Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S80 (2. gen) / V70 (3. gen) / XC70 (3. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

V70 ocena + vprašanje

Avtor objava
čuč
05 apr 2016, 09:36 Predogled tiskanja
Član #319
Prijavljen dne: 07 maj 2007, 10:37
Objav: 19
Pozdravljeni,
lansko leto sem mojega zlatega S80 2,5 tdi l.2000 z 500.000 + km zamenjal za V70 1.6 EDrive 115KM, letnik 2011 (modificirna varianta) z 160.000km. V70 je sicer malo podhranjen, ampak tega sem se zavedal ob nakupu, bolj sem gledal na stroške registracije in porabo. Ta je daleč nad pričakovanji, rač. kaže 6,8l/100, realno pa se poraba vrti okoli 6.3, kar je še vedno daleč nad tovarniškimi podatki. Avto se sicer lepo pelje, udobje pa je daleč od "dnevne na kolesih" iz S80. S črički v armaturi, vratih in b stebričku se še nisem sprijaznil. Že od začetka je mrzel avto malo pocukal, če sem speljeval in prestavljal pod nizkimi obrati, no tega sem se navadil in sedaj speljujem drugače, z malo večjim plinom in je OK. Pred kratkim sem opazil, da avto včasih malo pocuka (pa ne vedno), če ga peljem pod nizkimi obrati in nato želim na hitro pospešiti. Bil sem na servsu, kjer so diagnosticiirali napako na injektorjih, baje so jih umerili (nastavili, kalibrirali - ne vem točno), vendar od takrat se občasno sliši "klenkanje", ki je najbolj slišno pri pospeševanju na začetku 1. in 2. prestave. Vrnil sem se na servis, kjer so dejali, da bo potrebno injektorje obnoviti/zamenjati. Najprej sem se s stroškom že nekako sprijaznil, nato pa sem po pogovoru s parimi firmami, ki se ukvarjajo z injektorji začel razmišljati, kako je pravzaprav možno, da so crknili vsi 4-je injektorji naenkrat. Začel sem upati, da so vseeno OK in da je napaka nekje drugje in da to vpliva na njihovo delovanje. Avto ima sedaj 190.00 km. Ali ima kdo kakšen nasvet/idejo/izkušnjo s podobnim primerom. Na koga naj se po vašem obrnem (dober Volvo mehanik), da mi ne bodo zamenjali pol motorja nazadnje pa bo nekdo ugotovil, da je bila neka bv napaka?
Na vrh
Mr. ferguson
05 apr 2016, 13:53
Član #12864
Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35
Objav: 185
Zelo verjetno je problem v dvomasnem vztrajniku.
Če pravite, da cuka(ruka) ko speljujete z nizkimi obrati.
Strošek je kar precejšen, vendar bo kot dan in noč glede vožnje in speljevanja.
Edit: Sem zadnjič na hitro prebral tekst. Injektorje ste/so sigurno zmerili, torej se naj bi vedelo kateri je obrabljen. Zdaj, tole vaše pisanje(cukanje, čuden zvok(tktktktk?) je lahko povezan z gorivom in elementi vbrizga, vendar bi moral slišati težavo. Vseeno za hec poizkusite pri prostem teku pritisniti sklopko in poslušajte če zvok izgine.


Lp

Lp, Miha

[ Uredi 06 apr 2016, 09:11 ]
Na vrh
čuč
07 apr 2016, 09:58
Član #319
Prijavljen dne: 07 maj 2007, 10:37
Objav: 19
Miha,
hvala za odgovor. Naj še jaz malo bolj natančno pojasnim. Prvič sem šel na servis zaradi občasnega cukanja pri pospeševanju iz nizkih obratov. Ker je imel avto 1 leto garancije (preko Motiv servisa), ki je bila pred iztekom, sem se odločil za pregled. Določili so mi kam naj grem na servis, tam so po diagnostiki ugotovili, da je potrebna nastavitev/kalibracija šob, kar so tudi naredili (povedali so mi, da so se vozli po avtocesti, pospeševali, se ustavlljali...). Že takoj, ko sem avto prevzel, sem zaslišal "klenkanje" iz motorja pri pospeševanju. Vrnil sem se na servis in jim povedal, da nekaj ni OK. Ponovno so naredili diagnostiko in povedali da bo pa sedaj potrebna obnova/menjava injektorjev. Najbolj me pri vsej zadevi moti, da kljub temu, da je tester pokazal napako na vseh 4-ih injektorjih naenkrat (kar je malo sumljivo), niso preverili drugih možnih vzrokov za njihovo slabo delovanje, predno bi se odločili za nadaljnje korake. Garancija je sedaj itak že potekla, tudi sicer bi krila zamenjavo samo 1 injektorja. Cena novih je okoli 200€/kos, obnovljenih z garancijo pa 120 (baje se neke stare verzije ne splača obnavljati, sam sem nekaj gledal in na mojih nisem našel številk po katerih bi se lahko orientiral).
Predno se spustim v "investicijo" bi se rad prepričal o dejanski težavi in se obrnil na nekoga, ki se bo pred "operacijo" pripravljen posvetiti pregledu in eliminaciji ostalih možnih vzrokov za težave, zato sem povprašal za nasvet na forumu. Če prav razumem vaš odgovor, bi se lahko dogovorila za pregled? Sem iz okolice LJ...

Na vrh
Ovlov
07 apr 2016, 11:13
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Če sem si prav zapomnil (po postih iz tega foruma), je treba v takih primerih obiskati mojstra Arčona v Renčah.
Na vrh
4volvo
07 apr 2016, 21:04
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
Verjetno se ti bo še kolcalo po dobri stari s80. Psa motorji (1.6d oz. D2) so res nevredni tega, da se jih vgrajuje v volve.

Sicer pa z letošnjim letom d2 končno pomeni 2.000 ccm volvo motor (detunan d3 oz d4).

Edit: oprosti sicer za tak negativen post, ki ti nikakor ne pomaga pri tvojem problemu. Napisal sem ga izključno zato, ker sem se tudi sam zanimal za V70 1.6d, pa sem se po mnogo prebranih prispevkih premislil.

[ Uredi 08 apr 2016, 08:17 ]
Na vrh
Gasper
09 apr 2016, 09:16
Član #10839
Prijavljen dne: 26 apr 2014, 02:41
Objav: 43
Sam imam V70 2.0d, 200.000 km s PSA motorjem. Z avtom sem noro zadovoljen. Nobenih t.i. čričkov, poraba OK, zmogljivosti za družinske potrebe povsem solidne, z avtom pa zadnjih 70.000 km kolikor ga imam nobenih večjih težav. Z S80 ga ne morem primerjati ker je to moj prvi šved. Pred tem sem vozil Citroena C5 s popolnoma identičnim motorjem, z +300.000 km, ves čas BP. Zato ne razumem zakaj toliko kritike na PSA motorje - po mojih izkušnjah so super.
Na vrh
4volvo
12 apr 2016, 16:37
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
Pisal sem od 1.6S (=d2). 2.0 D je bistveno boljši motor.
Na vrh
pihler
12 apr 2016, 20:13
Član #2249
Prijavljen dne: 14 maj 2011, 18:20
Objav: 150
1.6d in d2 ni enako. Imam 1.6d in ni nobenih problemov. Dela ko urica.
Na vrh
4volvo
12 apr 2016, 20:34
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
D2 = 1.6 d (PSA). Samo poimenovanje se je spremenilo. Šele s koncem 2015 je D2 2.0 120 ps volvo motor. Google it!
Na vrh
JG
12 apr 2016, 21:36
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
4volvo je napisal(a): ...

D2 = 1.6 d (PSA). Samo poimenovanje se je spremenilo. Šele s koncem 2015 je D2 2.0 120 ps volvo motor. Google it!


No to seveda ni res (kot tudi to ne da je 2.0d boljši od 1.6d)

1.6d je motor z 109 konji in 240 NM, mislim da ima šestnajst ventilsko tehniko in so ga vgrajevali v modele Volvo tam do 2010.

D2 motor je pa motor z 270/280 NM in močjo 115 konj imajo pa osemventilsko tehniko.
Še to, 1.6d je v kombinaciji s 5 stopenjskim menjalnikom medtem ko je D2 povezan s šeststopenjskim menjalnikom, plus tukaj je bila opcija tudi avtomatik (pri 1.6d ne).

Sta pa to obadva PSA motorja prav tako pa zelo vzdržljiva, tudi če se primerjata s petvaljniki (dizli) od Volva. Imata pa obadva znane hibe dizlov, tako kot vsi ostali dizli ostalih koncernov po svetu.

Aja še to, novi D2 je pa od 2015 naprej in gre za novo družino Volvovih t.i. VEA motorjev in z PSA nima skupnega nič več, kako so pa le ti vzdržljivi je pa še prezgodaj.

Tako malo o motorjih da se bo vedeli kaj in kako.

[ Uredi 12 apr 2016, 21:44 ]
Na vrh
pihler
13 apr 2016, 07:18
Član #2249
Prijavljen dne: 14 maj 2011, 18:20
Objav: 150
Tako je ja.
1.6d je 16 ventilar - 5 prestav
d2 pa 8 ventilar - 6-prestav oz avtomatik

Imajo pa oboji probleme, če se ne servisirajo pravilno.
Na vrh
4volvo
13 apr 2016, 10:50
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
My bad torej. Seveda pa drži, da sta oba 1.6 dizla PSA. To je bilo tudi bistvo mojega zapisa.

O 1.6 D se definitivno najde več negativnih prispevkov kot o 2.0 D, čeprav tudi slednji ni nek biser.

Kakor sem že takoj zapisal, k sreči PSA motorjev ni več v novih volvih, kar je tudi edino prav.
Na vrh
pihler
13 apr 2016, 11:37
Član #2249
Prijavljen dne: 14 maj 2011, 18:20
Objav: 150
Hja to je res. D5 je bil zakon.
Ampak na koncu je vse stvar vzdrževanja.
Lani je naprimer moj serviser menjal 4 glave ravno na d5 mašinah. Tak da tudi ni brez napak.
Kako so pa kaj zdaj ti novi volvotovi 4-valjniki se bo pa samo s časom pokazalo.
Na vrh
4volvo
13 apr 2016, 11:56
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
Povsem drži, vsaj 50% je odvisno od vzdrževanja.

Pri novih 2.0 dizlih so se recimo 2011 pojavljale težave s puščanjem hladilne tekočine (porozen blok??), volvo ni priznal konstrukcijske napake, motorje pa so lastniki menjavali v lastni režiji. K sreči naj bi napaka sicer zadevala le majhno serijo motorjev.
Na vrh
vcc
17 apr 2016, 21:16
Član #12312
Prijavljen dne: 21 okt 2014, 19:49
Objav: 52
Se mi zdi poraba 6,8 nekam visoka za tale "varčevalni" motor. Moj V70 ima notri D3 (120kW) in realno porabo 5,5.

Ko sem kupoval mojega, sem opazil tudi tale 1.6 motor, a sem ga hitro izločil kot opcijo (PSA izvor, spisek težav, nobene moči...).

Sicer pa od povsod slišim, da se na teh 1.6 na veliko menjajo sklopke in vztrajniki, tako da bo cukanje morda res povezano s tem.

Še zanimivost. Sem želel posodobiti Sensus, ker je nekaj uporabnih novosti, pa so po nekaj dneh neuspešnega truda ugotovili, da so vse skupaj skurili. Sedaj čakam, da dobijo in vgradijo komplet nov sistem...
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 76, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete