Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

S60R Aut by Gorgh

Pojdi na stran  [1] 2 3
Avtor objava
gorgh
08 dec 2015, 15:23 Predogled tiskanja
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Pozdravljeni znova

Evo, kot je nekaterim že nekaj časa jasno, sem si privoščil novega (rabljenega) Volvaka, in sicer S60R, registriran prvič konec 2003, modelno leto 2004, vsem bolj znan od bivšega uporabnika @Sashk.

Zaenkrat fotke nimam nobene, itak vsi veste kakšen in kateri je, bom pa pripopal kakšno ko bo avto primerno očiščen in pripravljen za fotografiranje

Seveda je avto že v polni dodelavi za stage0, treba mu je odpraviti nekaj napak-bodisi iztrošen material ali pa celo kaj drugega (še ni znano).

Avto služi kot daily car, z njim sem do danes naklepal malo manj kot 4.000 km.

Ko sem avto prevzel, nekje okoli 10.11.15 pri sashku, je bilo za opravljen tehnični pregled potrebno takoj zamenjati obe zunanji kugli na rokah, seveda z original volvo robo (drago ko pes, še danes preklinjam to močno ceno za en košček kovine - 117€/kos z ddv)

Ob menjavi letnih gum za zimske, mi je prednja desna feltna spuščala pritisk, odkrili smo da je feltna na notranjem robu kamor nalega guma počena - je bila že kitana, seveda za kratek čas, feltno sem dal ornk pošvasat tko da je zdej poštimano tako kot mora biti).

Že ob nakupu mi je bilo znano, da avto ne brca na vse štiri gume, temveč samo na prednji pogon, kot tudi da aktivno vzmetenje ne deluje.

Za pogon sem se oglasil pri strokovnjaku v Krškem @Casper, oz. njegovemu očetu, ki je napako odpravil (odklop pumpe, proba pumpe preko akumulatorja - je delalo, priklopil nazaj in voila začuda brcajo vsa štiri kolesa ) in je veselo brcal po štirih kolesih, vendar samo začasno saj je po enem tednu zopet izklopilo zadnji pogon.
Čez vikend sem probal še enkrat sam, vendar tokrat sreče nisem imel, kontakti pregledani spucani, pumpa dela na akumulator....vklop zadnjega pogona pa vseeno ne deluje - Treba menjati senzor, pumpo, filter, olje, potem pa naprej....

Sproti mi je še @Casper prepisal slovenski jezik v menijih na originalno angleško verzijo, ker se dosti boljše bere-vsaj zame, kot ena smešna slovenščina

Do danes sem uspel pridobiti že kar nekaj materiala, seveda za odpravo zgornjih napak kot tudi glavni veliki servis.

- Zadnja amortizerja Monroe C1501 (prvovgradnja) sem dobil oba skupaj na black friday popuste za "smešnih" 360€ z ddv.
- Komplet set za servis haldex pogona - olje, filter, pumpa, senzor za temp/pritisk
- Naročen imam tudi že popolnoma ves material za velik servis ( vsi jermeni, šponerji, termostat, olje, vsi filtri(voda, bencin, kabina))

Tko da kar zajeten kupček denarja je že bil odtegnjen za tale "black december" Sam kaj čmo, avto mora bit kot se spodobi!

Plani za avto so (po dosegu oz. čim boljšemu približanju stage0 seveda)
- komplet custom drug izpuh 3" z downpipe-om vret, se že dogovarjam z enim majstrom za projekt (trenutno ima avto od izpušnega sistema namontiran samo downpipe s katalizatorjem, brez vseh ostalih loncev - lonc kao je, samo je Sashk cev skozi potegnil, plini na tehničnem gredo skoz brez problema - me pa moti ker je dokaj glasen pri cca 3.000 rpm, ni ekstremno glasen vendar me vseeno moti, nikoli nisem maral čapac avtov ki se derejo)
- večji intercooler - še ne vem, al bi vzel snabb ali do88 big kit oz kaj tretjega
- mogoče, ampak res mogoče, hibrid predelava k24 turbine
- čipanje oz. custom map
- obvezno štrihanje pokrova motorja (lak odstopa kot za šalo na večih mestih) kot tudi vseh črnih letvic okoli vozila v barvo avta

Pa seveda si morem še omislit Vida/Dice da ne bom za usak drek Krajnika in Francija fehtal

Da pa napišem še stavek o samem avtu, iskreno povedano sem bil nad avtom oz. bolj nad samo močjo vozila, zelo zelo razočaran...c70 ki ga imam gre občutno boljše v visokih obratih, od 100km/h naprej temu zmanjkuje sape, in to ornk - sem se sicer ustrašil, da kaj ne deluje, vendar po videnem na youtube od pospeševanja je žal to to....zato pa tudi plani za boljši performance.

Sama vožnja pa je v s60 mnogo boljša in udobna (c70 notranjost je res prava drvarnca prot temu, vsaj sam imam tak občutek), zelo uporaben ima navor ki ga je že pri nizkih obratih ogromno, dočim šele sedaj ko se v c70 usedem, opazim kako zares "mrtev" je tisti motor do 3.000 obratov - vendar samo do 3.000, potem se plošča zamenja

C70 gre ta teden na odjavo in pod cerado in streho, do spomladi bom zrihtal S60R, potem pa se bom odločal naprej, ali prodal c70 ali s60r, odvisno koliko mi bo k srcu zrasel s60r - trenutno sta tam/tam, oz mi je c70 bolj ljubši Do takrat ko bo (upam) s60 zrihtan, pa bo verjetno drugače

Toliko zaenkrat, poročam o napredku

[ Uredi 14 jul 2016, 19:12 ]
Na vrh
Ploki
08 dec 2015, 16:28
Član #13336
Prijavljen dne: 05 nov 2015, 22:00
Objav: 67
pic or it didnt happen. :-D
Na vrh
gorgh
08 dec 2015, 16:58
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Ena za silo Prvi dan ko je bil domov pripeljan



Pa se druga :


[ Uredi 08 dec 2015, 17:00 ]
Na vrh
Ploki
08 dec 2015, 18:33
Član #13336
Prijavljen dne: 05 nov 2015, 22:00
Objav: 67
sweeeet.
Na vrh
Godward
08 dec 2015, 19:58
Član #11171
Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54
Objav: 558
lep R
Na vrh
Tex
08 dec 2015, 20:32
Član #10542
Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24
Lokacija: Ljubljana
Objav: 455
Lepo, vendar po prebranem, je pa tudi ena podrtija, takole bi upal stavit, da je iz "štajerskega konca"
Na vrh
gorgh
08 dec 2015, 20:38
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Ni take krize. Haldex in 4c vzmetenje. To bo zrihtano se letos, upam. Ostalo stima.

Velik servis pa pac, ga je treba nardit tko kt pr vsakem kupljenem rabljenim avtom...tud ce mi servisno dajo pa ne vem kaksne dokumente da je bil servis narjen....tist se za rit obrisat ni dobr.

Ni pa tak kot tvoj k je restavriran vendar zanj tud hoces tolk da ga bos se kar nekaj casa imel ;)

[ Uredi 08 dec 2015, 20:42 ]
Na vrh
G@sper
08 dec 2015, 22:38
Član #1423
Prijavljen dne: 20 dec 2009, 19:17
Lokacija: Krško
Objav: 135
Avto je precej poštimal že Sašo sedaj ga boš pa še ti pa bo avto u piko... Težko boš pa dobil takšen avto u nulo. Sej tisti na avtonetu za 10k, roko na srce ni nič boljši, že ko sedeže pogledam me mine. Ti imaš sedeže ohranjene u nulo in lepše barve.

Na vrh
Sashtk
09 dec 2015, 00:01
Član #1962
Prijavljen dne: 21 nov 2010, 00:44
Lokacija: Šempeter v Savinjski Dolini
Objav: 442
Naj ti dobro služi! js sem v avto vložil okoli 5000€
Za znane napake sem povedal ostalo je še neznanka :/

@Tex avto je bil prej iz "ljubljanskega konca"(vrhnika) kjer so ga tako lepo vzdževali ;)
Na vrh
gorgh
11 dec 2015, 09:37
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Včeraj sem si po šihtu vzel malo časa in se lotil z mehanikom menjave zadnjih dveh 4c amortizerjev..





Ko sva pobrala oba amortizerja dol, sva jih premerila, levi je bil popolnoma hin in ni dajal na voltmetru nobenega življenja, medtem ko desni pa je še OK - vrednost 0.50, kakor tudi mora biti po navodilih iz vide - je spravljen za rezervo

Vse skupaj je bilo zamenjano v manj kot dveh urah - se je vsekakor splačalo menjat, saj je vzmetenje zdej poštimano, nič več sporočila na armaturki, avto sam, pa je tudi kot dan in noč - ko puter se pelje čez grbine, popolnoma drug avto, prov prijeten občutek ko se zdej pelješ z njim

4C Vzmetenje - CHECK

Naslednja faza: Velik servis, haldex servis

[ Uredi 11 dec 2015, 09:41 ]
Na vrh
AssKicker
11 dec 2015, 19:00
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 544
A lahko med vožnjo spreminjaš med C/S, al samo na mestu? Je opazna razlika? En avto imam ogledan, ki ima tudi tako vzmetenje..
Na vrh
Volvej
11 dec 2015, 19:11
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1475
Med vožnjo lahko spreminjaš med Comfort, Sport in Advanced. Razlika je opazna. Pri drugih 4C vzmetenjih mislim da ni tako opazna, kot pri R-u, tam niti ni Advanced opcije. Čist taprvo leto proizvodnje Ra pa je Advanced še bolj trdi, kot pri kasnejših. V mojem 2003 je advanced res kooonkretno trd avto, na comfort pa se pelaš kot po putru. Govorim za 235 / 45 / R17 pnevmatike.
Na vrh
gorgh
11 dec 2015, 19:39
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Kot je napisal volvej, razlika je izjemno obcutna ze med sport in confort, preklopi itak v istem trenutko ko pritisnes rezim.....

Sam delat morejo pa je ok

Nism mogu verjet vceraj ko sm spelal od mehanka...kt bi na ksn blazin se vozu ce karikiram....
Na vrh
gorgh
16 dec 2015, 14:02
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Roba za orenk servis se počasi nabira:
- oba jermena
- šponerji
- oljni, kabinski, bencinski filter
- olje motul1 PeakLife 5/50
- vodna pumpa
- vodni termostat z ohišjem
- oljna pumpa za haldex
- senzor za pritisk/temperaturo haldex
- olje in filter za haldex

Čakam samo še na tudi že naročen:
- rebuild kit za kotni odgon (collar sleeve a kako se že reče)
- zamenjal se bo še olje v odgonu

Potem pa gre avto verjetno in upam, da že drug teden na dvigalo, da se vse skupaj zamenja

Naročil pa sem tudi Vida/Dice, da se bom lahko mal igral




[ Uredi 16 dec 2015, 14:03 ]
Na vrh
ervin26
16 dec 2015, 17:42
Član #13353
Prijavljen dne: 20 nov 2015, 19:00
Lokacija: Tamsweg
Objav: 28
Slisi se precej drago , koliko so stali deli, ce ni skrivnost ?
Na vrh
gorgh
16 dec 2015, 17:50
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Ni nobena skrivnost, vsak gre lahko pogledat na net in vidi cene
Jermena, šponerji, termostat z ohišjem, vodna pumpa, filter haldex, olje haldex 305€
10l Olja, filtri (bencin, kabina, olje) 144€
Senzor pritisk/temp za haldex 150€
Olje pumpa za haldex 280 €
Set za kotni odgon 170€

Rajši zdej zmečem nekaj dnarja sedaj na začetku za te stvari, da je tako kot mora bit in da je potem (mogoče) mir....ter zrihtan.

Razmišljam samo če bi še senzor za zgornjo in spodnjo odmično (crankshaft, camshaft al kaj je že) menjal, ker včasih mal težje vžge ko je enkrat topel....pa tudi ko je mrzel ga včas mal poserje z verglanjem.

[ Uredi 16 dec 2015, 17:52 ]
Na vrh
dejanLPG
16 dec 2015, 19:04
Član #3065
Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43
Lokacija: Ljubljana
Objav: 253
Kakšna je pa poraba tega stroja?
Na vrh
Spletna stran
ervin26
16 dec 2015, 19:21
Član #13353
Prijavljen dne: 20 nov 2015, 19:00
Lokacija: Tamsweg
Objav: 28
Hvala za odgovor, zanima me kaj pa so te 3 stvari, predvsem ta haldex ?? Mogoce bo izpadlo smesno pac, me zanima

- Senzor pritisk/temp za haldex
-Olje pumpa za haldex
-Set za kotni odgon



[ Uredi 16 dec 2015, 19:22 ]
Na vrh
gorgh
16 dec 2015, 19:50
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Haldex skrbi za zadnji pogon oz porazdelitev pogona levo desno glede na podatke ki jih majo senzorji...kot vse drugo je tud to treba vzdrzevat in pac se ena stvar ki gre lahko rakom zvizgat...senzor in pumpa npr

Dejan, poraba je pri istem rezimu voznje od 1 do 1,5l visja kot pri c70 ki ga imam...tko da do zdej je blo med 10,3 in 11l..je pa na ac veliko bolj zejen kot c...se tudi veliko bolj vrti. Pri c je 3k 150 na uro, pri s pa si pri 3k okol 130...sam poraba me niti ne skrbi, sorazmerno s servisi in vzdrzevanjem vozila je strosek skoraj zanemarljiv )
Na vrh
AssKicker
16 dec 2015, 20:00
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 544
Hvala vama za odgovore!
Na vrh
ervin26
16 dec 2015, 20:11
Član #13353
Prijavljen dne: 20 nov 2015, 19:00
Lokacija: Tamsweg
Objav: 28
Hvala za odg. pol pa jaz tega ne rsbim menjat ker moj nima zadnjega pogona .
Na vrh
Volvej
16 dec 2015, 23:01
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1475
Višjo porabo imaš kot na C70, resno?

Jaz sem mel z mojim V70R porabo na relaciji Ljubljana - Ptuj po AC 7,3 litra. Res pa je da se jaz po AC vozim 100 - 130 km/h.
Na vrh
gorgh
17 dec 2015, 08:30
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Spodaj zadnjih nekaj kestlov....se pa tud men zdi da nebi smel bit razlike....mozno da je kaksn senzor fous...sam najdt ga....bomo vidl po servisu ce bo kaj boljse

Poraba s60r

14.12.2015 43,56 55,63 201.116 420 10,37 gorivo
07.12.2015 31,86 40,18 200.696 288 11,06 gorivo
29.11.2015 61,83 77,97 200.408 574 10,77 gorivo
24.11.2015 42,35 53,40 199.834 392 10,80 gorivo
20.11.2015 46,88 57,01 199.442 448 10,46

Poraba c70

21.10.2015 57,25 73,74 319.106 628 9,12 gorivo
12.10.2015 49,88 63,60 318.478 586 8,51 gorivo
29.09.2015 61,89 78,91 317.892 686 9,02 gorivo
21.09.2015 58,21 72,24 317.206 655 8,89 gorivo
14.09.2015 42,96 55,07 316.551 524 8,20 gorivo
10.09.2015 59,36 76,10 316.027 650 9,13 gorivo
24.08.2015 37,35 50,09 315.377 433 8,63 gorivo

[ Uredi 17 dec 2015, 08:35 ]
Na vrh
dejanLPG
17 dec 2015, 08:50
Član #3065
Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43
Lokacija: Ljubljana
Objav: 253
Mi je že žal ker sem vprašal glede porabe ker .... Jure imaš čisto ok porabo primerno vozilu.
Na vrh
Spletna stran
gorgh
17 dec 2015, 09:00
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Hehe, sej sm napisu da se ne sekiram zarad porabe, je mi pa zanimivo da kuri 2l vec pri istem rezimu, pa saj motor je glih da ne isti, teza tud...sam awd...ki pa itak se ne dela zdej

Mi je jasno da poraba je pac taksna kot je ce bi gledal na porabo bi kupu clio 1.5dci
Na vrh
JG
17 dec 2015, 09:03
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1284
Volvej je napisal(a): ...

Višjo porabo imaš kot na C70, resno?

Jaz sem mel z mojim V70R porabo na relaciji Ljubljana - Ptuj po AC 7,3 litra. Res pa je da se jaz po AC vozim 100 - 130 km/h.


To pa je poraba za R. Jaz s svojim V70II D5 AWD/ročni na AC nisem imel porabe nikoli pod 7.5, jasno z hitrostjo več ali manj po omejitvah. Če sem vozil hitreje je bilo hitro nad osem.

[ Uredi 17 dec 2015, 09:04 ]
Na vrh
Ploki
17 dec 2015, 09:35
Član #13336
Prijavljen dne: 05 nov 2015, 22:00
Objav: 67
si ziher da je ista teža? Haldex ni iz kartona

pomoje je ziher 150kg razlike
Na vrh
gorgh
17 dec 2015, 13:00
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Nima veze, dost o porabi, dokler ne zre 20 je vse ok

[ Uredi 17 dec 2015, 13:13 ]
Na vrh
DoomStar
24 dec 2015, 09:45
Član #956
Prijavljen dne: 01 dec 2008, 22:02
Lokacija: Ribnica
Objav: 295
Komaj čakam, da greva en krog čez ribniške planjave.
Na vrh
Spletna stran
gorgh
24 dec 2015, 10:12
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
hehe, cel vedeževalec, ravno danes grem za čez vikend v ta konec Pričakuj klic

V ponedeljek pa sem menjal še prednji stabilizator štangci, da ne bom oftopic

[ Uredi 24 dec 2015, 10:13 ]
Na vrh
gorgh
26 dec 2015, 14:48
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Malo potepanja

Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2 3

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 43, Članov: 2 ...
AssKicker ogleduje forum.php
RollingStone ogleduje news.php

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5150
najnovejši član: EdwardWaW
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 498
Prejšnje ankete