|
|
V70 T5 2000 Pojdi na stran
1
[2]
3
|
|
Volvej | 23 feb 2016, 16:32 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Wow zakon!
Koliko je dimenzijsko natančen ta CATIA file z izpuhom? To si sam izrisal? Če dimenzije štimajo, bi prosil za datoteko | Na vrh | |
Twista | 25 feb 2016, 10:01 | |
| Član #3012 Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121
| Turbina je ostala stock, obnova pa je bila 400€. Naj bi bila zdej kot nova. Izpuh mi je zrisal kolega, ni pa čisto natančen, sigurno so kakšna odstopanja. Na valje grem pa v soboto v Mavčiče pri Medvodah, tunkka | Na vrh | |
Beastmaster | 25 feb 2016, 10:48 | |
| Član #111 Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23 Objav: 1307
| OFF topic: A ga imaš parkiranega včasih pri otroškem igrišču na Kranjski v Kamniku? | Na vrh | |
Twista | 25 feb 2016, 14:15 | |
| Član #3012 Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121
| Ja na Kranjski sm kr velik zadnje čase, moja tafrišna tm živi Bom pa z marcem skos tam ker sem si v sosednjem bloku kupil stanovanje Vsi deli za izpuh so 3", kupljeni na ebayu iz nemčije. Če kdo rabi direktn kontakt lahko tut objavim. Nevem točno kaj je fly cat, ampak na sliki so: resonator 550mm, resonator 400mm, 200 celični katalizator in felxpipe. Resonatorji pa imajo luknje za absorbiranje zvokva v špirali. Baje da še dodatno pospeši izpušne pline.
[ Uredi 29 feb 2016, 14:53 ] | Na vrh | |
jack8black | 25 feb 2016, 17:10 | |
| Član #12296 Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03 Lokacija: Obala Objav: 429
| Fly cat je nadomestek katalizatorja skozi katerega se vidi skozi = tvoj resonator. Okroglo ohišje s perforirano cevjo skozi, katera je povita z rostfraj volno. Ja, za kontakt bi ti bil hvaležen, ker pri meni sta sedaj od downpipe naprej samo zadnja lonca
| Na vrh | |
Beastmaster | 25 feb 2016, 17:15 | |
| Član #111 Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23 Objav: 1307
| Poglej kdaj čez igrišče če je moja V 70 (modra) tam se lahko kdaj zmeniva za kakšen pir... | Na vrh | |
Wikka | 25 feb 2016, 21:39 | |
| Član #13365 Prijavljen dne: 02 dec 2015, 16:07 Lokacija: Koper Objav: 209
| Vse čestitke za super projekt! Eno vprašanje: ma kaj s tem kanonom od avspuha se da narediti tehnični pregled? Hvala! | Na vrh | |
Twista | 26 feb 2016, 09:14 | |
| Član #3012 Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121
| Sej te resonatorji imajo res več imen, ampak ja, to je to Tole je katalizator, ostalo sm pa tut pri tem podjetju kupu, še email schimalla(at)t-online.de Za pir sem vedno za Za tehničnega pa še nevem, mislm, da bo treba malo prek vez. | Na vrh | |
jack8black | 26 feb 2016, 10:32 | |
| Član #12296 Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03 Lokacija: Obala Objav: 429
| Hvala. | Na vrh | |
Twista | 27 feb 2016, 14:06 | |
| Član #3012 Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121
| Evo rezultati današnjega dynota so tle.
Bencin izmerjeno na kolesih 202KM, izračunano na motrju 233KM
Plin izmerjeno na kolesih cca 207KM, izračunano na motorju 238KM
[ Uredi 29 feb 2016, 14:53 ] | Na vrh | |
gorgh | 27 feb 2016, 14:19 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| Zanimivo tole s plinom, sem ze veckrat prebral in slisal da uporaba plina pri volvih t5 motorjih celo nekaj doda, pa sem bil skepticen v te trditve, do danes..... Kul, zdrava forma starega avta da je prakticno obdrzal vse deklarirane konje od novega!!!!
[ Uredi 27 feb 2016, 14:20 ] | Na vrh | |
bsheep | 27 feb 2016, 15:02 | |
| Član #1928 Prijavljen dne: 03 nov 2010, 22:33 Objav: 512
| Zanimivo... Tole je cist stock brez predelav? | Na vrh | |
Twista | 27 feb 2016, 16:00 | |
| Član #3012 Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121
| Plin je tut mene presenetil, sem pričakoval par konjev manj kot na bencin. Je pa za avto s skoraj 300kkm to zelo dober rezultat ja. Avto je popolnoma stock, bi bilo pa zanimivo še 1x poizkusiti z novimi svečkami, vžigalnimi tuljavami, oljem, filtri itd.. pa enkrat še z ročnim menjalnikom, ampak je mal predrago da bi bil vsake par dni na valjih | Na vrh | |
Milan_V50 | 27 feb 2016, 16:17 | |
| Član #1438 Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09 Lokacija: Maribor Objav: 130
| Zanimljivo... Kje pa je tak Dyno po ceni da se veckrat dela? | Na vrh | |
bsheep | 27 feb 2016, 16:50 | |
| Član #1928 Prijavljen dne: 03 nov 2010, 22:33 Objav: 512
| Dj kok pa tole kj pride tocno pri temu k si ti dal na valje. Jst mam svez olje,nove tuljave,nove svecke... Pa bi tut probu lpg vrs benz... Pa se 260.000 km mam tko da bi blo zanimiv.. | Na vrh | |
Twista | 29 feb 2016, 12:14 | |
| Član #3012 Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121
| Dyno ni ravno poceni, ampak ko si enkrat na valjih lahko narediš več meritev, če želiš. Dyno pride 60€, valje pa ima v Mavčičah pri Medvodah | Na vrh | |
MarkoD | 29 feb 2016, 13:10 | |
| Član #11880 Prijavljen dne: 08 avg 2014, 22:22 Objav: 263
| Na Mazda forumu smo se enkrat dogovoril da nas je šlo več pa smo dal 30 v LJ. | Na vrh | |
drandraz | 01 mar 2016, 06:43 | |
| Član #12580 Prijavljen dne: 23 dec 2014, 08:23 Objav: 11
| če se boste kaj menili bi tudi jaz šel na valje:) me prav tako zanima | Na vrh | |
Milan_V50 | 02 mar 2016, 18:23 | |
| Član #1438 Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09 Lokacija: Maribor Objav: 130
| drandraz je napisal(a): ...
če se boste kaj menili bi tudi jaz šel na valje:) me prav tako zanima
+ 1 ;) | Na vrh | |
gorgh | 02 mar 2016, 19:24 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| Tudi ja sem za. | Na vrh | |
007 | 02 mar 2016, 20:14 | |
| Član #2616 Prijavljen dne: 16 feb 2012, 20:53 Objav: 15
| V kolikor se vas bo nabralo več bo sigurno tudi količinski popust pri Tunnki po mojih izkušnjah. Jih pa močno priporočam saj boljših valarjev v Sloveniji ni! | Na vrh | |
jack8black | 02 mar 2016, 22:13 | |
| Član #12296 Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03 Lokacija: Obala Objav: 429
| 007 je napisal(a): ...
saj boljših valarjev v Sloveniji ni!
Zdej pa ne pretiravat | Na vrh | |
TUNKKA | 02 mar 2016, 22:34 | |
| Član #13498 Prijavljen dne: 02 mar 2016, 22:25 Objav: 1
| Dober večer,
dobil sem informacijo, da se navdušujete za tiščanje gasa na polno
Seveda se da zmeniti kot je to po navadi povsod.
Glede valjev je pa tako. Zagotovo so največji v Sloveniji - večji premer manj trenja oziroma obremenitve na pnevmatiko Imajo najmanj možnih prenosov zato je merljivost bolj primerljiva skozi daljše obdobje. Za statične obremenitve uporabljamo najzmoglivejšo elektromagnetno zavoro.
Je pa tako, da so lahko valji zlati in zanič operater ali pa super operater in slabši valji pa bo operater vseeno sposoben narediti ponovljive in zanesljive meritve.
Torej v naši garaži, ki ni komercialna stremimo k znanju in nastandardni opremi, ki je v resnici mišljena za nekomercialno uporabo - torej bolj za večje projekte.
V Sloveniji sta še dva dynota za katere tudi sam menim da sta na nivoju tako da odločitev kam meriti ne more biti preveč težka.
Lep bencinski pozdrav in dobrodošli če koga zanese v naše konce! | Na vrh | |
bsheep | 03 mar 2016, 00:01 | |
| Član #1928 Prijavljen dne: 03 nov 2010, 22:33 Objav: 512
| Jaz sem tut za... | Na vrh | |
Twista | 10 mar 2016, 23:11 | |
| Član #3012 Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121
| lepo, da sem sprožil tak val zanimanja za dyno. Očitno se nam kmalu obeta volvo dyno day
Imam pa trenutno novo nalogo pri volvaku in sicer moram zamenjati vse bremze spredaj, zadaj, diske, ploščice in bi prosil za nasvete/pomoč. Kakšna je sploh dimenzija diskov na mojem avtu? Ali naj kupim čisto navadne diske/ploščice? Kje bi dobil kakšne boljše ala EBC ki so malo zarezani in red stuff ploščice? Ali od druge firme nekaj v tem rangu | Na vrh | |
gorgh | 11 mar 2016, 09:14 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| Jst dam svojega na valarje danes Naslednjič pa upam na group dyno, ko bom mel že tudi 3" dp namontiran
Glede zavornega sistema, boš pa spet dobil toliko mnenj kot odgovorov...eni izključno original, drugi ate, tretji brembo četrti spet nekaj drugega.
Jst sm lani za C70 T-5 naročil in montiral vse diske in pakne od mtec iz uk (narezane in z utori (brez lukenj)) in bremzajo zelo agresivno....
http://www.ebay.co.uk/itm/Volvo-C70-Drilled-BRAKE-DISCS-302mm-FRONT-REAR-PADS-/110469595928?fits=Car+Make%3AVolvo%7CModel%3AC70&hash=item19b8804318
Na prvi dotik bolj zagrabijo kot na s60r....samo so pa glasne....zareze delajo "ck ck ck ck" ko se voziš, pa tudi pri višjih hitrostih fajn zabrnijo ko se bremza....meni je tak OK efekt Pa še dobro zgledajo. Zvil jih še nisem, res pa je da avto od novembra stoji parkiran
res pa je da nisem nek ekstremni bremzač, nisem ne enih ne drugih stestiral do skrajnih mej, zdaleč!
Diske pa imaš verjetno spredaj 302mm in zada 295mm...glede na to da je T-5....se pa prej seveda točno pozanimaj....
Edino kar mi ni všeč je to, da ni del pri pesti nerjaveč oz, da ni preštrihan s tisto barvo da ne postaja rjave barve ob dežju - bi jih moral pred montažo poštrihat, zdej se mi ne da vsega dol dajat..
Mislim pa, da tudi z EBC ne moreš falit....edin pakne znajo cvilit plehnato pri ustavljanju (to tudi pri mojih dela), prav nagravžen plehnat zvok...
[ Uredi 11 mar 2016, 09:16 ] | Na vrh | |
jack8black | 11 mar 2016, 09:49 | |
| Član #12296 Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03 Lokacija: Obala Objav: 429
| Jaz sem tudi montiral podoben mtec-ov set le, da za Saab-a (314/292), pa sem tudi zadovoljen. Sem pa jih takoj pobarval v črno
| Na vrh | |
alfaromeo | 11 mar 2016, 09:52 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Z zavorami jaz osebno ne bi pretiraval, ker je bolj ali manj isti šmorn. Izognil bi se no name izdelkom. Z daily drive bi se ognil tudi kakšnih super druper track day zavoram, ker bodo v vsakodnevnem prometu ne uporabne.
Moje izkušnje iz V70 I. so: brembo + ferodo - OK naredil 120kkm Sedaj imam ATEpower disc spredaj in ATE disc zadaj v kombinaciji za ATE ploščicami. Za enkrat zadovoljen. Zakaj sem izbral ATE, ker so bile takrat na spletu najbolj ugodne.
@gorgh: Se premalo voziš. zvok, ki ga omenjaš s kilometri izgine. Na začetku je moteče.
[ Uredi 11 mar 2016, 09:54 ] | Na vrh | |
Twista | 29 mar 2016, 14:16 | |
| Član #3012 Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121
| Evo projekt se nadaljuje, bila sta zamenjana oba stebilizatorja, en končnik ter bremze, nastavila se je tudi ročna. Diski so spredaj 305 in zadaj 288. Zmontiral sem EBC diske ter red stuff ploščice. Ker sem rdeče bremze prerasel, sem jih komplet pobarval na srebrno, da bi dobil čimbolj original videz.
Auspuh in downpipe sta v delu, narejen in privarjen pa je tudi nosilec za blowoff ventil.
Avto pa je danes odšel na že dolgo pričakovano predelavo
| Na vrh | |
jack8black | 29 mar 2016, 16:10 | |
| Član #12296 Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03 Lokacija: Obala Objav: 429
| Samo tako naprej
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 65, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5976 najnovejši član: Juliovioky |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|