistema
Odpeljite vozilo na pooblaščeni volvov
servis, kjer bodo pregledali izpušni
sistem.

[ Uredi 27 mar 2007, 18:16 ]
Na vrh
S60R-Ocean Race
27 mar 2007, 18:18
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Vem da tale lučka pomeni, da izpušni plini več ne ustrezajo normam - lambda sonda je morda krivec. Identično je bilo na moji prejšnji S40. Točno tale lučka, v knigi opisano isto kot sem napisla zgoraj, tester pokazal lambdo. Povzročitelj za pline je pa še lahko samo katalizator če že ni lambda.
Na vrh
bvogri
27 mar 2007, 21:15
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Nihanje obratov povzroči Labda sonda, na amatruri pa se ti prižge opozorilo za napako na vbrizgu goriva. Grška črka lambda v rumenem okvirčku.
Lambda zgleda takole:



Sory ni se mi dal iskat kakšne primernejše slike.

No zame diagnostiko rihta Vili iz Grosuplja, ki zadevo res obvlada to stvar za vse znamke. K njemu sem peljal vse svoje avte, pa sva vedno ugotovila kje je napaka. Njegov telefon: 041 750 855 (Vilijam)
Pelji k njemu pa bosta sigurno odkrila napako, ker te uradni volvo serviserji so bolj levi kot vsak vaški mehanik. Saj zgodb na tem forumu je že dovolj pa nebom začel te teme znova. Besede diagnostika ne pozanjo, zamenjali pa ti bodo pol avta, seveda če si tako neumen in plačaš.

Dobro porihtaj pa sporoči kako bo :rezanje:

aja še to... če ti ta lučka gori lahko mirno isklopiš LMM in avto bo prešel v rezervni način delovanja (brez lambde in LMMja), mogoče ti bo mrzel vgašal... vendar nihanje obratov bi moralo izginiti.

[ Uredi 27 mar 2007, 21:19 ]
Na vrh
bvogri
27 mar 2007, 21:31
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
AljAž je napisal(a): ...

A je približno takale? Ponavadi so te za okvare motorjev, samo meni v manualu piše da je za okvaro izpušnega sistema.



No tale lučka se je meni prižgala pri vectri, ko je nivo olja padel pod minimum. Zgodilo se je na srečo samo 1X, ker redno preverjam nivo olja :rezanje:
Na vrh
S60R-Ocean Race
27 mar 2007, 22:56
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
bvogri, S60 nimajo več lučk za lambde. Združeno je v lučki za "motor". Tudi moja prejšnja S40 ni imela več. Očetova l.1997 pa še ima.
Na vrh
bvogri
27 mar 2007, 23:34
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
TNX za info, ostanek mojega posta pa... tako je z uradnimi servisi tukaj okoli.... drugje pač nikoli nisem bil.... sem pa na kavici slišal pozitivno mnenje o dumidi, s čemer se boš ti verjetno strinjal.

:rezanje:

[ Uredi 27 mar 2007, 23:35 ]
Na vrh
S60R-Ocean Race
27 mar 2007, 23:37
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Vsekakor! Lučka se mi je prižgala ko sem obrnil ključ in štartal avto za na pot v Koper plačat aro za S60. Jaz cel zgrožen kaj zdaj to kličem na Dumido. Prečekirali kar preko telefona par stvari glede teka motorja, prostega tega ipd...na koncu pa je mojster ( šef servisa ) podal diagnozo, da je šla Lambda Sonda. Naslednji dan še za vsak slučaj peljem na tester in glej ga zlomka res je bila Lambda.
Na vrh
volvo5er
28 mar 2007, 01:19
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

bvogri, S60 nimajo več lučk za lambde. Združeno je v lučki za "motor". Tudi moja prejšnja S40 ni imela več. Očetova l.1997 pa še ima.


Saj tista "lučka za lambdo"(u resnici rumena opozorilna lučka z zeleno grško črko lambda na sredini) pri starejših volvih (vsaj pri 850, za ostale ne bom ravno trdil) ne pomeni samo napake na lambda sondi, temveč pokriva malo širše področje:

Malfunction indicator lamp

If the lamp comes on (or stays on after the vehicle has started), the engine diagnostic system has detected a possible fault in the emission control system. Although driveability may not be affected, see an authorized Volvo dealer as soon as possible for inspection.

Ne pomeni v vsakem primeru odpoved lambde sonde.

Je pa res da če ni lambda krive, potem je kriv MAF (LMM), vsaj v večini primerov.
Na vrh
Blaž
28 mar 2007, 08:25
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
bvogri je napisal(a): ...

AljAž je napisal(a): ...

A je približno takale? Ponavadi so te za okvare motorjev, samo meni v manualu piše da je za okvaro izpušnega sistema.



No tale lučka se je meni prižgala pri vectri, ko je nivo olja padel pod minimum. Zgodilo se je na srečo samo 1X, ker redno preverjam nivo olja :rezanje:


Men se je ta tud prižgala, pa je bilo potrebno nastavt timing vbrizga in stvar je bila rešena!

Da pa ne postavjo končne diagnoze, je pa po moje za to, k pol ko jim avto pripelješ popravt lohka rečejo - ja pa to je še blo potrebno zamenjat...ker prej nismo vedli!
Na vrh
bvogri
28 mar 2007, 10:40
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Meni sta se zelo zamerila Interclass in Lekše..... sem že opisal v drugi temi.
No seveda po njihovem mnenju napaka za seboj potegne 10 stvari...
Naj pa povem, da bi lahko zaradi ''napake'' na Interclassu šel naš avto lahko kar kmalu na generalno... in od takrat skrbim jaz tudi za maminega GLEja. (Prekinjen stik za glavni ventilator in je pritisk vode narastel.... oni jo naročijo čez 3 dni za menjavo, pa seveda dihtunge na glavi... brez opozorila pred vožnjo). No doma jaz prižgem klimo in vidim da ventilator ne dela, pa sm avto ohladil ter čez 2h peljal do Parklja (2km stran) pa sva zrihtala.
Pri nas doma bi verjetno bili in smo bili eni redkih ki smo naše 850 vozili še na redne servise (do lanskega maja, ko sem nekako posvojil volvota), pa bi ga verjetno moja mama še vedno... ker ima dovolj denarja da si to privošči.

Ob taki nestrokovnosti

Za lekšeta sem že napisal v drugi temi

No sedaj si raje sam vzamem čas, pa pokličem okoli še za maminega volvota... raje kot da plačujemo visoko ceno za neodpustljivo nestrokovnost.
Saj če bi bili na nivoju nebi imel nič proti uradnim serviserjem- imajo pač svojo ceno in tako je pri vseh znamkah... ampak ko delajo tako kot je opisano na tem forumu

[ Uredi 28 mar 2007, 10:47 ]
Na vrh
KARO3575
28 mar 2007, 12:31
Član #261
Prijavljen dne: 26 mar 2007, 16:31
Objav: 135
Lahko pa greš na Summit avto in želiš le, da ti postavijo diagnozo. Potem se pa odločiš ali boš popravljal pri njih ali ne.
Na vrh
Blaž
28 mar 2007, 12:48
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
KARO3575 sm zbrisu en post, ker sta bla dva identična!
Na vrh
KARO3575
28 mar 2007, 12:52
Član #261
Prijavljen dne: 26 mar 2007, 16:31
Objav: 135
Ups! Sorry.
Na vrh
GOGO
29 mar 2007, 09:00
Član #262
Prijavljen dne: 27 mar 2007, 15:01
Objav: 2
Kolegi, hvala za izčrpne informacije! Verjetno je res kaj v zvezi z izpuhom, saj comp. napiše nekaj takega: ...emissionen erforderlich... Avto je namreč od fotra, ki se total nič ne spozna in mu gre vsa ta elektronika na živce (75 let star). Jaz pa sem imel že sam probleme z Alfa servisom Strajnar, ko mi je računal zamenjavo variatorja faze( to je bila moja diagnoza na podlagi surfanja po angleških forumih in internetu - on mi je namreč prodajal "bučke") 300 eur, pa ga je samo očistil. Šel sem do uradnega zastopnika Slovenija in zmagal !
Na vrh
Blaž
29 mar 2007, 09:14
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
@ KARO: ni panike!

@GOGO: upam, da čimprej in čimbolje ter cneje porihtaš! O poteku pa nas obvesti!
Na vrh
LeonT
31 mar 2007, 22:15
Član #228
Prijavljen dne: 27 feb 2007, 20:34
Objav: 37
Lahko da je tud LMM. Ob okvari le tega so slabe emisije izpuha, pa tudi obrati v prostem teku nihajo, avto lahko tudi crkuje, ko ni pod obremenitvijo.
Na vrh
al jarreau
04 apr 2007, 19:39
Član #54
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 18:08
Objav: 56
Kaj je LMM?
Na vrh
Plesko
04 apr 2007, 19:42
Član #15
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53
Objav: 937
Luft massen messer
Na vrh
al jarreau
05 apr 2007, 12:47
Član #54
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 18:08
Objav: 56
Ne obvladam nemščine, sprašujem pa zato, ker mi moj V70 stalno nagaja beri tudi cuka. Verjetno pa mi je prodajalec podtaknil avto z že "načetim" avtomatskim menjalnikom, tako da bom moral dati mehaniku v popravilo. Obenem priporočam vsem, ki kupujejo volvo avtomatik skrajno previdnost, da ne boste v situaciji, kot sem jaz.
Na vrh
c70
05 apr 2007, 12:56
Član #3
Prijavljen dne: 11 nov 2006, 22:18
Objav: 1247
al jarreau je napisal(a): ...

Ne obvladam nemščine, sprašujem pa zato, ker mi moj V70 stalno nagaja beri tudi cuka. Verjetno pa mi je prodajalec podtaknil avto z že "načetim" avtomatskim menjalnikom, tako da bom moral dati mehaniku v popravilo. Obenem priporočam vsem, ki kupujejo volvo avtomatik skrajno previdnost, da ne boste v situaciji, kot sem jaz.

Preberi tole temo o cukanju in LMM KLIK ... Možno da je kaj podobnega.
Na vrh
S60R-Ocean Race
05 apr 2007, 13:54
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Ali je tvoj avto letnik 2001?? Problemi z menjalnikom so čisto normalni za 01 letnike. Problem se da rešiti z novim B4 ventilom. Del stane 15EUR, menjaš ga v 10minutah, ampak na našem servisu ne vedo nič o tem smešno kaj ne
Na vrh
S60R-Ocean Race
05 apr 2007, 16:07
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
al jarreau je napisal(a): ...

Ne obvladam nemščine, sprašujem pa zato, ker mi moj V70 stalno nagaja beri tudi cuka. Verjetno pa mi je prodajalec podtaknil avto z že "načetim" avtomatskim menjalnikom, tako da bom moral dati mehaniku v popravilo. Obenem priporočam vsem, ki kupujejo volvo avtomatik skrajno previdnost, da ne boste v situaciji, kot sem jaz.

Avtomatskega menjalnika Aisin Warner ( beri takšnega vgrajuje Volvo ) se NE da popravljati pri mehaniku. Da se zgolj zamenjati neke čisto banalne male dele, ki pripomorejo marsičemu. Če je tvoj avto letnik 2001 je cukanje pri prestavljanju normalno. Z novim software-om se zviša pritisk olja v menjalniku, resetriat je treba driver adaptation, in najpomembneje menjati ventilček imenovam B4 Valve za katerega ne vedo na nobenem slovenskem Volvo servisu ( no, na Dumidi so mi povedali, da so enemu to že menjali ). Tale B4 ventil je pretočni ventil oljne črpalke avtomatskega menjalnika, in je bil že štiri krat re-designiran se pravi popravljen, ker tehnična rešitev ni bila najbolje rešena. Z zamenjavo tega B4 ventila, je tudi pretok olja večji ter se da izničiti do 90% v vseh priemrih cukanj in grobih prestavljanj. Zakaj novi software? Ker zviša pritisk olja v menjalniku, cuka pa lahko menjalnik tudi iz razloga, ke je Valve Body se pravi magnetni ventilčki v samem menjalniku postali umazani in lepljivi od primesi v olju, in se ne odpirajo ter zapirajo, kakor bi se morali. Z zvišanim pritiskom v menjalniku pa se skozi te ventile pretaka olje z večjimi pritiski ter "očisti" takšne ventile. Resetirati je potrebno adaptation za voznika torej sistem, ki ima "naštudiran" način vožnje in temu primeren način pretikanja. To se resetira takole, da se kleme akumolatorja odklopi za min. 20min. Škodid tudi ne zamenjava olja avtomatskega menjalnika. Pri AW menjalnikih se menjava samo tako, da se izpusti olje iz karterja menjalnika to je cca.4-5L, v celem menjalnik gre pa dobrih 7L. Črpat olje ven s pomočjo vključenega motorja in pretikanja " na suho", da bi vso olje spravili ven je za menjalnik smrtno nevarno . Če že, potem se odklopi cevko, ki gre v hladilnik olja za avtomatski menjalnik in se vso olje pocedi tudi od tam.
S temi stvarmi se da 100% rešiti hibe menjalnikov letnikov 2001, no vsaj na swedespeed so vse rešili tako. Če pa še to ne zaleže, potem pa se da menjalniku aditiv Lucas Oil Transmission Fix, ki pa cukanje, grobo pretikanje, zatikanje v prestavah ter spodrsavanje sklopke avtomatika izničijo. Posvetoval sem se na večih forumih že o tem izdelku.

Slika B4 Ventilčka, najpogostejšega krivca za probleme z menjalnikom:



Na vrh
al jarreau
05 apr 2007, 17:17
Član #54
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 18:08
Objav: 56
Res je S60R-Ocean Race, avto je letnik 2001. Hvala ti za doslej najširši pogled na problem. V torek zopet potujem k Dumidi, kjer tudi omenjajo možno rešitev problema z zamenjavo ventila, ki ga omenjaš. Pri vsej stvari me moti, da testerji ne kažejo tovrstnih napak in da mehaniki tovrstnih zapletov in rešitev ne poznajo. Tvoj post sem sprintal in če bo to rešilo problem se ti na vsak način javim in oddolžim.
Brane
Na vrh
S60R-Ocean Race
05 apr 2007, 18:47
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
al jarreau je napisal(a): ...

Res je S60R-Ocean Race, avto je letnik 2001. Hvala ti za doslej najširši pogled na problem. V torek zopet potujem k Dumidi, kjer tudi omenjajo možno rešitev problema z zamenjavo ventila, ki ga omenjaš. Pri vsej stvari me moti, da testerji ne kažejo tovrstnih napak in da mehaniki tovrstnih zapletov in rešitev ne poznajo. Tvoj post sem sprintal in če bo to rešilo problem se ti na vsak način javim in oddolžim.
Brane


Ma ni problema, zato smo tu, da si pomagamo. Več gav več ve. Tudi sam imam že naročen tale del na Dumidi, ker oče bo kupil S60 T5 2001 in tudi cuka. Bodi brez skrrbi, da pa zaradi tega mehansko z menjalnikom ni nič narobe.
Na vrh
al jarreau
12 apr 2007, 16:53
Član #54
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 18:08
Objav: 56
Tko. Včeraj sem servisiral avto na Dumidi. Imel sem dve težavi. Prvo, najvažnejšo t.j.občasno grobo pretikanje avtomatskega menjalnika skušamo odpraviti z zamenjavo ventila menjalnika (15€),tako kot je predlagal tudi S60R-Ocean Race. In zadeva je sedaj neprimerno boljša. Neverjetno, kako en majhen ventil, ki uravnava pretok olja v menjalnik lahko funkcioniranje menjalnika zboljša ali poslabša. Po besedah šefa servisa pa nekaterim avtom menjava ventila pomaga, drugim ne. Upam, da spadam v prvo skupino. Drugi problem sem imel s cukanjem avta, zamenjali smo vžigalno tuljavo na enemu od cilindrov in problem je bil rešen. Naj opozorim volvaše, da je bila cena nove original Volvo "cinšpule" na Dumidi neto € 77, pri "domačem mehaniku" v Kamniku, sicer Bosch, pa € 130. Koliko krofov lahko kupimo na Trojanah za razliko, si lahko zračunate sami. V vsakem primeru gre moj glas Dumidi.
Na vrh
S60R-Ocean Race
12 apr 2007, 19:06
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Me veseli, da si problem odpravil!
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 54, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete