Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Volvo V50 2.0D - javi napako Immobilizer - vedere manuale ter antiskid rich. assistenza

Avtor objava
Nyrix
08 jan 2016, 14:40 Predogled tiskanja
Član #13429
Prijavljen dne: 08 jan 2016, 10:43
Objav: 6
Pozdravljeni!

Lastnik Volvota V50 2.0D letnik 2005 sem slabe tri mesece, približno mesec in pol je deloval normalno, pred kratkim pa se je pojavila sledeča težava:
Med vožnjo ko sem prestavil iz četrte prestave v tretjo - iz malomarnosti sem prestavil v tretjo namesto v peto in nato so se na armaturki zasvetile vse lučke gas pa ni več zagrabil in hitro sem ugotovil da se je motor ugasnil. Ustavim se ob cesti in takoj ko preizkusim avto ponovno vžgati ni od motorja nobenega glasu, lučke pa svetijo normalno. Napake ki se izpišejo so: Immobilizer - vedere manuale ter antiskid rich. assistenza.
Po tem ko sem šel postavljati varnostni trikotnik sem poizkusil prižgati še enkrat in se je avto normalno prižgal in je kake 3 tedne spet delal brez problema. Nato se mi napaka ponovi, s to izjemo da avta za noben denar nisem spet uspel vžgati, niti po pol urnem čakanju, "resetiranju" z odklopom akumulatorja, izpisane napake - Immobilizer - vedere manuale ter antiskid rich. assistenza se ponovijo.

Ker sem že prej bral po tem forumu da zna delati pri tem avtu težave ključavnica sem bill 100% da je to to in bo pač potrebno zamenjati. Mehanik pa je po priklopu na računalniku in resetu ugotovil, da se avto spet normalno prižge in da se njemu ne zdi da bi bila v tem primeru problem ključavnica.

Po tem forumu sem pregledal veliko tem kjer je kar nekaj primerov, da se avto ne prižge ampak nikjer nisem zasledil da bi še komu avto ugasnil sredi vožnje in nato šele javil prej omenjene napake in se nebi hotel več prižgati. Zato pišem tu v upanju da je tudi kdo drug že naletel na takšno težavo da bi lahko bolj natančno diagnosticirali vzrok tega problema, mehanik pravi da bi menjava računalnika znala problem rešit ampak ni 100%, jaz pa upam da je problem kje drugje ker menjava računalnika bi znala biti zelo draga plus tega da sploh ni nujno da bo problem po tem odpravljen...
Na vrh
Aljaž225
08 jan 2016, 16:16
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 404
Lahko ti povem samo to, da sem enkrat nekje zasledil da je za podoben ali enak simptom lahko krivec "škatla z varovalkami / računalnikom" tam nad sopotikovimi nogami pod tisto okrasno peno. Odpreš in še enkrat zapreš nazaj potem naj bi delovalo.
Na žalost je to vse kar ti vem povedat.
Vsekakor poročaj kaj je vzrok težave in kako si jo rešil.

Lp.
Aljaž

[ Uredi 08 jan 2016, 16:16 ]
Na vrh
ddejc
11 jan 2016, 09:07
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
U bistvu je lahko vzrok za to kar je povedal Aljaž225 konektor, ki pride gor na škatlo z varovalkam.

Mislim, da je potrebno škatlo odmontirat dol, snet dol konektor in ga ponovno nataknit nazaj gor. Jaz bi uporabil še kontakt sprej.

Sicer pa poglej po tujih volvo forumih, boš našel kar nekaj podobnih tem. Tam sem sam zasledil tole z ohišjem varovalk in konektorjem.
Na vrh
Nyrix
11 jan 2016, 19:01
Član #13429
Prijavljen dne: 08 jan 2016, 10:43
Objav: 6
Najberž imata v mislih to rešitev? https://www.youtube.com/watch?v=FHyE8Vm1QIA

Sem to izklopil in vklopil drugič ko me je na cedilu pustil (dobro da v tej moderni dobi lahko youtube prek telefona gledaš kjerkoli je signal ;) ) ampak žal pri meni ni bil to vzrok težave ker se še vedno ni prižgal. Sedaj bom najprej zamenjal ključavnico od avta ki se je prodajal po delih (50€ za ključavnico) v50 letnik 2009, od 2007 naprej kolikor je meni znano so že vgrajevali ključavnice ki nimajo teh napak kot jih imajo avtomobili letom izdelave 2004/2005. Bom poročal če se je težava s tem rešila.
Na vrh
Aljaž225
11 jan 2016, 20:14
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 404
Ja na videju je podobno kar sem mislil jaz.
Vem, da sem video videl ko sem enkrat iskal neke napake še preden sem kupil avto.
Zadeva pa naj bi bila popravljena od facelifta, torej 2007 naprej. Tudi logo na ključu je drugačen in pa tudi tipke.
Jaz z mojim nisem do zdaj imel kakšnih težav, je pa pred časom (cca 1leto) 1x javil to napako, potem sem odstranil in ponovno vstavil ključ in od takrat deluje, tako kot prej (BP).

Vsekakor sporoči kaj boš rešil.
A ključa si dobil oba?

Lp.
Aljaž
Na vrh
ddejc
12 jan 2016, 08:14
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Ja tole kar je na videu sem imel v mislih.
Na vrh
Nyrix
14 jan 2016, 17:44
Član #13429
Prijavljen dne: 08 jan 2016, 10:43
Objav: 6
Ključavnica je zamenjana. Za menjavo te ključavnice ne potrebuješ drugih ključev - tista ključavnica ki dejansko bere kodo od ključa naj bi bla nekje spodaj ampak probleme pri tem letniku avtomobila dela ravno ta zgornja - očitno nek problem z kontaktom, vsaj jaz si to tako laično razlagam. Čuti se ko avto prižigaš da je ključavnica mnogo mehkejša. Avtomobili 2004/2005 kjer ključavnica dela probleme ima dosti bolj trdo obračanje ključa.

Kdor bo šel lastnoročno menjati ključavnico mu znajo priti prav naslednji linki:
https://www.youtube.com/watch?v=Xo5NpBt04qs

https://www.youtube.com/watch?v=99d3LmnmaxE

Potem za lažji dostop do dveh vijakov na sami ključavnici se splača še odstraniti plastično obrobje/ohišje pri števcih (2 vijaka zgoraj, spodaj pa je pritrjeno samo z plastičnimi zaklopi in se pač odstrani)

Če je to popravilo problem pri mojem avtu se pa bo videlo v naslednjih tednih/mesecih če mi bo spet sredi vožnje prikazal božične lučke na armaturki

Na vrh
Nyrix
22 apr 2016, 08:39
Član #13429
Prijavljen dne: 08 jan 2016, 10:43
Objav: 6
Po menjavi ključavnice je avto nekaj časa normalno deloval potem pa je spet javilo tisti 2 napaki ki so v naslovu teme. Potem se je menjal računalnik z rabljenim ampak tudi ni pomagalo za dolgo. Nazadnje je javilo še alimentazione asistenza urg. ter antiskid moment. escluso. Volan je postal zelo trd in potem so kar vse lučke na armaturi ugasnile. Izkazalo se je da je šel alternator. Sedaj spet dela, ampak zaupanja v ta avto pa nimam več. Lahko da je za vse skupaj bil kriv slab alternator ki je in ni dobro dovajal elektriko oz. je prihajalo do kakih neobičajnih nihanj napetosti in je posledično zato izpisal te napake... Lahko pa da je še vedno problem pri kaki žici oz. napeljavi. Če bo vse po sreči je z menjavo alternatorja stvar rešena, čas bo pokazal.

Če kdo kupuje V50 letnik 2005 ga iz svojih izkušenj ne morem priporočati. Vsaj 2005 letnika ne - kakor je moj, bolje kupit model po prenovi (mislim da letnik 2007 ali 2008 naprej) za katerega naj bi že v osnovi bili izboljšani alternatorji (150A namesto 120A ter izboljšana ključavnica za vžig). Drugače pa ko avto dela se lepo vozi, upam da bom imel sedaj s tem mir ;)
Na vrh
jack8black
22 apr 2016, 09:30
Član #12296
Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03
Lokacija: Obala
Objav: 429
Cela kalvarija Želim ti, da je res sedaj tega konec in si odstranil pravega krivca za povzročene težave
Na vrh
Nyrix
10 maj 2017, 13:01
Član #13429
Prijavljen dne: 08 jan 2016, 10:43
Objav: 6
Obujam staro temo če bo še kdo imel težave z avtom, da bo vedel kaj je vzrok teh errorjev.

Nazadnje sem napisal da se je menjal alternator ampak to je bila spet druga okvara, pravi vzrok immobilizer ter antiskid rich. assistenza pri mojem avtomobilu je bil pokvarjen CEM modul. Po vgradnji drugega - rabljenega (ter preprogramiranju/kopiranju podatkov iz starega) se avto več ne ugaša in dela kot mora - končno


Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 43, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5975
najnovejši član: Dmhskcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete