|
|
Kljuc se ne obrne cez 1. stopnjo
|
|
AlesLjubljana | 05 nov 2016, 11:34 | |
| Član #13847Prijavljen dne: 05 nov 2016, 11:13 Objav: 4 | Pozdravljeni,
imam S80, letnik 2000, avtomatik. Avto je bil kupljen pred 2.meseci od znanega lastnika, ki ga je redno servisiral.
Kljuc se ne obrne cez 1. stopnjo, kontakt dobi (prizge se radio...), vec pa ne. Ne vem ce je relevantno, a pred kratkim se je spraznil akumulator.
Do sedaj sem poskusil naslednje: - zagnati z rezervnim kljucem - v klucavnico sem vbrizgal malo WD 40 in precej casa poskusal s tresenjem - umaknil sem plastiko z volanskega droga in rahlo potolkel po kljucavnici, tudi med poskusi obracanja - odstranil sem kabel na levi strani kljucavnice in uspezno zagnal avtomobil z izvijacem, a v tem primeru se vedno ne morem prestaviti prestavne rocice iz P
Tu se moje vedenje in znanje konca. Ker sem svez lastnik Volvota nimam izkusenj. A tu so moje delovne teorije: - ne deluje stikalo, ki bi omogocalo sprostitev avtomatskega menjalnika - vklopilo se je kaksen mehanizem proti kraji - kljucavnica ne deluje
Ker je avto v P ga tudi do servisa ne morem odvlect, poleg tega glede na letnik ne bi rad porabil 400 evrov za menjavo kljucavnice, se posebej ker ne vem ali je kljucavnica problem, ali je kaksen varnostni mehanizem, ki prepreci obracanje kljuca.
Moje vprasanje je: - ali ima kdo kaksne izkusnje s tovrstnimi tezavami ali pa vsaj idejo, kaj bi lahko bilo? - ali lahko kdo priporoci kaksnega serviserja v Ljubljani ali okolici, ki bi se bil pripravljen pripeljati in pogledati zadevo v Moste?
Upam, da gre za kaksno Volvo specificno napako, ki se jo enostavno resi.
Ales
| Na vrh | |
jack8black | 05 nov 2016, 13:37 | |
| Član #12296 Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03 Lokacija: Obala Objav: 429
| Držmo pesti da je sam za "pašpricat" | Na vrh | |
VOLVOV40 | 05 nov 2016, 14:16 | |
| Član #12 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 546
| Volanska ključavnica je zrela za zamenjavo. | Na vrh | |
AlesLjubljana | 05 nov 2016, 17:06 | |
| Član #13847 Prijavljen dne: 05 nov 2016, 11:13 Objav: 4
| Hvala vsem. Kot kaze je ocitno res je kljucavnica zrela za zamenjavo. Zdaj mi je uspelo zagnati avto (direkt, brez kljuca) in uspel sem ugotovit kako deluje varovalo za menjalnik, tako da ga lahko prestavim in odpeljem. Kljucavnica je ocitno zataknjena.
Ima kdo morda izkusnje z menjavo kljucavnice, po moznosti le vlozka? Ce bi se dalo ,bi se izognil menjavi cele kljucavnice za novo, saj bo to takoj 300e.
Ales | Na vrh | |
MarkoD | 05 nov 2016, 17:11 | |
| Član #11880 Prijavljen dne: 08 avg 2014, 22:22 Objav: 263
| Če boš menjal ključavnico z drugo boš imel tudi drug ključ! Torej eden za vrata drug za vžig. Če naročiš pa original ti pa pošljejo takšno da ti paše obstoječ ključ. | Na vrh | |
AlesLjubljana | 05 nov 2016, 17:14 | |
| Član #13847 Prijavljen dne: 05 nov 2016, 11:13 Objav: 4
| Vem, vseeno me pa zanima ali obstaja kakšna varianta, kjer ne naročiš originala, saj je predrag zame. | Na vrh | |
damiani | 05 nov 2016, 19:25 | |
| Član #2483 Prijavljen dne: 29 nov 2011, 23:47 Objav: 139
| Se da tudi staro "uštimat"! Tam ko je pokrov blindiran ga malo privzdigneš na silo pa mislim da en vijak ki drži majhno vzmet zvrtaš in dela! Čist podrobno se ne spomnim, je tega že 3 leta! Malo se poigraj in eksperimentiraj, tako in tako je že "uničena"! Javi rezultat!
Lxcp | Na vrh | |
sebaveh | 05 nov 2016, 19:57 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Ni nujno, da je zaštekala prav ključavnica! Bolj verjetno je kriv le kontaktni-stikalni vložek. | Na vrh | |
tomsom | 06 nov 2016, 07:37 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Ali vrtanje ali menjava vložka ključavnice. Samo ne si delat nepotrebnih stroškov z kompletno ključavnico. | Na vrh | |
Simon | 06 nov 2016, 13:02 | |
| Član #3257 Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52 Objav: 222
| Men se je isto naredil pri s60, ključ je šel do prve stopnje in konec. Sam sem bil tok trmast in sm drgmu ključ naprej nazaj, levo in desno, da se je sprostil in je potem spet normalno delal. ene 2x do 3x je bl na trdo šlo potem pa spet v redu. | Na vrh | |
AlesLjubljana | 06 nov 2016, 18:19 | |
| Član #13847 Prijavljen dne: 05 nov 2016, 11:13 Objav: 4
| Hvala vsem za odgovore. Po parih dneh brskanja po internetu in nekaj urah eksperimentiranja, mi je uspelo resiti zadevo. Strosek je bil je en zlomljen sveder. Ampak, ce bo se kdo iskal kdaj resitev, je tule moja.
Ob tem, da se zatakne kljuc je moznih vec vzrokov. Vsekakor ni varnostna imobilizacija saj ta deluje elektronsko in ne mehansko. V tem preimeru naj bi tudi racunalnik to indiciral.
Tule je diagnostika ob zataknjenem kljucu: 1. Pokvarjen cilinder: to se kaze tako, da se kljuc zatika v katerikoli stopnji ali niti ne obrne. Pomebno za diagnostiko tezav cilindra je, da medtem zaklep volana deluje brez tezav, z drugimi besedamo tudi na silo ne mores obrniti volana vec kot le za par stopinj. V nekaterih primerih pomaga: WD40 in malo tresenja, par udarcev po kljucavnici (previdno), nezno tolcenje po kljucavnici in kljucu z gumjastim kladivom. Priporoca se, da se za to uporablja rezervni kljuc, ker naj bi bil nekoliko mocnejsi. 2. Zataknjen zaklep volana: obracas volan levo in desno, da klikne. To je najpogostejsi vzrok, a le redko tako resen, saj ga je verjetno ze vsakdo dozivel. 3. Zataknjeno varovalo menjalnika. Varovalo menjalnika sprosti premikanje menjalnika, ko kljuc pride do stopnje II. Ce je zica, ki vodi od kljucavnice do menjalnika zataknjena, potem ne pusti, da bi se cilinder obrnil. Drugi simptom te tezave je, da se vcasih ne da kljuca vrniti nazaj v polozaj 0 in se ga ne da vzeti iz kljucavnice. Najpogosteje se to zgodi, ce kdo polije s kaksnim sokom ali cem drugim menjalno konzolo, saj zica tece pod njo. Resitev je zelo enostavna: odstranis vertikalno oblogo, ki je na levi strani menjalne rocice, ob voznikovi nogi. Zica tece direktno nad njo, in jo je enostavno zatipati, ter na roke premakniti. (sem na koncu prilozil en video, ki to zadevo resi). 4. Odlomljen del zaklepa volana, ki se zatakne v cilinder. To je bilo pri meni. V tem primeru najveckrat zaklep ne deluje vec, torej se volan (sicer na silo) da premakniti v levo ali desno, tudi ko kljuc ni obrnjen. Izkaze se, da gre za dokaj pogosto napako, ki jo povzroci slab zaklep volana, ki rad poci. V ZDA se jim ocitno to dogaja zelo pogosto, a kljucno je, da najprej ugotovis, ali je to res. Uradna resitev je menjava cele kljucavnice (vsaj 300e).
Resevanje tezave poteka tako, da najprej odklopis akumulator (za vsak slucaj). Nato odstranis spodnji pokrov pod volanskim obrocem (3 torx vijaki), na spodnjem delu je kljucavnica, ki ima spodaj priblizno 4x5cm veliko zelezno ploscico. To je mehanizem za zaklep kljucavnice. Jaz sem zadevo resil tako, da sem na delu, ki je blizje vozniku zavrtal priblizno 2mm veliko luknjo med ploscico in ohisjem. Ploscica je iz zelo trde zlitine, zato je lazje vrtati ob robu, da zavrtas v ohisje. Nato sem noter (med ohisje in ploscico) porinil vecji vijak, ki je rahlo odmaknil ploscico in na robu, ki je blizji voznikovim vratom je bil res odlomljeni del (cca 5x2x1mm). Ko sem ga odstanil, in vrnil ploscico v prvotni polozaj je vse delovalo brez tezav. Seveda sem zdaj brez delujocega zaklepa volana, ampak to je kompromis, ki sem ga pripravljen sprejet. Za boljso predstavo, sem prilozil dve sliki. Odvetujem cisto odstranitev cele ploscice, saj iz sheme kljucavnice jasno, da je ta ploscica pritrjena na cilinder, predstavljam si da lahko tako tudi cilinder poskodujes. Eni naredijo tudi tako, sicer.
Ce to ni resitev, je verjetno najenostavnejse menjati kljucavnico.
A ce imas tezavo, kakrsno sem imel jaz, da ni bilo ravno veliko avtomehanikov, ki bi prisli na "dom", je koristno znati zagnati avto brez kljucavnice. Torej: - odstranis spodnji pokrov volanskega obroca - na kljucavnici je na levi strani konektor, v katerega gredo vsi kabli, odvij dva vijaka, ki ga pritrjujeta in ga odstrani. - v kljucavnico vtakni kljuc (zaradi RFID identifikacije) - v vlozku je na notrjanji strani reza za izvijac, vanjo porini vizvijac in obrni, kot s kljucem (ne pozabit drzati zavoro:), avto vzge kot s kljucem - ker imas blokiran menjalnik, je potrebno na desni strani kljucavnice na zadnje delu, poleg konktorja za identifikacijo kljuca zatipati konektor s katerim gre zica za blokado menjalnika v kljucavnico. Iztaknes to zico in z roko pritisnes nanjo, s tem se sprosti blokada menjalnika, prestavis v D in odpeljses do servisa
Tako, upam da bom komu prihranil kaksen evro in cas, ki sem ga jaz porabil s tem.
Linki, ki so mi pomagali: http://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?f=1&t=67531 http://forums.swedespeed.com/showthread.php?157328-Key-Won-t-Turn-Past-Position-1 http://www.matthewsvolvosite.com/key-wont-turn-in-the-ignition-past-i-need-help-asap.html https://www.youtube.com/watch?v=TzUduzjR9W4 https://www.youtube.com/watch?v=oAJrCiiIN1c
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 45, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5968 najnovejši član: stewartsbiots |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|