|
|
Volvo V60 D3 Geartronic
|
|
riflex | 14 okt 2015, 20:17 | |
| Član #2195Prijavljen dne: 01 apr 2011, 14:18 Objav: 30 | Zdravo,
zanima me, če ima kdo kakršnekoli informacije ali izkušnje glede čipiranja D3 motorja 120kW z menjalnikom Geartronic? Se prirastek dejansko občuti (naj bi šlo na 185kon in cc. 460Nm navora) in ali zadeva to moč prenese?
Hvala vam za informacije. LP | Na vrh | |
riflex | 16 okt 2015, 18:16 | |
| Član #2195 Prijavljen dne: 01 apr 2011, 14:18 Objav: 30
| Hvala ti za ta podatek, če ima trenutno 400Nm navora potem nebi bilo zdravo mu dodati še tisti maximum.
| Na vrh | |
deniss | 17 okt 2015, 13:06 | |
| Član #12824 Prijavljen dne: 19 mar 2015, 22:44 Objav: 30
| moj s80 185konjski avtomatik je cipan nekaj cez 200konjev nm ne vem koliko ima sedaj, gre ful dobro cipan je ze ziher 4 leta in ni nicesar narobe vse deluje kot svicarska urica. | Na vrh | |
riflex | 29 okt 2015, 20:26 | |
| Član #2195 Prijavljen dne: 01 apr 2011, 14:18 Objav: 30
| To je verjetno že D4 ali D5? D3 je 120kW in ima verjetno drug menjalnik? | Na vrh | |
lvolvo | 31 okt 2015, 17:49 | |
| Član #13328 Prijavljen dne: 31 okt 2015, 09:50 Objav: 5
| Tudi mene zanima kako je z menjalniki pri različnih D motorjih. Malo se mi zdi čudno, da bi imel 120kW in cca 160kW še vedno enako "zmogljivega". | Na vrh | |
deniss | 31 okt 2015, 21:41 | |
| Član #12824 Prijavljen dne: 19 mar 2015, 22:44 Objav: 30
| Ja moj je D5 | Na vrh | |
riflex | 27 nov 2015, 19:21 | |
| Član #2195 Prijavljen dne: 01 apr 2011, 14:18 Objav: 30
| Danes sem malo brskal po netu glede tega menjalnika TF-80SC. Po podatkih, ki sem jih zbral naj bi bil ta menjalnik praktično v vseh vozilih volvo D3,D4,D5,T4,T5,T6 in celo v V8. Kako je to možno ne vem ampak pri vseh teh motorjih pokaže da imajo menjalnik s to oznako. Če je pa v sestavi kaj drugačen (pretvornik navora itd. pa nevem). Potem bi moral ta menjalnik prenesi tudi 500Nm. | Na vrh | |
P3cho | 27 nov 2015, 19:39 | |
| Član #2274 Prijavljen dne: 31 maj 2011, 22:21 Objav: 50
| V zadnji generaciji V70 T6 je zagotovo menjalnik s to oznako. Polestar ga čipa na 315 KM in 480 Nm navora, pa še garancija ostane...
Lp, P3cho | Na vrh | |
riflex | 28 nov 2015, 12:37 | |
| Član #2195 Prijavljen dne: 01 apr 2011, 14:18 Objav: 30
| Potem realno gledano ni skrbi vzdrzlivosti menjalnika, če se pri D3 dobi okoli 185hp in 450Nm | Na vrh | |
riflex | 11 dec 2015, 18:18 | |
| Član #2195 Prijavljen dne: 01 apr 2011, 14:18 Objav: 30
| Pa sem našel stran na kateri lahko pogledamo tehnične specifikacije v vsakem vozilu in določenem tipu motorja. Tukaj za V60 https://www.media.volvocars.com/uk/en-gb/models/v60/2011/specifications D3, D5, T6 vsi imajo enak menjalnik AW TF-80SC in v originalni moči ima nastavljeno pri T6 tudi 440Nm navora, kar je max., ki naj bi prenesel po navodilih proizvajalca menjalnika. Polestar ga optimizira tudi do 500Nm...
[ Uredi 11 dec 2015, 18:18 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 33, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5972 najnovejši član: Twxqrprob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|