Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

S60 skripanje

Avtor objava
NENO
23 jan 2016, 07:55 Predogled tiskanja
Član #13358
Prijavljen dne: 24 nov 2015, 22:23
Objav: 27
Danes zjutraj ko sem prisel iz nocne slisim skripanje in sicer ko na mestu obracas volan.Slisi se pa kod da bi dve gume drgnil med seboj.
Ima kdo kaksno idejo kaj bi lahko bilo?
Hvala
Lp
Na vrh
edoedo
23 jan 2016, 13:07
Član #2749
Prijavljen dne: 19 maj 2012, 07:45
Objav: 156
Pri men na c70 je bila volanska ko je skripalo ob obracanjuu volana.. sam je scasoma ponehalo.
Na vrh
NENO
23 jan 2016, 14:25
Član #13358
Prijavljen dne: 24 nov 2015, 22:23
Objav: 27
Sem zdejle sel se enkrat pocekirat,ubistvu skripa samo ko ga motas v desno,zvok pa prihaja pri levem(voznikovem)kolesu,servo olje je pa b.p.Bo treba v ponedeljek na servis preverit.
Na vrh
Simon
23 jan 2016, 22:44
Član #3257
Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52
Objav: 222
To men dela že 3 leta... se sploh ne sekiram, če bo kej crknlo bomo pa vedl pol zakaj tko dela Je pa res, da men to dela sam k je mrzlo zutri. Pol čez dan nč več.
Na vrh
NENO
23 jan 2016, 22:55
Član #13358
Prijavljen dne: 24 nov 2015, 22:23
Objav: 27
Zanimivo meni je pa nehalo skripat danes zvecer ko sem pripeljal v nocno bom vidu kaj bo zjutraj...sem pa bil vceraj v pralnici pa mogoce voda in -6 ni dobra kombinacija
Na vrh
Godward
23 jan 2016, 23:48
Član #11171
Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54
Objav: 593
Lahko da skripata gumi stabilizatorja
Na vrh
alfasan
07 maj 2019, 09:56
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 158
vozim volvo v60 l. 2014
danes zjutraj, ko je bil mraz se je spredaj slišalo, ko zibam volan levo in desno škripanje spredaj, kot drgnjenje dveh gum. Ni bil kovinski zvok. To se je dogajalo že mesec nazaj, samo ob hladnem jutru. Ko se segrej je ok.
Kakšna ideja.
Na vrh
Aljaž225
07 maj 2019, 19:25
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 389
@alfasan


Verjetno so ležaji vzmeti slabi, oz tiste plastike na vrhu vzmeti pod katloško: 31277826.

Lp.
Aljaž

[ Uredi 07 maj 2019, 19:25 ]
Na vrh
alfasan
09 maj 2019, 10:59
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 158
Hvala
Evo, danes je bilo zjutraj toplo in nikjer škripanja.
Bom počakal, do zime, ko bo imel avto že čez 200.000 km in bomo videli ali bo potrebna menjava. Sta pa 2 cca. 50 € + delo. Torej nekje 100€.
Đeparac
Na vrh
alfasan
13 apr 2021, 21:37
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 158
vprašanje
že 2 leti nazaj sem spraševal glede cviljenja ko je mraz.
to se še vedno dogaja, toda le kakšne 3 kilomtere, ko se segreje zgine.
Toda sedaj se bliža poletje, kar pomeni da bo cviljenje minilo.
Aljaž pravi da je gumica z ležajem že slaba.

Kakšno imate prakso ali pri 245000 km že menjate amortizerje ali ne.
ali ob tem menjate tudi vzmeti.
Sam med vožnjo ne občutim prav nobene iztrošenosti amortizerjev. nobenega nagibanaj, zibanja, poskakovanja. tudi avto se mi ne zdi poseden.
Ali je smiselnoi potem menjati le to gumico, ali ob tem menjate tudi nosilec amortizerja.
itak pa bom menjal šele jeseni, ko bo zopet mraz in bo zopet začelo škripati.

Do jeseni, če ne bo več lock downa bom naredil kakšnih 25.000 km, to pomeni skupno 270.000km takrat se bom zapeljal nekam, kjer bodo testirali amortizerje in če ne bo več ok jih bom zamenjal.

Do sedaj sem ob menjavah pri drugih avtih dajal kayaba amortizerje.

Glede na ceno novih verjetno ni smiselna obnova. To sem pri enem avtu naredil samo sem ga potem takoj prodal tako da težko ocenim a je bilo ok.

Eni pravijo, da je bolje obnova originalnih kot nov aftermarket. toda razlika v ceni je res samo 100 €.
Ima kdo mnenja.


Na vrh
Godward
13 apr 2021, 21:45
Član #11171
Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54
Objav: 593
Jaz ne opazim, da bi bili amortizerji pri 246k km ze kaj izrabljeni. Mi pa nekaj poka spredaj desno, lufta pa ni nikjer pravijo. Lahko da je amortizer. Imam pa four c. Obnavljal amortizerjev jaz ne bi, vzames prvovgradnjo in je to to. Vzmeti po potrebi, ce so ze rjave. Zgornje kapice pa ob menjavi amortizerjev obvezno.
Na vrh
alfaromeo
14 apr 2021, 09:13
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3852
Pri 245 kkm so amortizerji vsekakor že izrabljeni, kar bo pokazal tudi test.

Pri menjavi amortizerjev je smiselno menjati tudi ležaj amortizerja, smisleno pa je razmisliti tudi o menjavi vzmeti. V kolikor se menja vzmeti je potrebno zamenjati tudi "šalce"

Imam dobre izkušnje z KYB, Bilstein B4 in Koni STRT, SACHS, monroe.

Pri vseh je bila razlika občutna, glede na obstoječe original z okoli 300kkm.
Na vrh
alfasan
15 apr 2021, 09:20
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 158
tnx
Saj verjetno bom jeseni tako naredil. menjava amortizerjev, ležajev in po potrebi fedrov. strošek pa nekje 700-800 €.
Me pa zanima koliko lastnikov, pa ne samo volvotov, menjuje amortizerje ali fedre. poznam avte z 400.000 km in celo 500.000 km, ki ima vse originalno. po drugi strani je pa nekaj posameznikov, ki vse menjuje na 50.000 km.

In zakaj se avti slabo servisirajo pri nas. Ja itak, če ima avto blizu 300.000 km ga skoraj ne moreš več prodati oz je na trgu vreden bore malo. Potem pa pride veliki servis, podvozje, pa recimo bremze, pa še egr recimo da si eko in ga menjaš, ker imaš smolo moraš menjati še dpf in obnoviti šobe in je strošek 2x vrednosti avtomobila.


Na vrh
alfaromeo
15 apr 2021, 09:51
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3852
alfasan je napisal(a): ...

In zakaj se avti slabo servisirajo pri nas. Ja itak, če ima avto blizu 300.000 km ga skoraj ne moreš več prodati oz je na trgu vreden bore malo. Potem pa pride veliki servis, podvozje, pa recimo bremze, pa še egr recimo da si eko in ga menjaš, ker imaš smolo moraš menjati še dpf in obnoviti šobe in je strošek 2x vrednosti avtomobila.

To je najbolj neumna razlaga, zakaj ne servisirat...

Avto v osnovi ni namenjen bogatenju družinskega proračuna.

Avto je po osnovi strošek in je z vsakmi dnem vreden manj.

Torej vlagati v novi avto je totalno nesmisleno, ker je vreden vedno manj...


Avto imaš dokler se ga ne naveličaš...

Nikoli nisem avtomobila "pedenal" in servisiral, z mislijo na zaslužek ob morebitni prodaji, temveč zato ker je to potrebno.
Na vrh
alfasan
18 apr 2021, 10:54
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 158
Napačno si razumel.
Ne gre za zaslužek pri prodaji.
Dejstvo pa ostaja, da ima večina avtov po 250.000 km ali celo že pri 200.000 km zjahano podvozje. In to bi moralo igrati vlogo pri prodajni/nakupni ceni.

Sem se pa odločil, da bom zamenjal vse 4 amortizerje (bilstein B4 = OEM) in ležaje in nato naredim še optiko. Še prej pa dam pregledati podvozje, če je še kakšen drug del potrebno zamenjati. Nisem namreč navajen, da do 250.000 km nič ni crknilo. Pri nekaterih italijanskih avtih moraš namreč pol podvozja zamenjati pri vsaki menjavi olja.


[ Uredi 18 apr 2021, 10:55 ]
Na vrh
alfasan
10 maj 2021, 19:43
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 158
Amortizerji in ležaja so zamenjani. Levi ležaj je bil slab, desni še ok, menjal sem oba, stari amortizerji sicer niso nikjer nič zarjaveli, nič mastni, toda čisto mehki. Verjetno je zrak že ušel ven. Na pogled, kot pravijo nekateri "kot novi". Razlika po mejnjavi je velika.
Amortizerji so verjetno res en izmed delov, ki jih večina zenamarja in jih ne menja.
Priporočam menjavo že precej pred 250.000 km.
Na vrh
Godward
10 maj 2021, 22:06
Član #11171
Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54
Objav: 593
Kot da bi me avto slisal, zadnje 3 tedne se je pojavil neki cudn zvok, ki se ga cuti na volanu (leva stran) ko zacnem zavijat. Torej, ko vozim naravnost in obrnem volan, takoj za tem je ta zvok potem pa lahko sucem do konca in se vec ne pojavi. Ko vrnem volan v polazaj ravno pa se na isti tocki spet pojavi. Cuti in slisi se tudi cez lezece. Pogledat bo treba na naslednjem servisu, kaj bi to bilo.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 56, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5628
najnovejši član: DonaldRug
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 517
Prejšnje ankete