|
|
V70 D3, pospešuje s prekinitvami
|
|
vcc | 28 sep 2015, 22:21 | |
| Član #12312Prijavljen dne: 21 okt 2014, 19:49 Objav: 52 | Zadnje čase opažam nekaj, kar se mi zdi čudno, pa ne vem, če me mora skrbeti. Gre za V70 D3 120kW, MY2012.
Pri polnem pospeševanju se nekje pri 2.500 obratov ali višje včasih zgodi, da za trenutek obrati malo padejo, nato pa spet zvezno naraščajo. Sliši se tudi po zvoku. Občutek je tak, kot bi vozil avtomatika in bi takrat nežno prestavil (nič ne cukne), a moj pač ni avtomatik. Dogaja se v višjih prestavah, v 2. tega še nisem opazil, pa čeprav takrat še najbolj trga gume.
Sedaj ne vem, je to normalno ali ne? Drugih čudnih znakov ne vidim. No, edino cevka za povratek oljnih par malo pušča, ampak to verjetno nima veze s tem (sem dal objemke, a še ni povsem OK).
Je možno, da ima kakšen sistem za uravnavanje navora? Nekaj takega ima novi Punto, kjer se pri speljevanju obrati kar po svoje spreminjajo... Ali pa je morda povezano z zasajanostjo, namreč večinoma vozim v precej nizkih obratih. Saj bi ga kdaj spihal, a kaj, ko zjutraj in popoldan vozimo v procesiji, pa naj bo AC ali pa lokalne ceste. | Na vrh | |
alfaromeo | 28 sep 2015, 22:43 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Čist iz zraka. Mogoče je problem v DPF ? | Na vrh | |
vcc | 29 sep 2015, 22:20 | |
| Član #12312 Prijavljen dne: 21 okt 2014, 19:49 Objav: 52
| DPF načeloma deluje OK, redna regeneracija ipd. Bolj sumim kakšno počeno cev za zrak, a ne najdem napake. | Na vrh | |
PURPLE | 30 sep 2015, 08:07 | |
| Član #12913 Prijavljen dne: 20 apr 2015, 12:44 Lokacija: Savinjska Objav: 128
| Malo si bom sposodil temo. Zanina me kdaj so začeli vgrajevat ta DPF v D5 motorje? Imam letnik 2002 in me zanima ali ima avto vgrajen ta filter? | Na vrh | |
Damijan | 30 sep 2015, 08:17 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Verjetno je odvisno od tržišča, vendar so pri nas D5 motorji z DPF v ponudbi od sredine leta 2005. Ampak ne istočasno pri vseh modelih vozil Volvo.
Letnik 2002 pa sigurno nima še (serijsko) DPF! | Na vrh | |
Kelt | 01 okt 2015, 13:19 | |
| Član #1099 Prijavljen dne: 09 apr 2009, 20:53 Lokacija: Maribor-Metava Objav: 166
| Moje mnenje, če misliš avto en čas imet, DPF ven. | Na vrh | |
Augi | 01 okt 2015, 16:53 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| vcc je napisal(a): ...
Zadnje čase opažam nekaj, kar se mi zdi čudno, pa ne vem, če me mora skrbeti. Gre za V70 D3 120kW, MY2012.
Pri polnem pospeševanju se nekje pri 2.500 obratov ali višje včasih zgodi, da za trenutek obrati malo padejo, nato pa spet zvezno naraščajo. Sliši se tudi po zvoku. Občutek je tak, kot bi vozil avtomatika in bi takrat nežno prestavil (nič ne cukne), a moj pač ni avtomatik. Dogaja se v višjih prestavah, v 2. tega še nisem opazil, pa čeprav takrat še najbolj trga gume.
Sedaj ne vem, je to normalno ali ne? Drugih čudnih znakov ne vidim. No, edino cevka za povratek oljnih par malo pušča, ampak to verjetno nima veze s tem (sem dal objemke, a še ni povsem OK).
Je možno, da ima kakšen sistem za uravnavanje navora? Nekaj takega ima novi Punto, kjer se pri speljevanju obrati kar po svoje spreminjajo... Ali pa je morda povezano z zasajanostjo, namreč večinoma vozim v precej nizkih obratih. Saj bi ga kdaj spihal, a kaj, ko zjutraj in popoldan vozimo v procesiji, pa naj bo AC ali pa lokalne ceste.
mogoče sklopka
| Na vrh | |
Gasper | 09 okt 2015, 09:34 | |
| Član #10839 Prijavljen dne: 26 apr 2014, 02:41 Objav: 43
| Močno dvomim da bi bila sklopka, ker če bi bila bi bila stvar ravno obratna - obrati bi pri dodajanju plina naraščal avto pa na hitrosti ne bi pridobival. Tudi DPF filtra ne moreš, kar odstranit kot nekateri pišejo. Lahko bi eventuelno zablindiral EGR ventil ampak le če vozilo nima DPF filtra. Če avto kadi bi lahko bila težava ravno v EGR ventilu, če ne pa morda v merilcu pretoka zraka. Obe napaki naj bi javil tester (za EGR ni nujno za merilec pa zagotovo). Kaj pa pravi tester? | Na vrh | |
Gasper | 09 okt 2015, 10:16 | |
| Član #10839 Prijavljen dne: 26 apr 2014, 02:41 Objav: 43
| ...še posebej, ker ga voziš pod nizkimi obrati bi lahko bil EGR ventil. Sami ti priporočam, da ga ne voziš pod 2.000 r/min. Nizki obrati še posebej slabo vplivajo na vztrajnik. Res, da bo poraba za kašen deci narasla ampak se boš vsaj vozil tako kot je treba. Vsak mehanik ti bo potrdil da je bolje kakšen obrat več kot manj. | Na vrh | |
vcc | 25 jan 2016, 21:54 | |
| Član #12312 Prijavljen dne: 21 okt 2014, 19:49 Objav: 52
| Obujam temo. Nisem še rešil težave, ampak sedaj sem prepričan, da je težava v drsajoči sklopki, Augi je imel prav.
Sem brskal po forumih in ugotovil, da imajo tile MY2012 V70 napako potisne plošče, bojda so zato sklopko in vztrajnik večinoma menjali pod garancijo, meni je pa žal zdržala preko garancijskega roka...
Avto se še vedno da normalno vozit, le pri hitrem pospeševanju v višjih prestavah se čuti, da začne sklopka podrsovati. Zaenkrat čakam, da postane nevzdržno in jo bom potem menjal.
Ima kdo kakšen nasvet glede menjave? Kje kupiti, komu peljati zamenjati? Iščem cene za vztrajnik, a mi je nihče ne more dati, za sklopko pa nihče ne zna povedati, katera je prava. Pri Volvotu v Slo itak nihče nič ne ve o kakšni napaki na sklopki (seveda, če pa prodajo enega V70 na pet let). Najraje bi se odpeljal na Švedsko, glede na to, da je tam V70 že skoraj 20 let najbolj prodajan avto, imajo verjetno sklopko že v vsaki trafiki... | Na vrh | |
ddejc | 26 jan 2016, 13:12 | |
| Član #12828 Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48 Objav: 205
| Janez Bauman je odgovor na tvoje vprašanje. Poišči po forumu pa boš našel njegove podatke. Obvlada volvake;) Jaz se vozim iz LJ v MB k njemu na servis. | Na vrh | |
-joey- | 26 jan 2016, 15:50 | |
| Član #49 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23 Objav: 420
| Mogoče variabilni del na turbini ta pri tvojem je pomoje elektronski drugac pa vakuum cevke preglej. Pa cevi preglej da nimajo kje kaksne luknjice. | Na vrh | |
dolenjc2000 | 01 dec 2016, 22:01 | |
| Član #968 Prijavljen dne: 12 dec 2008, 14:28 Objav: 63
| Zivjo,
obujam temo oziroma sem na svojem volvaku v70, 2012, D3 zacel opazati iste simptome (kratke prekinitve pospesevanja predvsem v najvisjih predstavah; 5 oziroma 6 prestava). Zadnjic smo avto preklopili na racunalnik, ki je javil napaka premajhnega/previsoka tlaka v turbini... Kot je uporabnik VCC ze omenil stvar ni moteca oziroma se pojavlja samo kadar pride do pospesevanja pri cca 1500 rpm naprej, in se takrat ne vedno.
Hvala za pomoč
Lp
RObert | Na vrh | |
vcc | 01 dec 2016, 22:40 | |
| Član #12312 Prijavljen dne: 21 okt 2014, 19:49 Objav: 52
| dolenjc2000 je napisal(a): ...
Zivjo,
obujam temo oziroma sem na svojem volvaku v70, 2012, D3 zacel opazati iste simptome (kratke prekinitve pospesevanja predvsem v najvisjih predstavah; 5 oziroma 6 prestava). Zadnjic smo avto preklopili na racunalnik, ki je javil napaka premajhnega/previsoka tlaka v turbini... Kot je uporabnik VCC ze omenil stvar ni moteca oziroma se pojavlja samo kadar pride do pospesevanja pri cca 1500 rpm naprej, in se takrat ne vedno.
Hvala za pomoč
Lp
RObert
Pri mojem sem potem ugotovil dve stvari:
1. Drsajoča sklopka: serijska napaka tega letnika, v tujini so to menjavali v garanciji. Menda počijo amortizerčki na vztrajniku, olje se izlije, sklopka drsa. Pri meni se drsanje pojavlja vsakih par mesecev, nato se umiri, zato sem zadevo pustil in čakam, da vse skupaj dokončno razpade, nato menjam. Strošek bo cca 1500 eur.
2. Pri večji obremenitvi zmanjka moči za pol sekunde: Bauman je zamenjal senzor pritiska in zadeva je od takrat OK.
| Na vrh | |
dolenjc2000 | 28 maj 2017, 22:03 | |
| Član #968 Prijavljen dne: 12 dec 2008, 14:28 Objav: 63
| vcc je napisal(a): ... dolenjc2000 je napisal(a): ...
Zivjo,
obujam temo oziroma sem na svojem volvaku v70, 2012, D3 zacel opazati iste simptome (kratke prekinitve pospesevanja predvsem v najvisjih predstavah; 5 oziroma 6 prestava). Zadnjic smo avto preklopili na racunalnik, ki je javil napaka premajhnega/previsoka tlaka v turbini... Kot je uporabnik VCC ze omenil stvar ni moteca oziroma se pojavlja samo kadar pride do pospesevanja pri cca 1500 rpm naprej, in se takrat ne vedno.
Hvala za pomoč
Lp
RObert
Pri mojem sem potem ugotovil dve stvari: 1. Drsajoča sklopka: serijska napaka tega letnika, v tujini so to menjavali v garanciji. Menda počijo amortizerčki na vztrajniku, olje se izlije, sklopka drsa. Pri meni se drsanje pojavlja vsakih par mesecev, nato se umiri, zato sem zadevo pustil in čakam, da vse skupaj dokončno razpade, nato menjam. Strošek bo cca 1500 eur. 2. Pri večji obremenitvi zmanjka moči za pol sekunde: Bauman je zamenjal senzor pritiska in zadeva je od takrat OK.
Obujam temo.
Pri rednem servisu sem se odločil, da odpravimo napako oziroma problem rahlega občasnega "cukanja" pri pospesevanju v visokih prestavah (ponavadi 5. prestava). Zamenjali smo senzor pritiska. Cukanje v celoti odpravljeno! Vendar na žalost se je hkrati pojavil nov problem oziroma opazam, da avto v mejah od 1800 do 2000 rpm (ker sem vecinoma na AC ponavadi vozim v tem obmocju) nima neke zveznosti/linearnosti pri pospesevanju/konstantni voznji. Ni zelo problematicno, vendar ce si veliko na cesti oziroma na AC ko lahko "poslusas" motor veš, da to ni to! Vcasih tudi "cukne" pri nizkih obratih...
Vprasal bi ce se komu kaj svita kaj bi lahko bilo? Ali je potrebno turbino (sedaj, ko je namescen nov senzor tlaka) ponovno nastavit? Ali bi lahko problem tical v novem senzorju...
Hvala vnaprej!!!
Robert | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 60, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5976 najnovejši član: Juliovioky |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|