|
|
(V70 1998) Amortizerji + vzmeti
|
|
alfaromeo | 28 okt 2015, 10:50 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866 | Pozdrav.
Torej vozilo (V70R) je staro 17 let in 374 kkm, zato so amortizerji, predvsem spredaj, dotrajali do te mere, da jih bo potrebno mejati.
Na zadnji premi je nivomat, keteremu se ne bi rad odpovedal. Ker je vozilo dokaj staro, predvidevam, da je pametno zamenjati tudi vijačno vzmet. Pogoje je, da je vozilo glede na značaj, kar se da udobno, torej ne pretrdo, plavati pa tudi ne sme...
Zato imam pred menjavo več vprašanj in problemov.
1. Amortizerji KONI STR.T ali Bilstein B6? Prednostni/slabosti, razlika v ceni je občutna, verjetno je tudi v delovanju... 2. Ker nevem koliko je vozilo nižje od "civilne" različice ne vem katere vzmeti izbrati. Gledal sem Eibach
| Na vrh | |
Volvej | 28 okt 2015, 12:14 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| R je malenkost nižji od navadne V70. Razlika je tudi v nivomatu, obstaja več tipov nivomatov, ki dvignejo vozilo na različne višine... So pa novi nivomati kar dragi. | Na vrh | |
alfaromeo | 02 nov 2015, 13:59 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| R je nižji od navadnega 9-28mm, sodeč po temu podatku .
Izmeril sem višino od zgornjega roba centrirne luknje do roba blatnika Spredaj: V70R levo 310 mm desno 311mm 850: levo 343 mm desno 350mm
Zadaj: V70R levo 310 mm desno 313mm 850: levo 313 mm desno 320mm
Verjetno so zadnje vzmeti na 850 posedene. Spredaj je R nižji za ~4cm, v kolikor je....
.... Ker sta 850 in V70 sicer zelo podobni in hkrati različni vozili, vljudno prosim za refernčni podatek iz V70 do letnik 2000. Hvala in LP. | Na vrh | |
alfaromeo | 03 nov 2015, 17:53 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Danes sem izmeril višino na C70 Spredaj levo in desno ~ 341mm
Torej skoraj zagotovo lahko trdim da je R nižji za 30mm. Kar pomeni, da bo z Eibach ProKit vzmetmi vozilo ostalo na tovarniški oddaljenosti od tal.
Naslednje vrpašanje je birokratkse narave. Upoštevajoč dejstvo, da je vozilo že serijsko nižje ali je potrebno potem vgradnjo "nižjih" vzmeti homologirati. Ali je potrebno homologirati tudi amortizerje.
Poleg TÜV papirjev je za homologacijo potrebno še "potrdilo o strokovni vgradnji". Kaj se smatra za potrdilo o strokovni vgradnji? Je to poročilo, ki ga spiše vgrajevalec opreme ali je lahko samo račun serviserja? Ali mora biti serviser pooblaščen za vozila VOLVO ali je lahko kateri koli avtomehanik?
Hvala in LP | Na vrh | |
alfaromeo | 07 mar 2016, 15:46 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Zamenjal sem vzmeti in amortizerje, zadaj odstranil nivomat Vgrajene so vzemti proizvajalca EIBACH (E8410140) - 30mm in amrtizerji KONI S.TRT (orange).
Vozilo stoji drugače kot prej. Spredaj je nekoliko višji ~ 10mm zadaj je nižji ~ 10mm Izgled vozila pred zamenjavo je bil boljši, ker je avto stal bolj v "kajlo"
Kako se vozi? Vozi se OK. predvsem boljše kot prej, predvsem na račun amortizerjev. Vse skupaj niti ni pretrdo. Bom videl, kako trd bo voz z nizkopresečnimi letnimi pnevmatikami.
Za odstranitev nivomata se še nisem odločil ali je to OK ali slabo.
Razočaran sem nad EIBACH (E8410140) vzmeti, v smislu izgleda vozila. Pri nakupu "športnih" vzmeti je potrebno pregledati, kaj dejansko piše v dokumentih, za koliko se vozilo zniža, in kakšna je karakteristika vzmeti. Za eibach reklamirajo -30mm, dejansko je ~ -20mm. Zaslediš tudi, da je progresivna, pa .....
| Na vrh | |
datanitilu | 07 mar 2016, 17:36 | |
| Član #1491 Prijavljen dne: 31 jan 2010, 18:32 Objav: 289
| zakaj jim pa ne vrneš | Na vrh | |
Volvej | 07 mar 2016, 23:18 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Ja možno, da so napisali da je toliko nižji, pa niti ne vedo pri Eibachu, da je R že v originalu nižji od navadnega AWD. Sicer pa škoda, meni je tudi všeč, da avto stoji v kajlo in par cm nižje od original R bi bilo perfect. Poglej na Swedespeed malo teme, tam imaš svašta slik z različnimi kombinacijami vzmeti in amortizerji, ter tudi predelavami. | Na vrh | |
alfaromeo | 08 mar 2016, 09:10 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| @datanitilu: Kako vrniti vgrajene vzmeti? Kdo bo plačal demontažo in montažo novih, optiko. Eibach ?
Jasno je, da vsi športni kiti izhajajo iz "civilnih" različic vozil. Zato sem pa iskal mere navadnih V70. Nisem niti pričakoval, da bo vozilo še nižje...
Par cm nižje od R, je čisto pri tleh in vsaj zame za vsakodnevno vožnjo prenizko, neuporabno...
Mah sem gledal, bral vse živo. Takrat nisme zasledil nič pametnega... En hvalil eno drug drugo. Zdaj sem pa našel tudi teme, kjer se ljudje pritožujejo nad pozicijo vozila po vgrajenih eibach vzmeteh. Naslednja opcija je H&R -35mm. | Na vrh | |
jack8black | 08 mar 2016, 10:10 | |
| Član #12296 Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03 Lokacija: Obala Objav: 429
| Če imaš Eibach Pro-kit se ponavadi da rezat ta stisnjene navoje vzmeti, ker je to že tako tovarniško narejeno. En navoj 1cm. Zdej ne bom trdil, da tudi tvoje vzmeti, ker jih nisem videl. Če imaš take navoje se potem lahko igraš | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 69, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|