Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S80 / XC90
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

S80 T5 1999 alternator

Avtor objava
Wikka
19 mar 2016, 19:29 Predogled tiskanja
Član #13365
Prijavljen dne: 02 dec 2015, 16:07
Lokacija: Koper
Objav: 190
Pozdravljeni,

ALTERNATOR mi je začel nagajati. Na armaturki se je izpisalo opozorilo v Italijnščini: "Carica batteria necesita assistenza", kar bi v prevodu pomenilo "Polnilec baterije potrebuje servisiranje", ter lučka od baterije se je prižgala. Ni pa se prižgal tisti zastrašujoči rdeči trikotnik, ko moraš avto takoj ustaviti. Takoj sem pomislil, okej, alternator je fuč...

Izmeril sem baterijo in kazala je 11,8V.

Baterijo sem čez noč napolnil, meritev, 12,6V.

Vse nazaj priklopim, merim, 12,6V.

Prižgem avto, merim in kaže tako spredaj pri mašini kot zadaj na bateriji 11,8V.

Prižgem še nekj porabnikov, luči, radio, gretje, merim, kaže 11,3V.

Ugotovitev je, da alternator ne dela prav, saj bi moral polniti na okoli 14V.

Na internetu sem bral, da je v 95% primerov pri slabem delovanju alternatorja kriv REGULATOR NAPETOSTI, ki pa se nahaja neposredno na alternatorju.

Torej za sneti dol regulator moraš najprej demontirati alternator z avta...

Ali se splača poizkusiti najpreja zamenjati regulator??? Ali je boljse zamenjati kar cel alternator???

Ali se da na nek način potestirati alternator, ko ga imaš snetega dol z avta? V mislih imam, da ga vpneš v primež in zavrtiš z bor mašino...

Hvala!

[ Uredi 19 mar 2016, 19:39 ]
Na vrh
Aljaž225
19 mar 2016, 21:04
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 211
Napaka je verjetno v diodni plošči, katera se zamenja, če bi bilo krivo navitje bi alternator ponavadi dajal prevelik tok. Tako da najbolj smotrno je zamenjat diodno ploščo in vozit naprej. Pa še cenovno ni predrago oz veliko cenejše kot nov alternator.

Lp.
Aljaž
Na vrh
Sverige
19 mar 2016, 21:41
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 684
Pri meni je šlo pa nekaj na rotorju in ni dovolj polnil. Zapelji k električarju, da ne boš menjal po nepotrebnem.
Na vrh
Wikka
20 mar 2016, 22:41
Član #13365
Prijavljen dne: 02 dec 2015, 16:07
Lokacija: Koper
Objav: 190
Alternator sem izpulil iz avta

Potegujem se za nakup enega obnovljenega, nikoli rabljenega za 80 EUR ali pa se bo kar ta obnovil...


Na vrh
Decko
20 mar 2016, 22:49
Član #2285
Prijavljen dne: 06 jun 2011, 00:02
Lokacija: Okolica Postojne
Objav: 69
Najboljše ga bo obnovit...je pa to lahko tudi cca 150 + DDV, odvisno kaj je crknilo in kakšen je rotor. Imaš pa potem 1 leto garancije. Za TDIja ga imam na lagerju, tega pa ne...
Na vrh
Wikka
20 mar 2016, 22:56
Član #13365
Prijavljen dne: 02 dec 2015, 16:07
Lokacija: Koper
Objav: 190
V kakšnem smislu je za TDI drugačen?
Na vrh
Decko
21 mar 2016, 00:59
Član #2285
Prijavljen dne: 06 jun 2011, 00:02
Lokacija: Okolica Postojne
Objav: 69
Drugačne nosilce ima...
Na vrh
Wikka
22 mar 2016, 22:43
Član #13365
Prijavljen dne: 02 dec 2015, 16:07
Lokacija: Koper
Objav: 190
Kupil sem prenovljeni alternator za 80 EUR. Kupil sem ga od gospooda, ki ga je dal obnoviti zase vendar ni bil nikoli montiran na avto, ker tega Volvota nato niso več registrirali, skušali so ga prodati v celoti, pa ni šlo in sedaj ga prodajajo po kosih. Upajmo da bo delal

Na vrh
Wikka
23 mar 2016, 15:19
Član #13365
Prijavljen dne: 02 dec 2015, 16:07
Lokacija: Koper
Objav: 190
Evo, mogoče pride komu kdaj prav...

Postopek zamenjave alternatorja pri Volvotu S80 2.0 T5 166kW iz leta 1999 ali kateremu drugemu Volvotu (večinoma je postopek isti):

1. Motor avta naj bo hladen saj je v nasprotnem primeru velika verjetnost, da se bomo kje spekli, saj bomo roke tlačili globoko pod pokrov motorja.

2. Alternator smo se odločili zamenjati bodisi ker ne polni dovolj baterije, bodisi zato ker rožlja ležaj ali zaradi katerega drugega razloga. V mojem konkretnem primeru mi alternator ni polnil dovolj baterije, izmerjeno 11,8V namesto potrebnih vsaj 14V in zaradi tega sem prejel obvestilo na armaturni plošči ter lučka v obliki »baterije« se je tudi prižgala.

3. Alternator se nahaja pod pumpo servo volana ter nad kompresorjem klimatske naprave.


4. Alternator odstranimo iz avta tako da:

• odklopimo baterijo, tako da ne bomo še kaj dodatnega skurili: s ključem 10 odvijemo vijak na (+) in (–) baterije ter kable (rdeč in črn) odmaknemo od baterije

• odstranimo jermen: s ključem 14 popustimo nategovalec v smeri gibanja urinega kazalca (navzdol) ter z roko odstranimo jermen. Pregledamo, če je še dober in ga damo na varno, da ga po nesreči ne namastimo, ker bo v takem primeru drsel. V primeru da jermen ni več dober, je preveč razpokan ali preveč plastičen, star izkoristimo in zamenjamo še njega z novim.


• privzdigniti moramo pumpo servo volana, da bomo lahko potegnili ven alternator: s kratkim cevnim ključem 12 skozi luknjo koluta odtisnemo tri vijake, ki držijo pumpo servo volana na ohišje, nato pumpo privzdignemo gor in jo pomaknemo nekoliko na levo, da stoji tam na mestu jo lahko pritrdimo s kakšno elastiko s kaveljčkom, lahko pa tudi ne, saj stoji dokaj pri miru


• iz alternatorja odklopimo rdeč kabel tako da odvijemo matico, ki ga drži pritrjenega, ključ 13 ter žičko zraven odklopimo


• za odstranitev alternatorja je potrebno samo odtisniti dva vijaka, ki držita kompresor klimatske naprave (na sliki skrajno spodaj) ter odšravfati dva vijaka, ki držita alternator pritrjen na ohišje in en vijak pri strani iz leve strani (na strani jermena), torej alternator dejansko držijo trije vijaki


• ko je to storjeno potegnemo alterantor iz svojega ležišča, nato z eno roko držimo alternator, z drugo roko pa pomaknemo nekako na desno cev od hladilne tekočine ter potegnemo ven alternator - alternator je rojen, saj gre precej na tesno ven


5. Enak postopek samo v obratnem vrstnem redu naredimo za ponovno namestitev alternatorja pod pokrov motorja.

6. Na koncu še enkrat preverimo ali je vse na svojem mestu, ali so vsi vijaki dovolj zategnjeni ali jermen pravilno sedi na vseh kolutih…

7. Prekrižamo prste in prižgemo avto (seveda smo prej morali priklopiti tudi baterijo)

8. Sledi meritev delovanja alternatorja in če pokaže da polni v višini nekaj nad 14V bi moralo biti vse OK, JUHUHUUUUU!!!


9. Čestitam prišel si do konca svoje prve zamenjave alternatorja v lastni režiji!!!
Na vrh
jack8black
23 mar 2016, 18:48
Član #12296
Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03
Lokacija: Obala
Objav: 284
Dobro da vem kam se zapeljat, če tudi meni krepne Good job
Na vrh
Wikka
24 mar 2016, 09:09
Član #13365
Prijavljen dne: 02 dec 2015, 16:07
Lokacija: Koper
Objav: 190
Jack8black hvala, ma ti imaš preveč novega Volvota, da bi ti krepal alternator
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 27, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 4683
najnovejši član: smukster
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 475
Prejšnje ankete