Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S80 / XC90
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

S80 T5 1999 olje v menjalniku

Avtor objava
Wikka
11 dec 2015, 22:15 Predogled tiskanja
Član #13365
Prijavljen dne: 02 dec 2015, 16:07
Lokacija: Koper
Objav: 183
Pozdravljeni, zanima me, če mi zna kdo povedati kako se menja olje v menjalniku od S80 T5 mašine letnik 1999? Iskal sem sicer po youtubu vendar kaj pametnega, da bi tudi jaz, laik, razumel, nisem našel. Hvala Vam!

[ Uredi 12 dec 2015, 10:35 ]
Na vrh
Unknown
12 dec 2015, 11:27
Član #6929
Prijavljen dne: 05 sep 2013, 21:36
Objav: 58
To sem našel v avtodati...spodnji vijak je za izpustitev olja zgornji pa za naliti olje...Notri ga gre 2.1litra.Upam da se gre za ročni menjalnik

Na vrh
Wikka
12 dec 2015, 17:52
Član #13365
Prijavljen dne: 02 dec 2015, 16:07
Lokacija: Koper
Objav: 183
Ja ročni menjalnik je. Bom pogledal, če je moj menjalnik odspodaj videti tak... nikjer nisem zasledil palčke za kontrolo nivoja olja. A to imajo samo kasnejši modeli? Kako pa jaz prekontroliram nivo olja? Kakorkoli, Neznani, hvala!
Na vrh
Mr. ferguson
12 dec 2015, 19:26
Član #12864
Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35
Objav: 171
Paličice za kontrolo nima skoraj nobeden ročni menjalnik, edino kakšen vzdolžno postavljen od BMW, Mercedes...
Staro olje izpusti skozi spodnji vijak. Počakaj da popolnoma izteče,zamenjaj bakreno podložko(če je na konus ne) in po občutku zategni. PAZI! Ohišje je aluminjasto, in bodi resnično previden pri zategovanju. Uporabi navaden ključ-z račno nimaš občutka.
Nato odvijači zgornji vijak,in skozi njega s pomočjo cevke nalij cca 2L olja.
Potem porineš notri prst. In če občutiš olje,ga še malo dolij,toliko da malo ven curi, in na hitro zamaši luknjo(privijači vijak). Če olja še ne občutiš-nadaljuj.

To je to. Če rabiš še kakšno info. smo zato tule;)

Lp,Mihc
Na vrh
Wikka
13 dec 2015, 18:11
Član #13365
Prijavljen dne: 02 dec 2015, 16:07
Lokacija: Koper
Objav: 183
Full hvala za natančen opis :-) kaj pri tem početju mora biti avto dvignjen vzporedno s podlago? Kakšno olje mi svetujete da uporabim? Hvala!
Na vrh
Volvej
13 dec 2015, 23:17
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1378
Ja fino je, če je avto poravnan. Spredaj tak moreš snet eno kolo, pa si avto pri preverjanju olja spusti z dvigalno v poravnan položaj.
Na vrh
Mr. ferguson
13 dec 2015, 23:26
Član #12864
Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35
Objav: 171
Ni kaj;)
Kot je že @volvej povedal, je skoraj nujno da je poravnan, saj le tako pravilno določiš nivo olja. Pa še v celoti izteče,ker je luknja najnižja.
Sicer je pa to par minutk dela, tako da ti tudi kakšen lokalni mojster z dvigalom ne bo vzel veliko.

Lp,Miha
Na vrh
Wikka
14 dec 2015, 09:05
Član #13365
Prijavljen dne: 02 dec 2015, 16:07
Lokacija: Koper
Objav: 183
Hvala Vama za nasvete. Katero olje mi svetujeta? Hvala!
Na vrh
Mr. ferguson
14 dec 2015, 20:44
Član #12864
Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35
Objav: 171
Zdaj... Lahko natočiš Mobila noter. Jaz sem zadovoljen, se gladko prestavlja.
http://www.rezervniavtodeli24.si/7007617-liqui-moly

Ali pa karkoli cenejšega, nekih hudih razlik ne bo(seveda govorim za ročne menjalnike)
Po želji;)
Na vrh
Damijan
16 dec 2015, 08:45
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1912
MOTUL Gear 300! Špica od olja za menjalnik pa še cenejši je od ostalih in slabših!

@Mr. ferguson, so razlike in to velike! Malo pobrskaj glede omenjenega Motula in ostalih olj, kar se viskoznosti in pure pointa tiče pa boš zasledil, da je Motul pri velikem minusu zunaj redkejši od ostalih, pri visokih temperaturah pa gostejši! Kar pomeni, da je temperaturno zelo obstojno olje!
Na vrh
Wikka
16 dec 2015, 11:25
Član #13365
Prijavljen dne: 02 dec 2015, 16:07
Lokacija: Koper
Objav: 183
Okej Damijan, si me prepričal, hvala! Naročil sem Motul Gear 300, pa da vidimo kako se bo potem prestavljalo upam, da kot po maslu... prekontroliral sem vse servisne lističe od 2002 do lani in ugotovil, da je bilo olje v menjalniku vedno samo "KONTROLIRANO"... ali je to normalno?
Na vrh
Damijan
16 dec 2015, 11:28
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1912
Zaradi kao nizkih stroškov vzdrževanja se sedaj nič ne menja več, niti po programu! Rezultat pa je, da so mlajši avti v večjem razsulu od starih kant.

Drugače, iz prakse, se pa olje v ročnem menjalniku menja na 60k km, pri avtomatikih na 80k km. Pri kombinirani vožnji. Če je pa pretežno AC in relacije, potem se pa menjava zamakne za kakih 20k km.
Na vrh
Wikka
16 dec 2015, 14:00
Član #13365
Prijavljen dne: 02 dec 2015, 16:07
Lokacija: Koper
Objav: 183
Hvala za pojasnilo, že komaj čakam, da menjam
Na vrh
Damijan
16 dec 2015, 14:26
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1912
Bolj kot ti, bo menjave olja vesel menjalnik!

Drugače je pa tudi tole olje za menjalnik vrhunsko, samo je pri nas težko ga dobit. Jaz sem ga šel iskat kar na ENI Slovenija...

Na vrh
Mr. ferguson
16 dec 2015, 15:09
Član #12864
Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35
Objav: 171
@damijan, se posipam s pepelom,ali kako že rečejo;)
Se bom zvečer malo v literaturo vrgel, pa da vidmo kaj novega zvem haha.
Na vrh
Damijan
16 dec 2015, 22:43
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1912
Ne rabiš se mazat!
Za to je forum, da delimo mnenja in si pomagamo!
Na vrh
Damijan
16 dec 2015, 22:46
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1912
Aja, pa bodi pozoren, kaj Volvo pravi o API standardu olja zamenjalnik!
Če pravi, da je standard API-GL4, obvezno išči olje s stem standardom!
Če pa je standard API-GL5, je pa lahko olje API-GL4, 4+ ali 5!
Na vrh
Wikka
17 dec 2015, 08:55
Član #13365
Prijavljen dne: 02 dec 2015, 16:07
Lokacija: Koper
Objav: 183
ekkola, olje spuščeno, danes nalijem novega.



Damijan, v navodilih za uporabo mojega Volvota S80 so napisani samo standardi za avtomatski menjalnik, medtem ko za ročnega piše samo da mora olje biti 100% sintetično in nobene specifikacije ni zraven.

Napišem še postopek, zamenjave olja pri ročnem 5 stopejskem M56 menjalniku, če bi koga zanimalo:

1. na streho avta postaviš livel
2. dvigneš avto in ga postaviš na stojke
3. odstraniš plastično zaščito motorja, ki je pritrjena s kakšnimi šest, sedem vijaki
4. odstraniš sprednjo levo gumo
5. pod menjalnik postaviš zbiralec olja - vedro
6. z WD-jem našpricaš oba vijaka za kontrolo in spust olja
7. s 24 mm ključem odviješ najprej zgornji vijak za kontrolo in vlivanje olja, če je olja preveč ali je še mlačno, ti bo tudi iz zgornjega pricurljalo kaj olja ven
8. s 24 mm ključem odviješ še spodnji vijak za odlivanje olja... olje odteče v vedro
9. avto nato spustiš do te mere, da je ponovno v livelu (poglej livel na strehi)
10. ko je vse olje odteklo izmeriš koliko ga je bilo. pri meni ga je bilo očitno nekaj preveč (več kot 2,1 L) saj ko je bil avto dvignjen z leve strani mi je celo iz zgornjega vijaka nekaj olja priteklo ven
11. dolitje moram še narediti, ker dobim danes olje...
Na vrh
Mr. ferguson
17 dec 2015, 09:20
Član #12864
Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35
Objav: 171
Super da boš rešil;)
Srečno!
Na vrh
Damijan
17 dec 2015, 11:04
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1912
Sintetično je lahko vsako olje omenjenih standardov! Dolgoročno, če ni olje pravega standarda, trpijo sinhroni in uležajenje v menjalniku!

Naprimer, ležajne puše in sinhroni so lahko iz barvnih kovin (ustrezen standard olja API-GL4) ali pa iz železove zlitine (ustrezen standard olja API-GL4+ ali 5)!

Torej, kje je problem?
API-GL4+ in 5 s svojo kemično sestavo korozivno vplivata na ležajne puše in sinhrone iz barnih kovin, jih "pojesta"! Torej, v menjalniku zna zaropotat!
Na vrh
Wikka
17 dec 2015, 11:18
Član #13365
Prijavljen dne: 02 dec 2015, 16:07
Lokacija: Koper
Objav: 183
Čaki čaki čaki, Damijan, včeraj si mi svetoval Motul Gear 300 in sem ga naročil... žal, pa kot sem napisal v navodilih za uporabo piše samo to kar sem napisal, torej da mora biti 100% sintetično... za avtomatske pa pišejo tudi standardi...

kaj zdaj, naj vlijem Motul not al ne?

hvala!
Na vrh
Volvej
17 dec 2015, 11:23
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1378
Jaz vedno kupim original Volvo olje, tota 2 litra kaj greta not...
Na vrh
MarkoD
17 dec 2015, 11:29
Član #11880
Prijavljen dne: 08 avg 2014, 22:22
Objav: 206
Volvej je napisal(a): ...

Jaz vedno kupim original Volvo olje, tota 2 litra kaj greta not...

12 litrov za mojga
Na vrh
Damijan
17 dec 2015, 14:00
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1912
@Wikka in ostali, standardi niso kar tako, samo da je nekaj na papiprju! Tudi na original servisu je možno, da ti ponudijo in prodajo napačno olje!

Drugače sem pa gledal tole glede menjalnikov in pri tvojem S80 T5 je lahko GL4+ ali GL5! Torej bo Motul ustrezen.
Ampak slabše olje, GL4 mu tudi ne škoduje, kot GL5 škoduje tam, kjer bi moral uliti olje GL4!
Na vrh
Wikka
17 dec 2015, 14:17
Član #13365
Prijavljen dne: 02 dec 2015, 16:07
Lokacija: Koper
Objav: 183
ej, hvala ti Damijan CAR si, če bova imala kdaj priliko se srečati sem ti en pir dolžen

po moje v navodilih ne piše ravno zato ker je vseeno...

hvala!
Na vrh
Wikka
08 jan 2016, 10:12
Član #13365
Prijavljen dne: 02 dec 2015, 16:07
Lokacija: Koper
Objav: 183
menjava olja v menjalniku M56 je uspela, žal nimam nobene fotke, ki bi to dokumentirala, ker mi je telefon še zadnjič padel in tokrat crknil in izgubil vse podatke... :(

kakorkoli v zgornjo odprtino sem vtaknil cev dolžine 1 m, na vrhu cevi sem imel mali lijak in počasi počasi sem natočil notri 2,1L olja. Gre pa res počasi, ker se zrak zelo počasi umika... to je to... Pali vozi... Menjalnik dela kot je delal prej, dobro, po pravici povedano ne čutim nekih bistvenih sprememb na boljše ali slabše. Sem pa vesel, da vem, da ima sedaj sveže menjalniško olje.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 19, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 4683
najnovejši član: smukster
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 475
Prejšnje ankete